Goedemorgen dames, Hier is het d-day! Heb ergens t idee dat ik nog niet schoon ben. Maar we zullen t meemaken. Vandaag en morgen vrij. Zaterdag weer werken dus even tijd voor mezelf. Ik beloof dat ik alles nog zal gaan lezen en op iedereen zal antwoorden nu ff douchen, eten en weg.
Ow wow!!! Wat een lekker ventje!!!!!! *smelt* Tina...hahahahahahah heerlijk die hormonsters! Hoe was je McChicken??? Kirsten, succes vandaag meid. Me, hoe gaat het met je??? Hier heeeeerlijk geslapen. Nu een gezonde start van de dag met een glaasje vers geperste jus En mn vitaminetabletje hahahaha
Stampertje wat een mooi mannetje! Kirsten succes vandaag! Me hoe gaat het met je? Ik ben terug uit ziekenhuis. Redelijk geslapen. Morgen weer op controle.
Hier op het werk.. heb alleen administratief werk te doen, maar dat pakte dinsdag ook niet goed uit,dus we zien wel..kon dinsdagmiddag bijna niet lopen. Hoop vandaag een reactie te krijgen van de bedrijfsarts, die vent had besloten dat ik wel even 4 uur volledig mee kon draaien, nou not! Morgen eindelijk naar de verloskundige! En heb even een afspraak bij de huisarts gemaakt..had al een moedervlek die wel eens jeukte,maar nu heeft ie een andere vorm aangenomen (die van een hartje)..maar even naar laten kijken..fijne dag iedereen!
Mams: oh heerlijk hè, zo versgeperste jus in de ochtend! En dan tijdje later heerlijk last van maagzuur Lang leve Antagel Kirsten: Succes meid! Hoop dat je schoon bent vanbinnen. Juultje: Je bent dus eigenlijk een nachtje gaan logeren in het ziekenhuis? Klinkt ook gek Hoop dat je nog wat kan rusten voordat de bevalling begint. Kylie: Hmmm...je was toch al teruggezet naar 4u door de bedrijfsarts? Of had ik dat verkeerd begrepen? Lijkt nu wel of je boos bent op die man... Ow, en die moedervlek, echt naar laten kijken ja! Als zoiets gaat veranderen van vorm, raden ze dat altijd aan. Ik probeer hier tussendoor af en toe de benen te strekken. Is dan soms wel pijnlijk, maar merk wel dat het op de één of andere manier toch een soort van verlichting brengt. En tijdens de middagpauze even met de voetjes op de computerbox en bureaustoel lichtjes naar achter gekanteld Zittend werk is ook niet alles. (Hoewel ik blij ben dat ik geen "lopende" job heb) Maar wil ook niet om elke pruts gaan zeuren. Echt plat liggen zou wel lekker zijn, maar ik denk dat als ik thuis zou zijn, ik toch ook nog andere dingen zou gaan doen dan alleen maar rusten...
Kylie, je was toch idd al teruggezet naar 4 uur? Ik snap het niet helemaal. Je lijkt idd boos. Tina...Ik heb nog geen last van maagzuur *afkloppen* Drink ook elke dagje een glaasje coolbest vitaday voor wat extra vitamientjes. Probeer je wel zo rustig mogelijk aan te doen????
Houde zo, dat geen-last-hebben-van-maagzuur! Oh, en ik lig nu met de beentjes op mn pc! Effe rusten. Collega zit me heel raar aan te kijken Ik lig erbij als een toerist denk ik Vandaag zowiezo al vroeger naar huis dan normaal, maar ik kort mn dagje misschien nog wel meer in...buikje doet pijn. Ik denk bandenpijn hoor. Ga toch maar zo'n speciale buikband aanschaffen voor meer steun. Hoewel je die ook niet de hele dag mag dragen... Maar die doe ik dan in de namiddag maar aan ofzo...zodra de spieren gaan zeuren. Coolbest...mmmmmmm!!!!! Das zo lekker hè! Wij brengen het helaas niet zo vaak mee van de winkel. Die pakken overleven niet eens een uur bij ons Zijn ook zo kleine pakken he Met gelegenheden nemen we wel eens coolbest...valentijnsontbijtje, pasen, kerst... Over valentijn gesproken... wat zijn de plannen voor dit jaar? Zal voor ons de laatste valentijn met zn tweetjes zijn. Vind het normaal een grote geldklopperij, maar wil er nu toch iets speciaals van maken. (Zullen de hormonen ook wel zijn ) Maar wel budgetvriendelijk dus tips zijn altijd welkom
Coolbest...ik kan als ik wil pakken per dag drinken. Maar doe het voor de dagelijkse vitamientjes dus netjes 1 glaasje per dag. Het is ook zo lekker. Net als Punica...ooooooh dat is ook zo lekker Lijkt me dan idd een goed idee om zo'n band aan te schaffen. Baadt het niet dan schaadt het niet.
