@Skaya: jeetje, je houdt het wel spannend zeg! @Allen: bedankt voor jullie reacties meiden, het afscheid was emotioneel maar mooi! Verder ga ik morgen lekker een paar dagen weg, uitwaaien op Terschelling! Ik probeer hier wel te blijven kijken of er babynieuws is, maar verder zal ik het dus nog een weekendje rustig houden qua forumdeelname
@dutch... fijn dat het afscheid mooi was.. en heerlijk even ertussen uit.. geniet ervan meid! hier gister laat in de middag weer bloedverlies.. in de avond ook nog steeds een beetje.. dus ben maar begonnen met de pil.. vanacht niet veel gevloeid maar nog steeds rozerood met afvegen..
@Me: vervelend zeg dat je niet echt duidelijkheid krijgt over de start van je nieuwe cyclus zeg! Lijkt me balen... @Skaya: je bent stil vandaag . Is het stilte voor de storm of ben je stiekem gewoon aan het bevallen??? Hoe is het met alle kindjes?
Dutch: skaya zit momenteel in het ziekenhuis haar water is gebroken en ze heeft 2cm ontsluiting... Weer een kindje onderweg dus! Hier alles goed met de kleine. Ze is vandaag een beetje zeurig. Ik vermoed dat we een regeldagje hebben. Morgen hebben we de gehoortest. Ik ben benieuwd
Ben zo benieuwd naar Skaya!! Zelf momenteel weer in een dipje.., Merkte vanavond ook al dat ik heeeel snel geïrriteerd was naar vriendjelief enzo., bah! Net jankbui en voel me gewoon weer ronduit K*T!! Natuurlijk wil ik graag weten wanneer skaya bevalt en hoe hij zal heten en hoe het met haar gaat, daarna denk ik toch maar weer afscheid nemen van t forum en dus ook Facebook., merk dat ik door t facebook gebeuren er nog meer mee bezig ben dan hiervoor, Krijgt natuurlijk continu die meldingen en dat werkt voor mij niet. Ook moet ik heel eerlijk zeggen dat manlief nog steeds denkt dat ik gestopt ben met t forum en dat ik mijn hoofd een beetje kan leeg maken, dus dit is niet echt fair, stom van mij. Maar goed., eerst ff lekker Skaya afwachten!!
@Tina: bedankt voor de update! Ben jij haar buddy of mis ik dit alles door Facebook? @Kirsten: ik zou willen dat ik iets voor je kon doen meid... Dikke knuffel!!!
Heerlijk! 6u mogen slapen van joya! Wat een lieverdje! Nu weer aan het voeden... Dutch: Nee, me is haar buddy Voorlopig niet zoveel nieuws meer. Laatste op fb is dat ze veel last heeft van de weeen en dat als de ontsluiting na 2 uur afwachten niet was gevorderd, ze naar huis werd gestuurd. Maar aangezien we niets meer gehoord hebben, vermoed ik dat ze nog steeds ligt te puffen in het zh... Ze houdt het spannend in ieder geval!
@dutch.. veel word idd gepost op FB.. had vanacht nog even contact.. ze had rond kwart voor 6 5 cm ontsluiting en ligt aan weeen opwekkers omdat het niet zo snel gaat. verder nog geen nieuws.. @kirst... ik snap het meid...geeft toch niets! hopelijk zien we je snel weer terug met goed nieuws!
oh ja.. ze heeft wel een ruggenprik gehad om een beetje door de weeen heen te komen..dat ging wel een stuk beter
Dutch: Thnx meid., Maar voor jou is het ook niet niks allemaal.., Denk ook veel aan je moet ik zeggen.., Er wordt indd veel op FB gepost., daarom stop ik er nu nog niet mee nu Skaya ligt te bevallen maar daarna stop ik ermee, hoop alleen wel af en toe hier nog wat info te kunnen lezen als ik daar behoefte aan heb, maar ben bang dat het hier verwaterd, zou wel jammer zijn. Dit voelt hoe dan ook toch een fijnere plek dan FB vind ik persoonlijk. Lekker hoor Tina, 6 uur!! Daar mag je inderdaad niet over klagen. Hier gisteravond lekker getroost door mijn ventje, hij was heel begripvol en lief (normaal zegt ie: Komop! Komt goed, het komt wanneer het komt) Maar nu was hij zacht en lief en knuffelig., En ja daardoor moest ik nog meer huilen! haha, was zo fijn., Ook flink het gevoel dat mijn ongi eraan komt, krampen enzo., VERDOMME!! Maar goed had ook witte testen dus laat t dan maar losbarsten en dan aan de Clomid..,!!
Dutch: Update via FB: De ruggeprik heeft niet goed geholpen bij Skaya, alleen links is verdoofd., Ze zijn aan het overleggen hoe lang ze haar nog door moeten laten gaan of dat het een ks wordt., Ik zal je proberen op de hoogte te houden..,
Kirsten: goed dat je de rest hier op de hoogte houdt! Ik zit telkens op mn ipod, en dat werkt niet zo handig... Is goed voor een keertje, maar niet telkens hele lappen tekst Ik hoop dat de clomid voor jou snel aanslaat. Is toch begrijpelijk dat je het soms niet meer ziet zitten. Lekker doen wat voor jou het beste werkt hoor! En dan zien we je vanzelf weer verschijnen mijn duimen draaien voor je! Ook voor de andere dames hoor! Jullie verdienen het allemaal zo! Knuf Tina
Tekst van Sas vanaf FB: Berkay is 12:50 gebore...49cm en 3486 gr. bevalling was een hel...uiteindelijk paar keer ingeknipt en toen nog vaccuum. ben gesloopt maar wel heel trots. Mag morge naar huis...ze gaan me ff aankijke. Arme Skaya.., maar hij is er. Zijn de mensen hier ook weer bij!
Natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoon! Heb al stiekem naar een foto gespeurd op FB.., wat een dotje!! Daar heb je het allemaal voor gedaan meis., We horen je later wel weer een keer, eerst maar aansterken meissie.,!
ook hier even.. @skaya... gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Berkay.. mooie foto trouwens op FB! eecht een mooi mannetje! geniet ervan meis.. hopelijk knap je snel weer op.. en kunnen we je bevalling from hell verhaal horen
@Skaya: jaaaaa, daar is hij dan!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @Kirsten: bedankt voor het op de hoogte houden! Ook bedankt voor je lieve woorden! Het is zeker niet niks, maar daardoor weet ik helaas donders goed hoe het is om te denken dat het nooit zal lukken *zucht*. Ik snap jouw gevoel dus heel goed en zou willen dat je dat niet hoefde te voelen... Nogmaals ern knuffel meid!
skaya, meis, vn harte met jullie prachtige zoon... hopelijk mag je snel naar huis en kun je lekker gaan genieten van jullie kersverse gezinnetje!