Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    GYN heeft net gebeld: Eisprong was goed, dus gewoon doorgaan! Kans op zwangerschap is nu ongeveer 10 tot 15% zei de GYN tegen mij, dus moesten alle kansen grijpen (zou hij bedoelen dat we als konijntjes bezig moeten gaan :p). Dus toch goed nieuws zo aan het eind van deze dag :D

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina jij ook al zo'n last van maagzuur!! Wat vervelend. Lag de kleine de vorige keer al klaar om af te dalen? Ben benieuwd hoe hij ligt.
    Wat een goed nieuws over de verkoop! Tenimste mogelijk verkoop. Hopelijk blijft de kleine nig even binnen tot die tijd!
    Tja het geheugen wordt echt aangetast door de hormonen volgens mij. Ik loop ook regelmatig rond te dolen in de ah om te bedenken wat ik ook alweer moest hebben. Ik vergeet eigenlijk altijd wel wat. Ik koop nu altijd op voorraad, want dan heb ik er minder last van.

Mira gelukkig goed nieuws!! Ennuh trek je bunnypakje maar aan;) ik hoop zo dat het snel mag lukken.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, ik dacht ook dat er misschien geen ruimte zou zijn om in te dalen. Vorige week nog inwendige echo gehad waarbij ze hebben gekeken of er 'blokkades' ware, maar was niks te zien. Sommige beebjes dalen helemaal niet in of pas tijdens de bevalling.
    Hier idd ook nog snel buitenadem...een trap is verschrikkelijk echt! Lijk wel een idioot...ben verdorie een sporter! Niks van te merken.
    Succes met je ringen...ff flink koud water erop en zeep. En niet te hard, dan gewoon later nog eens proberen.

Rennies, mogen wel gewoon tijdens zwangerschap toch he?!
    Antagel, wat is dat dan en waar haal je het?

Tina, oehhhh komt schot in de verkoop, spannenddd!!! En als het 30 april wordt, dan word het 30 april meid :p Ik zou het wel leuk vinden in ieder geval hahahah!

Mams, wat een verschrikkelijk iets! Je vraagt je al af waarom zoiets iemand 1x moet overkomen, maar een tweede keer? Jeetje, zou niet weten of ik daarmee zou om kunnen gaan!

Mira, dat is heeeel goed nieuwssss!!!!!

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Argh!!! Ik wil duidelijkheid. Manlief vroeg net hoe erg in ongi was, dus ik richting toilet om te kijken hoe vol de tampon zat. Zit er een super klein beetje rood bloed, maar niet genoeg om het nu een ongi te noemen... Wat moet ik daar nu weer mee??? Ik ben nog steeds voor een schermpje in mijn buik waar op komt te staan of je zwanger bent of niet!!!

5. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ohh wat verschrikkelijk! wens haar veel sterkte van hier! jeetje zeg! tweede keer! ik zou nooit meer durven om opnieuw zwanger te worden denk ik..

@mira.. miss toch een testje doen? best veel vrouwen hebben toch wat bloed verlies van de innesteling of een adertje gesprongen.. maar met een testje weet je het wel 100% zeker of je wel of niet zwanger bent!

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Skaya: Je mag rennies gebruiken tijdens de zwangerschap. Mn collega leefde er praktisch op :D
    Mijn gyn raadde me het gebruik van rennies erg af. (Geen idee waarom) Ze schreef me dan ook antagel voor. Is een vloeibare maagzuur-wegnemer ;) Ik weet alleen niet of je dat zonder voorschrift bij de apotheek kan halen... Maar ik zweer erbij! Ben al aan mn 10de fles ofzo bezig. En heb er nog 1 reserve staan in de koelkast. :D Normaal mag ik 6x per dag 15ml nemen. Nou, tegenwoordig neem ik geeneens een dopje meer om af te meten. Dan is het 'hup fles aan de mond en een slok'. Ik noem het tegenwoordig ook mijn borrel :D Dan weet manlief ook gelijk waar ik het over heb ;)

Kwiebje: Op vorige echo lag frummel in de juiste richting, maar was nog niet ingedaald. Morgen weten we meer :)

Mira: he wat vervelend die onzekerheid! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Wel of niet door naar de volgende ronde. Als ik jouw was zou ik voor de zekerheid toch een testje doen... wie weet is dit toch een innestelingsbloeding ofzo?

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Ik wil op zijn vroegst vrijdag met KVtesten testen omdat ik voor mezelf heb afgesproken dat ik de komende dagen nog wel ongi zou kunnen worden... We zullen zien ;) Ik laat alles, zoals handtekening, iig nog even zo staan, dan ga ik automatisch uit van het ergste ;)
    Maar een vraagje: Is het niet wat laat voor wat bloed van een innesteling??? Een adertje hoor je vaker idd, maar ga er gewoon even niet vanuit!

8. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. soms duurt een innesteling lang.. dus het zou kunnen.. of je lichaam is nog in de ongi mode en verliest toch wat bloed.. vind het toch spannend hoor meid! ik duim nog even hard door voor roze!

