Mams: ik zit rustig thuis op de bank! Straks weer kijkers in huis en morgen ook nog. Heb er een goed gevoel bij. Word straks even opgehaald door mn schoonvader. Moet toch echt het huis uit en manlief is werken... Maar komt goed. Zal proberen jullie dagelijks op de hoogte te houden van de situatie hier
hahahahahahah Ik kreeg zo'n gevoel...dacht: ff checken waar Tina uithangt! Oeg spannend, weer kijkers Duim dat er kopers tussenzitten!
@mira... nee 10 min.. maar lang genoeg om zeik nat te worden hhahahah.. gelukkig regenpak aan temp is lekker buiten.. en het is weer droog gelukkig.. @tina.. spannend meid..hopelijk snel kopers.. hoe was eht met dat stel dat voor een hypotheek ging kijken?komen ze nog een keer kijken of zijn dit weer nieuwe?
Me: die zijn super-enthousiast en komen morgen voor een 2de bezichtiging denk dat dat wel een potentiele koper is. Fingers crossed voor een goed bod! Moet rennen. Schoonvader komt me zo oppikken. Kijkers komen over 20 minuutjes!
tina, ga duimen meis.. hier gezellig dagje met mijn zusje en de 3 meiden gehad.. zit er nu ff doorheen.. ff 2 dikke rekeningen binnen gekregen en net een mailtje gekregen dat de koper voor ons bed morgen toch neit komt... houden het bed al een maand voor haar vast, 3 biedingen afgewimpeld en gister ons nieuwe bed gekocht.. blijven we er alsnog mee zitten... manlief gaat er een boos mailtje achteraan sturen, maar ja, zullen we weinig mee bereiken..
Jannie: Dat is echt super vervelend. Hebben we hier eens gehad met een koelkastje, ding was 2 jaar oud, iemand zou hem komen ophalen, maar niemand geweest... Inmiddels is het ding bijna 6 jaar en heeft hij daarvan bijna 4 jaar in de schuur gestaan Ach, als we eens verhuizen kunnen we hem weer in gebruik nemen Me: Idd, genoeg om goed nat te worden! Hier ook heerlijk weer. Heb vandaag alleen maar wasjes gedraaid (die ik op gespaard had want kon mijn kleren niet buiten drogen ) dus vandaag heerlijk buiten alles opgehangen. Vanavond snel binnenhalen want morgen verwachten ze hier weer wat regen Tina: Spannend meid! Hopelijk zitten er DE kopers tussen Wij zijn ook aan het kijken of we een huis kunnen huren met potentieel kopen zodra ik een baan heb en genoeg verdien... Donderdag gesprek met de woningcoorporatie die hem te koop heeft staan over de mogelijkheden (moet allerlei papieren meenemen). Vind het super spannend, want is manliefs grote droom om daar te komen wonen (is naast mijn schoonzus/manliefs zus en die woont weer naast mijn schoonouders/manliefs ouders ). Ik denk dat we dat huis in gedachten al miljoenen keren hebben ingericht en opgeknapt, maar we moeten donderdag afwachten. Ik hoop echt dat het goed gaat donderdag... *Schijt nu al bijna in haar broek van angst...* Morgen is mijn moeder jarig, gaan we gezellig uit eten bij haar in het dorp. Lekker wokken Super veel zin in!!! Manlief is wat later thuis, belde hij net voor op, dus kan nog even wachten met eten maken (vanavond makkelijk). Heb sinds een paar dagen snel last van hoofdpijn, denk dat het door de Clomid komt (vandaag laatste pilletje ingenomen voor deze tweede ronde in de MMM). We gaan er weer helemaal voor deze ronde, ik wil gaan SMEPPEN, dus vanaf morgen aan de klus om de dag, ovutesten vanaf vrijdag en dan hopen op iets moois, want ik wil onderhand ook wel eens, potverdriedoosies!!! Straks is iedereen geplopt en moet ik nog zwanger raken... Nou, ik ga weer spelen met mijn nieuwe telefoon (sinds zondat een Samsung Galaxy Ace, zwart, in mijn bezit met abo (die helaas pas in zal gaan op 29 mei vanwege nummerbehoud), dus als iemand nog leuke apps weet ofzo, dan sta ik open voor tips ). Ennuh... Alvast smakelijk eten allemaal!!!
