Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, wat fijn dat je je beter voelt nu er wat hechtingen uit zijn.
    Wat een lange slanke den die meid van jullie zeg!! :D Super leuk!!
    Lekker ook dat de bv goed gaat, hoor je toch ook wel regelmatig anders met veel getob enz.

NEEEE MIJN GEDULD RAAAKT OP!! Ik ben de volgende, laat die bom maar vallen dan :D

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik mee wil nemen in mn tas voort ziekenhuis om aan te trekken als ik naar huis ga...
    Maakt natuurlijk geen drol uit, want eenmaal thuis ben je zo weer omgekleed...maar toch...geen idee hoe je je dan voelt en wat dan lekker zit van onder vooral.
    Een legging met simpel jurkje of een joggingbroek met shirtje/vestje? Wat doen/deden jullie?

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Krijg nou wat! Een weekje op vakantie, kom terug en meteen 2 baby's!!!

Even snel voor allebei, superdepuper gefeliciteerd!!!!!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje teruglezen is geen doen maar WAUW!! We zijn 2 dametjes rijker op de wereld..,

Kwiebje en Tina: Van harte gefeliciteerd met jullie meiden., Geniet van elkaar!!
    Echt super leuk dit, dat zijn de berichten die je wilt horen na een heerlijke vakantie.,!
    Volgens mij had de bevalling van Tina beter gekund, maar je hebt je mooie meid in je armen en ja je had mij ook tuk, ik dacht een mannetje op t laatst;) hihi.,

Wij hebben een heerlijke week gehad in de Ardennen, ondanks het mindere weer, we hebben ook een paar lekkere dagen gehad met zon en hopa meteen mijn giecheltje verbrand omdat ik zo nodig de hele tijd met mijn snufferd in de zon wilde zitten!! Hihi., ach het trok gauw bij gelukkig;) Met de hond ging het super goed en autorijden vind ie helemaal prima., zo'n leuk gezicht, hij doet het zo goed! Echt een aanwinst ondanks dat ik m af en toe ff flink moet aanpakken omdat hij denkt t mannetje te zijn bij mij, maar als ik dat dan doe is het daarna ook wel weer goed gelukkig.
    Ook DUIDELIJK mijn eisprong gehad en volgens mij op een goede timing thuis geklust.., we zullen het zien., Zondag of maandag was voor mijn gevoel mijn eisprong, de pijn/steken zijn daarna gaan afnemen en vervolgens vanaf vanmiddag weer zeer duidelijk aanwezig waardoor ik t idee krijg dat dit andere signalen zijn.., IK HOOP T ZOOOO!!!
    Een paar dagen wat vet gegeten en vanmiddag tegen 12 uur 1 quarterpounder gehad @ the mac en vervolgens nog steeds barstens vol zitten en t idee dat ie nog in mijn keel hangt.., ook dat had ik heeeel erg toen ik in december zwanger was dus ik hoop zo dat dit een goed teken is., We zullen toch echt weer minimaal 2 weken moeten wachten dames., helaas.

Nou nu ga ik ff gtst inhalen van een paar dagen en dan rond 6u naar mijn schoonmoeder en daar Chinees eten!

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mama Tina!!!!! Gefeliciteerd meid met jullie lieve kleine Joya!!! Superleuke naam!!! Geniet ervan. Het is zo bijzonder. Ben benieuwd naar je verhaal.

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams idd niet opgelet!! Ik was al uren met mijn post bezig en toen ik hem geplaatst had kwam Jill om te drinken bij mama. Dus na posten gelijk weer verder. En ik heb het nog wel zo goed in de gaten gehouden :(

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha ja het leven van een mama is druk!!

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    AUWIE!!! Als ik ook maar een beetje moet plassen doet dat zeer zeg! Links onderin, een soort kramp/steek, en nog steeds een vetbrok in mijn keel., ik heb even teruggelezen en ik had dit in december ook een week voor t testen.., volgens de p tracker zou ik over 9 dagen kunnen testen.., pffff wordt dus nog ff doorbijten maar krijg zo t gevoel dat ik zwanger ben ineens!! AARRGGHHH Onzekerheid is er weer..,

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Weer een meisje!! :D gefeliciteerd Tina!! Lekker genieten!

