Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. wanneer is je nod dan? of ga je nu uitvan een langer cyclus.. als je nog iets langer door geklust hebt kan het nog raak wezen.. anders miss een griepje ofzo? vaag hoor!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, meid alles kan nog he!!
    Zolang er geen bloed is, is er een hele goede kans!

Skaya meid hoe gaat het? Trek je het allemaal nog een beetje??

Net mn kleine boef voor het eerst op schoolreisje gegaan.
    Was best zenuwachtig of hij het niet TE spannend zou vinden....bang voor bakken met tranen. MAar meneer ging met een grote grijns op zn gezicht de bus in, druk zwaaiend en kushandjes gevend.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, wauww wat een bikkel die zoon van jou!! Ben benieuwd hoe die vanmiddag thuiskomt, vast helemaal gesloopt. Hoop dat hij nog een beetje te genieten is voor hij is slaap valt :p
    Ik weet mijn eerste schoolreis nog zo goed...die juf heeft me van mn moeder los moeten trekken echt. Uiteindelijk hartstikke naar mn zin gehad natuurlijk.

Hier gaat weer een stuk beter. Nog wel een beetje gaar, maar geen diarree meer. Buik doet ook minder zeer.
    Vannacht wat heftigere ongi-krampen/harde buiken gehad, maar waren er maar een paar en heb verder niks bijgehouden want was kapot echt! Wel heeeerlijk geslapen verder.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Misschien is je kleine dan nu toch aan het indalen gegaan meid!
    *fingerscrossed*

Pfff ja voor zulke taferelen was ik ook heel bang maar het ging allemaal onwijs goed!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: jeetje zeg dat is schrikken. Bedrijf failliet. Hopelijk valt er nog wat te redden.

@Mams: kleine zal wel gesloopt zijn aan het einde van de dag?

Hier gaat het lekker maar dat zullen jullie al we op fb hebben gezien. :)
    Ben hier niet zo heel veel meer actief maar denk echt wel aan jullie. Kan helaas niet alles tegelijk. En wil zo veel mogelijk bewust van K.ira genieten.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hhahahah ik denk het wel ja...ze gaan naar een soort van binnenpret :)

Nog 3 uurtjes en dan komen ze weer terug...

7. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. fijn dat je kleine man het zo leuk had op schoolreis!!

@vaddie.. heeft tochniet meid! lekker genieten hoor! ze zijn zo groot!

@skaya.. toch wel spannend met die krampen.. daar begon mijn bevalling ook mee.. maar in het begin slaap je er zo doorheen.. en ben zelfs in slaap gevallen tussen de echte weeen door.. als je moe bent val je gewoon af en toe weg..

hier weer vanmiddag wat helder bloed verloren en een paar krampjes.. maar nu weer niks meer.. grrrrr word er gek van!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, je hebt groot gelijk!! Lekker van je meisje genieten!! Die is veel belangrijker dan wij hier :p Klinkt heel gemeen, maar zo is het gewoon!
    Niet weer opgeven met wordfeud heh :p

Me, snap dat je er helemaal gestoord van wordt!! Zou ik ook worden, wat moet je hier nou mee!!!

Mams, zag dat je mannetje weer terug was van zn avontuur!! Is hij nog wakker??

Ik ben gaaaaar!! Af en toe buikpijn, maar denk dat toch mn darmen nog zijn, ben ook beetje weeïg misselijk ofzo. Khou me nog lekker rustiggg...

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik dacht dat mijn NOD zondag was., Maar de cyclus kan inderdaad langer zijn.., Ik weet het niet.., ik kijk van de week wel wat ik doe, maar inderdaad, geen bloed geeft moed!

Mams: Wat super leuk dat je mannetje het zo leuk heeft gehad op het schoolreisje, hij was helemaal gesloopt las ik., De verhalen zullen morgen wel komen! Leuk hoor.., Wat wordt hij dan ineens groot of niet??

Vriendjeliefs baan: Als het goed is wordt het een doorstart waar hij bij zit! Waarschijnlijk zit hij een week of 2 "zonder" , UWV betaald zijn loon van Mei uit maar dan ietsjes later dan we gewend zijn (1 a 2 weken) En het vakantiegeld komt ook maar nog ietsjes later.
    Er valt een last van mijn schouders en de Curator ziet een doorstart heel rooskleurig in!! WAUW! Dit zou echt top zijn zeg.., Ben echt weer een stuk geruster, maar nog niet helemaal gerust, het moet eerst zwart op wit staan., we gaan het meemaken.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    dat klinkt mij zomaar als meer meis... hopelijk zet het door!!

11. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. voorlopig goed nieuws dan.. spannend hoor.. hopelijk komt alles goed met de doorstart en krijgt hij wel redelijk optijd zijn centjes betaald..

