@ vaddie, dat ook een k*t mededeling zo de eerste dag na je verlof. @ mira, wat jammer zeg. Ja en positief blijven denken. Misschien is de 2de ronde wel raak. Klussen tot je er bij neervalt @ kwiebje, Hoe was het bij de vk?
Kylie: Thanks meid! Net nog positief, nu is het bezonken en ben ik iets minder positief (ik kan merken dat ik echt ongi ga worden, hormonen overal ). Vanavond even janken bij manlief en dan morgen naar het ZKH om de Clomid op te halen voor 2e ronde (ik wilde nog niet met 4 recepten daar aankomen om mijn positiviteit te bewaren, dacht en hoopte die doosjes niet nodig te hebben, maar mss toch maar gelijk 4 doosjes Clomid meenemen morgen... Anders blijf ik heen en weer rijden ).
Deesje: Thanks meid! Zal het proberen, positief blijven. Vandaag nog even balen, morgen weer verder!!! Hoe is het met de grote jongen? Alles nog goed???
he Mira wat jammer!!! Maar troost je meid, je hebt nu toch een mooie korte cyclus gehad! En kortere cycli betekenen meer kansen op een kindje
Net maar gelijk gaan bladeren door mijn agenda voor de nodige dagen en gegevens voor komende ronde (uitgaande van een goede eisprong en doorgaan met deze behandeling): Clomid 50 slikken = 27, 28, 29, 30 april en 1 mei Eisprong CD 16 = 10 mei (mijn verjaardag ) NOD uitgaande van cyclus van 28 dagen = 23 mei
Mams: Thanks meid! Ik ben erg blij met mijn kortere cyclus, dat is het niet, maar had graag meteen een mooie test gehad. Ach... Deze ronde gaan we er nog meer voor Op naar de klusdagen!!!
NOD lijst: 23 mei: - Mira85 (7e ronde, PCOS, 2e ronde MMM met Clomid50, 1e kindje, 27 jaar) Dutchdiva... ZWANGERLIJST: 28 april 2012 - Kwiebje - 1e kindje, 7e ronde. 10 mei 2012 - Tina85 - 1e kindje. 16 mei 2012 - Skaya - 1e kindje, 6e ronde. 23 juni 2012 - Kylie1986 - 1e kindje, 5e ronde na MA en VMK. 25 sept 2012 -Mams - 3e kindje, 3e ronde Geboren: 05-01-2012 - Wen29 - Floor (39w2d) 3570 gr - 51 cm 01-2012 - Vaddie - Kira (37w) 20-01-2012 -DeesjeDees- Lars 20-01-2012 -Stampertje - Jim (40w2d) 22-01-2012 -miniM - Ties 24-01-2012 - Jannie1980 - Femke 27-01-2012 - Juultje - Loïs Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 5wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) - Mams136, 11-11-11 vmk - Kirsten, januari 2012 VMK -Me83, januari 2012 MK bij 14 weken. - Nino ,April 2012 MK 9weken Engeltjes: -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap Mijn nieuwe NOD ingevuld, moet er wel goed op staan natuurlijk en mijn leeftijd veranderd, want dan ben ik inmiddels jarig geweest
Mira, jammer meid!! Maar je bent super positief en dan deze cyclus, daar kan je goed mee aan de slag!! Gaat helemaal goed komen!! Kwiebje, ben benieuwd hoe het is bij de vk! 37 weken vandaag! Weer een mijlpaal
@skaya... gefeli met je 37 weken! officieel in de safe zone!!! @mira... ohhhh jammer meid! had zo goede hoop! maar zoals al gezegd is.. een kort cyclus is ook super! nu heb je vergeleken met je vorige cyclussen 2 keer kans om zwanger te worden... toen maar 1 keer.. en vaak geen eitje te vinden.. komt goed meid! ik weet het is moeilijk.. je moet al zo lang wachten en nu wil je het gelijk.. maar weet zeker dat het jullie ook gegund is!ik duim voor je meid!
Thanks meiden!!! Skaya: YEAH!!! 37 weken Eigenlijk moet ik niet zeuren, kortere cyclus, krijg hierdoor meer kansen, er zijn mensen die dingen meemaken die nog vervelender zijn en dan ga ik zeuren over vanalles en dat het zo'n pijn doet (net maar rondjes gelopen in huis, kan gewoon niet lang zitten zoveel pijn heb ik in mijn rug en buik...). Dat helpt mij positief te zijn, ik heb het namelijk helemaal zo slecht nog niet!!! GYN heeft nog niet gebeld... Zal wel tegen etenstijd worden Jammer!!!
