@Mira: welkom terug! Je had je NOD vrijdag toch? Dat weet ik, want dan ga ik een weekje weg. @Jannie: kunnen ze je niet leren om zelf de spuiten te zetten? @Skaya: je zal niet de eerste zijn die ligt in de supermarkt, hihi..
Kylie: Thanks meid! Mijn NOD is nog niet helemaal duidelijk... Mijn vorige cyclus met ei had een LF van 11 dagen, dus morgen kan mijn NOD ook zijn, maar ik ga, voor de zekerheid, uit van NOD op vrijdag Heb vandaag wel bruinig bij afvegen gehad, dus spanning bij zowel manlief als mijzelf!!!
@kylie, zelf spuiten is financieel niet aantrekkelijk. dan moet ik nl ook zelf de spuiten en naalden gaan betalen en nu betaal ik alleen de vloeistof (valt binnen eigen risico en normaal gesproken kom ik daar niet boven) en de spuiten zijn vrij pijnlijk.. worden nl in een spier gespoten. nu in mijn bil, maar zou het zelf in mijn bovenbeen moeten doen.. gelukkig woon ik om de hoek van het zorgcentrum...
Skaya dat wordt met je benen goed bij elkaar lopen! Ik moet ook gelijk bellen en liggen, maar ik heb geluk dat de supermarkt hier tegenover is. Kunnen ze me op een karretje leggen en naar huis rijden. Mira fijn dat het weekendje goed is gegaan. Hoe gaat het verder. Tudb Mams haha idd die rode is echt tenen krommend. Me ik ben het met je eens dat het min hee of Vincent wordt. Volgende week halve finale! Hopelijk met meer kleding. Jannie geniet even van het momentje voor jezelf! Je hebt een druk schema zeg, pff. Respect. Tina!!! Hoe is het met jou meis? Hier begin ik het spannend te vinden. We kunnen nu elk moment papa en mama worden! Wat een verantwoordelijkheid zeg.
Mira ik had je berichtje gemist. Ik doe er altijd een beetje lang over om een bericht te typen op mijn phone. Maar het zijn spannende dagen voor jullie zeg. Ik hoop dat je net als ik midden in je lf bruinverlies hebt. Ik was toen toch zwanger. Kijk maar eens op mijn tempkaartje. Ik duim voor jullie!!
kwiebje, gelukkig kwamen mijn kids 1 voor 1 en komen ook alle dingen 1 voor 1... dus het sluipt er ook wel een beetje in.. scheelt... morgen een mazzeltje.. komt een grietje knippen en die neemt op haar heenweg sjoerd mee uit school, scheelt mij weer een uur fietsen! kwiebje, ik vond zelf dat ik op het moment dat ik zwanger was, al mama was en een grote verantwoordelijkheid had! volg je gevoel.. het mamazijn zit in je hart! ennuh, kleine kindjes kleine zorgen, grote kindjes grote zorgen
@ mira, ik ga heel hard voor jullie duimen. Ga je vrijdag ochtend testen? @ kwiebje, gaat helemaal goed komen. Ik vond het ook raar het idee dat ik moeder werd. Maar het komt nu helemaal goed hoor.
Kwiebje, ohhww fijn he die momenten dat je heen en weer geslingerd word tussen die spanning. Komt helemaal goed!! Mira, welkom teruggggg!!!! Vind ontzettend spannend voor je!!
Meiden: Thanks! Hier vinden we het ook spannend. Ik heb vandaag nog steeds bruin verlies (voor zover ik over vandaag al een kijkje heb genomen...). Temp is ook laag, maar heb te vroeg getempt, kan al een paar dagen niet uitslapen en ben ook vroeg moe... Net of ik ziek moet worden. We hopen op roze, maar, voor mijn eigen bescherming, verwachten rood. Uiterlijk vrijdag wil ik testen, maar dan moet het bruin ophouden of iig niet meer worden! Ik ga zo bellen met een woningcoorporatie die een huis te koop hebben waar we interesse in hebben, maar die kunnen we niet kopen (manliefs salaris is te laag en ik heb geen werk...) dus hadden we gemaild of het huis (wat hiervoor een huurhuis was) niet gehuurd kon worden en daarna gekocht worden zodra we hiertoe in staat zijn. Ik verwacht er even niks van, maar we zullen het zo wel horen...
Ik was ook na de innesteling verkouden en had 3 dagen voor nod licht roze verlies 2/3 dagen lang....wie weet!
Hier ook snotverkouden vanaf de innesteling Spannend Mira. En wat betreft het huis... niet geschoten is altijd mis! Succes!
Thanks meiden! Heb sinds gisteren keelpijn, verkouden ben ik niet gelukkig (daar kan ik echt niet tegen, wordt ik benauwd van enz ivm luchtwegproblemen...). Jullie berichtjes doen me goed, maar ik wil niet te veel hopen, anders ben ik weer zo'n emotioneel wrak als ik ongi ben geworden... Bellen voor huis: Nou zeg... Moet je bellen, staat haar toestel op ´niet storen´ volgens de vrouw aan de andere kant van de lijn... Zo kan ik haar toch niet bellen??? Mss in een vergadering of een gesprek. Straks nog een keertje bellen En idd, niet geschoten is altijd mis
@mira.. oeehhh spannend!! ik had ook bruinverlies! nog een paar daagjes in spanning @tina.. waar ben je???? of heb je zo'n nesteldrang dat je alleen maar aan het soppen bent?
Jannie ja je hebt natuurlijk niet een drieling gehad, hihi! Ik voel me nu nog niet echt mama, maar wel verantwoordelijk voor haar gezondheid. Ik vind het niet vreemd meer om over mezelf te praten als mama. We zijn er eigenlijk allebei wel klaar voor. Het wachten duurt alleen zo lang nu! Mira heb je alweer gebeld? Of wilt ze nog steeds niet gestoord worden? Wel een goede afleiding! Hoe is het trouwens met je sollicitaties afgelopen?
Net terug van boodschappen, zo nog even eten en dan richting neefje en nichtje, die vandaag verjaardagsfeest vieren Nog een goed verhaal over bruinverlies, thanks Me! Net nog een keer gebeld voor die woning: Ze was nog buiten kantoor met een cliënt weg voor een afspraak zei de telefonist, dus zou ze haar mailen en vragen me terug te bellen... We zullen zien wanneer dat is Sollicitaties, bij een ga ik een dagje proefdraaien (schoonmaken in bungalows op vakantiepark) en de andere loopt nog. Daar moet nog een afspraak voor gemaakt worden.