Oehh spannend Kirsten! Klus ze! En fijn dat je er weer wat vertrouwen in hebt. Ohhh las net dat je me had gezien bij jongens tegen de meisjes! Haha ja was echt super leuk om een keer mee te maken. En lekker kunnen shoppen voor 177 euro! Owww en wat is die Dennis v/d Geest een leuke vent! Haha! Tina: ik bedoelde dat filmpje van jou hihi
@Kirsten: veel plezier met je huiswerk. @Jannie: hier zelfde probleem hoor. Ook maand over aan het einde van ons geld. Zeker nu blijkt dat mijn auto brokken heeft voor 1500 euro. Hadden bedacht toch andere dingen te doen van het vakantiegeld.
Thanks dames!!! Ben nu vooral bezig met dingen voor de verhuizing (de eerste verhuisdozen met boeken zijn al ingepakt ) en heb zojuist het 'kapstokboom'-project avoor zover mogelijk af kunnen ronden (een geschilderde boom in de hal, blaadjes van behangvoorbeelden, die je in de vorm van een blaadje knipt, erop geplakt en daarna nog haakjes op verschillende hoogten op de boom in de muur vastzetten en daar is uw kapstok ). Heb nu alle blaadjes al geknipt (153 stuks) en ook de 4 vlinders en 2 vogels zijn klaar Het is op dit moment wachten op de woningcorporatie voor de huurovereenkomst met de extra clausules over de koop van de woning... Zodra die binnen is gaan we verder praten over hoe, wat, waar en wanneer!!! We hopen zelf op de sleutel begin juli en daar wonen eind juli/begin augustus, maar we wachten maar af Vandaag op dag 13 aangekomen deze cyclus, dus klusseizoen moeten we al een paar dagen openen, maar vallen steeds samen in slaap voor we iets gedaan hebben... Whahahahahaha! Te erg voor woorden, maar zijn gewoon te moe ofzo! Verder alles goed met jullie?
@mira... ook wel eens fijn dat even de druk van het klussen eraf is en het maar even op ze beloop te laten.. vooral nu met het huisje ben je toch veel bezig met rondkijken enz .. dat merk je wel als je naar bed gaat hahahaha.. hier alles goed hoor.. volgens mij word ik weer ongi want verlies weer veel meer bloed en slijm.. maar nog steeds geen 1 dag gehad zonder oud bloed oid.. dus hopelijk dat het met de volgende pilstrip wel over gaat..had dinsdag me laatste pil... dus ben benieuwd.. en hopelijk niet weer een ongi van 12 dagen
En me..,? Heeft de ongi doorgezet? Goede afleiding Mira.., Lekker daarop storten en natuurlijk wel ff tijd nemen om te klussen in de slaapkamer hihi., Moe: Tsjah dat is hier ook aan de hand, ik denk toch dat we te weinig vitamine D binnen krijgen ofzo, ZON IK AANBID U.., PLEASE VOORZIE ONS VAN WAT ENERGIE!!! Zou t helpen? Maand over aan het eind van het geld? Ja het UWV heeft nog steeds niet uitbaald, geen voorschot helemaal niks, BAH! Dus ja, hier is het ook ff wat minder, Woensdag krijg ik mijn vakantiegeld, maar zoveel is dat niet en donderdag wordt onze hond gecastreerd, het MOET nu echt, eigenwijze puber! Dominant/hormonaal gedrag dus.... hakkie takkie weg zakkie, hakkie takkie geld uit het zakkie (250euro!!) Ook onze nieuwe bank komt EINDELIJK! Maarja, wel weer lekkere timing, heb de bezorgen(en dus ook de betaling) naar de 27e geschoven dan moeten we wel weer wat binnen hebben. Dat de clomid werkt is wel duidelijk! Merk hele andere dingen aan mijn lichaam dan eerst, en het klussen gaat de goede kant op hoor, gisteravond in bed manlief wakker gemaakt! hahaha, op subtiele wijze hoor en hij had m door dus het pretpakket kon open! hahaha Ben heeel benieuwd of het nu raak zal zijn!! Maar goed we zijn er nog niet, nog ff door blijven klussen en dan hopelijk over 14 dagen einde cyclus?? IK HOOP T ZOOOOO Het enige waar ik me nog super kwaad om maak is dat hij wederom zou stoppen met roken en gister gewoon weer een peuk opsteekt zonder aarzelen, gewoon zoals normaal. Je kon niet eens zien dat ie moeite had met afslaan omdat hij de moeite niet eens nam!! GRRRR WAT WAS IK KWAAAAADDDD!!! Maarja ik moet me er niet mee bemoeien omdat ik niet weet hoe het is zegt ie, daar heeft ie wel een punt maar ik doe #$%^$%^ alles om een kind te krijgen, oke ik heb gister 1 biertje genomen, nouja een halve, ook niet goed maar hij drinkt bier, eet niet altijd even gezond, heeft minder goed zaad en gaat ook nog eens door met roken, Je zou bijna denken dat hij het niet echt wilt ofzo. Maar dat is niet zo, dat weet ik ook wel maar grrrr Ach ik heb nooit gerookt dus voor mij makkelijk praten. Genoeg geklaagd! Ik zie het zonnetje licht doorbreken dus ga maar eens wat doen, wil de voortuin doen vandaag...,
