Dutch, aacccchhh meidddd gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd!! Mams, fijn heh...idd maar lekker vroeg naar bed!!! De beste remedie, meestal is het de volgende dag dan over!
Dutch: Gecondoleerd! Veel sterkte de komende tijd!!! Hier vanmorgen mijn bril n 2en gebroken... Was hem aan het schoonmaken en had heb opeens in 2 stukken in mijn hand. Dus bij belangrijke dingen waarbij ik echt mijn bril nodig heb, zet ik mijn zonnebril op (auto rijden bijvoorbeeld) en thuis kan ik mijn bril op (die nu ala Harry Potter vastgeplakt is met witte tape...) als ik bijvoorbeeld tv kijk of voor de laptop zit, anders heb ik na 10 minuten al weer hoofdpijn... Vanmorgen naar de brillenzaak geweest, is niet meer te maken, dus heb een nieuwe bril uitgekozen, ogen laten meten (die verrassend hetzelfde zijn gebleven of de oogbolling/cilinder na) en daarna besteld. Volgende week woensdag is de verwachtte leverdatum. Hopen dat ik het een weekje zonder bril vol kan houden... Ik neem hem wel mee, voor als ik echt hoofdpijn krijg, maar lekker zit het niet (de tape irriteert mijn neus ). Komt ook wel weer goed... Verder zijn de ovutesten nog steeds licht, dus ik heb het vermoeden dat mijn ei nog niet komt/het langer duurt of ik deze ronde geen ei heb... Verdorie!!! Temp is trouwens wel mooi gelijk. Alleen vandaag weer een dipje want manlief was vervelend vannacht (snurken en dekens wegtrekken...), dus niet geweldig geslapen
Heerlijk Gelukkig hoef ik volgende week al niet te werken (Tygho heeft schoolreisje en ik niemand anders om hem op te halen) en hemelvaart en vrijdag 20 weken echo. Maar ik merk wel dat ik het niet leuk vind...Nu word ik echt dikker en Tygho steeds moeilijker. Dat ik alles alleen moet doen valt me echt zwaar.
Mams, jaaa kan het me voorstellen...zeker straks is het toch gewoon niet te doen als je op je eindje gaat lopen?! Mira, misschien dat de komende dagen je ovu-testen ineens gaan knallen!!
Net gedoucht en de kleine man naar bed gedaan. Merk echt verschil tussen als hij op school is en wanneer hij thuis is. Als hij thuis is dan is mn buik veel meer gespannen en veel vaker hard. Ook is de kleine meid dan veel rustiger. Gelukkig heeft Harmen me beloofd dat hij de laatste paar weken gewoon savonds thuis zal zijn, of zn baas het nou leuk vind of niet. Dan maar storingen ipv projecten. Shit happens! En mn mama is heel behulpzaam, dat scheelt echt. Nu lig ik op de bank en word de kleine meid weer actief Lekker rustig aan doen. Dalijk lekker theetje drinken enzo en gewoon lekker niksen. En misschien om half 9 al wel mn bedje in duiken.. Morgen de vk maar eens bellen, weet niet of het normaal is om harde buiken te hebben met 20 weken??? Ik moet er sowieso nog ff heen want kan mn formulier voor de 20 weken echo niet weer vinden. Vrees dat die bij het oud papier terecht is gekomen.
@dutch.. ahh gecondoleerd meis! wat rot zeg! veel sterkte en een dikke knuffel! @mira.. sloopert! ahaaahah.. hopelijk heb je niet al te veel last van hoofdpijnen ..en hopelijk wel snel een eitje spotten! @mams.. heeft tygho het moeilijk met de kleine meid of is dit zijn schoolfase dat hij wat moeilijker is nu? miss toch wat spanningen zo met die harde buiken.. t word ook steeds zwaarder zo met de zorg voor je kleine man.. hopelijk kan je grote man straks wat meer bijspringen.. en lekker aan de opruim geweest lees ik.. alles weggooien hahahha.. ben benieuwd naar je 20 weken echo! gaat echt hard ineens he! nja ben nu nog geen steek verder idd! word gek van het wachten.. niet eens omdat ik nu zwanger wil worden..maar wil gewoon dat alles werkt zoals het hoort..heb nu echt een haat/liefde relatie met mijn lijf
Tygho is het er ook helemaal niet mee eens dat hij een zusje krijgt. Is daar erg boos over. Hij zou een broertje krijgen en die zou Mylan* heten. En nu word hij opgescheept met een meisje...Hij is er echt oprecht boos over, maar dat is niet het moeilijkste. Hij is erg aan het wennen op school dus dat maakt het allemaal nog wat lastiger
@mams.. ahhh hij was natuurlijk zo trots met een broertje dat hij nu zo moet wennen aan een meid.. miss vind hij het wel leuk een keertje in een winkel een leuk speeltje of pakje uit te zoeken voor zijn zusje zijn zusje zal straks vast heel trots gaan zijn op haar grote broer die haar op aarde beschermd en een engeltje op haar schouder die van de andere zijde op haar zal letten! gelukkig heeft hij nog even voor de kleine meid komt zodat hij nog even tijd heeft om overal aan te wennen! komt goed!
