Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dutch, ja tuurlijk wil je het halen!! Je hebt al die tijd dat doel voor ogen gehad en dan wil je het ook gewoon halen!! Maar hoe dan ook ben je al een kanjer dat je zover bent!! Ik blijf duimen!

Kylie, ik zou in jou geval ook voor ks gaan!

Kirsten, de bijwerkingen klinken niet fijn, maar wel alsof er duidelijk iets in gang is gezet! Ben benieuwd!!

Hier net even lekker een half uurtje buiten wezen wandelen met uk in de wagen, manlief en de hond. Heeerlijk hoor!
    Wel met vlagen ontzettend last van mn tieten (sorry hoor, maar borsten ligt me niet lekker in de mond :p) Heb de vk gebeld en mag ze als ik het echt niet volhou leegkolven en dat lucht echt op. Had er gisteren gewoon lichte verhoging van!

2. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. zitten ze te vol?! vervelend hoor! je geeft nog borstvoeding toch? anders idd leegkolven.. heb je gelijk een voorraadje in de vriezer just in case!

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik kolf overdag en 's nachts krijgt de kleine de borst. Zo hebben mn tepels de tijd om te helen. Ons meisie zuigt als een malle :D Heb soms het gevoel dat ze mn tepels aan flarden zuigt. Echt pijnlijk. En na een tijdje gaat ze lopen tutteren, en dat gaat natuurlijk helemaal pijn doen. (En nee, ik leg ze niet verkeerd aan :)) Verder krijgt ze af en toe een poedermelkfles. Soms heeft ze gewoon niet genoeg aan de borstvoeding alleen. De hoeveelheden zijn ruim voldoende, maar tegen de avond is de melk soms niet 'straf' genoeg. Dus vandaar een extraatje :) Of als ze het opeens uitgilt van honger. Zo een poederflesje is sneller klaar dan het opwarmen van de moedermelk ;) Dus bij hoge nood ;)

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Jullie zijn te lief voor me hoor dames, ik ben regelmatig erg zwak en voel me ook regelmatig heel slecht... Kan om van alles huilen en zeker als ik bang ben dat het allemaal niks uit gaat halen.
    Toch bedankt hihi, wel fijn om het een keer te lezen... nu nog zelf gaan geloven dat het wel goed is... ben niet zo snel positief over mezelf :)

5. me83

me83 Niet meer actief

@dutch.. ups en downs horen erbij.. dat is niet zwak maar menselijk! je maakt zoveel mee nu!blijf positief hoor meis! en als je zwanger word dan valt je hele bagage van je af en kan je echt gaan genieten!;)

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: eelt vorming. Hoort er helaas bij. Zou binnen een paar dagen minder moeten worden, die pijn aan je tepels. En hier had Kira ook bijvoeding nodig hoor. En is later ook erg makkelijk als ze al aan de fles gewend zijn.

Hier heerlijk aan het genieten van onze kleine meid. Na deze paar dagen op de camping (morgen weer naar huis) alleen nog maar meer zin in de zomer. Kira geniet volop. (al is het maar met het kijken naar al die kindjes)

@dutch: ook voor jou komt het goed!

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Iedereen actief op fb en hier stil gevallen?

8. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Haha ja idd Vaddie. Lees zelf nu ook minder vaak hier, omdat ik meer op facebook kijk.

Kirsten ben benieuwd hoe het gister is gegaan bij de gyn...?

Dutch: Je bent goed bezig meis met afvallen! Knap hoor. En snap je gevoel dat je bang bent dat het je niet is gegund. Die gedachte spookt ook de hele tijd door mijn hoofd. Dikke knuff.

Hoe is het met alle moedertjes en kindjes?

Mira: Hoe is het met jou meis?

Hier op cyclusdag 5. Ongi kwam moeilijk door. Pas 7 dagen na t stoppen met de primolut. Normaal 3,5 dagen erna. Kan er altijd de klok op gelijk zetten. Had dus weer ff stiekem valse hoop.
    Nu nog 2 dagen clomid en woensdag weer beginnen met de metingen. Heel spannend. Hoop echt dat de clomid nu nog een keer mee wil werken.

Heb de laatste tijd een hoop sh*t te verduren gehad. Op mn werk is een meisje van 14 zwanger 15,5 week nu. Ik zou ook zover zijn nu als het goed was gegaan. Gaat het dus met 17 weken nog weg laten halen. Ben er helemaal van over de zeik. Laatste dienst ook niet gedraaid, t kwam zo hard aan. Vanavond en morgen moet ik wel weer werken. Zie er als een berg tegenop. Kan het niet loslaten. Vind t zo rot dat het me zooo ontzettend veel doet.En dat het me in mn werk laat beinvloeden. Zij is 14 kan inderdaad het kindje geen toekomst bieden. Snap t ergens wel, maar ze zou er mensen enorm gelukkig mee kunnen maken als ze t af zou staan. Hoewel dat ook heel moeilijk is. Pfff grr r%&&&%##*(^! en dan van t weekend kondigde ook nog een van de beste vrienden van mijn vriend aan dat zij zwanger zijn. Leuk voor hun, maar kon wel weer door de grond zakken.
    Sorry hoor moest t echt ff van me afschrijven....

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nino...jeetje wat heftig dat je daarmee geconfronteerd word op je werk. 14...jeetje toen was seks het laatste op mijn lijstje.

