@tina... ohhh gaat goed als het ballonnetje eruit is gevallen! kick some ass over there!!!!(miss is het er al hoor maar toch)succes en geniet!! @skaya.. dat er iets in je keel hangt? heb ik ook wel eens.. echt een rotgevoel.. hopelijk knap je weer snel op.. of ga je ineens ploppen
Tinaaaaaaaaaa, hoe staat het ervooooorrr?! Verwacht geen antwoord hoor maar ik moet de zenuwen even van me afschrijven hahaha! Het is een knul heh hahaha de onthulling is CLOSE!!
hahahah vreetzakken!ik heb lekker snickers ice cream!!! jeejjjj!! echt spannend hoor tina.. tis ineens zo stil... we zitten vol spanning te wachten ik heb sinds een week of 2 steeds meer rugpijn.. in de onderrug en straalt uit naar bil en heupen... auw! en ook tussen de schouderbladen.. nu lees ik ergens dat het BI kan zijn door de bevalling.. heb er al langer last van maar word steeds erger en kan niet lekker liggen op de bank... maandag even melden aan de dokter..vind het maar raar allemaal!
NAAR DE MAC??? Mag ik dan een Mcchicken en een quarterpounder bestellen? Oh een een Mcflurry snickers!!! Spaghetti ijs ja GEwoon sliertjes vanilleijs met daaroverheen aardbeiensaus en geraspte witte choco. Me, wat raar die rugpijn! Niet te lang mee doorlopen he, gewoon meteen de dokter bellen.
@mams.. klinkt lekker hoor dat spagetti ijs! heb vandaag al gebeld en heb as maandag een afspraak voor dat bruin/roze verlies.. dan zal ik meteen vragen of de rugpijn erbij hoort of wat het dan kan zijn.
tina.... spannend meis.. hopelijk ben je lekker aan het genieten! hier weer druk, gezellig dagje gehad.. dinnetje uit heteren is geweest met de kids nu ff bankhangen en er vroeg in... morgen weer een vriendin met kids op bezoek
Tina, meid...ik hoop dat jullie kleintje inmiddels al heerlijk in je armen ligt!! Ben zoooo nieuwschierig! Jannie, je bent er maar druk mee, al die kids om je heen.
Jannie klinkt gezelliggg!! Wel druk! Mams waar haal ik dat spaghetti ijs? Tina had geen buddy toch of wel? Me goed dat je een afspraak hebt! Oehhw ik ben nieuwsgierig!!!
He meiden, ff snel voor ik ga slapen... SPANNEND TINA!!!! Ik kom morgenvroeg weer spieken! Welterusten!