Mijn god, wat kan er gebeuren in een nachtje heh!!! Dit had ik eigenlijk nog niet verwacht!!! Gisteren schreef ze nog dat ze dacht dat het een mei-kindje zou worden, omdat het zo rustig was daarbinnen?! Stilte voor de storm geweest?? KWIEBJE GEFELICITEERD MEIDDDD!!!! En wat een prachtige naam!!!! Geniet van elkaar en hoop dat alles goed is gegaan en goed gaat met jullie!!! Ben natuurlijk ONWIJS benieuwd naar je verhaal maar ik ben geduldig! Ga maar ff lekker genieten!! Mannn man man, IK WIL OOOOOOOOK!!!
Skaya: Hihihi, Vind je reactie echt super leuk! Maar je zult nog even moeten wachten meid... Jou tijd komt ook om te bevallen Kan me voorstellen dat je ook met je kleine man wil gaan knuffelen!!! Je hebt er in ieder geval zin in om te bevallen. Hier nog steeds hoofdpijn en voel me niet super... Zo eens wat eten en mijn meds innemen, op naar nog een mooi ei!!!
Mira, rustig dagje vandaag inlassen voor jezelf?? Komt je nieuwe groeiende ei ook weer ten goede ZIN om te bevallen is een groot woord ahahah...ik wil het achter de rug hebben...dat past beter
Skaya: Hahahaha, ja dat bedoelde ik ook. Zin om te bevallen, mss zijn er dames die dat hadden (omdat ze bijvoorbeeld overtijd liepen ofzo... ), maar ik denk dat de meesten het ook wel voorbij willen hebben en lekker willen knuffelen!!!
Kwiebje!!! Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd!! Weer een Pink ladies baby erbij.... Ik ben zo benieuwd ook naar je verhaal. Hoop dat alles goed is met jullie. Geniet ervan!! xxx
Ik weet dat jill geboren is na het breken van de vliezen. Toen duurde het nog 3.5 uur. Ze is wel in het ziekenhuis bevallen omdat de hartslag van jill zakte tijdens het persen. Sorry dat ik nauwelijks op zp ben, maar heb nu een oud leentoestel want mn iphone deed raar. Xx
Dus midden in de nacht zijn ineens de vliezen gebroken? Merk je dat ook als je ligt te slapen vraag ik me dan af? Maar ze zal wel gelijk flinke weeën hebben gekregen als het gelijk zo snel gegaan is! En dan tijdens het persen nog naar het ziekenhuis gegaan? Pfoehhh!! Ze zeggen dat maar een klein deel vd bevallingen begint met het breken van de vliezen, maar volgens mij hoor je het juist heel veel?
Ik denk dat Stampertje bedoelt dat de VK/gyn haar vliezen heeft gebroken... Of begrijp ik het verkeerd? Dat doen ze namelijk wel eens om de ontsluiting te laten vorderen.
Ik denk idd ook dat haar vliezen niet spontaan gebroken zijn! Skaya, dat gebeurd bij 10% vd gevallen dat ze spontaan breken en geloof mij; dat voel je!! Bij mij was t ook best veel, dus ik voelde t heel erg goed.
Jaaa natuurlijk, zo had ik het nog niet bekeken!! Mams, ik wil dat ook eten met die champies in knoflook!!! Hoe maak je dat???
Skaya en Mams: Hihihi, ik zal ook al te watertanden bij het plaatje... Vind dat zo lekker, maar manlief wil geen champignons eten (Tssss... weet niet wat lekker is ).
hahahaha SKaya, tis echt heel simpel. Champignons doe je bakken in de knoflook olie (gewoon zelf knoflook hakken en in de olie laten staan een poosje) en kruiden met wat je zelf lekker vind. Ik gebruik vaak bouillonpoeder voor tuinkruidenbouillon. En dan in een steelpannetje wat knoflook aanfruiten in de olie. ook daar wat kruiden doorheen en dan kookroom erbij.En dan als laatste daar wat peterselie doorheenroeren. De kruiden moet je gebruiken die je zelf lekker vind, ik hou wel van zout...en ander misschien van pittig. En als je stukjes knoflook erin niet lekker vind, kun je ook we poeder gebruiken Heeeeeeel veel hahahahaha.
Ohhhhhhh jaaaaa daar gaan echt wel stukken knoflook door hoor!! Gelukkig houd mn vent ook van knoflook en champignons dus dat komt goed. Hijs alleen bang van vet, dus hij moet maar even zn ogen dichtdoen bij de olie en kookroom Die baby van mij die vliegt spontaan naar buiten denk ik als ik die stinkbom gegeten heb