En oh ja, ik had gelijk...:D its à girl!! :p

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    JAAAAAAAAAA TINAAAAA!!!!
    Daar is ze, kersverse mama!

Van harte gefeliciteerd met jullie wonder JOYA!!!

(sorry dames, dit is het voor nu, reageer even snel via telefoon... Fijne avond!)

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya ik zou vooral een wijde of goede stretch broek in doen! Je wilt niet dat er iets op je onderkantje drukt. Ik had een joggingsbroek aan. Daarop een trui of vest is prima. Wat ik trouwens niet in de tas had waren schoenen. Ze hebben sloffen bij me aangetrokken toen we halsoverkop weg moesten en die moest ik dus ook aan naar huis! Dus misschien een paar makkelijke instappers of zo.

Kirsten wat een hoop!!! We duimen voor je meid!!!

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Thnx Kwiebje.., Indd hard duimen.., ben heel benieuwd.,

13. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Tina: gefeliciteerd!! Aparte naam, nog nooit eerder gehoord!!

Skaya: neeee geen jurkje met legging.. Zou idd eerder voor n joggingbroek gaan.. En niet om je af te schrikkende 'je bent zo weer omgekleedt' is bij velen niet het geval hoor.. Je bent zo beurs van onder dat het t omkleden niet waard is! Althans zo ervaarde ik t..

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik had gewoon een positiejoggingbroek aan met een lekker slobbershirt. makkelijk aan te trekken en je weet nooit hoe beurs je bent en of je toch een wond op je buik krijgt.. dan wil je daar nl niets strak overheen. en je buik is een groot deel weg, maar meestal hou je nog een behoorlijke buik over... de baarmoeder moet nl nog krimpen!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Thnx meiden!!! Die huisbroek laat ik er dan wel lekker in zitten...doe er nog even een ander shitje bij en een vestje en dan is het goed!
    Kwiebje, jaaa schoenen...ga er wel vanuit dat ik schoenen aandoe als ik wegga, maar als het zo gaat als bij jou!! Al zijn het maar een paar instappers.

Jannie, hoe is het nu eigenlijk met jou buik...is dat nu nog steeds erg gevoelig of..?

Tina, meid hoe voel je je vandaag? En hoe gaat het met je kleintje en je man? Zijn jullie al thuis?

Kirsten en Kylie, welkom teruggg!!!
    Kirsten, spannend meiddd, ik duim ook voor je!!!
    Kylie, voor jou gaat het ook opschieten!!! Ik wil eerst hoor :p

Hier is het rustig...gisteravond zat die kleine wel ontzettend te duwen met zn hoofd in mn onderkant. Wat een rotgevoel, leek echt alsof tie zich naar buiten aan het duwen was. Herkent iemand dit?
    Nu is het weer rustig...hij slaapt altijd uit ofzo :D

16. me83

me83 Niet meer actief

@kylie en kirst.. fijn dat jullie weekendje weg geslaagd is! en fijn te horen dat het goed gaat met jullie en de hond!

@kirst.. spannend hoor meid!ik gun het je zo!

@mira.. wanneer wilde jij gaan testen? schiet al aardig op toch?

17. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Helemaal mee eens...
    Ik had ook schoenen bij me, en sloffen, en ben in mn joggingbroek en op mn sloffen naar huis gegaan:)

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik ben wel erg benieuwd naar de foto's van de newborns!!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Kylie en Kirsten, welkom terug meiden :D

Kirsten, het word spannend weer he :D

Pfff hier net 2 behangboeken gehaald, maar manlief en ik kun het nu al niet eens worden.
    Ik wou geen print, meneer nu ineens wel...dan wil ik een rustig printje komt hij ineens aan met 1 met rood blauw en roze erin...pffff

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mamss, waaaaaahhh dat is wel gelijk beetje teveel vant goeie. Misschien dat als ik het zie het heel mooi is?!
    Zag bij mijn vriendin een heeeel mooi behangetje in fuchsia en wit. Leuk printje.

Share This Page