Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira lekker een weekendje weg! Geniet ervan.

Jannie toch weer wekelijks aan de injecties. Jammer dat je het niet met minder kan. Misschien kan het pas als je geen bv meer geeft.
    Fijn dat Femke het goed doet.

Hier alles weer prima. Vannacht wel hele lichte ongi krampjes, maar eigenlijk niet noemenswaardig. Ik twijfel zelfs of het niet kwam doordat ik onwijs nodig moest plassen. Heb het ook maar niet tegen manlief verteld. Die is al zo ongeduldig.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ongikrampjes kunnen een teken zijn dat je lichaam zich aan het klaarmaken is.

D-Day komt dichterbij he meid. Ben je al zenuwachtig???

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Mira: heel veel plezier!! Geniet ervan!
    @Kwiebje: Oeh, ongi krampjes :) Zoals Mams al zegt: ben je niet zenuwachtig..
    Nu ik morgen 31 weken ben, benauwd het me af en toe wel hoor..
    Ben bang dat de kleine gedraaid is hier..

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    #2804 kwiebje, 20 apr 2012
    Laatst bewerkt: 20 apr 2012
    Het is afgelopen tijd zo rustig geweest qua krampen en zo, dat dit wel als verrassing kwam. Ik ben tot nu toe er heel rustig onder geweest. Maar dit vond ik wel spannend. Maar ik ben weer snel in slaap gevallen. En nu is het weer rustig, maar ik heb nu wel meer het gevoel dat het kan gebeuren.

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kylie soms komt dat besef ineens van ik krijg een kind! Dat kan best benauwen af en toe. Ligt hij nu in een stuit dan? Hij heeft gelukkig nog genoeg tijd om te draaien!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ja meid, je zit in de veilige termijn he. Any day now...Zoooo spannend :D
    Ik ben heel erg benieuwd wanneer en naar de naam. En hoe het allemaal gaat verlopen (appeltje eitje natuurlijk he;))

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oeeeeh nog iets minder dan 4 uurtjes!!!
    Spannend

Na het avondeten gaan we ook ff naar de Karwei, staat een mooie zandbak in de folder en vandaag en morgen is nog eens 15% extra korting. Zandbak van 90 voor iets van 65 euro dan...Leuk dealtje.
    morgen komt de tuinman en als die dan klaar is, kan de zandbak op de plek!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kwiebje, ga ook pas weer proberen af te bouwen als ze niet meer volledige BV krijgt.. de HA steunt totaal niet, dus doe het allemaal op eigen gevoel... als ik straks helemaal geen BV meer geef ga ik wel weer langs de internist om opnieuw mijn waardes te laten prikken en dan te kijken wat we verder gaan doen (in welke mate ijzer, vit.D en B12 nog nodig zijn)

je maakt het zo wel spannend kwiebje.. ben je het al zat of vind je het allemaal nog wel prima zo??

kylie, tot 36 weken maken zich nog geen zorgen qua draaien.. hopelijk draait de kleine dan ook snel weer de goede kant op :D

mams, lekker zo'n aanbieding. zeker gebruik van maken!

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, fijn weekendjeee!!! Geniet er lekker van!!! En als je terugkom wordt het spannendd!!

Kwiebje, oehhh ongi-krampjes!!! Misschien al wat voorwerk, wie weet wat er van binnen al aan de gang is :p Kben zoooo benieuwdddd!!!!!! Spannend he!!

Kylie, no worries...'mini-monster' hier lag vant weekend nog in stuit. Laten we het maar van de positieve kant bekijken :D lekker bewegelijk daarbinnen, zit veel leven in :p haha!

Jannie, hoop dat het gauw beter gaat met die waardes...je ben er al zo lang mee bezig.

Mams, hoe voel jij je? Lekker aant genieten van je plopjes?

Tina, hoe is het met jou en de harde buiken en je niet zittende kont?

Hier vanmorgen weer in het zkh geweest. Weer urine, bloed en ctg rondje gehad. Allemaal binnen de grenzen, thank god.. Maar hoofdpijn is verschrikkelijk nog steeds..misselijkheid stuk minder op t moment.
    Echo gehad, zowel uitwendig als inwendig. Laatste om baarmoedermond te bekijken en eventuele blokkades (vleesbomen/placenta/enz), maar ze zag alleen zn hoofd die toch wel laag ligt ineens! Al met al goed nieuws. Maandag wel alsnog weer terug voor weer het hele rondje onderzoeken, ze willen die bloeddruk goed in de gaten houden. Vind ze wel heel voorzichtig, maar is wel fijn natuurlijk. Blaasontsteking is uitgesloten.
    Tas staat zo goed als klaar, zo nog ff maxicosi tevoorschijn toveren en zondag maar vast bed op klossen. Vk zegt dat ik er wel rekening mee moet houden als bloeddruk weer omhoog gaat ze niet lang zullen aarzelen.

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams jij hebt de pretecho vandaag of niet?! Spannend!!! Ik hoop de ze het goed kunnen zien. Doen jullie een 2D echo?
    Ik zag pas bij een doe-het-zelf zaak (lk weet niet welke) dat ze ook glijbaantjes en dergelike in de aan ieding hebben.
    Mijn hele zwangerschap is goed gelopen, dus ik ga er vanuit dat de bevalling dat ook zal zijn. Dat geeft rust.

Jannie ik vind het toch zo raar van je ha. Als jij er zoveel baat bij hebt dan kan hij toch niks anders dan erin mee gaan! Gelukkig is er nog de internist.
    Gisteren zei ik toevallig nog tegen manlief dat ik zo nog wel weken door kan gaan. Vandaag is wel een mindere dag, maar dan doe ik maar een keer een dag weinig. Ik lig nu op de bank. Vanavond gaan we lekker nog een keer saampjes uiteten. Heerlijk. Ik heb er zin in.