@skaya.. ook hier wens je je alvast succes.. door de rust van aankomende nacht kan het ineens doorzetten.. ik hoop het voor je! zet em op meid!

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kwiebje., zou jij mij een privebericht willen sturen met je naam., dan weet ik wie jij bent en wie is F. D. S.??

13. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. das uiltje!;)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Moet even kwijt hoor...Ben zo trots op mn grote vent!!!
    Gister ging hij op schoolreisje naar een grote binnenspeeltuin, zn 1e schoolreisje.
    Toen hij terugkwam was hij heel huilerig en wou niks vertellen.
    Ben er inmiddels achter waarom dat is... Er is een klasgenootje van hem heel hard gevallen, ze heeft er een hersenschudding aan over gehouden.
    Nu blijkt dus dat hij de enige was die daarbij is geweest, hij heeft haar zien vallen en huilen enzo... Maar hij is ook zo slim geweest om de juf te roepen dat dat meisje gevallen was! Ik ben zo trots op mn stoere vent. Vind het zo knap dat hij dat gedaan heeft.
    En de juf vertelde wel dat hij het heel erg leuk had gehad, ook al zei hij dus van niet.
    Zoiets spannends/engs overschaduwt natuurlijk een heleboel

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Zo mams je hebt idd een stoere vent! Wat knap dat hij de juf snel is gaan halen. Gelukkig heeft hij het verder leuk gehad. Maar het zal hem nog wel even bijblijven.

Kirsten hoe is het met jou vandaag?

Me ben je nu met de pil begonnen?

Skaya hoe is het bij jou? Heb je je kereltje al in je armen?

Weet iemand trouwens hoe het met uiltje is? Het is al zo lang geleden dat ze hier is geweest!

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @skaya: tja dat krijg je. Heb het thuis drukker dan op mijn werk (haha slecht he) dus dan vergeet ik wel eens te spelen.

@mams: heftig hoor. Je kleine grote vent zal idd wel geschrokken zijn. Al het leuke vergeten en vooral het gevallen meisje onthouden. Hopelijk krijgt hij er geen nachtmerries van. (en anders misschien binnenkort bij het meisje op visite om te laten zien dat ze het goed maakt)

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, aaachhhh jaaaa dat is wel ff heftig zeg!!! Wel super gedaan van je kleine knul!!!

Hier is het weer rustig. Wel harde buiken nog, maar ze doen geen zeer. Voel alleen die kleine lekker duwen in mn onderkant.
    Dus hoe het maar op voorweeen. Waren een paar wel flink pittig zeg, hallelujaaa :p
    Heb stiekem hoopje dat er wel iets is gebeurd...indalen ofzo :D

18. me83

me83 Niet meer actief

met uiltje gaat het goed naar mijn idee.. ze is ook lid van de club op FB... maar ze post wel veel op haar eigen profiel..

@kweibje.. nee nog niet begonnen.. steeds een beetje bloed en dan stopt het weer een dag.. dan heb ik weer wat oudbruin bloed.. dus geen ongi te noemen.. wacht het nog af.. als er nog niks is op 9 juni moet ik weer terug..

@mams.. wat heb je een wijs mannetje! zo goed om naar de juf te gaan! dat overschaduwd natuurlijk wel de dag zo'n schrik.. maar gelukkig was verder alles leuk!

@skaya.. kan niet lang meer duren denk ik zo! hopelijk wel voor dat ze willen gaan strippen!

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mams: Ahhh wat heftig voor je kleine vent zeg.., bah., zonde dat dat zo'n dag verpest dan he., arm mannetje.,

Kwiebje: Lief dat je ernaar vraagt.., Ben smorgens erg misselijk en ben giga moe.,. ook wat rare krampjes, trekjes en steekjes in mijn buik, veel vloeien (slijm, wit slijm).
    Vanavond weer hardgelopen voor de tweede keer, moet er helaas al mee stoppen, mijn knie kan het niet aan., vanaf volgende week Freestyle dance..,!! Ben benieuwd.,
    Verder gaat het eigenlijk wel goed., 1 dezer dagen meer eens een testje tegenaan gooien.,

Skaya!!! AAAHHH WAT SUPER SPANNEND.,!! Ik denk ook dat het niet lang meer duurt., ik denk binnen 4 dagen.,! Zaterdag denk ik eigenlijk., Zou leuk zijn als ik gelijk heb ;) hihi.

Ik ga zo lekker opwarmen onder de douche en dan heerlijk 2 dagen met mijn mannetje zijn! Morgen weer leuke dingen gepland en vrijdag eigenlijk nog niks., heerlijk!

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten wat ga je allemaal doen morgen??
    Mn vent denkt ook zaterdag ahaha...ben benieuwd.

Deel Deze Pagina