Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ff vanaf mijn foon. Zit in de auto. Mijn wond Heb ik 2 weken last van gehad, is nu alleen nog iets rood.. Hier nikies aan naar ziekenhuis.

Vandaag voor feestkleding op pad. Voor de jongens moet ik enkel nog gympen. Voor tjeerd nog bloes en strop. Voor mezelf nog niet geslaagt. Voor femke ff online bestellen...

Vanavond lekker film kijken..

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Hoi meiden,

hoe is het bij jullie?

@Kirsten: voel je al meer? Ben zo benieuwd!!!

Hier zit de meivakantie er weer op, dus morgen weer terug naar de werkelijkheid. Hard aan de slag en ondertussen mijn gedachtes een beetje blijven verzetten. Dan schiet het eerder op richting juni/juli, maar ook omdat het erg slecht gaat met mijn oma en ik bij elk telefoontje denk dat er iets met haar is.

3. me83

me83 Niet meer actief

@dutch.. aahhh arme oma! hopelijk gaat het snel wat beter met haar... erg altijd dat je er zo zorgen om maakt..sterkte meid!

en gelukkig al weer in mei! juni/juli komt steeds dichterbij!

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    @Me: dat is erg lief van je, maar met oma komt het niet meer goed. Ze is oud en we zien aan alles dat het 'op' is. De laatste anderhalve week komt ze ook niet meer uit bed en slaapt ze enorm veel. Het is een beetje wachten op het einde. Gezien haar leeftijd en hoe ze nu is, is dat prima, maar het liefst wil je ze natuurlijk voor altijd bij je houden!

Wat betreft de wachtlijst heb je helemaal gelijk. Doordat er weer een maand voorbij is, voelt het toch weer als een stapje in de richting van de behandeling, ook al scheelt het maar een week met eind april natuurlijk ;)

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ tina, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
    Toch vruchtwater geweest. Bevalling is bij mij ook met kleine beetjes begonnen

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Dutch: He bah! Dat zijn altijd nare dingen.., Wij hadden t toen met mijn opa ook., we wisten dat het op was en dat het goed was zo maar toch doet het zo'n pijn en wil je hem (in jou geval, haar) niet kwijt!
    Sterkte Dutch.., ik zal aan je denken..,
    En wat betreft je behandeling, het is eindelijk in gang gezet en je hebt nu een periode om naar toe te leven! Het gaat helemaal goed komen.., de tijd gaat snel genoeg maar dat besef je altijd achteraf.

Jannie: Beetje kunnen slagen voor je feestkleding?? Altijd leuk..,

Hier: Vanmiddag lekker gefietst met Diego(de hond) Voor het eerst en hij deed t erg goed, hij vond het naar ons idee erg leuk alleen op t eind was hij het wat zat en wilde hij mijn mannetje in zijn kuiten bijten., daar hebben we natuurlijk ff een stokkie voor gestoken en toen liep hij weer netjes mee., was erg leuk!

Symptomen: Tsjah voel wel dingetjes., darmen zijn nog steeds niet op regel terwijl we nu al 2 dagen weer normaal eten en wat dikkere witte afscheiding (had ik toen in december ook), Daardoor denk ik dat het raak is., heel irritant! Ik hoop het zoooo!! Maar moet toch echt nog ff geduld hebben.
    Volgens de cyclusapp op mijn mobiel nog 7 dagen, wie weet volgend weekend is ff een testje ertegen aan gooien., kan geen kwaad, maar misschien wacht ik ook wel tot het weekend erna ofzo.
    Wordt er wel bloed-zenuwachtig van! hahaha.,
    In de vakantie nog contact gehad met de gyn en die vind dat we volgende cyclus mocht het nodig zijn, met clomid mogen beginnen!!!