Skaya gelukkig zijn alle waarden goed, pfff. Maar het blijft wel spannend door die opmerking over de bloeddruk! Ze kunnen dus aangeven dat hij moet komen. Hoe ben je er geestelijk onder?
    Ik hoop dat er wat voorwerk is gebeurt! Het deed alleen niet pijn, dus ik denk niet heel veel. Al doet mijn schaambeen wel een stuk meer zeer dan voorheen. Kan ook van het indalen zijn.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, pfff je kunt je wel een abbo afsluiten voor het ZKH he!
    Maar het komt allemaal goed, ze houden je goed in de gaten en als er nog meer twijfel komt, dan word jullie boeffie gehaald.
    Fijn idee toch!

Kwiebje, Ja ik heb over 1,5 uur pretecho(2D). Begin nu wel zenuwachtig te worden hoor!!
    Een glijbaan hebben we al en zo'n plasticen wipding (waar ze samen, maar ook alleen op kunnen) voor kids tot een jaar of 4/5.
    Maar als ik vanuit huis ga werken wil ik wel genoeg te doen hebben voor de kiddies dus een goeie zandbak is wel een vereiste he.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, oooeeeeewwhhhh je pretechoooo :D:D:D geweldigggg!!! Zijn tog de leukstee!!!
    Echoo's die ik afgelopen dagen had zijn niet te vergelijken...krijg amper nog wat in beeld hahaha. Uit de kluiten gegroeid ;)

Kwiebje, zeer botje zal idd wel komen door het hoofdje dat daar lekker zit te duwen...spannend spannend spannend :D

Geestelijk voel ik me nu wel weer goed. Donderdag bij de vk toen k halsoverkop naar t ziekenhuis moest voelde ik me wel btje gestresst, vooral toen ze zei dat ik misschien moest blijven en ze op korte termijn zouden inleiden als bloeddruk hoog zou blijven..dat was ff flink schrikken. Riep heel hard dat tie mocht komen binnekort, maar toen had ik wel zoiets van dat het wel even een tikkie rustiger aan mocht. Gelukkig loopt het niet zo´n vaart nu.

13. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje... ohhh krampjes.. spanned hoor! je lichaam is toch al aan het voorbereiden! miss verlies je je slijmprop wel deze dagen.. geniet van je dinertje!!:D

@skaya.. gelukkig toch weer alles redelijk goed.. gaat het toch nog een race worden met kwiebje?:p

@mams.. zoo jij weer leuke spulletjes gekocht lees ik! en wat is de uitslag van de echo?? ben zo benieuwd!!:D

14. Kylie1986

Ja, mams!! Ben erg benieuwd!

Me: Hoe is het met jou?

Hier: kneep net onder de douche voor de gein in m'n tepels en het spoot er zo uit, tegen het douchescherm aan, best geinig :)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou meiden...Zal ik jullie ook uit jullie lijden verlossen:p
    We hebben vanmiddag een pretecho gehad, en hebben gezien dat Tygho en Mylan* versterking krijgen van een:

ZUSJE!!!

Ik heb foto's gemaakt van de echo's (Heb betaald voor 2D en heb 3D gehad hahaahahhaah) Maar die plaats ik morgen ff want mn accu is leeg.

16. Kylie1986

Ja!!! Een meisje!!! Vet!

*gaat Kirsten een whatsappje sturen*

17. me83

me83 Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh mams!!!! een meid!!!! gefeliciteerd!!! en tycho ook natuurlijk met zijn zusje!!! superleuk!:D (told you so:p)

@kylie.. hier nog steeds bloed hahaah.. word nog niet minder maar wel af en toe wat steken links onder.. vervelend gevoel maar geen ramp hahahah..

je heb zeker in een deuk gelegen in de douche hahahahah.. geweldig! nog ff oefenen op het mikken en je kan vanuit de keuken de mensen van melk in de koffie voorzien in de woonkamer hahahahahah:p

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kwiebje, vandaag 39 weken! Spannend hoor!

Skaya, fijn dat t weer (redelijk) goed gaat. Maar doe rustig aan he. Nog een paar weekjes!

Mams, een meisje! Super leuk!

Hier alles heel goed! Ties is echt een heerlijk vrolijk en makkelijk manneke. Ik geniet echt elke minuut van de dag!
    Maandag moet ik weer gaan werken. In het werken heb ik wel weer zin, maar dat ik Ties weg moet gaan brengen......maar ook dat komt vast goed.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Minim, Het zal vast even wennen zijn om weer te gaan werken, maar vaak hebben die kleintjes het harstikke leuk op kdv of bij gastouder. Lekker tussen de andere kindjes.

Thnx meiden.
    Ik moet nog wel erg omschakelen hahahahaah.
    Was tot dusver echt een jongensmama...maarja daar kom ik nu niet meer mee weg he!?:p

Pffff hier weer een beroerde nacht :( Lang leve de waterpokken)
    En dan vandaag ook nog eens een superdrukke dag... Verwacht mn moeder al over 5 minuten. En dan ben ik ook nog eens ziek aan het worden *nietgrappig*.
    Hopelijk overleef ik dit weekend. ;)

20. Kylie1986

@Minim: wat gaat dat weer snel! Heel veel succes!
    @Mams: Beterschap voor jou en je mannetje..

Hier: flinke harde buiken gehad vannacht, niet pijnlijk, hoort erbij.. Vandaag 31 weken!

Deel Deze Pagina