Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi ladies, hier even kort een berichtje. Vannacht om 2.30 braken spontaan de vliezen. Ik werd er wakker van. Toen twee keer een wee om de vijf minuten. Daarna gelijk om de twee minuten:$ Ze bleven maar komen. De vk mocht niet voelen hoeveel ontsluiting. Daar kwamen ze te snel voor. Om ongeveer 05.15 kwamen de persweeen al. Niet te houden zijn die! Ik denk dat mijn buren dat ook weten, hihi! Tussen de persweeen door herstelde haar hartslag op een gegeven moment niet meer goed. Toen moesten we dus halsoverkop naar het ziekenhuis. Met persweeen is dat geen pretje. Ik was bang dat ze in de auto kwam. In het ziekenhuis sjorden ze me uit de auto op de brancard. Eenmaal naar boven gesjeesd mocht ik weer effectief meepersen en na een knip was ze er zo. Vijf minuten na aankomst in zh om 6.09 uur! Gelukkig was alles goed met dr. Ik heb wel tien hechtingen, maar dat maakt me helemaal niks uit! Dat is niks vergeleken bij de bevalling.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, mijn god wat een turbo bevallinggg!!!! Wedden kom ik straks met mn bevalling van 24 uur ofzo :p
    Scheelt idd niet veel of je was gewoon in de auto bevallen!!
    Hoe gaat het nu met je? Ben je thuis? Foto :p? hahaha!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WOW!!!! Kwiebje, wat een raketlancering zeg.
    Goeiedag dan. Fijn om van jou weer wat te horen :) Geniet lekker van je nieuwbakken gezinnetje!!

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ja het was echt superspeed. Daar had ik geen rekening mee gehouden vantevoren! Ik kreeg bij yoga blaadjes mee over het opvangen van weeën en pershoudingen. Ik heb er niet eens aan gedacht om die te pakken. Skaya ik hoop dat het bij jou wat langer duurt. Die kans is groot, dus dat scheelt.
    We waren vanmorgen om kwart voor elf thuis. We hebben al veel visite gehad. Alles is verder goed. We gaan zo weer proberen om dr aan te leggen. Oefening baart kunst.

5. me83

me83 Niet meer actief

denk ff snel kijken voor de visite komt.. zie ik dat kwiebje is bevallen!!!! jeeeeejjjjjjj gefeliciteerd met jullie dochter jill may!:D supermooie naam!

wel een snelle bevalling zeg! maar minderlang pijn denk ik maar zo! hopelijk knap je snel op.. en lekker genieten meid!! dat heb je zeker verdient!:D;)

zei laatst hier nog dat jij rond uitgerekende datum zou bevallen.. 1 dagje voor de datum dus... goed geraden:D;);)

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow meis, das een speedy bevalling... wel heftig om tijdens persweeën nog de auto in te moeten.. vond het met pittige weeën al een ramp...
    ga lekker genieten en idd oefening baart kunst :D

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Gefeliciteerd Kwiebje

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hoe is het meiden?

Kwiebje, hoe gaat het daar met jou en je kleintje?

Tina, jij of ik ben de volgende!!! Voel je de druk al :p

Hier rustig dagje, ff bakkie gedaan bij vriendin en beetje aant opruimen. Verder lekker niks!!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemiddag meiden!!

Kwiebje, hoe is de 1e echte nacht gegaan??

Hier vandaag druk geweest...boodschappen gedaan, diepvries leeggehaald schoongemaakt enn weer ingepakt.
    Toen voor manlief nog ff champignons in kruidensaus gemaakt (en voor mezelf natuurlijk ook:p)
    Er staat momenteel ook een taart in de oven.
    Ben met de kleine man sachertorte aan het maken <3 jummmmmmm

Vanavond nog ff bij vrienden op visite.

De kleine man gaat morgen uit logeren dus gaan wij gezellig koninginnenacht samen uit :D
    Koninginnedag ga ik lekker met mn mams en mn kleine boef shoppen.
    Kijken voor leuk babyspeelgoed en pakjes voor de kleine meid.

Wat zijn jullie Queensday plannen?

10. me83

me83 Niet meer actief

queenday.. beetje door het dorp lopen en kraampjes en winkeltjes kijken.. sappie doen bij vrienden.. verder niks boeiends ahahah.. zeker niet als het weer zo blijft:(bleeehhhhh

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier is het prima weer eigelijk... geen zon gezien vandaag maar het is wel een graad of 18 en qua regen, 10 druppels per minuut...maar dan houdt het wel op.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, wat is sachertorte?

Geen idee wat we gaan doen met koninginnedag...wil wel ff naar braderie, kan je van die leuke romertjes en t-shirtjes laten drukken met van die hilarische teksten...weet alleen niet ofk het zie zitten tussen die mensenmassa's die gaan lopen duwen en trekken aan je.

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja temp is goed te doen!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    /een hele simpele taart.

Maar vooral heeeel veel chocolade!
    Tussen boven en onderste deel zit een dikke laag jam (normaal abrikoos maar ik hou meer van aardbei) en daar overheen een dikke laag chocolade glazuur <3

Skaya, kan me voor stellen dat je die drukte niet ziet zitten nu...

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, hahaha klinkt als een heleboel chocolade!!!
    Heb wel de chamignons ingeslagen en de kookroom, ga me er misschien morgen wel aan wagen :p
    Vandaag lekker zalmfilet uit de oven met frietjes uit de acti-fry.

Jaaa moeilijk, maar wil ook niet hele dag thuis gaan zitten!!
    Ga het wel ff bekijken maandag.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    tis ook een heleheleheleboel chocola, maar het is zoooooo lekker hahaha :D

succes met de champignons. Gewoon lekker proeven tussendoor en toevoegen wat je zelf lekker vind, Dan kan het niet mislukken

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Morgen verjaardag van mijn zusje.
    Maandag hopelijk sporten en natuurlijk naar de koninginnenmarkt

Vandaag lekker dagje gehad. Hele vrolijke baby, is lekker gaan slapen vanmiddag en samen met man vrouwenvleugel gekeken

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi ladies hier een teken van leven. Vannacht bijna niet geslapen. Het aanleggen lukte niet zo goed. Later tegen de ochtend ging het al beter gelukkig. Vandaag overdag ging het nog beter. Ze slaapt veel en heeft al een eigen willetje. Met mij gaat het goed. Heb wel last van de hechtingen, maar ik word goed verwent! Op naar de volgende nacht.

Hoe is het trouwens met Tina? Die is de volgende!

19. me83

me83 Niet meer actief

@kweibje.. gelukkig slaapt je kleine meid goed... kan je even bijtanken..hopelijk genezen de hechtingen snel.. lijkt me zo vervelend met plassen enzo... ikzelf had ook best wel pijn met de nr 2 en soms met plassen en had geen hechtingen of groot kindje.. maar zo gevoelig daar beneden!
    laat je maar lekker verwenne meid!:D

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kwiebje, das echt een turbo bevalling. dat je die persweeën weg hebt kunnen puffen vind ik knap. Ik vond dat heel moeilijk.

@ skaya, je vliezen breken voel je wel. Hier is de bevalling ook gestart met gebroken vliezen. Verloor telkens een scheut.

Deel Deze Pagina