Ik wil eigenlijk geen versie,maar ze moeten dan nog kijken of dat wel mogelijk is. Ik denk dat ik dan voor een ks ga, maar weet dat nog niet zeker.. De vlk zei wel dat ik er over na moet denken, over de versie dan..Maar omdat ik dus al de hele zwangerschap het idee heb dat hij in stuit blijft, had ik dat al gedaan
skaya, fijn dat de kleine goed blijft liggen meis... stuit en bevallen.. ik wilde liever ook geen draaipoging en ben toen gaan zoeken naar alternatieven.. ff googlen mijn jurk is idd zilver/taupe, mijn man heeft een heel donkergrijs pak en wil altijd dat alles klopt bij elkaar... mijn sieraden en stropdas van manlief zullen dezelfde kleur zijn als de stroppies van de boy's..
Jannie, mooi jurkje hoor!!! En die voor de kleine meid ook Een draaipoging..nee ik zou me er niet aan wagen. Dan maar een ks.
@jannie: dat moxa gedoe? had al wat gelezen idd.. @mams: ik denk dat ik ook voor een ks 'ga' dan..Heb net wat gelezen.. Stuitbevalling zijn bijna alle risico's voor hem, niet voor mij. En bij ks is dat juist andersom,..
Kylie.. voor jou is het risico op ingrepe een stuk groter tijdens de bevalling. Heb een kennis die 2 x stuit bevalle is en beide keer totaal was uitgescheurd. Ook geen fijn herstel.
Daarom wil ik dan ook een ks.. bij stuitbevalling idd het uitscheuren, bovendien zijn er voor hem risicos op neurologische aandoeningen, botbreuken, kneuzingen en bloedingen.. en bij een ks zijn voor hem de risicos minimaal.. alleen de ruggeprik zie ik wel weer tegenop.. plus dat je je verwachtingen moet bijstellen.. Maar dat is van 'latere' zorg, eerst maar eens zien of hij draait
@jannie.. superschattig jurkje voor Femke! en leuk dat je man zo bedacht is in het matchen! vind ik altijd er leuk om te zien ! @stuitbevalling of ks.. liever ks dan.. weet van 2 meiden hier dat de draaipoging helemaal niet goed ging en de kindjes vaak zo schrikken dat ze int vruchtwater poepen.. het zal vast ook wel goed gaan maar hoor het de laatste tijd zo vaak dat het misgaat...
hihi, ik ben degene van het matchen hoor.. manlief gelooft het allemaal wel.. weet niet eens of ie meegaat met kleding kopen voor hem.. meestal koop ik en past hij... lekker makkelijk zo'n man...
Stuitlig.nl | Stuitligging.nl - De acupunctuur behandeling bij stuitliggingen ik bedoelde deze.. ik vond op zich het herstel qua pijn na de keizersnede erg meevallen.. alleen dat je 6 weken niet zwaarder als je kindje mag tillen vond ik lastig.. je bent 6 weken nog afhankelijk van hulp in huis, want ook stofzuigen, dweilen en boven je macht werken mag niet...
okee ff iets superraars! heb weer last van me heup.. ik voel.. en voel van af mijn rug naar mijn heupbot een hardige rand??? als ik erop druk doet het zeer! WTF!!!
Hmm, kan het geen knoop zijn of zo? Je moest woensdag toch naar de HA, kan je het meteen navragen. Ego: Zo ontiegelijke last van m'n rechterschouder, wordt er helemaal naar van..
@Jannie: M'n moeder heeft met mijn 2 zusjes ook een ks gehad (alweer 11 jaar geleden), weet ongeveer wel wat me te wachten staat. Waarschijnlijk krijg ik dan ook wat langer kraamzorg/hulp, hangt er ook vanaf hoe mijn bekken zich herstellen. Danny gaat in de week van de kraamhulp in principe gewoon werken en neemt daarna verspreid zijn vakantie op. Verder zijn kunnen mijn moeder en zusje ook helpen.
@kylie.. ja kan.. voelt zo raar... net een dikke pees ofzo.. en voelt dik over de hele breedte van mijn zij... heb vanacht ook niet zo lekker geslapen erdoor.. het trekt als ik mijn armen omhoog doe
@ kylie, ik zou hier 10 uur extra kraamzorg krijgen zo ie zo ivm bi. Als het daarna niet zou gaan zou ik nog 2 dagen extra krijgen. Ik heb mijn kraamtijd in het ziekenhuis gelegen dus kan er verder niet over mee praten. Ik kon alleen tot 4 weken na de bevalling nog maar weinig lopen. Houd je rustig en laat het goed herstellen na de bevalling.
Ow dacht dat dat wel recht gaf op meer uren.. Mijn moeder heeft uiteindelijk bijna het hele eerste jaar extra hulp gehad. Maar dat was een combi van factoren.
Kylie, tegenwoordig is dat zeker niet meer zo. Nu heb je gewoon een x aantal uur. Bepaalde factoren geven je recht op 10 uur meer ofzo. Me, hoe gaat het nu?? Ego... YOEEEHOEEEEE 20 WEKEN VANDAAG!!!
@Mams: was ook alweer 11 jaar terug! Gefeliciteerd!! Ik heb zo slecht geslapen, ben er even klaar mee!
@ kylie, mijn moeder dacht dat ook dat ik extra hulp zou krijgen. Dat is dus niet. Maar keizersnede dacht ik dat dat wel meer uren voor staan. Als je intake hebt kun je dat gewoon vragen. Hier hadden ze een hele lijst bij.