Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Fijne moederdag allemaal! Wij liggen lekker te kroelen met onze kleine prinses :) oh meiden, dit gevoel van geluk wens ik jullie allemaal toe!

Skaya: en als het dan begint, zit je er nog aan te twijfelen :D

Ik ga voeden :)

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik hoop dat jullie een betere moederdag hebben dan ik! Ik wens jullie echt een leuke dag toe..,

Voor mij: KUTDAG! Negatief getest, nog niks gehoord van manliefs werk en voel me echt verrot, slecht geslapen, vroeg wakker, gespannen schouders/nek, ben der weer ff helemaal klaar mee..,

We zullen vast wel een weg vinden Kwiebje, maar op dit moment zie ik m ff niet, ik zou eventueel 1 dag extra kunnen qua uren maar in de winkel is het denk ik niet mogelijk, ach we zullen wel zien...,

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Dikke knuffel meid! Vandaag hier ook een KUT-dag... Het gevoel al lang bezig te zijn en nog zonder kleintje of zwangerschap te zitten komt nu even iets te hard aan nu iedereen moederdag aan het vieren is...

Hier gaan we zo afleiding zoeken daar een tocht voor scouting uit te zetten. Even een stuk lopen met GPS en kompas. Daarna naar schoonmoeder voor moederdag (mijn moeder was laastst jarig en dan doen we moederdag en verjaardag in een dag ;)).

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mira ook voor jou een dikke knuff!! Ik vind het ook erg moeilijk, en heb bij mij op mn facebook de 1 na de ander die schrijft: Voor moeders en bijna moeders....., nou pfff volgens mij wordt ik nooit moeder!! BAH! Indd ff gehad, wij gaan zo lekker een heel eind met de hond het bos in, lekker ravotten en buiten zijn, het zonnetje schijnt dus toch maar lekker gaan genieten denk ik.
    Vanmiddag naar schoonmoeder en oma, mijn moeder doet niet aan moederdag omdat ze vind dat je iets moet doen of geven wanneer het uit je hard komt en niet wanneer het "moet" .., dus dat doen we dan maar.., hihi.

5. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. ohhh wat kut zeg! bleehhhh.. maar zie wel dat je leuke plannen hebt vandaag.. maak er saampies maar een mooie dag van met je hondekind!

@mira.. dikke knuf meis!

ik had nu ook met dikke buik gelopen anders.. was ik rond de 33 wk geweest.. zet je toch aan het nadenken zo'n dag:(

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden ik denk aan jullie en duim nog steeds voor jullie!!! Knuff!!!

7. me83

me83 Niet meer actief

zo me bannertje weer aangepast.. werd vandaag spontaan ongi!:D cyclus van 27! jeejjj..

zit nu eigelijk te denken of ik nu wel of niet aan de pil moet met zo kort cyclus.. me lichaam lijkt het iig weer te snappen met een ongi.. maar zal dan het constante oudbloed verlies hierna ophouden of niet..dilemma:(

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja me.., zo'n dag zet je zeker aan het denken! Bah! Maar inderdaad wel leuke dingen gedaan en net lekker frietjes gegeten., En wat een heerlijk zonnetje vandaag he?? Dat was echt genieten!
    Poeh 33 weken.., ja dat is niet niks he.., ik ongeveer 23!., Ach ja., het mocht niet zo zijn, we moeten vooruit kijken maar soms heb ik t idee nooit een kind te zullen krijgen.., dat gevoel bekruipt me steeds vaker! AUW!

Wat goed!27 dagen!! Dat is echt top zeg.., Positief tintje aan de dag.., Tsjah ik weet niet wat je nu moet doen meis.., misschien toch morgenochtend meteen je ha bellen, maar dan ben je natuurlijk alweer op dag 2.., mmm ik durf je niks te adviseren.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, yes ongi!!! Ik zou eerlijk gezegd alleen als jullie nu nog niet aan de klus willen weer aan de pil gaan. Als jullie er weer voor willen gaan zou ik het niet doen.

En de (nog) niet mama's onder ons. Er zullen nog veel moederdagen met ontbijtjes en cadeautjes volgen hoor, ook jullie zullen heel wat jaartjes als mama doorbrengen!!
    Dikke knuffel voor nu.

10. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ja is echt moeilijk ..wil niet gelijk weer gaan klussen maar het zou fijn zijn voor mijn lichaam als het de kans krijgt het weer zelf eerst op te pakken.. en 1 maandje aan de pil maakt niet uit.. maar 3 .. moet ik miss weer echt ontpillen..maar denk maar dat ik em vanavond inneem.. morgen de ha bel.. miss dat ik dan niet 3 maanden hoef maar 1 of 2.. zit nu bijna op 17 weken na bevalling.. dus dan zou ik wel helemaal ontzwangerd zijn zeg maar..(volgens het boekje dan;))

@kirst.. ik weet het.. leef ook echt naar de uitgerekende datum toe op 1 of andere manier.. het komt steeds dichterbij.. zo raar idee ook.. maar ook wij mogen vast wel ooit weer opnieuw mama worden maar dan van een kindje bij ons.. en dat kindje heeft een engeltje die hem/haar beschermd!