Mira, hahaha dan kan ik jou ook ff inmaken met wordfeud! Ohhh lekker wokken!!! Tina, oehhh spannendddd die enthousiaste kijkers!!! Hoop dat het enthousiaste kopers worden!! Hoe voel je je verder? Kwiebje mama, hoe gaat het daar met de kleine Jill??? Jannie, ohhh die rotrekeningen!! Kan ik ook zo chagerijnig van worden!! Dan heb je echt het idee dat je voor de kat zn #$^$% werkt! En fijn die mensen die ineens niet meer komen voor het bed...sta er wel van te kijken dat ze zich afmelden! Net terug van de vk. Bloeddruk, hartje, gewicht allemaal goed. Zit nu op +12 kg...komt nu wel elke week zowat een kg bij zeg! Gelukkig hoefk niet nog 10 weken Zondag lag mn monstertje nog dwars, maar nu kreeg tie de beoordeling 'bibi' dus hij is wat ingedaald...weg terug zou niet heeel soepel moeten gaan maar ik heb er een hard hoofd in. Moet wel even bellen als hij weer aan het draaien gaat en langer dan een dag in stuit blijft liggen, want dan gaan ze nog eens extra kijken. Vruchtwater kreeg de beoordeling 'krap'. Twee weken geleden int ziekenhuis was het nog ruim voldoende...dus daar trek ik me ook nog maar niet zoveel van aan. Logisch ook toch met deze termijn dat de verhouding kind/water veranderd. Al met al...kblijf het reuze interessant vinden.
@tina... ohh hoop het zo voor je! tweede keer kijken is vaak wel gunstig! ik duim voor je!! @mira.. oeeehh lekker genieten morgen! en alweer laatste pil clomid! gaat een stuk sneller met een kort cylcus! ik duim weer voor je hoor! @jannie.. ohh heb ik zo een hekel aan als ze toch afzeggen of niet op komen dagen.. je had het allang kunnen verkopen als hun het gelijk zeiden dat ze er toch vanaf zagen... hopelijk verkoop je je bed alsnog snel! ik heb zowaar voor een nieuwe baan gesolliciteerd! ik hoop echt dat ik em krijg hahahah..verdien dan 1000 euro netto meer! dat zou lekker wezen! en lekker sparen natuurlijk.. al heb ik hier om de hoek een supermooi huis gezien die echt helemaal af is.. maar wel duur.. bijna 3 ton.. maar met die baan kan ik kopen bij mijn huidige baan komter veranderingen.. bleeehhhh... ze willen de clienten gaan veilen.. en de goedkoopste aanbieder mag dan dus die client nemen.. en ook clienten die al bij ons bedrijf zitten.. ze hebben straks geeneens de keus meer welke ze willen.. echt heel erg.. en kans dat we toch moeten inkrimpen.. ondanks dat is het zo naar mijn zin heb in mijn werk ben ik toch een beetje meer aan het rondkijken en solliciteer ik op de banen die echt wat voor me zijn en waar toekomst in zit.. heb nu bij het ziekenhuis gesolliciteerd als dierverzorgen.. ze hebben natuurlijk labratten enzo.. die hebben goede verzorging nodig.. nou hou ik heel erg van dieren dus zal ze goed kunnen verzorgen en tis toch nodig dat ze er ziekten mee kunnen bestrijden.(en niet voor makeup testen maar wel iets goeds). dus een baan waar niet op word gekort.. fingers crossed!
Tina het wordt spannend meid! Zowel voor de verkoop als je bevalling!! Me zooo dat is flink wat meer verdienen. Hopelijk wordt het wat! Succes! Mira het gaat vlot zo met die normale cyclussen! Fijn zeg! Nu dus smeppen. Wij duimen voor jullie! Jannie wat vervelend dat ze zich terugtrekken! Zit jij zo met twee bedden! Hopelijk vind je snel nieuwe kopers. Mams hoe is het met jouw buikje en de kleine? Skaya hou je soms vocht vast? Daar kom je namelijk ook snel van aan. Maar +12 kg is toch prima?! Bibi lag Jill ook op het laatst. Hopelijk gaat de kleine boef nu niet meer draaien! Het zegt ook niks over het verloop van een bevalling weet ik nu. Mijn meisje heeft een duik genomen, haha. Hier stuwing gehad in mijn borsten. Zoo daar groeien ze goed van. Jill kon daarom wel wat moeilijker drinken. Nu gaat dat Alweer beter. Ze is vandaag voor het eerst weer aangekomen! En ze heeft een hielprik gehad. Ze gaf geen kik! Wat is ze toch een bikkel! Smelt smelt!!!!