7. me83

me83 Niet meer actief

@dutch.. ohh wat erg zeg! gelukkig heeft ze een fijn leven gehad en is ze al best op leeftijd..maar dat maakt het niet minder verdrietig!hopelijk heeft ze nog een opleving voor ze gaat.. dan voelen ze zich weer even ''normaal''.. sterkte voor jullie meid! en heel jammer dat ze jullie toekomst met een kleintje niet kan mee maken.. maar ze zal vast heel trots op je zijn en over jullie waken als het zover is!dikke knuffel meid!!

@kirst.. fijn dat het zo goed gaat met jullie metgezel diego! en zo spannend hoor!!ben zo benieuwd al naar je testje volgende week!

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie lekker shoppen!! Of is het meer een verplichting?

Dutch wat naar om te horen van je oma!

Kirsten leuke naam Diego! Fijn dat het zo goed gaat met hem. Nu op naar nog een pracht wezentje om lief te hebben. Hopelijk snel!

Hier een spannende tijd tegemoet. Mijn mannetje gaat morgen voor het eerst weer werken. Ik ga dus de nacht in en probeer alles alleen te doen. Morgenochtend komt mijn moeder een paar uurtjes helpen.

9. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. hopelijk heb je niet een al te drukke nacht gehad! toch vreemd dnek ik om nu alles alleen te doen.

hier belde de assistente net dat de dokter ziek is!:(heb nu een afspraak voor woensdagmiddag.. hopen dat die wel doorgaat.. al vond de assistente het zeker wel nodig dat ik moet komen en liefst snel..

hier ook nog eens verkouden.. bleehhh... veel niezen en snot maar gelukkig geen keelpijn ofzo..wel verdomde veel spierpijn in mijn bovenbenen gehad zaterdag en gister... nu voelt het al beter thank god.. loopt zo moeilijk met rugpijn en spierpijn in je benen..maar hoef vanmiddag maar 2 uurtjes te werken.. dus zo nog na me kopje thee nog even een uurtje maffen haahahh;)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden!

Dutch, sterkte meid. Iemand verliezen is altijd moeilijk, ongeacht leeftijd of situatie. Hopelijk kunnen jullie straks terugkijken op een mooie periode van afscheid en mooie tijden samen.

Kirsten, je houdt het spannend meid! Het klinkt veelbelovend.

Jannie, goed geslaagd met shoppen?

Me, beterschap meid...hier word na 3 weken mn verkoudheid eindelijk minder. Tis zo rot als je je een vaatdoek voelt!

Kwiebje en Tina, hoe gaat het bij onze nieuwste mama's???
    En wanneer kunnen we heerlijke babyspam hier verwachten?

Hoe is het met de andere mama's? Iedereen lekker in het ritme?

Skaya, hoe gaat het bij jou? Hou je het allemaal nog een beetje vol?

En Mira, op het wachtbankje meid? Vind het bij jullie ook altijd zo spannend.

Nino, meid hoe gaat het met jou? Heb je het allemaal al een beetje een plekje kunnen geven? Hopelijk wel. Dikke knuf.

Kleine meid is weer wakker hiero :) Ze is zooooo ontzettend actief. Ben ik niet gewend, tygho was ook wel rustiger.

Manlief is iig vndaag nog bij huis want hij ligt ziek in bed.
    Hopelijk voeltie zich morgen weer beter.
    Alhoewel...als hij de hele week thuis is, dan issie er ook met onze 2e trouwdag donderdag hahaha.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ladies, ik lees wel mee, alleen niet de fut op iedereen te reageren. Voel me weer niet helemaal lekker. Hoofdpijn/misselijk/duizelig...het gebruikelijke weer. Morgen controle ga ik toch wel even zeggen dat er zo geen lol meer aan is. Maar er zijn ook momenten dat ik me toppie voel en dan kan ik er nog wel ff tegenaan zeg maar.