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames!

@Me: had al even gereageerd op FB. Super dat je cyclus mooi is joh!
    @Zussie: je weet dat ik er voor je bent..
    @Mira: dikke knuffel!

Hoewel ik nu zwanger ben, was vandaag ook een beetje emo..
    Vorig jaar was al knudde, had toen net de curretage gehad..En vrijdag was het precies 1 jaar geleden..

Dikke digiknuffel voor ieder die hem wil!

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Thnx.,!! We zijn de dag doorgekomen en nu weer verdergaan! Sowieso staat mn hoofd nu weer heel ergens anders naar want manlief moet zijn bus NU inleveren op de zaak, kreeg vanmorgen een telefoontje, iedereen moet naar t hoofdkantoor komen om alles in te leveren en gaan dan horen hoe nu verder.., pffff ben op van de zenuwen, kon niet meer slapen en eten gaat er ook niet in! BAH wat een rotsituatie is dit.., ik hoop dat het allemaal positief uitpakt met een nieuwe zaak (daar was enigszins sprake van) en dat hij er dan bij zit..,!
    We wachten maar weer af..,

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oei Kirsten, een hele spannende dag dus voor jullie
    *duimendraaien*

Ik ga zo lekker met mn mams plantjes kopen voor in de tuin.

14. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. hopelijk goed nieuws vandaag!

@mams.. shopse:D

hier toch geen pil ingenomen.. ik heb gevloeit van 2 tot 8.(best veel). daarna helemaal niet meer.. vanochtend beetje oud bloed met vers bloed maar niet heel veel.. dus weet nu neit of het nou eigelijk wel een ongi is:(denk dat ik vandaag maar afwacht.. als ik weer vloei neem ik de pil vanavond in. en anders maar weer afwachten:)

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Bedrijf is Failliet.., ik word zo door mijn ventje gebeld hoe en wat.., BAH! Ben der ziek van.., hondje net ook nog overgegeven (dus stond ik kokhalsend op te ruimen!) verdomme zeg..,!!! GR#$$#^%%&(

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, ohhwww?!!! Waar is dat lichaam van jou allemaal mee bezig joh?! Naja ben benieuwd wat tie nu gaat doen dan!

Kirsten, NEEEE meiddd sterkte!!! Wat rot die onzekerheid heh!!

Hier ziek, buikgriep. Had t al in de club geplaatst, maar hier ook nog maar ff. Flink aan de race en mn buik doet ZEEEER!!
    Op advies van de vk flink rust houden en snel aansterken.
    Volgende week inwendig onderzoek en misschien strippen als het nog nodig is. Maar kan alleen als uk is ingedaald, want anders is het risico op gebroken vliezen te groot.

17. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... echt he! rot lichamen ook! bleehehhh.. hopelijk knap jij snel weer op! zou fijn zijn zo voor je bevalling nog even rust en energie opbouwen!

@kirst.. ohh meis wat @#$%%^^& zeg! bah! hopelijk kan hij snel bij een ander bedrijf aan de gang.. sommige bedrijven nemen nog wel eens medewerkers over na faillisement.. ik duim voor jullie meid!! en beterschap met het hondje! hopelijk geen kots meer ruimen!

18. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Skaya: Hopelijk voel je je al wat beter.

Kirsten: Ik herken heel erg het gevoel. Ik denk ook dat t nooit meer gaat lukken en/of goed mag blijven gaan. Word misselijk bij de gedachte dat we de rest met ons tweeen blijven en hoe we ons leven dan invulling moeten geven. Probeer er maar niet teveel aan te denken, maar soms is het moeilijk positief te denken.
    En dan bij jullie nog meer narigheid met de baan van je vriend. Getver wat ontzettend KUT zeg!

Mira: Ook voor jou een dikke knuffel. Zo'n dag als moederdag is inderdaad best confronterend als je al zo lang bezig bent.

Me: Hmm wat raar. Zou ook maar ff wachten met de pil.

19. me83

me83 Niet meer actief

@nino..dikke knuf meis! soms lijkt het zo ver weg,,, maar je weet dat het mogelijk is om zwanger te raken..ook jullie is het gegund.. het komt altijd als een verrassing;)ik duim voor je meid!

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nino: Je verwoord het inderdaad heel goed hoe ik me vaak voel.., Gaan we ooit gezinsuitbreiding krijgen denk ik dan.., BAH!

Vanmorgen super super misselijk echt niet normaal en dames wat ben ik mooeeehoooehooeeee!! Dat zouden toch goede tekenen MOETEN zijn.,!? Donderdag en vrijdag zijn vriendjelief en ik sowieso allebei vrij misschien dan weer een testje.., Verder gaan we zien hoe het met zijn werk verloopt, heb gister behoorlijk zitten stressen maar je schiet er niks mee op.

Nino: Ook jij veel sterkte de komende tijd en er gewoon weer lekker voor gaan al is alle onzekerheid niet leuk het is voor een goed doel.,

Skaya..., Al aan het puffen??? Beetje aangesterkt weer?

Deel Deze Pagina