@kirst... ohhh lekker geklust dus... ik duim voor je hoor meis! wel fijn dat je merkt dat de clomid zijn werk doet.. daar is het ook voor! roken... ja blijft moeilijk.. hij draagt natuurlijk ook geen kindje straks dus miss voor hem anders.. maar dan alsnog spaart het een hele hoop centjes uit.. en als ie eenmaal gestopt is denkt ie.. waarom had ik dit nooit eerder gedaan! en ja okee ik rook nu ook weer.. maar zodra we ervoor gaan stop ik ook weer hoor!hopelijk dan voorgoed want wil ook bv geven enzo.. dus zeker lange tijd neit roken hahaah ahhh diego word balloos!!! haahaahh.. maar wat nodig is moet.. scheelt wel een hoop hoor! en beter zo dan dat ie em straks peert als er een loopse hond in de buurt is.. dat ruiken ze al van heel ver weg.. en straks lopen er allemaal kleine diegootjes rond.. dat is niet de bedoeling! tis even diep in de buidel tasten maar dan heb je ook wat denk ik zo..het inslapen en cremeren van mijn hond kostte ruim 500 euro.. niet normaal maar kon dr natuurlijk niet zo laten lopen.. soms kosten honden tijden niets(alleen voer ed) en soms een grote uitgaaf.. maar wij doen alles voor onze beesies! @ongi.. hmmm rare ongi... soms wel bloed dan weer uren niets.. maar wel steeds helder bloed weer en veel slijm.maar nog steeds geen ongi zoals het was voor mijn zwangerschap.. ben nu al langer aant ontzwangeren dan dat ik zwanger was.. erg vervelend maar we doen het er maar mee
Ik ben de laatste die het over roken moet hebben Maar heb danny wel even geinstrueerd dat ie het iig niet meer moet aanbieden,.. scheelt misschien weer wat verleiding..
Hier ineens misschien ander en beter nieuws! We mogen toch al naar het ziekenhuis voor de instructie en wel aanstaande woensdag! Ze hebben wel heel duidelijk aangegeven dat het kan zijn dat we daarna toch nog 1 of 2 cycli moeten afwachten, maar er gloort weer een beetje hoop...
Dutch: WAT GOEDD!! Weer een vordering., heel fijn!! IK DUIMMM!! Kylie: Thnx.., dat scheelt al weer iets.., was ECHT pissig gister!! Maar had geen zin in een scene langs de lijn hihi. Me: Hmmm vreemd van je ongi zeg.., heel vervelend, en de confrontatie ook elke keer he.., omdat t komt door...... grrr ik wilde dat ik iets voor je kon doen lieverd! Diego wordt balloos ja.,! Hij ging er indd gisteren vandoor doordat hij een loopse teef rook, was hem een half uur kwijt!! Raakte echt in paniek joh! Ik denk shit.., waar is hij nou.., nou hij was bijna aan de andere kant van het bos!!! Heb gerend voor mijn leven, hij is wel gechiped maar je wilt je beessie gewoon niet kwijt, wij doen ook alles voor onze beessies hoor, zeker als het om mijn lieve schoothondje (ahum, groot lomp beest hihi) gaat.,! In die 8 weken al heeeel erg aan hem gehecht., Hij moet dan alleen 10 dagen aan de lijn lopen, niet spelen, niet in het water, niet rennen, dat zal wel afzien worden voor hem (en voor ons) maar goed, voor een goed doel, Loopt ie straks hopelijk niet meer meteen zijn pikkie achterna! hahahaha
@dutch.. supergoed nieuws zeg!!! weer een stap verder! super! @kirst.. ja echt snel raak je gehecht aan een beesie.. maar ook omdat ze zoveel liefde geven! gelukkig had je em snel gevonden weer int bos.. en loopt ie straks idd niet meer naar de vrouwtjes te kijken hahahha nu wel echt ongi gelukkig.. hopelijk niet weer 12 dagen maar ik zie het wel.. hopelijk is daarna snel het oud bloed verlies voorbij want ik heb echt een abbo op maandverbandjes enzo bleehhhhhhh
He bah! En het gaat ook zo schuren op een gegeven moment., jakkie., zeker met het wat warmere weer., zou fijn zijn als het nu eens klaar was ja., Ik vond toen 3 weken maandverband/bloedverlies al lang., Ik hoop voor je dat het hierna klaar is meis.,. wel een goed teken dat je ongi wordt., dan loopt alles wel daarbinnen. Ja ik hoop inderdaad dat hij dan wat rustiger wordt naar de vrouwtjes toe en ook niet meer zo op de mannetjes rijdt (homo hahaha) Maar we gaan het beleven., Hij is nu weer super super lief! hihi., Vanmorgen weer aan de klus geweest hier thuis dus gaat helemaal de goede kant op hier!! NU MAAR WEER DUIMENNNN!!!
