Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bij ks is het volgens mij zo dat je kraamzorg over meer dagen verdeeld kan worden...normaal gesproken mag je de uren over 7 dagen verspreiden, maar met ks ben je de eerste 3 dagen in het ziekenhuis en word het dus tot 10 dagen na de ks ofzo?!

Mams, gefeliiii!!!!! Op de helft gewoon alweer!!!!

Me, gaat wel lekker heh....zou het allemaal door een flinke griep komen joh?!

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: ook hier gefeliciteerd. Ben heel benieuwd naar je verhaal en natuurlijk foto's.

@Mams: 20 weken alweer. Nog even en je mag alweer gaan aftellen. :)

Hier gaat het lekker. Het lijkt erop dat Kira al bezig is met de 20 weken sprong (die nog wel enkele weken kan duren) Ze is ons flink aan het uitproberen en wil vaak vooral bij je zijn. Maar ja, helaas kan dat niet altijd. Verder is het een heerlijke vrolijke meid die enorm geniet van haar omgeving. En wij natuurlijk van haar.

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @dutchdiva, spannende tijden meid!! hoop dat je tijd heel snel mag gaan voor jullie. En heel veel sterkte met je oma.

@mams, jeah!! 20 weken! gefeliciteerd.

@me, heel raar je klachtjes. ben benieuwd. En beterschap meid.

Kraamzorg, hier had ik ook extra uren. 10 dagen kraamzorg. Maar was niks medisch. Ligt er ook aan hoe je bent verzekerd. En ik was blijkbaar extra verzekerd. Wist dat ook niet, maar was er wel heel blij mee.

@skaya, suc6 meid. Ben benieuwd wat de vk zegt. En niet meer blijven aanmodderen met die klachten he... Zo van morgen moet ik toch naar de vk, NEE!! BELLEN!!!! spannend allemaal he... nog ff volhdouen meid. je bent er bijna.. liefs...

uuhhh nieuwe mama's krijgen we nog fotos te zien of wat!!!! :p

hier weer aan het werk, is raar. Mis me meisje. Heel de dag zo hol gevoel van binnen. Maar werken is ook weer heerlijk. Het is raar om die knop om te zetten. Moet gewoon ff paar weken overheen gaan voordat je hierin ook weer je draai hebt gevonden.

4. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. denk geen griepje.. was maar 2 dagen echt heel verkouden maar geen koorts gehad.. de rug pijn heb ik al een aantal weken maar word steeds erger..vandaag gaat weer redelijk.. heb goed kunnen werken.. maar vanacht wel een slaappil genomen want ik lag niet lekker in bed.. morgen naar de huisarts(als ie beter is) ben benieuwd.. maar miss beetje BI ofzo... kan ook door een bevalling komen schijnt..

@wen... ahhh jammer genoeg kan je je kindje niet zo meenemen naar werk en er even naar kijken als je dat wilt.. maar uiteindelijk went het wel.. maar je voelt je vast niet compleet zo met je mooie meid bij je vandaan..

@mams.. ook hier even.. gefeli met je 20 wk!!!:D gaat de goeie kant op!!!

5. me83

me83 Niet meer actief

ben zo benieuwd naar Mira?? ze zou toch deze dagen ergens kunnen testen??joehhooeeeee!!!! miraa... melden aub!!!! wij willen goed nieuws horen!!!:p:D

edit!! lees op haar profiel dat ze nu op cd 14 zit... ben weer veel te voorbarig dus!;)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    thnx meiden :D
    Voelt goed!!!!Op de helft hahahaha YEAH!

Idd, MIRAAAAAA Waar ben je??????

Edit: whaahhahahahahah cd 14....zzie het nu.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ben wel heeeel benieuwd hoe Mira de Clomid heeft ervaren.., !!!

Mams: 20!! OP DE HELLUUFFFTTT!! YEAHHH!! *Doet ondertussen een dansje voor jou*!!
    Fantastisch dit! En wat gaat t SNEEELLLLL !! Geniet ervan..,

Hier: Misselijk om niks, na elke keer eten sowieso., blegh, t komt ook een beetje omhoog en zo'n brok-in-mijn-keel-gevoel, bah., ook nog veel witte afscheiding en super last van mijn darmen.
    Net een sateetje met witte rijst gehad en hops weer aan de rees!
    Ik ben heeeel benieuwd.

