Pffff gecrashed op de bank met suikerpinda's omdat manlief niet weet hoe laat hij thuis gaat komen en ik trek heb als een malle! hihi.., Grote schoonmaak gehouden, eettafel anders neergezet (meteen een heeeel ander gezicht zo! Helemaal blij mee hihi., Vanmorgen met Diego gefietst en daarna op visite geweest en boodschappen gedaan dus nu klaar voor vandaag! Kwiebje: Wat fijn dat het al zo goed gaat en 5uur tussen de voeding is echt niet slecht! Je mag in je handjes knijpen meis.., mijn vrienden der kleintje is nu 8 weken ongeveer en hij slaapt sinds een paar dagen eindelijk wat langer dan 1 a 2 uur achter mekaar (ook snachts!) echt een drama daar!! Dus 5 uur is lekker zeg! Fijn dat het verder ook goed gaat.., Leuk dat je ook bij de FB komt maar ik heb geen ideeee wie je zou zijn wil je mij ook pb-en met je naam dan kan ik een link leggen welke naam bij de forum-naam hoort Me: Je hebt me redelijk gerustgesteld, ik vind het wel heel leuk hoor, was alleen bang dat het dan toch niet geheim zou zijn., maar t zal goed zijn, ik vertrouw op jullie! hihi.
Kirsten, klinkt als een heerlijk dagje!! Ik heb ook trek!! Zit te wachten tot me vent eraan kom, dan kan ik het eten opzetten. Mannn ik zit me in te houden om de kast in te duiken voor een snack!
Nou ik heb behoorlijk trek en meneer zit nog ergens in t land (god weet waar??) en heeft geen idee wanneer wat en hoe laat.., dus ja kon me niet inhouden! hahaha., ondertussen is de beenham met mosterd en honing aan het garen en het ruikt zoooo lekker hier! Ach ga het zometeen maar allemaal helemaal klaar maken en zodra hij dan komt is het enkel opwarmen, serveren en AANVALLUUHHH Me dagje was inderdaad heerlijk! Maar nu heb ik het gehad! hihi
hahahaha Kwiebje is nu ook bij de club Dan zijn we er bijna allemaal volgens mij! Hier wachten op manlief, en dan lekker kippensoep en nasi eten. Heb alleen geen satetjes meer SHIT!!!!
Hahaha groot gelijk! Nou die van mij komt als het goed is binnen een kwartiertje thuis! Toch nog vlotter dan ik dacht..,
@kirst.. ohh lekker pindaatje!! hoop dat je ondertussen al je beenhammetje op hebt! hier lekker gebakken aardappels gegeten.. die wedges met kruiden.. zo lekker.. verse snijboontjes erbij en een gekruide ala minuut steak! was weer heerlijk.. zo nog even me fruit wegwerken en opfrissen.. vanavond weer verjaardag.. lekker aan de borrel;lees;malibu cola.. dus moet eerst wel ff goed eten voor ik achterstevoren en binnenstebuiten naar huis fiets haaahaha
Hahaha! Goedzo me!! Lekker genieten! Ja heb het beenhammetje op, met heerlijke salade en gekruide aardappeltjes uit de oven, jummm Manlief voor pampus op de bank, de stress wordt m wat teveel naar mijn idee., slaapt weinig en heel licht en pijn op zijn borst (heeft ie erg last van als hij stress heeft)., Wat een kutzooi zeg! Maar goed, hij moet proberen te ontspannen en dan komt t wel goed hoop ik.
@kirst... nou was een zeer geslaagd avondje met drie malibu cola,een rose en drie shotjes vodka caramel! dus je kan je voorstellen dat ik heel lekker geslapen heb! en gelukkig geen kater haaahahha vind je het al spannend voor het testen? ging je morgen op moederdag doen toch? ik duim nog steedsheel hard!!
Oke dan ben ik gerustgesteld dames! Ga ik ook gezellig met jullie Facebooken. Kirsten: Ja gek dat er zo'n verschil in zit. Misschien omdat ik helemaal geen cyclus heb dat ze dan gewoon 6 weken wachten. Geen idee. Meiden ik weet niet of ik me gek zit te maken of niet... Gisteravond had ik ineens zoveel afscheiding (sorry hoor) Nog nooit zo gehad. Ook 2 dagen zeurende pijn in mn onderrug gehad. Dacht heel misschien toch ineens een spontane eisprong??? Gisteravond geklust en dat voelde best irritant. Voelde het heel erg tegen mn baarmoedermond... Ook nooit eerder gehad. Is dit iemand herkenbaar?? De kans is natuurlijk heel klein, maar dit was zo anders dan normaal.
