@tina: heb het nog niet kunnen lezen,heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, misschien kan het dan wel?
@kylie spannend meid! @tina.. heb je verhaal gelezen en gereageerd! @skaya.. lekker genieten van je gezinnetje en lekker bijkomen hoor! wij zijn geduldig.. een beebje niet
kylie s6 vanmiddag! hier lekker druk met de kids.. merk dat femke slecht tegen de warmte kan... ze komt extra vaak om te drinken (wat mij momenteel erg veel energie kost) en slaapt slecht.. de jongens spelen veel buiten, waardoor ik ook veel buiten ben, dus weinig achter de pc...
@tina: kan je verhaal niet zien dus heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. En zeg nooit nooit. Wilde ik 6 weken geleden nog niet eens over een tweede nadenken.... tja dat is nu anders. (niet dat het op korte termijn gaat gebeuren hoor) @Skaya: niet meer dan logisch! Komt vanzelf echt wel goed. Over een paar weken (als ze om de 4 uur gaan drinken) heb je gevoel zeeen van tijd te hebben. Nu eerst lekker genieten. @Jannie: groot gelijk dat je lekker buiten bent. Jammer dat Femke zo veel last heeft van de warmte. Kan er zo weinig aan doen. @Kylie: succes bij de vk Kira slaapt vooral veel. De warmte kost haar duidelijk veel energie. Ze overdag een beetje huilerig maar slaapt s'nachts gelukkig gewoon door. Ik niet helaas. Vanwege de warmte hebben we boven alle deuren openstaan. Daardoor hoor ik dus ieder geluidje van Kira en schrik om de haverklap wakker.
dank jullie wel! Het enige wat zeker is, is dat hij niet gedraaid is, en verder hoor ik het over een uurtje wel
Nou, dames.. Gesprek bij de gyn was fijn.. Hij was idd nog niet gedraaid, ligt nu vrijwel vast met z'n billen. Als hij voor de datum niet zelf komt, wordt hij gehaald met een ks. Mochten mijn vliezen voor die tijd breken, dan kijken we hoe de ontsluiting vordert e.d. Hij is gelukkig niet zo zwaar als de vlk dacht, wordt nu geschat op 3 kg (op de datum van ks).. Oh het is nu zoooo spannend!
Kylie balen dat hij niet gedraaid is. Maar wel een duidelijke plan de campagne! Wil je de datum van de ks met ons delen?
Kylie, balen meid! Nu maar proberen het beste van je ks te maken, komt allemaal goed. Wel super spannend, je weet gewoon de geboortedatum al. Vaddie, poeh slaapt je meisje lekker door slaap je alsnog slecht! Tina, ik ga zo poging doen je verhaal te lezen. Hoop niet onderbroken te worden ahaaha! Het erge is hier, de echt kraamvisite is nog geeneens gestart!! Hou iedereen nog een beetje op afstand totdat ik me beter voel (behalve echt naaste vrienden en familie). Na een half uur uit bed hebk t idee dak de marathon gelopen heb en knock-out ga. Kaarten zijn gisteren de deur uit gegaan dus nu zal het wel beginnen.
Skaya, goede keuze hoor meid...Luister naar je lichaam!!Als jij zoveel visite nog niet aankan, dan plan je het gewoon wat meer gespreid.
@Skaya: je inderdaad, wat Mams zegt, het gaat om jullie dus als jij nog even wil wachten... @Tina: mooie gedachte achter de naam, prachtig... Heb je verhaal nog niet gelezen, zal straks eens kijken of ik daarna nog wel aan de behandeling durf te beginnen @Kirsten: voor het geval je nog eens meeleest: knuffel! @Kylie: jammer dat hij nog niet gedraaid is, maar wel fijn dat je een goed gevoel aan het gesprek hebt overgehouden!!! Bedankt voor jullie lieve woorden... Ik hoop echt dat ik het ga halen en dat de behandeling uiteindelijk uitkomst gaat bieden. Ben erg bang dat het ons niet gegund is en dat maakt het wachten niet makkelijker, zeker niet nu er alweer een ronde voorbij is.... Maar goed, we gaan door en ik hoop binnenkort toch op de -10 kilo te zitten, maar of ik de -12 op tijd haal betwijfel ik hoor... Ach, het weekendje weg afgelopen weekend was vast niet geweldig daarvoor, maar het heeft ons wel heel goed gedaan en dat is ook belangrijk!
@dutch.. idd moet je ook wel eens genieten! en je bent al zoveel afgevallen... lijkt me wel dat ze toch met de behandeling doorgaan,je bent al zo goed op weg! ik blijf voor je duimen meis!!
Toevallig weer even een blik geworpen hier, dankjewel Dutch, Fijn dat je lekker even weg bent geweest, genieten hoor meid! Das ook heel belangrijk. 5 dagen clomid achter de rug, voel me wel oke, merk wel dat ik het geslikt heb, emo, verward af en toe en soms wat duizelig maar vooral erg moe! Ook wat steekjes enzo, dinsdag om half 9 naar de gyn voor controle, ben benieuwd. Verder vind ik het heel goed van Kylie dat ze een ks gepland heeft, hier staat ze al zo lang achter, persoonlijk zou ik het heeeel graag zelf willen doen maar in de situatie van Kylie zou ik het even niet weten en vind het een verstandig besluit, Ik ben zoooo benieuwd wanneer mijn neefje gaat komen! Ik heb een sterk vermoeden want weet een beetje vóór welke datum het gepland staat maar de datum zelf weet ik niet.., spannend hoor!! Nou ik ga jullie weer eventjes verlaten wilde alleen even van me laten horen(uhh lezen/typen).
@kirst.. gezellie dat je even om de hoek kwam piepen.. hopelijk valt de clomid verder wat mee.. en heb je snel goed nieuws bij de gyn! @kylie.. vind ook goed dat je voor een ks gaat.. je staat er zelf duidelijk achter.. en dat is belangrijk.. en je neemt nu absoluut niet de makkelijke weg.. want een ks is zo fijn nog niet! en het genezen duurt ook lang.. vind het top dat je voor jezelf opkomt.. je weet wat je wilt en hoe je het wilt en klaar.. niemand moet daarover zeuren @dutch.. jaa dat snap ik.. je wilt alles zo goed mogelijk doen om je kansen te verhogen! vind het knap van je hoor meis! ik doe het je niet na allemaal!dikke knuf!