Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik leef ook nog ;) beetje druk in huis en met de kids... kom snel uitgebreider buurten..

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    *zwaait naar Jannie*

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    He meiden!!

Kwiebje, nee geen idee of ze inwendig zullen kijken. Denk het niet...zal wel pas gebeuren op het moment dat je 40 weken bent ofzo om te kijken hoe ver het 'vordert' :p Kweet niet. Ben benieuwd.
    Hoe voel je je vandaag?

Kirsten, kvind het zooo goed dat jullie een asielhondje hebben geadopteerd!!! En die darmen moeten idd ff wennen...succes voor jullie!!

Mams, heb je al wat rozes gekocht :p?

Jannie, tis ook niet niks 3 kids...we zien je wel weer! ;)

Hier weer terug uit ziekenhuis. Alles was goed. Was wel wat sterkere hardebuik activiteit te meten...1tje was op de ctg zo mooi te zien oplopen in een bergje, hoogtepunt en toen weer afnemen. Ik vind het alleen maar prima :D :p
    Hoef voor nu niet meer terug, vanmiddag naar de vk. Ben benieuwd wat zij zal zeggen en of ze me extra nog in de gaten blijven houden.

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya wat fijn dat alles goed is!! Dat is toch een opluchting. Hebben ze nog gezegd of die harde buiken betekent dat het niet lang meer zal duren? Of is dat normaal?

Kirsten fijn om weer eens van je te horen! Gelukkig heb je meer rust gevonden. Afleiding zal je genoeg hebben van je hondje. Leuk hoor! Hopelijk zijn zijn darmen ook snel weer rustig.

Mams ik vond die dans van vorige week van Vincent zo cool. Die met die cyborgs. Team Michel vond ik vanaf het begin al een raar team. Die meid met dat rode haar leide mij erg af. Waarom weet ik niet, hihi. Wat vond je trouwens van de broekjes voor de mannen van team Thom,
    haha! Knap dat ze het durven. En idd min hee is de meest creatieve. Soms is dat super en soms een beetje te veel van het goede. Maar zij of Vincent gaan winnen.

Jannie zoek een gaatje voor ons deze week, hihi. Je hebt het er maar druk mee. Wij zijn gelukkig geduldig.

Deesje hoe is het met jou en je kleine man?

Hier alles prima. Ik was vanmorgen alleen wel weer voor zessen al wakker!! En ik ga echt laat naar bed uit voorzorg al. Heb daarom vanaf tien uur maar weer wat geslapen. Alleen schijnen mensen dat aan te voelen. Er is in die tijd een keer aangebeld en ik ben twee keer gebeld.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: tja dat gaatje bij de hond. Gisterenavond een vriendin die dierenartsassistente is gevraagd te kijken. Zij vond het toch best groot/ diep. Had eigenlijk gehecht moeten worden maar daar waren we al veel te laat voor. Nu dus duimen dat het vanzelf dicht gaat. Van haar pijnstillers gehad en antibiotica en en zalfje. Vanmorgen dus het gebied rond de wond kaalgeschoren. Nu dus hopen dat het snel dicht gaat.

Hier vanmorgen Kira naar de opvang gebracht. Ben zelf nog vrij maar op deze manier kan ze alvast wennen. (en we betalen de uren toch) Mis haar wel maar wel fijn om weer 'even snel' dingen te kunnen doen.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, hoe komt de hond aan dat gaatje dan??