Schrijf hier lekker van je af meid! Daar zijn we ervoor

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: snap dat je het daar moeilijk mee hebt. Zelf zou je zo graag willen en doet er alle moeite voor. Terwijl het bij je 14 jarige collega zo komt aanwaaien. En dan wil ze niet.

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Nino: wat heftig! Niemand zal het je kwalijk nemen..
    Ik heb toen erg moeite gehad met een meid in ons Novembermeiden 2011 clubbie. Zij was ergens in de 20 en haar vriend wilde het kindje niet, ze was eerst heel standvastig dat ze voor haar kindje zou kiezen,..Maar uiteindelijk heeft ze toch abortus gepleegd, precies rond de tijd dat ik de MA kreeg.. Heb daar zo om moeten huilen
    @FB: Ik probeer mee te lezen op fb, maar heb het zo druk..Allereerst omdat we nu weten wanneer de kleine komt en alles in eens af moet, van mij hé. En mijn moeder heeft in het ziekenhuis gelegen en zit nu vanaf zondag met mijn 2 zusjes van 11 in huis..Stelletje energievreters. Als het goed is gaan ze vrijdagochtend weer naar huis, en wij gaan dan 's middags een weekendje weg..

12. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. jeetje wat een verhaal meid! kan me voorstellen dat het rauw op je dak valt! bah!! zo jammer dat die jonge meiden geen rekening houden met veilige seks en gevoelens van andere mensen die wel graag een kindje willen.. pfff! dikke knuffel meid!!

13. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankjewel meiden voor jullie begrip. Had ik ff nodig.
    Vaddie: Is geen collega hoor haha, maar ik werk met jongeren die niet meer thuis wonen maar op n groep.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    jeetje nino, das niet niks... ook niet gek dat je dat ff niet trekt.. hoop dat jullie snel ook aan de beurt zijn!

kylie, neem lekker de tijd voor de dingen die belangrijk zijn.. wij komen wel weer... als je maar wel laat weten wanneer je bent bevallen en hoe het met je gaat :D

hier vooral druk in huis en met de kids... lijkt wel of mijn huishouden nooit klaar is... de jongens alleen maar mama willen pesten en de oren hebben uit gezet... en zelf zit ik wederom niet lekker in mijn velletje... kom altijd zo zelfverzekerd over, maar voel me soms zo verschikkelijk onzeker en mis mijn dinnetje.. sinds ze is verhuist mis ik het contac en verder geen echte vriendinnen waar je ff je hart bij uitstort...

na 2 weken rust eindelijk geen last meer van mijn knieën, dus zo maar ff een lesje lopen.. kijken of het lukt... en ff m'n koppie weer leeg zien te krijgen...

15. me83

me83 Niet meer actief

@jannie.. hopelijk bellen jullie elkaar wel geregeld om bij te kletsen.. maar kan me voorstellen dat het een gemis is zo zonder vriendin!
    hopelijk gaan de oortjes van de jongens gauw weer werken!komt goed meis!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jannie, wat rot dat je vriendin verhuist is :( Een echt gemis.
    En idd, snel die oren van je de jongens weer aanzetten!!
    Kom maar lekker je hart luchten hier meid.

Pfff ik voel me vandaag weer niet zo lekker. Vanmorgen maar weer lekker kalm aan doen, dan voel ik me vanmiddag iig weer wat beter..Ik moet nog wel een paar uurtjes werken.

Gek idee, Juni is de laatste maand dat ik bij ze zal zijn. Na 5 jaar zijn de kids me ontgroeid. Voor mijn persoonlijke ontwikkeling is het ook wel weer tijd voor wat anders maar zal best ff emotioneel zijn, die laatste keer.

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ nino, kan me heel goed voor stellen dat je je erg ellendig voelt. Schrijf hier maar lekker van je af.

@ mams, ga je stoppen met oppassen?

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dees, ik ga niet stoppen.
    Deze kindertjes zijn allang zo klein niet meer en ik ben in verhouding duurder dan overblijven op school en moeders die eerder thuis komt uit dr werk ;) Dus hebben we gezamelijk besloten dat ik in juni voor het laatst daar zal zijn.
    Dan heb ik een lekker lang verlof. Vanaf week 29:p

Eind oktober begin ik dan weer met een nieuw gezinnetje.
    Mijn vriendin is namelijk 11 juli uitgeteld van hun 1e kindje en heeft mij gevraagd of ik hun gastouder wil zijn.
    Dus vanaf eind oktober heb ik 2 babytjes in huis met ongeveer 2 maanden leeftijdsverschil. Vanaf dan werk ik vanuit mn eigen huis (nu nog bij de kids thuis) en heb ik de vrijheid om wat meer kindjes aan te nemen.

19. me83

me83 Niet meer actief

@mams... spannende tijden dus! maar lijkt me wel raar om die kleintjes straks te missen.. al krijg je vast weer hele leuke kleintjes terug na je verlof! wat een luxe hoor zo lekker lang verlof! dat word genieten!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd best spannend. vind het ook wel raar...Tis toch een periode van 5 jaar die afgesloten word. In die periode zijn we verhuisd, getrouwd, papa en mama geworden, een kindje verloren en nu moet ik deze kindertjes ook loslaten.

Maar ook wel heel erg lekker dat ik straks om te werken de deur niet meer uit hoef hahahaha. En dat ik meerdere kindjes kan gaan aannemen om zo de financieen wat op te krikken :)

Deel Deze Pagina