@Kirsten: DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM!!! Bedankt voor jullie reactie meiden! Ik hoop er zeker op... Geloof niet dat we het geluk zullen hebben dat we geen enkele cyclus meer hoeven te wachten, maar goed, we wachten het wel weer af...
Dutch, wat goed meid!!! WE komen er wel! Mira, gefeliciteerddd!!! Kirsten, druk aan de klus lees ik!! Nu word het weer spannend dan!! Me, nou idd hoeveel pakken maandverband zullen er al wel niet doorheen zijn gegaan inmiddels! Hoop dat het snel klaar is nu! Tina, oogjes nog niet over? Hier wel al zeker een week! Zit nu in een fase met soort jeugdpuistjes?!
@skaya.. jaa veel pakken zijn er wel doorgegaan ja.. zo jammer dat ik slecht tegen tampons kan.. ben nogal zwaar ongesteld maar hopelijk is het hierna weer een beetje normaal.. jeugdpuistjes?ja dat zal wel door je hormonen komen.. ik had het heel erg op me rug en schouders en in mijn nek.. zo vervelend.. heb er nu gewoon ook wat littekens van overgehouden.. erg leuk maar niet heus! ik had spul gehaald bij de apotheek voor de puistjes (2.95)en was me gezicht met wasgel van essence.. erg goed koop (2.29)en supergoed.. ben er nu zo goed als vanaf! heerlijk!
Hihihi tis hier wel rustiger he door de FB! Skaya, wat rot puistjes. Ik had in mn vorige zwangerschap heeeeeel veel puistjes en die bleven ook heeeeeeeel lang erna nog zitten. Heb toen tabletten en creme via de HA gehad en toen werd het minder. Nu deze zwangerschap heb ik de rustigste huid die ik ooit gehad heb. Gebruik bijna geen make-up meer Dutch, wat een geweldig nieuws meid! Me..pfff ik hoop echt voor je dat het nu weer een beetje normaal gaat worden hoor. keer is de lol eraf he Hier is de hond volgens mij lichtelijk schijnzwanger :S Loopt continu te graven, dingen te verstoppen en te piepen... Jeuj! Kan er ook nog wel bij
Heyyy, Dutch: Super nieuws! Hopelijk inderdaad ook meteen starten. Mams: Ahh vind ik altijd zo sneu als hondjes schijnzwanger zijn... Daar zal je inderdaad wel dol mee hebben. Pfff. Kirsten: Fijn dat je merkt dat de clomid werkt. En snap dat je zwaar geirriteerd word als je mannetje niet stopt met roken. Hier ook t zelfde liedje. Ik eet gezond, sport, rook niet en drink zo af en toe maar eens een wijntje. Kwam meneer van t weekend stomdronken thuis! En rookt als een ketter. Grrr #@$^&() Oke ik weet dat t echt alleen aan mij ligt, maar n beetje solidariteit mag ook wel! En daarbij als er een kansje is moet je die toch optimaal benutten. Mannen!!! Hier zwaar terleurgesteld. Heb nu ronde clomid 100 mg achter de rug, maar helaas weer geen eisprong. Die rotzooi dus weer voor helemaal niks geslikt. Voor t weekend een eitje van rond de 12 a 13 mm. En die is dus niets gegroeid afgelopen dagen. Woensdag weer een afspraak en dan hoor ik of we nog een ronde clomid gaan proberen of dat we aan injecties gaan beginnen. Spannend.