Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, wat een heerlijk nieuws!!
    Een nieuw huisje, opnieuw beginnen :D

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, dat is ook vreemd om dan te stoppen met die kindjes. Wel fijn dat je nu vanuit thuis op kunt passen. Hoef je niet weg.

@ mira, wat fijn zeg een nieuw huisje.

3. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!!! wat heerlijkzeg!!!:D

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Thanks dames! We zijn er erg blij mee. Manlief vooral, want die is dan weer terug in de plaats waar hij vandaan komt en ik zit straks niet meer in de 'grote' stad, waar ik me toch niet helemaal op mijn gemak voel aangezien ik oorspronkelijk uit een heeeeeeeeeeeeel erg klein dorp kom.
    Het huis staat naast mijn schoonzus/zwager en de kids (man zijn zus) en die wonen weer naast mijn schoonouders, dus lekker bij elkaar in de buurt (Ja, ik kan echt goed opschieten met mijn schoonouders, totaal geen problemen mee :D).
    Schoonzus is helemaal door het dolle heen, die heeft jaren langs een asomoeder met 2 kids moeten leven (ze had geen werk maar bepaalde orale handelingen werden gewoon voor het open slaapkamerraam uitgevoerd en de hond mocht zijn behoefte in de voor en achtertuin doen zodat zij niet moest wandelen, dan hebben jullie een idee wat voor persoon het is ;)).
    Nu is het wachten op de conceptovereenkomst en een dag waarop we de sleutel krijgen...

Nou, ik ga nog even kijken naar de aanbiedingen die deze week gelden bij de verschillende bouwmarkten zodat we eventueel alvast wat kunnen halen voor schilderen ofzo...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    DeesjeDees het is idd erg vreemd...maar wel heerlijk om vanuit huis toch wat geld in het laatje te kunnen brengen terwijl ik er voor mn eigen kindjes ook gewoon ben.
    Ik ben namelijk echt een horecadier maar het is gewoon niet te combineren met een kerel die ma-vrij weg is en kleine kinderen.
    Als we straks klaar zijn met kindjes krijgen en ze gaan allemaal naar school, dan wil ik het weer oppakken (parttime) zodat manlief ook wat meer bij huis kan blijven.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira wat super zeg! dus lekker klussen in jullie nieuwe huisje straks....

mams, lijkt me idd raar, maar met de nieuwe eisen ook wel fijn dat je zelf kan bepalen of je nog een extra kindje wilt opvangen..

hier weer lekker druk.. loop met de oudste de avond4daagse, dus elke avond mega vroeg eten en dan op pad...

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Whaha frikandel in de gang gooien... Wat een omschrijving.

En snurken als een dronken vent! Haha Tina zet t filmpje op facebook. Moeten we horen! ;)

Mira: Wat een super nieuws! Lekker een nieuw begin en fijne afleiding de komende tijd! Gefeliciteerd!
    Hoe gaat het met je metingen? Al een mooi eitje?

Jannie: Sportief hoor! Hoeveel km per dag lopen jullie?

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: gefeliciteerd met jullie huis. Wat fijn dat ze mee willen werken. Je hoort regelmatig anders.

@tina: dat komt vanzelf wel dat ze schrikken van hun eigen geluid. Maar dan moeten ze eerst even doorhebben dat ze zelf die herrie maken. hahahaha Dat duurt voor jou nog wel even.

@Jannie: sportief hoor. Hier gevraagd door de achterbuurkinderen of ik mee wil lopen. Maar het begint hier al om 6 uur. Dan ben ik nog niet eens thuis dus dat gaat helaas niet door. (voor jammer voor hun. hahahaha)

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nino: snurken doet ze niet, maar boeren en scheten laten :) en ik heb haar al gewaarschuwd...als ze dat blijft doen, wil er niemand langs haar zitten op school :D
    Als we bezoek hebben, zitten die mensen keer op keer met grote ogen naar de box te kijken... Euhm...ja, dat is ons joya :):D

Vandaag trouwens voor het eerst samen met haar gedouched! Dacht dat ze uit mn handen zou glijden, maar dat viel enorm mee! Heb wel geen zeep gebruikt, dus dat scheelt natuurlijk ook. Als ze uit haar badje komt is ze veel gladder.