Even kort: Dutch: Gecondoleerd meis! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Hier net voor het eerst weer aan het sporten geweest, hardlopen en snelwandelen afgewisseld door het bos en daarna spieroefeningen in een zaaltje! Heeeeerlijk dames!! Voel me goed, heb meteen voor nog 5 keer afgesproken., ben benieuwd want eigenlijk heb ik een hekel aan hardlopen maar dit is goed te doen.., Nu lekker douchen en mn bed in.,
Hey meiden, Lang geleden he... Na t midweekje weg had ik het even nodig om afstand te houden. Heb me vooral gestort op leuke dingen om wat afleiding te hebben. Anders werd ik gek. Moet aardig wat bijlezen geloof ik! Er zijn al wat ploppers geplopt Kwiebje en Tina proficiat met jullie meiden! Hoe gaat het met jullie? Zal nog wel ff terug lezen... Dutch: Gecondoleerd met t verlies van je oma. Mira: Hoe is het met jou? Zit je nu in de 2de ronde met clomid? Hebben ze nog metingen gedaan? Kirsten: Bij jou nog nieuws? Hoe gaat het met je? Waar zit je nu ergens in je cyclus? Skaya: Jaaa nog maar 6 daagjes op je banner. Ben benieuwd! Mams: Alweer op de helft gaat hard zeg! Zag op facebook nog een mooie foto van je buikie voorbij komen, leuk hoor! Ga nu eerst eens wat bijlezen hier... Oja ik ben 2 weken geleden bij de gyn geweest. Was goed schoon. Ze konden voor zover geen afwijkingen zien aan t vruchtje. En volgende week weer beginnen met de pillenellende. Zou dan dinsdag mogen beginnen, maar ga smokkelen naar zondag . Ben er gewoon aan toe, wil verder. Ben zo zenuwachtig of de clomid nog een keer wat gaat doen.
@nino.. hey meid... wat fijn dat je weekje weg leuk was.. en het is toch logisch dat je even tot jezelf wilt komen.. super dat jullie er weer helemaal voor gaan! en toch ook fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden en dat je weer schoon ben.. op naar een nieuwe ronde!
Nino, wat fijn weer van je te lezen!! Kan me voorstellen dat je even wat afstand nodig had hoor meid. Tis ook allemaal niet niks. Jullie gaan met frisse moed beginnen aan een nieuwe poging? Heb er alle vertrouwen in dat dat wondertje er gaat komen meid Pfff lag net zowat met mn smoel op straat! Stuur stortte ineens naar beneden! Mijn god, schrok me kapot. Moet er toch niet aan denken om nu te vallen. Dalijk maar ff naar de fietsenmaker om het weer vast te laten zetten.
@Mams: Hihi, las het op FB net.. Ik snap niet waar je de energie vandaan haalt! Knap! @DutchDiva: Heel veel sterkte, dikke digiknuf @Nino: welkom terug, logisch dat je je even ergens anders mee bezig wilt houden, anders draai je door! @FB: vind ik wel leuk! Heb ook al een novemberclubje
@dutch: gecondoleerd. @Mams: goed idee. Zit meer op fb dan hier. en meerdere met mij geloof ik. hahaha
Hoi meiden! Wederom snel even tussendoor Ik heb tijdens de middag verplichte bedrust gekregen van manlief, dus heb mn ipod meegesmokkeld alleen schrijft dat niet zo lekker... Maar is in ieder geval beter dan niks! Hier alles goed. Joya is echt een schatje. Ze huilt amper en is echt makkelijk. Vandaag 6 dagen oud en ze zit al boven der geboortegewicht. En dat alleen met mijn borstvoeding! Ben supertrots op der! Bv gaat heel goed. Heb beetje pijnlijke tepels, maar met zalf en mother pads is het nu aardig te doen. Enkel aanleggen is tenenkrommend pijnlijk. Maar ook dat gaat steeds beter. Van de hechtingen heb ik helemaal geen last, dus dat is ook mooi meegenomen. Ik probeer snel een foto van joya te posten. Lukt niet met mn ipod. Bevallingsverhaal volgt nog. Eerst moet skaya bevallen. Ik las dat haar bengeltje nog niet was ingedaald... Was bij joya ook het geval, en dat is 1 van de redenen van mijn lange en zware bevalling. Hoeft bij haar niet noodzakelijk ook zo te zijn. Maar wil haar niet bang maken. Skaya: zet em op he! Je laatste weekje is begonnen. Theoretisch dan Dutch: gecondoleerd met je oma. Sterkte in deze tijd. Mams: wat is dat toch met je fiets? Is het niet tijd voor een nieuwe? Is binnekort moederdag hint hint Kirsten: waaw! Een vast contract in het verschiet! Goed bezig meisie! Rest van de meiden: ik kom snel weer reageren. Joya begint wakker te worden...tijd om te eten
mn fiets is alweer gefixed hoor Was niet goed aangedraaid. Nee absoluut geen tijd voor een nieuwe. Heb em voor een redelijk bedrag op laten knappen en hij kan er echt goed mee door hoor. Kon ik me maar een nieuwe veroorloven...maar na die ongein met de auto lukt dat echt niet meer. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat we van de notaris horen (manlief wacht nog op een erfenis ) Tina, heb jou ook toegevoegd aan de FB groep Wat makkelijker en sneller!
@tina.. fijn dat alles goed gaat met jou en je kleine meid! hopelik word het aanleggen steeds minder pijnlijk!ben benieuwd naar de foto! @mams.. goed idee van de fb.. zit daar ook meer als hier