Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. ohh hahaahah ik dacht dat jij er last van had.. bij die kleintjes gaat het vanzelf weer weg toch?

@mams.. ohh vervelend ook! zorg er wel voor dat alle speeltjes weg zijn van de hond...anders gaan ze dat bemoederen.. hopelijk zakt het snel af! 1 hormonenbom in huis is wel genoeg denk ik;)

@nino.. ohh meis wat jammer zeg van je eitje.. hopelijk wil die nog springen! maar injecties kan ook idd.. toch ook weer een nieuw stap in de goede richting!spannend hoor meid!

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Nino: Spannend! Gaan ze woensdag nog eens meten?
    @Mams: Haha, de hond doet met je mee :)
    @Me: die heb ik ook,.. erg fijn spul.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nino, achhh meid wat een ontzettende domper!!

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nino: he meid, wat een tegenslag... Ik weet even niet hoe het werkt met die hornonen, maar kan dat eitje niet meer doorgroeien?

Skaya: die jeugdpuistjes komen door jouw borstvoeding :) kan je niets aan doen, is heel normaal... En het gaat vanzelf ook weer weg.

Hier alles verder prima met de kleine. Heb vandaag speciale reinigingsdoekjes voor haar oogje gehaald bij de apotheek. Hoop dat ze er zo vanaf raakt. Het blijft maar sluimeren in dat ene oogje. Niet heel erg, maar wel regelmatig van die snotjes...

Ikzelf ben vandaag gaan clusterkolven. Merkte dat de bv-productie terugliep. En aangezien kleine uk 150cc per keer verorberd, kan moeders zich geen tekort permitteren ;)
    Verder hevig aan de beschuit met muisjes en de bv-thee :D

Oh, en ik geloof dat het vloeien gedaan is. Heb nu al 3 dagen geen bloed meer gezien. Maar heb wel veel wit en slijmverlies... Is dat normaal? :(

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina hoe doe je dat clusterkolven pcies??
    En dat witverlies klinkt normaal...vind ik. Het is hier heel.weinig nog en ook niet echt bloed meer te noemen. Denk dat hier ook snel over is.

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nino: Het gads.,! Wat balen zeg.., gadver., Ik hoop echt dat er binnenkort eens wat resultaat komt bij jullie, bah.., Leef met je mee meis., en ja MANNEN! Grrr af en toe kan je ze wel wat.,

Puistjes: Pfff praat me er niet van., rond mijn zwangerschap leek ik wel een puber! (En vroeger nooooit gehad!) En ook op mijn rug en tussen mijn schouderbladen heel erg., Dat is nu aardig minder en mijn gezicht is 1 week lang behoorlijk gaaf geweest maar sinds gister weer 2 dikkerds op mijn kin!! Grrr., Wordt er niet mooier op.,

Mams: O jeej, Papagaai-hond? Gek ding.,

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik doe 3u lang om het half uurtje, een tiental minuten, dubbel kolven. Dus 10 min kolven aan 2 tieten tegelijk, dan half uurtje "rust" en dan weer 10 min dubbel kolven. En dat een 3-tal uurtjes lang. Is effe een gedoe, maar het zou de productie stimuleren... Proberen kan geen kwaad he ;)

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @dutch: wat een goed nieuws. en zie dat het afvallen ook als een speer gaat.

@Nino: balen dat je weer geen ei had deze ronde.

@Kirsten & Mams: succes met de hond

@Tina: pas wel op dat je geen overproductie krijgt. anders sta je de komende dagen op springen.

Stoppen met roken: hier alweer drie jaar gestopt. Gewoon doen!
    (het is mijn man ook nog niet gelukt hoor)

Hier gaan de dagen super en de nachten zijn een ramp. Hopelijk komt dat tandje nu echt snel door en is de sprong snel afgelopen. Loop op mijn tandvlees

9. me83

me83 Niet meer actief

@vaddie.. ohh vervelend zeg!! heb je niet dat wondermiddeltje van vsm ofzo? dat smeer of druppel je erop.. schijnt heel goed te helpen.. al heb je waarschijnlijk al vanalles geprobeerd! miss even de speen in de koelkast leggen?