Mira meid wat jammer!! Vanavond maar lekker even je mannetje onder snotteren. Dat lucht vaak goed op. Gelukkig hebben jullie over 4 weken alweer een kans! Dat is toch fijn! Skaya jaaaa 37 weken, mijlpaal!!! Hoe voel je je eronder? Tina jij houdt het spannender hier dan ik, haha! Maar ik denk toch ook een jongen bij jou. Vaddie lekker nieuws zo op je eerste dag. Gelukkig wilde je al weg. Misschien kan je er je voordeel mee doen. Al is dat tegenwoordig steeds lastiger. Kylie zie je het weer een beetje zitten meis? Vanmorgen bij de vk geweest en ze ligt nog steeds los in het bekken. Voor de liefhebbers bibi. Dus moet nog steeds gelijk gaan liggen als de vliezen breken. Op een veilige plek zei ze, nadat ik had gevraagd hoe dat dan moet als je in de supermarkt loopt Ik moet ook mijn ringen af zien te krijgen voor het geval ik naar het zh moet en infuus krijg. Ze zitten alleen strak door het vocht. Dat wordt wringen met een sopje! Vanmiddag is mijn sm geweest en ze heeft ramen gezeemd en de douche gedaan. Zelf nog de wc gedaan, wat wasjes en een deel van de boekhouding opgeborgen. Zo nog koken en dan is het weer genoeg voor vandaag. Morgen kOmt mijn moeder. Die helpt dan weer met stoffen en zuigen. Dan is alles klaar en mag ze komen. Anders moet het straks weer!
Kwiebje, jij dus ook zo een eigenwijs!! Jij bent alleen nog wel ff dik 2 weekjes verder!! Ik zit nog op bbbi en idd zelfde als mn vliezen breken...fijn idee NOT. Wil mezelf aan huis kluisteren ahahaha of iig niet alleen de deur uit, maarja is beetje onmogelijk. Wat fijn dat je zoveel hulp krijgt met poetsen, ik moet tot nu toe gewoon allemaal zelf doen. Durf ook niet erom te vragen eigenlijk. Je ringen, doe ze maar af!!! zsm! Ik heb vorige week na het eerste ziekenhuis bezoek om 3 uur snachts staan trekken aan mn ringen, maar helemaal vast! Hele vinger daarna nog dikker en blauw! Volgende dag ging die gelukkig wel af, maar was bang dat het einde verhaal was voor de ring. Had m echt laten doorknippen anders.
Mijn 37 weken voelen niet erg anders als gisteren Wel word met de dag mn maagzuur erger. Gewoon uren wakker gelegen vannacht omdat ik t steeds moest wegslikken. Heb vanmorgen Rennies gehaald.
Brrr rotnieuws bij de September mama's Heb er helemaal kippevel van. Ze is voor de 2e keer een kindje verloren. De 1e is 13 maanden geworden, was heel erg ziek. En nu, moest ze geopereerd worden aan nierstenen en heeft ze een ziekenhuisbacterie opgelopen. En de 19e was het niet meer te stoppen en is hun dochter, na 21 weken zwangerschap al geboren. Heb er kippevel van.
Mams wat een drama zeg!! Getsie ik snap dat je daar de kriebels van krijgt, brrr! Skaya het schijnt voor de bevalling gelukkig niet uit te maken of ze vast ligt of niet. Zelfs niet als ze niet is ingedaald. Ik was bang dat er misschien geen ruimte zou zijn, maar het zegt dus niks. Daar vertrouw ik dan maar op. Heb trouwens ook gevraagd wat je moet doen als je wat verder weg bent dan normaal en je vliezen breken of zo. Ik moet sowieso mijn docu map altijd mee en bellen. Dan kijken ze of ze zelf kunnen komen of dat een vk in de buurt moet komen. Mmm, ik denk dat ik maar in de buurt blijf! En ik ga straks gelijk met mijn ringen aan de gang. Als je nog last van maagzuur hebt dan ligt hij nog hoog. Ben je dan ook nog snel buiten adem? Daar heb ik gelukkig geen last meer van. Maar ja dan krijg je er weer iets anders voor terug.
Hier ook gigantisch veel last van maagzuur. En dat terwijl de baby toch laag zit... Hoop niet dat het iets blijvends is... Kan erg pijnlijk zijn. Moet er snacht wel eens uit voor een borrel antagel. Gelukkig werkt dit heel goed voor mij. Morgen mogen we weer op controle. Hoop dat frummel dan ingedaald is. Verder goed nieuws over ons appartement! Volgende week hebben we een 2de bezichtiging en er komt nog iemand met een aankoopmakelaar! Ben nu alleen een beetje bang dat de kleine zich dan gaat aanmelden... Loop zelf heel erg met 30april in mn hoofd. Ik weet het, het zegt helemaal niks, maar wil onze kansen op een mogelijke verkoop niet verknallen... Afwachten maar... Mams: wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Heb net even het verhaal opgezocht en gelezen... Wat erg! Zulke dingen zouden niet mogen gebeuren! Mira: he wat balen zeg! Had zo goede hoop voor je! Vanavond maar lekker even uithuilen bij je mannetje en dan hopelijk vol goede moed op naar de volgende ronde. Wel een goed teken dat je cyclus een stuk korter wordt met de clomid. Slaat het ergens toch wel aan... Weet even niet meer wat er verder allemaal besproken is. Jee, mijn geheugen is een zeef! Kon afgelopen week niet eens meer herrinneren waar bepaalde winkels in het winkelcentrum liggen! Verschrikkelijk! Mijn excuses dames!