Skaya: hoe is het met zoonliefs oogjes? Ik heb de indruk dat het hier beter begint te gaan. Volgens het cb zou het weken tot maanden kunnen aanslepen. Zolang het oogwit niet rood wordt, kan het geen kwaad volgens hun.

10. me83

me83 Niet meer actief

@tina.. er zijn toch ook speciale draagzakken voor onder de douche en in bad? zodat je toch lekker je kleintje kan inzepen en je handen vrij hebt!
    hahahahah schetenbommetje:D maar wat eruit moet moet eruit hoor! gelukkig is het een gezonde bijwerking:D

@mira.. ohh heerlijk dan zo dicht bij je ouders en schoonouders.. altijd handig in de toekomst met een kleintje!;) ik vind het altijd heerlijk om bouwmarkten afte struinen en lekker klussen in je huisje(op alle mogelijk manieren dan ook:D)

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tsjah Kylie kon er wat van! hahaha., Blij dat het een zwangerschapskwaal is en dat het daar maar bij mag blijven!! hahaha.

Scheetbommetjes! Ja dat kunnen die kleintjes wel he.., pfiew!! Hihi

Samen douchen.., wat lijkt me dat heeeerlijk!

Vandaag de voorlopig laatste controle gehad bij de gyn!!! Clomid slaat goed aan, eisprong komt er wel degelijk en baarmoederslijmvlies wordt ook mooi gevormd, aankomend weekend gaat mijn ei waarschijnlijk springen!!! Duss.., pretpakket gaat wederom open hoor! WHOEHOOEEE
    Recept meegekregen voor een half jaar clomid, dus bij elke ongi mag ik weer op dag 3 met de hormonen beginnen tot ik zwanger ben of de pillen op zijn, als ze op zijn weer terug naar de gyn en hogere dosis clomid halen.
    We gaan het beleven! Ik heb weer vertrouwen!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heel goed meid!!! Vertrouwen houden, met de clomid springt je eitje!!! En dan gaan jullie die ook benutten!!!! Come on beebje!! :D

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Thnx mams!! Ik heb ook vanaf vanmiddag met een dikke smile op mijn gezicht gelopen:D hehe.., en vooral de opmerking van de gyn:
    Het eitje groeit ongeveer 2mm per dag en je zit nu op de 19mm dus...., Een heeeeel fijn weekend;)!!
    Hahahaha

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat doe je nog hier dan! Hup aan de klus:p

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Gister al he., en met niet te sterk zaad is elke dag geen aanrader! Dus netjes om de dag of om de 3 dagen, ik hou me strikt aan mijn huiswerk! hahahaha

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Morgen dus weer:p

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Mira: wauw wat fijn! Heerlijk meid!

@Kirsten: jippie, nieuw vertrouwen! Klus ze! :D

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Aan de klus zussie! Laat hem alle hoeken van de kamer zien!

@Mira:wat super, gefeliciteerd!

Hier: vandaag naar de gyn geweest, kleine man ligt ineens netjes met zijn hoofd omlaag.
    Mag nu weer thuis bevallen, vrijdag weer naar de vlk.
    A.s. dinsdag moet ik terug naar de gyn, o.a. voor mijn bloeddruk (was vandaag wat te hoog) en om te kijken hoe hij ligt. Als hij weer is gedraaid, gaat de ks door..Zo niet, dan mag ik thuis bevallen!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nouja, de kleine eigenwijs! Hahahaha

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kirsten, heeel veel plezier vanavond :D
    kylie, laat de kleine dan nu maar komen :D, nu snap ik je opmerking op fb ook :D

hier mega druk... vanochend van ho naar her rennen (oa CB) vanmiddag ff relaxen en vanaaf de laatste avond van de 4daagse.. pffff, bij dat dat voorbij is...
    nu de maand financieel nog ff door zien te komen.. en hij is pas net begonnen :(

Deel Deze Pagina