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo, de vakantie zit erop.. en dat zal ik weten ook... moest gelijk een ochtend meedraaien op de psz, dus de hele ochtend weg geweest.. zo ff mijn koffieapparaat terugbrengen en dan de oudste halen... scheelt, ben sinds een half uur voor 4 dagen in het bezit van een auto :D

heb voor mezelf gister via internet een jurkje gekocht, voor femke zaterdagavond via internet en voor de jongens zijn we zaterdag in honselersdijk geslaagt...

zal ff kijken of ik de plaatjes erbij kan zetten...

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
  14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    plaatje van femke haar outfit lukt ff niet..

skaya, zou gewoon weer aan de bel trekken meis.. niet mee wachten!

verder alweer kwijt... ga rennen moet er alweer vandoor..

15. me83

me83 Niet meer actief

@jannie.. mooie jurk zeg!!! lekker geshopt dus!:D en lekker zeg even een auto voor een paar dagen! geniet ervan;)

@skaya... miss toch even bellen?? je zit al ruim over de grens dus miss halen ze je ventje dan nog deze dagen.. beterschap iig! hopelijk is het snel weer weg!

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Skaya: beterschap..Balen dat je je zo beroerd voelt :(
    @Me: voel je je al wat beter?
    @Jannie: mooie jurkjes!

Hier weer naar de vlk geweest, alles was ok, bloeddruk en zo. Kleine groeit goed.. Alleen lag hij in stuit..Hij krijgt nog 2 weken de tijd om te draaien en anders weer naar het ziekenhuis.

17. me83

me83 Niet meer actief

@kylie... ja gelukkig wel.. heb bijna geen spierpijn meer en wel veel snot maar wel los zeg maar.. dus kan lekker snuiten iig! wel veel niezen maar ach.. geen keelpijn thank god!sinds me amandelen eruit zijn heb ik daar haast geen last meer van..

die kleintjes hier draaien maar wat af hahahahah.. hopelijk wil die nog een keer draaien voor die 2 weken!

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo, dan maar ff zo de fotootjes van femke haar jurkje:
    75770_1(1).jpg 75770_1(3).jpg

toch wel lekker een auto voor de deur..
    de jongens hebben trouwens lichtgrijs pakje (is 3 delig, maar ze dragen bij mooi weer alleen het hesje en bij slecht alleen het jasje.. ) daaronder een strak wit shirt, eronder moet ik nog gympies kopen en dan de strop die ze kregen van het bruidspaar (wijnrood) lekker losjes om de nek...

nu hopen dat mijn jurk ook mooi staat.. kan ik op zoek naar schoenen, sieraden, jasje en overhemd en strop voor manlief...

kylie, fijn dat alles goed was, hopelijk draait de eigenwijs nog komende 2 weken :D

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    sterkte meis...
    ennuh, juni/juli schiet gelukkig aardig op..

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannieee, aaaahwww wat eens scheetig pakje voor je kleine meid!!!
    Kvind jou jurk ook heel mooi!! Heb jum int zilver genomen?

Kylie, ook hier nog even!! Ook al zo een eigenwijze drol :p
    Stel hij blijft zo liggen...wil je dan gaan voor een stuitbevalling of een ks? Ik zou denk ik het laatste doen ivm met alle risico's voor beide partijen ;)
    Hier ligt tie nu al een week goed...zonder gedraai!!

Me, fijn dat je je beter voelt en de boel lekker loskomt!

TINAAAAAAAA.... IK BEN ZO BENIEUWDDD!!

Kwiebje, jaaaaaaa ik wil baby kijken!!! :D

Hier voel ik me een stuk beter...elke keer is het sochtends en in de loop vd dag word het beter.
    Morgen weer controle en zeg het dan wel..heb het namelijk vorige keer ook al aangegeven en toen vroeg ze idd dingen als of ik die band om mn borst voelde...braken...sterretjes zien...maar dat is het niet. Hoofdpijn is ook niet acuut.
    Word gewoon flink tijd dat meneer eruit komt!! Hij heeft de uitgang gevonden, want hij loopt te DUWEN!! Auuuwwwwie :p mn onderkant heeft het flink te verdure.

Share This Page