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Mira: toch nog spannend :) Ik hou je in de gaten morgen!
    @Mams: Jeetje wat naar..Komt weer dichtbij dan he.. :(

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Duimen is niet meer nodig. Nadat ik de laptop afgesloten had om naar bed te gaan kwam de vloedgolf, dus toch ongi!
    Vandaag Clomid ophalen en morgen beginnen. Nu alleen twijfels of ik alle 4 recepten tegelijk ga ophalen of een voor een ophalen... Kan nog even nadenken ;)

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he mira, balen meis...

mams, he bah.. wat naar..

tina, ben benieuwd hoe de kleine nu ligt..

maagzuur: had hier tabletjes van graviscon. echt superspul... had in mijn nachtkastje een strip liggen en altijd een strip in mijn tas.. waren kauwtabletjes, met muntsmaak... dus geen gedoe met water of afmeten in een maatbekertje...

hier verrot.. gister 2 mega drukke jongens en femke die niets wilde... en zat al niet lekker in mijn vel, dus uiteindelijk de frietpan aan, gegeten, kids gedouched en in bed en toen zelf ook mijn bed in gedoken... werd ik wakker met een mega zere arm... grrrrrr.. hopelijk wil de fysio er zo ff naar kijken.. moet erheen voor mijn rug, maar goed...
    en dan straks ook nog met femke voor de prikjes... hopelijk heeft ze er niet teveel last van.. en anders vanavond vergadering maar afzeggen en weer vroeg mijn bedje in... ligt gelukkig een voorraadje melk in de vriezer...

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Idd balen, maar wel een mooie ronde gehad met goed nieuws, dus is al weer goed na gisteren even te hebben kunnen zielepieten ;):p Vandaag Clomid ophalen en verder met deze ronde: Over ongeveer 2 weken weer een eisprong :D Na ongi weer lekker aan de klus!!!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Jammer Mira, maar idd, positief blijven he :D
    MAar dat kun jij goed.

Vanmorgen weer bij de VK geweest. Helemaal goedgekeurd.
    Bloeddruk was goed, hartje gehoord en de baarmoeder ligt 2 vingers onder de navel dus ik groei ook goed!
    Daarna nog ff bij mn schoonzus geweest, die is 37 weken zwanger nu van de 2e. En nu thuis...ff lekker ontbijten hahahahaha met ietsje vertraging.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Maar ik kan me ook goed wentelen in zelfmedelijden hoor!!! Kan soms een echte zeur zijn, maar dat heeft dan meestal met gierende hormonen te maken (heb daar enorm last van, die hormoonschommelingen, bepaald eten willen eten, vreselijk humeur...).
    Maar wat dit betreft is alles een grote verbetering, cyclus meer dan gehalveerd :D:D:D

15. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. ach jammer zeg! maar idd... een zeer goed cyclus en clomid! komt goed!!

@mams... fijn dat alles goed is met je kleine meid!:D

@jannie.. ohhh hopelijk is het snel weer over! hier zo;n last vn mijn rug.. precies als je op je wervel drukt spring ik door het plafond.. op de plekken tussen me schouderbladen en in de holling van me rug.. hopelijk snel weer over anders ook weer naar de fysio:(

@ongi.. hoe lang duurt een normale ongi? normaal had ik 5 dagen.. 3 dagen bloed en daarna bruin.. maar verlies nu nog steeds met afvegen slijm en bloed.. soms een golfje.. en soms uren weer niks..soms weer wat bruin.. vandaag dag 10! ben dr nou wel klaar mee eigenlijk:);)

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Is bij mij wisselend. Met pil 5 dagen ongi, hooguit! Na stoppen met de pil 10 tot 12 dagen heel licht. Laatste rondes ongeveer 7 dagen en op dag 2 en 3 hevige vloedgolven ;) Dus kan veel schelen per persoon en de omstandigheden denk ik... Hopelijk ben je er snel vanaf!!!

17. me83

me83 Niet meer actief

ik hoop het ook.. zelfs na het stoppen met de pil niet zolang,. en zelfs korter.. maaralles is ontregeld natuurlijk.. maar dit is ook niet fijn...moet ik nog wachten tot dag 14 en dan de huisarts bellen?

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Me, mijn eerste menstruatie na bevalling&curretage duurde geloof ik 12 dagen.
    Compleet normaal hoor! Maar als je het niet vertrouwd bel je toch gewoon ff de HA.

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo weer terug van fysio, cb en jelle halen.. nu ff lekker wat eten..
    femke was goed gegroeit.. ze weegt nu 5970 en is 62 cm.. dus alles net boven gemiddeld...

fysio heeft alles losgemasseerd... kwam allemaal uit mijn nek/schouders vandaan.. en oefeningen voor onder de douche meegekregen (of nadat ik een hete hittepit heb gebruikt..)

zo ff wat opruimen en dan sjoerd alweer halen..

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn dat Femke zo goed groeit!
    En lekker weer helemaal los zo te lezen :D

Hier is de kleine man op school...Onvoorstelbaar, nadat hij deze week elke middag heeft liggen slapen, maargoed. Ik heb hem voor de grote drukte weg gebracht, geen traantje gelaten en hij zat lekker te kleuren toen ik weg ging...Misschien heeft mn moedergevoel het wel gewoon bij het rechte eind en komt het allemaal puur door de drukte, de hektiek en de grote hoeveelheid mensen tijdens het halen en brengen.

Share This Page