mams, wat leuk een meid vind het zelf zo anders als een jongen... ook tjeerd vind het heel anders.. (niet dat we voorkeur hebben, maar het voelt toch anders) en wat balen die waterpokken... heb je hem al in een badje havermout gedaan.. deed ik hier 2x per dag en tussen de 2 badjes door smeerde ik ze nog in met kidsclin. ze hebben hier beide geen jeuk gehad en daardoor geen wakkere nachten (havermout doet de blaasjes snel indrogen waardoor ze ze niet open krabben en ze minder besmettelijk zijn en kidsclin verzacht, maar is helaas wel erg prijzig) miniM, ook alweer werken.. s6 maandag meis! kwiebje, jeetje 39 weken alweer.. gaat snel!!! kylie, jij gaat ook al weer hard!!! hier net terug van de PSZ schoonmaken.. zouden straks in de tuin de schommel gaan maken, maar het plenst hier van de regen denk straks dan maar binnen schilderen.. moeten nog steeds femke haar kamertje 1 klein stukje schuin dak lakken, zodat ik eindelijk haar haar tekst erop kan maken...
Kylie, hahahaha dat heb ik nog niet gehad! Die harde buiken zijn vervelend, maar idd horen erbij. Mams, JAAAAAAA EEN MEIDDDD!!!! Van hartee!! Heerlijk! Succes met de waterpokken en hoop dat je niet ziek zal worden. Probeer tussen alle drukte maar zoveel mogelijk rust te pakken. Kwiebje, hoe gaat het daar??? 39 weken!! MiniM, tijd is wel omgevlogen zeg! Gelukkig geniet je volop van je kleine mannetje. Als ik je berichtjes goed bijgehouden heb voor een deel kan je volgens mij wel zeggen een heerlijke kraamtijd gehad te hebben. Succes met je eerste werkdagen. Jannie, jaa wat een rotweer, niks aan! Hier een dagje niks. Heb nog steeds hoofdpijn en ben wat misselijk. Ga zo nog maar ff trg me bedje in. Manlief heeft vanmorgen voor zn werk al boodschappen gedaan en de hond flink uitgelaten...dus ik hoef alleen maar even wat was in en uit de wasmachine te halen.
Mams wat leuk een meisje!!!!! Super gewoon!! Succes met het doorkomen van de dag. Jannie lekker schilderen met het vieze weer. Kylie 31 weken meis. Het gaat hard hè? Ben je gisteren druk geweest? Misschien heb je daardoor harde buiken. Minim ik ben benieuwd of je je mannetje makkelijk kan wegbrengen als je moet gaan werken. Het lijkt mij heel raar. Je bent toch maanden iedere dag bij hem geweest! Hier idd 39 weken vandaag!! Best onwerkelijk eigenlijk. Gisteravond hebben we een gezellig avondje samen gehad. Eerst zijn we uit eten geweest en daarna nog naar de media markt. We hebben een nieuwe tv gekocht. We hadden nog zo'n grote, maar nu zijn we weer helemaal modern met 3D en al! En zo hebben we meer ruimte voor de box. Toen we thuis waren had ik wel veel harde buiken. Blijkbaar was het toch wat veel in een avond om te doen. Vannacht was het rustig. Vandaag nog een verjaardag bij vrienden en komt mijn vader nog voor mijn verjaardag. Gezellige dagje.
Skaya nog steeds niet lekker? Balen zeg! Wel lief van je mannetje dat hij zo goed helpt. Dat scheelt toch weer.
@Hardebuiken: Nee, niet echt..Ik zit al thuis, dus als ik nog rustiger aan moet doen, dan moet ik op bed blijven haha.. Nee, denk dat het er gewoon bij hoort, voorbereiding en zo @Skaya: rustig aan, fijn dat je mannetje al wat gedaan heeft voor hij weg ging. @Kwiebje: 39 weken, schiet op!!
@kweibje.. 39 weken! geniet van je avondje uit! en leuk hoor een nieuwe tv! word je altijd blij van ahahaha @kylie.. 31 weken!! gaat hard zeg! @mams.. ahhh beterschap..hopelijk voel je je snel weer beter! @minim.. lijkt me heel moeilijk om naar werk te gaan en je kindje te moeten missen.. het went wel.. maar blijft moeilijk.. fijn dat je zo'n heerlijk kereltje hebt! @skaya... lekker rustig dagje dus! hopelijk zakt je hoofdpijn nog want dat is zo rot als je dat de hele dag hebt! hier zijn we lekker weer alles aan het witten.. door onze grote kwijlhond was alles een beetje viezig en niet zo wit meer haahah.. dus lekker alles weer fris!
Kwiebje, vind het al heel wat dat je de puf hebt om nog helemaal naar een winkel als de mediamarkt te gaan Wel heeerlijk zo een platte tv als er altijd zo een bolle gestaan heeft Ja ben wel blij met mn vent, hoef nu niet meteen de deur uit. Alleen vanmiddag ff hondje laten plassen, maar dan kom ik tenminste nog even buiten. Heb me tog een blauwe plek op mn arm van het prikken!!! Grrr!
Me, kwijlplekken, jaaa die ken ik. Heb vorige week al mn lamellen aan de onderkant kwijl-vrij zitten boenen...heb er nog harde buiken van hahahahaha
hahaahha ja ken dat! hier ook altijd elke week de ramen zemen enzo.. scheelt nu echt een hoop werk.. maar zo'n hond blijft leuk!
yoehoe... helemaal trots op mezelf... normaal liet ik mijn mannetje altijd klussen (verven end). nu zelf maar een muurtje geschilderd... moest echt nodig gedaan worden.. hebben nl een sjabloon gekregen die op die muur moet komen, maar hij moest eerst nog gewit worden (was nu gebroken wit). denk van de week de dekenkist maar schuren en wit lakken heb de smaak te pakken
Jannie, lekker gevoel geeft dat he! Je hebt idd de smaak te pakken zo te horen!! Goed gebruik van maken zou ik zeggen!
Ff spammen! Onze nieuwe banken Ben er zooo blij mee. Nu nog wat moois aan de muur en dan is het echt af!
@mams.. ziet er uitnodigend uit! mooi hoor!! @jannie.. ook al een dekenkist verven? hahahahah.. heerlijk gevoel dat bezig zijn aan je huisje! @kylie.. zeker goed gegroeit! staat je goed meis! (ook de tijgerstreepjes!)
kylie, mooie buik al! gaat hard! me, idd een lekker gevoel.. en vond het nog mooi geworden ook geen vlekken en de lila muur is lila gebleven zonder witte spatten