Hmmm Valentijn..ik weet niet...Misschien lekker uit eten met manlief?? Hmm ik zie dat het op dinsdag valt...grote kans dat manlief niet eens thuis is. Oh hoe triest is dat. Alleen met Valentijn... Snif.
Aaaaaaah, das wel zielig ja... Maar nu je het zegt...het is inderdaad op een dinsdag. Manlief hier zal waarschijnlijk ook wel moeten werken. (Ik in ieder geval overdag) Ik heb zn rooster nog niet, dus misschien zit ik ook wel alleen thuis... Whaaahaaa, lekker bezig...dingetjes bedenken terwijl manlief er misschien niet is Als ik alleen ben denk ik dat ik mezelf ga verwennen in de badkamer...uitgebreid badderen met heul veul schuim en zo'n jankfilmpje in de laptop, gezichtsmaskertje, haarmaskertje, nagellakje, lotionnetje... Hier net weer komische situatie op kantoor... Ik: Pffff ik voel mij net een opgeblazen kanonskogel... Collega: Ja...ik wou het al niet zeggen... Ik: ....Hork! Collega: *loopt naar mn chef en gaat daar situatie vertellen* Chef: Ik: Stelletje horken! Collega komt terug. Ik: ik zou zo een klein tuutje moeten hebben aan mn buik...om de lucht eruit te laten Collega: *wijzend naar zn borst* Hier heb je der toch twee? Whaahaa, hebben alletwee dubbel gelegen van het lachen! Ja, ik heb maar 1 vrouwlijke collega en die is er meestal niet, dus moet je je een beetje aanpassen aan de mannelijke humor hè en tegen mij kunnen ze echt alles zeggen...ik lach overal mee combineer dat met een informele sfeer en je hebt soms de grootste lol
whahahahahaa Tina...wat een hork ja Lachuh!! Oh heerlijk, lekker in bad met veel schuim. Zou ik ook wel willen, maar wij hebben geen bad. Dan zou ik bij mn ouders moeten....Lastiglastig!
Ja, is ook zo lastig... Zitten je ouders gezellie valentijn te vieren...storm jij binnen...mam, pap ik ga even in bad! Ik ziet het al helemaal voor me Dat bad word voor ons ook het laatste jaar hoor...in het nieuwe huis was er geen plek meer voor het bad...dankzij een nitwit van een architect :x Maaaaaaaaaaar! Ik had daar al mn eigen oplossing voor...een jaccuzzi op het dakterras...net langs onze slaapkamer Stopcontact is al voorzien...nu de centjes nog
Jaw he!!!! Maar eerst sparen! Maar ooooooooiiiiit komt ie daar echt! Dat is het volgende droompunt op mn agenda...na de kleine en het nieuwe huis
Dames nog niks gelezen., razend druk vandaag maar wilde ff een up-date geven., Ben nog niet helemaal schoon., maar omdat ik nog steeds vloei en krampjes heb wachten we nog 1 week af of het er vanzelf uitkomt, donderdag dus weer terug voor controle., Als ik dan niet leeg ben krijg ik weer cytotec om t laatste eruit te werken, werkt dit niet alsnog curetage maar het liefst zonder.,
De arts vond trouwens dat ik t heel goed had gedaan en dat ik het goed oppakte allemaal maar dat ik niet moest vergeten dat ik verdriet mocht hebben.., haha, wat een lieve man! Nou dat komt wel goed, af en toe een traan maar meer van teleurstelling., Morgen met kylie mee naar de vlk!! Zin in.,!
Kirsten: Wat een lieve man inderdaad! Wel jammer dat je nog niet volledig schoon bent...maar dat had je zelf ook al wel verwacht denk ik, omdat je nog steeds vloeit. Is het wel normaal dat het zo lang kan duren? Heb hier echt geen verstand van... En een curretage, ja liever niet dan wel...
Curetage inderdaad liever niet., het brengt toch de nodige risico's met zich mee., Hij zij dat we niet echt haast hebben om het eruit te werken, we kunnen best nog wel 1 a 2 weekjes afwachten., moet alleen in de gaten houden dat ik geen infecties krijg., Dan moet ik meteen de poli bellen, maar dat lijkt me logisch. De kans dat dat gebeurt is niet heeel groot maar wel aanwezig., we kunnen t dus rustig nog ff een weekje afwachten. En had inderdaad niet verwacht dat ik helemaal schoon ben. Een vrouw weet dus blijkbaar goed wat er in haar lichaam gebeurt, dat blijkt wel weer., Ik ga gauw weer verder.., XXXXX