@Nino: zeker herkenbaar.. Heb wel eens gehad dat klussen gewoon eigenlijk niet leuk was, omdat het zo pijnlijk was..maar gelukkig niet elke cyclus.. Klinkt goed in ieder geval!
Nino, wil je hoop niet wegnemen. Maar volgens mij was de theorie juist dat tijdens de vruchtbare dagen je baarmoedermond verder naar achteren gaat staan en zachter is...bij mij deed het juist altijd minder pijn tijdens de eisprong. Maar elk lichaam is natuurlijk anders en dat wat je merkt is duidelijk anders als anders dus er is IETS gaande! Ik duim voor jee!!!! Hier nog steeeeeeedsss nikssss....mag nog niet zeuren, ben nog niet op mn datum ik weet het...
Nino ik hoop voor je dat het eisprong tekenen zijn! Skaya misschien helpt het om je in te stellen dat het nog twee weken duurt. Dan heb je in ieder geval wat meer rust.
Jaaa dat heb ik opzich al wel gedaan....denk ook echt wel dat ik flink over tijd ga lopen. Maar er is alleen die hoop dat het toch een dezer dagen komt...kan er niks aan doen
Me: Spannend? Tsjah gemengd.., Aan de ene kant denk ik JA HET IS RAAAK!! Aan de andere kant: Waarom zou het nu wel raak zijn? Ik heb er nog geen geluk mee gehad dus waarom nu wel? Weer een andere kant: Manliefs baan op het spel dus financieel niet echt ideaal dus zal het wel raak zijn (op de onmogelijkste momenten wel zeg maar) Pfff ik weet het niet., We zien het wel., denk dat ik morgen ga testen indd, maar wie weet moet ik ook nog gewoon een paar dagen wachten. Nino: Ja misschien dat je daarom niet hoefde te wachten indd.., Ik heb ook wel eens gehad dat rond mijn eisprong t klussen niet heel fijn was maar ik kon ook niet echt van mijn cyclussen op aan dus of het ECHT rond mijn ei was durf ik ook weer niet te zeggen. Skaya: Over 2 weekjes is hij er hoor!! Je loopt niet tot helemaal t eind qua overtijd maar denk dat hij nog wel eventjes blijft zitten., ach we zullen het zien, t kan maar zo gebeuren! Hier: Verder wel een lekker dagje achter de rug, vriendjelief alleen behoorlijk prikkelbaar, weinig eetlust en beetje met zijn ziel onder zijn arm, elke keer weer met collega's aan de lijn en dan weer onduidelijkheid en dan weer wachten op een antwoord.., bah! Niet leuk dit., maar we wachten af, meer kunnen we niet doen.
@nino.. ik had rond mijn ei altijd ongi gevoel.. en ook gevoelig tijdens seks.. ik duim voor een ei! @kirst.. spannend hoor! ik zit morgen gelijk hier om te lezen! is je vriend al verder aan het kijken voor werk of wacht hij het af? het komt wel op ze pootjes terecht als je zwanger bent of snel word.. @skaya.. hopelijk snel weer wat ongi gerommel gevoel... dan kan het nooit lang duren
Hij kijkt nog niet rond., hij wil heel graag hier blijven en ze geven hem ook hoop., ik heb ergens ook wel hoop dat het goedkomt hoor, maar die onzekere tijden zijn niet leuk.., Ach we wachten af.., Ja is goed., ik zal het morgen wel laten weten. hihi
Nino, klussen was hier een drama in mn vruchtbare dagen. Deed zooooo veel pijn. Echt tegen mn bmm aan. Auch!
Skaya stiekem weet je idd wel dat het ook nu kan gebeuren. Ik ging 's avonds ook elke keer naar bed met het idee dat het 's snacht zomaar kon beginnen. 'S morgens stond ik dan weer op met de gedachte dat het dan misschien de volgende nacht zou gebeuren. En toch ben je verrast als het begint. Kirsten ik ben benieuwd!!! En wat betreft de baan van je man. Dat komt vast goed. Vooral als ze hem hoop geven. En anders vinden jullie ook wel een weg. Misschien dat jij wat meer uren kan krijgen tijdelijk of zo. Tenzij je al veel uren maakt natuurlijk. Nino het zou wel bijzonder zijn als je een spontaan ei hebt! Als het dan ook nog raak is!!!! Bijzonder!!