Kylie: Hoop dat je gewoon natuurlijk mag bevallen en dat mijn neefje nog mooi gaat draaien! Dat zou toch het mooiste zijn, en anders.., laat maar over je heen komen, van mij heb je ook nog wel een paar dagen "kraamzorg" hoor., hihihi;) Komt goed!

Wen: Sinds wij onze hond hebben kan ik dat gevoel heel goed voorstellen! Als ik aan t werk ben wil ik t liefst weer lekker bij hem zijn, mijn knuffel-hondje!! En bij je eigen kindje zal dat gevoel nog 100x erger zijn lijkt mij!
    Maar ik zou nooit willen stoppen met werken denk ik, al is het maar 2 dagen per week ofzo.
    Hoeveel werk je nu?

Hier vandaag op mijn werk te horen gekregen dat ze er alles aan gaan doen om bij het moederbedrijf een VAST contract voor mij los te krijgen!! Dat is toch wel het grootste compliment in deze barre tijden dat je kan krijgen of niet?? Ik ben der zoooo blij mee!!
    Die irritante collega die steeds over der zwangerschap enzo heeft wordt er waarschijnlijk uitgeknikkerd en krijgt deze week te horen dat ze nog 3 maand de tijd heeft drastisch te veranderen en dat ze er anders in november uit gaat.

Bij mijn vriend op het werk nu spannende tijden, er is iemand in het bedrijf die klantenbestanden heeft doorgelinkt aan een bedrijf die nu giga veel inkomsten wegkaapt en dit heeft grote gevolgen. dik 60 man die nu onzekere tijden tegemoet gaan., pfff bah! Echt een domper maar we wachten af en hopen snel meer te weten aangezien zijn contract met 2 weken afloopt.., FINGERS CROSSED dan maar..,

8. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. jeetje wat een gedoe op je lief zijn werk zeg! hopelijk mag hij gewoon blijven en word alles snel opgelost..

bij jou werk weer zo als gewoonlijk een dikke veer in je reet! super!!! ze zijn heel blij met jou! en jij met hun! hopelijk snel een vast contract! zou super zijn met alle kwaaltjes op dit moment... lekker een beetje vastigheid!

ben zo benieuwd naar je test meid! ik kan niet wachten! volgens mij spring ik dan echt een gat int plafond als jij zwanger bent!:D

wanneer mag je testen?:p

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ahhh wat super lief!!! DANKJEWEL!! Ik denk dat ik zondag (op moederdag) ga testen.., is het dan nega dan kan ik iig weer van een lange cyclus uitgaan.,

Jij kan ook bijna testen he., Ik heb in mijn "afwezigheid" wel wat gemist., jullie zijn wel weer helemaal voor t echie bezig?? Spannend hoor!

10. me83

me83 Niet meer actief

ohh mooie dag zondag voor een test als het posi is dan! geeft een mooie draai aan zo'n dag!

ikzelf ben op dit moment niet bezig met zwanger worden,maar heb wel een banner in de hoop dat ik wel mijn cyclus kan volgen mits het een keer normaal gaat doen dan..ik ben niet aan de pil meer maar vrij met condooms.. (voor zover dat kan als ik niet vloei)

morgen middag moet ik naar de huisarts voor mijn cyclus omdat ik nog steeds oud bloed/roze en soms rood slijm verlies..zal wel weer naar de gyn moeten denk ik..want er zit dan toch iets niet goed naar mijn idee.. waar komt al die rommel vandaan? een mens zou toch een keer leeg moeten zijn:(

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje Me ik had niet door dat dat gedoe nog niet over was.,! BAH! Gadver zeg., Dat is niet fijn nee.., ik dacht indd door je banner dat je er weer voor ging, maar eerst je cyclus weer regelmatig dat zou wel fijn zijn.,
    Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt maar t lijkt mij indd ook dat je dan nog niet schoon/leeg bent., succes morgen meis!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, succes vandaag bij de ha!! Ben heel benieuwd wat tie gaat zeggen...je had nu toch wel gestopt moeten zijn met bloeden...