Mira, jeetje je kunt alweer aan de klus zeg! Wat gaat dat vlot met die korte cycli he Supergoed! Skaya, netjes toch +12? Ik zat bij Tygho op +16 aan het eind. Was heel normaal zei de VK, zeker bij smalle dametjes als ik (en jij dus) MamaKwiebje!! Wat klink je toch heerlijk verliefd! Ben heel nieuwschierig naar jullie Jill, krijgen we nog spam?? Me, hoe is het met je menstruatie?? En spannend hoor, nieuwe solli! Hopelijk word het wat, het klinkt financieel iig erg aantrekkelijk! Jannie, he wat balen zeg! Laat ze dan gewoon afbellen. Hier een gezellig dagje met de kleine man gehad. Vanmorgen lekker lang in bed en lui gedaan en vanmiddag samen naar de kermis geweest en naar de ijssalon. Daarna nog ff bij vriendinnetje wat gedronken waar hij met zn vriendje kon spelen. Nu ligt meneer lekker in bed. Ik ga zo fijn op de bank. Mn buikie doet het goed en de kleine meid is ook heerlijk actief. Heb al leuke dingetjes voor dr geshopt Vandaag pakketje van MP binnen en verwacht er morgen nog 3(A) Moet alleen nog wat slofjes/sokjes/mutsjes en een geboortepakje en dan heb ik alles compleet in 50/56 Ff spammen dan, mn 19 weken buikje!! 19 alweer Bijna op de helft!
Ohw en mn voorgevel!!! SERIEUS! Gister nieuwe BH's gekocht. 80C en ik draag normaal 75B... Leken goed te zitten...Maar volgens mij had ik wel richting een D gemogen want ze floepten er net gewoon uit!! OEPS
@mams.. groeit goed dus! mooie buik! en al lekker aan het shoppen lees ik zo! heerlijk! ongi is sinds vandaag zo goed als over gelukkig.. soms nog wat roze verlies of slijm met beetje rood.. maar geen golfjes ahahhahah.. hopelijk over een week of 2,3 toch weer ongi... maar heb er geen geloof in dat ik weer een cyclus van 28 a 30 heb..
@mams, nou dat is mooi meegenomen dacht ik zo die voorgevel... En mooi buikje hoor. Al helemaal in roze sferen. Het is heel erg leuk een meisje.. @me, nou eindelijk dus je ongi op zijn eind. Hopelijk is je cyclus nu wat sneller. En is het natuurlijk snel raak!!! En suc6 met je evt nieuwe baan, dat noem ik nog eens er op vooruit gaan met je salaris!! @kiebje, ik ben ook zo benieuwd naar jullie mooie kleine meisje. Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar hoe groot is ze? En lekker genieten, ik kijk met zoveel plezier terug op mijn kraamweek. Is je mannetje ook lekker thuis? Bijna Ploppers!! Kom maar door hoor met die kleintjes!! Ik ben zo benieuwd. En suc6 met de laatste loodjes he meiden, denk iedere dag aan jullie. Hier is Floor aankomende zaterdag alweer 4 maaden, en ik ben sinds gister weer aan het werk. Is niet niks je kleine meissie nu voor de 2e dag moeten missen. Maar ook weer heerlijk om even wat voor jezelf te doen! Ben vast een hoop vergeten, maar heel veel liefs voor iedereen!!
Wen, wat heb je toch een heeerlijk kind!! Hihihihi dat stoeltje moet ik ook echt hebben hoor!!! Een blauwe en dan ook zo op tafel met een boekie!! Die foto gaat er komen! Me, dat klinkt wel goed van je salaris Kwiebje, jaaa spammmennn!!! Ik wil baby kijken!! Wat een bikkel met de hielprik! Volgens mij heb ik het op dat moment moeilijker dan die uk zelf...zo zielig dat geknijp in die kleine pootjes! Mams, waauww meid je groeit goedddd! Krijg je van al dat ijs *just kidding* Jaaa bijna op de helft alweer!!! Tijd vliegt joh!!! Laat al dat roze maar komen Tinaaaaa, hoe is het daaarrr?? Vk vroeg gisteren aan me: 'Kriebelt er al wat?' Dus bij deze, kriebelt er bij jou al wat? Wat een uitspraak echt! HIER 38 WEKEN!! Ga straks ff naar mn vriendinnetje/collega die nu 9 weken zwanger is..ff bakkie doen. Probeer maar een beeeeetje bezig te blijven. Tijd doden enz.