Kwiebje, irritant is dat heh!!! Hier ook altijd. Nooit word er aangebeld en worden dingen laaaaat bezorgd, wil je uitslapen, staan er sochtends steeds mensen aan de deur met pakketjes (voor de buren) voor de meterkast of wat dan ook voor gekkigheid!
    Gyn kwam vragen of ik vaak/veel harde buiken had, maar die heb ik al WEKEN dus ze verwachtte niet dat het veel zou zeggen nu. Als het ineens was dan wel.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwiebje, ik heb vorige week gemist, maar er werd me verteld dat ik dat optreden eens moest kijken. Dat was idd wel erg gaaf!
    Ik heb de battle toen wel gezien maar ook die vond ik niet helemaal terecht. De battle van deze week daarentegen wel.
    Ja wat je zegt! Die meid met die rode haren...Ik vind haar zo gruwelijk lelijk, dat het gewoon afleid van het dansenw
    Whahahaha ja die broekjes! Tygho wou gister niet slapen, die zei zelfs: Mama waarom doen die nou dansen in de blote kont??? hahahahaahahhaah.
    Min Hee gaat soms net TE ver waardoor de dans wel heel uitdagend is, maar je gewoon kunt zien dat 1 week niet voldoende tijd was.
    Doe dan iets minder extreems en perfectioneer het.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Weer terug van de vk. Gevaar is voorlopig geweken. Moet meteen bellen als klachten weer terugkomen/erger worden. Ben de 2kg gewichtstoename van woensdag weer kwijt ineens, toch vocht geweest waarschijnlijk.
    Kleine is alleen nog niet ingedaald, zoals ze in het ziekenhuis wel zeiden..beetje jammer. Maarja niks aan te doen.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn dat je weer "safe" bent meid.
    Wel jammer dat de kleine nog niet ingedaald is, maarja...doe je weinig aan.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tja, ben allang blij dat tie niet meer in stuit ligt *afkloppen*
    Dat indalen kan ook pas gebeuren tijdens de bevalling. Als mn vliezen maar niet breken op een onmogelijk moment in de supermarkt ofzo...:p

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha dat zou lullig zijn...moet je daar op de grond gaan liggen hahaha

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa precies...daar hebk echt geen zin in hoor!! :p Sta je voor altijd bekend als DIE meid die in de AH of Bas ga ligge bevalle :p No thank you! ;)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kom je wel op het nieuws denkik :p

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    NEE ik weiger in het nieuws te komen!

15. me83

me83 Niet meer actief

tudb.. vind team vincent supergoed..zeker de cyborg hip hop van vorige week! team min hee vind ik ook wel goed.. denk dat het tussen hun gaat..

vond het wel jammer dat team jaakko gelijk eruit lag.. vriend van mij zat erin..(redouan)

@skaya.. gelukkig alles weer even rustig.. ;)
    @kirst.. fijn dat alles goed gaat.. en een hondje! superleuk! hopelijk knapt ie snel weer op!en veel plezier in de ardennen!

@vaddie.. hopelijk geneest het gaatje snel!

is mira al weer in de buurt? tis zo stilletjes.. dacht wel dat ze rond deze tijd wegging.. ik ben zo benieuwd of het raak is!:D

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh dat is idd dan wel jammer he!

ja goeie... MIRA!!! Ben je al back in town???
    Je tikt naar je NOD toe...vind het heeeel spannend hoor.

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, jaa die zal vandaag of morgen wel weer terug zijn toch?

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    skaya, fijn dat alles weer binnen de grensen is :D geeft toch iets wat rust he...

mira, spannend idd.. weet niet meer wanneer ze terug kwam.. dacht vandaag...

oja, vliezen breken in nog niet ingedaald... mijn vk zei dat (mits ik geen weeën had) ik gelijk rustig naar huis moest gaan en dan op bed moest gaan liggen en de VK moest bellen.. gebroken vliezen en weeën betekende wel gelijk gaan liggen!

hier ff tijd voor mezelf.. manlief voor vergadering weg en kids alle 3 in bed..
    merk dat ik gewoon tijd tekort kom.. door alle bijkomende dingen vooral.. brengen/hale school en psz, wekelijks fysio en b12spuit alle bezoekjes aan oogarts (beide jongens), cb (de jongste 2), echo heupen alle nacontroles (gyn en kinderarts).. zulke dingen slurpen tijd. volgende week vakantie, maar ook dan gaan diverse afspraken gewoon door, dus moet je nog vanalles :(
    zo nog ff snel mijn stijk afmaken.. vanmiddag kwam mijn broertje spullen voor de stort halen, dus kreeg ik het niet af :( zegt manlief wel, van mij mag je het laten liggen, maar dan komt het een andere keer weer :(

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mis tina trouwens ook! ligt die stiekem te bevallen ;)?????

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hallo meiden!

Hier net terug van weekendje weg. Ik heb wel beetje bijgelezen, maar ben best moe dus reageer niet geweldig vandaag ;)
    Weekendjes was leuk geweest, ik ben niet uit mijn slof geschoten, dus wat mij betreft goed gegaan. Vandaag nog dagje dierentuin in Emmen gedaan, dus heerlijke dag van gemaakt :D

Mams: Mooie banken, maar vooral: Gefeliciteerd met jullie meisje :D Leuk hoor, een meid na de jongens!!!

En ik zag nog een stel mooie buiken voorbij komen, groeit goed dames!!!

Deel Deze Pagina