Gisteren op controle geweest. Alles was goed, kleine ligt alleen nog bovenin mn bekken...wil niet indalen en ze verwacht ook niet dat het gaat gebeuren, dus pas tijdens de bevalling.
    Naja acchh, kvind allang best dat hij al een week niet meer gedraaid is naar stuit en mn bloeddruk goed was.
    Over de klachtjes moet ik bellen als het erger word..verder kunnen ze er weinig aan doen. Jaa rustig aan, maar dat doe ik al. Zou niet weten bijna hoe ik nog rustiger aan kan doen...;)

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    me, s6 vandaag
    skaya, maak je er maar niet te druk om meis... je kunt er helaas zelf weinig aan doen...(ze zeggen veel wandelen en traplopen, maar ja, ze zeggen zoveel he..)

hier lekker rustig begonnen, maar ga ff knallen in huis... de jongens hebben hun slaapkamers opgeruimt, dus kan 2 verdiepingen gaan soppen, stoffen en dweilen... vrijdag de benedenverdieping maar ff onderhanden nemen ;)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, jaaa je hoort zoveel dingen voorbij komen..ananasharten eten, frambozenbladthee, vrijen, bloemkool.
    Ik wacht wel rustig af en doe mn dingetjes en meer niet.
    Succes met knallen!!! Wel goed van je boys dat ze hun kamers lekker hebben opgeruimd! Vond ik vroeger verschrikkelijk als mn moeder daarmee kwam!

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, hier vonden ze het ook niet leuk, maar ze mogen niets anders doen en krijgen niets lekkers voor het klaar is... en dan helpen ze elkaar en is het zo klaar..

al die trucjes om de bevalling op te laten wekken geloof ik niet in, deed ik al niet, heb het bij femke wel geprobeerd omdat ik het zo zat was, maar heeft niets geholpen!

enigste wat ik niet meer geprobeerd heb is een voetreflexmassage. dat schijnt ook te helpen, maar die vrouw die het wilde doen bood het aan vlak voordat ik hoorde dat ik ingeleid zou worden, dus heb er geen gebruik meer van gemaakt...

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Hahahaha jij schat!!! Gekkerd :D
    En een vast contract!!!JOEHOEEEEEE
    Wel balen van het werk van je vriend.

17. me83

me83 Niet meer actief

nou was weer leuk bij de HA.. moet weer aan de pil zodra in ongi word.. voor drie maanden.. en als ik nu niet ongi word voor 9 juni moet ik direct weer terug.. hij heeft nog even gekeken en gevoeld.. alles zag er goed uit.. baarmoeder was dicht en weer naar achter gekanteld.. eierstokken voelden ook goed... dus geen onstekingen oid..
    dus weer wachten:$;)

rugpijn komt door beetje BI... maar maakte niet veel uit.. mag alles doen zolang het niet te pijnlijk word... niet heel zwaar tillen.. maar komt vanzelf wel weer goed..

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, hoe weet je nou of je ongi word/bent tussen al het bloedverlies door?! Lekker duidelijk?! Wel fijn dat hij verder niks kon voelen..

Jannie, jaa die voetreflextherapie ga ik volgende week donderdag proberen. Maar ook alleen omdat mijn oom en tante dat toevallig doen/kunnen. Ze hebben ook wat 'drukpunten' op je hand en arm die energiebanen in gang kunnen zetten. Geen idee verder hoe of wat, maar het klinkt wel leuk om te proberen.

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

nog geen nieuw babynieuws zie ik, spannend!

Hier geen lang verhaal, alleen jullie even op de hoogte brengen van het feit dat mijn oma gistermiddag is overleden... :(
    Bedankt voor al jullie lieve reacties, vond dat jullie het daarom wel even moesten weten!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    DutchDiva, sterkte meid. Altijd moeilijk om afscheid te moeten nemen van een geliefd iemand.

Me, iig fijn dat je bm zich goed heeft hersteld, maar eigelijk ben je dus geen steek verder nog.

Hier erge last van mn buik...bandenpijn icm harde buiken. Erg vervelend.Dalijk maar lekker warm douchen en vanavond vroeg naar bed.

Deel Deze Pagina