Wow, Skaya, 38 weken alweer Hahaha ja al dat ijs doet wat met je he Wen, wat heb je toch een lekker ding!!! Heerlijk. Fijn dat alles zo goed gaat...4 maanden alweer..pffff wat gaat het allemaal hard. Hier idd al bijna op de helft! Helaas nog 2 weken en 2 dagen wachten op de 20 weken echo... Maarja..Tis niet anders! Tina, hoe is het daar? Kylie, hoe gaat het met jou meid??
Meldpost van vandaag Ik zit nog steeds thuis...hoewel dat wel eens zou kunnen veranderen. Ik weet het niet... Vanmorgen een 2de bezichtiging gehad en ze waren nog steeds erg enthousiast. Ze willen nu laten checken hoe ons dak ervoor staat. Want een grote opknapbeurt/herstelwerken zouden ze financieel niet aankunnen. (Gelukkig is ons dak afgelopen winter nog gecheckt omdat we lekkage hadden via de buren, en werd er toen gezegd dat het er nog keurig uitzag Dus daar hebben we geen schrik voor. Kan ook een trucje zijn om wat van de prijs af te krijgen natuurlijk ) Maar we hebben er nog alle vertrouwen in. We zullen wel zien hoe het verder verloopt Wat betreft het babynieuws...Had vanmorgen een natte slip. Dus nieuw slipje aangedaan en nog maar even gaan liggen op bed. En toen ik opstond was mn slipje weeral nat Maar ik weet dus niet of het vruchtwater is of dat ik gewoon in mn broek loop te pissen... Voor de zekerheid maar kotex ingelegd (we moesten even op visite bij mn schoonmoeder vanwege de kijkers). Toen ik daarstrak thuiskwam was de kotex ook weer nat en was mn muts nogal tja, hoe zal ik het noemen...slijmerig vochtig. Dus ik weet het even niet meer. Vruchtwater, urine of afscheiding??? Heb verder nergens last van. Ga dadelijk nog maar even 'testen' boven. Ik las op internet dat als je op je hand blaast en je dan nattigheid voelt, het mogelijk toch vruchtwater is, maar dat je het dan druppelsgewijs verliest. Denk dat als dat het geval is, ik toch maar even bel met het zh. Als ik het 'droog' houd wacht ik waarschijnlijk af tot morgen. Heb morgenvroeg zowiezo controle. Maar ik houd jullie op de hoogte! Wordt nu toch wel erg spannend! Hoewel ik me momenteel echt zo een 'groentje' voel. Jah, weet ik veel wat ik moet voelen of opmerken of doen??? Wat denken jullie? Of kan er eens iemand in zn glazen bol kijken voor mij?
ohhh, tina, spannend meis... ze zeggen ook dat het zoet ruikt dus ook ff ruiken zou ik zeggen zag mooie foto's voorbij komen... een mooi meisje en een mooie buik waar een lief meisje in zit skaya, lekker tijd verdrijven meis.. anders duurt het echt lang hier net de visite weg.. zo ff met de kids op bed... allemaal moe, dus nemen het er van.. is niet voor niets vakantie!
Jannie: Heb al lopen snuffelen, maar vind dat het naar niks ruikt... Had net een heleboel helder slijm met witte vlokjes in. Mezelf maar helemaal 'drooggeveegd' en "blaas/hoesttestje" gedaan. Helemaal niets... Manlief heeft voor de zekerheid zh gebeld en die zien nog geen reden tot paniek. Vooral omdat ik de kleine goed voel bewegen en ik verder nergens last van heb. En aangezien ik morgenvroeg een afspraak heb, en ik nu geen dringende klachten heb zoals bloedverlies of pijn vinden ze het niet nodig dat ik langskom. Mocht de situatie toch veranderen moet ik gewoon weer even bellen Denk dat ik maar even ga liggen op de bank. Heb nog wat oranjevla staan en mannetje wil nog serietje kijken. Effe gezellie op de bank Uitrusten en relaxen kan nooit kwaad