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: heb nog geen wondermiddeltje in huis. We zien ook nog niks. Hebben wel een bijtring maar die wil ze niet want die is koud en daar houdt madame niet van. hahaha Vandaag bezoek consultatiebureau dus man zou het daar eens vragen wat ze adviseren

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie, je kunt bij de DA/apotheek meerdere middeltjes halen. Homeopatisch dus dat zullen ze je op het CB ook aanraden.
    Ik ben niet zo weg van het afwachten op wat het CB zegt als je kindje pijn heeft of ergens last van. Ze laten het vaak op het beloop gaan en dan duurt het langer dan noodzakelijk.Heb het zelf helaas vaak meegemaakt, met meerdere dingen.
    Volg gewoon je moedergevoel en ga naar de drogist/apotheek en laat je daar adviseren. Die weten meer dan die mutsen daar op het CB.

Je kunt chamodent halen. Dat zijn tabletjes en voor baby's druppeltjes die je op een lepeltje geeft die verlichting geven.
    Je kunt voor erbij ook Dentinox halen maar dan moet je wel weten waar de pijn zit. Dan kun je het er rechtstreeks opsmeren.
    Dit verdoofd enigzins en helpt zo bij het inslapen of het voeden als dit moeilijk gaat door de pijn.

Tina, pffff dat klinkt vermoeiend. Maar idd als het de productie stimuleert, dan loont het natuurlijk op termijn wel weer.

Nino..he meid wat een domper van je eitje! Misschien issie gewoon traag en gaatie nog springen???

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Tina Mams: Die kans is bijna niet aanwezig. Vorige keer was ie op cd 17 ook 17 mm. Nu was er een eitje van maar 12 a 13 mm en blijft dus te lang op die grootte hangen. Toch idd nog voor de zekerheid kijken morgen, maar t was meer een afpsraak om te horen wat nu verder.

Tina: Hopelijk gaat t snel over met die doekjes. En poeh zeg zoveel kolven, wat n werk!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh:( Dat is echt een domper dan! Maar all is not lost!! Het komt wel goed schatje *passed de roosvicee*

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Zwaar klote!!! Hopelijk woensdag een duidelijk plan voor de komende tijd... Dikke knuffel meid!

Nou, hier zijn we nog aan het wachten op de conceptovereenkomst en een mailtje van de woningcorporatie... Hopelijk deze week (ze werkt op ma, di, do, dus we duimen onze duimen eraf...) nog enige reactie van hen dat de overeenkomst klaar is en we om de tafel kunnen ivm bezichtiging, sleuteloverdracht enz... IK WIL AAN DE SLAG!!!

Verders gaat alles zijn gangetje, volgens mij mijn ei gehad... Positieve ovutest gehad, gisteren en enorme tempstijging van 0,5 graden, dus hopelijk morgen weer ietsje hoger ;)

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nino: balen... :( pfff weer een ronde voor jan met de korte achternaam die hormonen geslikt... Meid wat voel ik met je mee! Ik vind het zo knap dat je het volhoudt.
    Dutch, Mira en Kirsten: Geldt ook voor jullie hoor! Ik doe zo mijn petje af voor jullie meiden! Jullie verdienen het zo! We dromen allemaal van een kindje, maar op het moment dat het niet evident is om zwanger te worden, veranderd er toch iets in je wereldje. En vandaar dat ik het zo knap vind dat jullie de moed niet opgeven en ondanks alle tegenslagen en moeilijkheden er toch voor blijven gaan. Ik weet zelf wat het is als je te horen krijgt dat zwanger worden misschien met hulp of via een omweg moet... Daarom hoop ik ook echt dat jullie geduld niet te lang meer op de proef word gesteld. Jullie wachten nu al zoooooo lang!

Ik denk vaak terug aan vorig jaar...mijn BBZ, het moment dat pcos werd vastgesteld, mijn afval-race, mijn "PCOS-genezing", de positieve ovutest en het zware ;) weekend dat daarop volgde, onze eerste positieve zwangerschapstest, de zwangerschap en helse bevalling... en meiden...hoe zwaar dat allemaal ook was...het is het allemaal waard!!! Ik hoop dat jullie dat in gedachten kunnen houden. Het is het allemaal dubbel en dwars waard! Alle pijn, verdriet en miserie van het hele proces vervagen op het moment dat kleine uk in je armen ligt. Ik hoop dat jullie dit gevoel snel kunnen delen.

Vaddie: Heb je al eens een koud washandje geprobeerd? Kan ze ook lekker op zuigen en sabbele

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina..heeft het clusterkolven geholpen??

Vaddie..jeetje dat ze daar zo een last van hebben zeg. Hoop dat het tandje snel doorkomt. Gaat dat bij elk nieuw tandje weer overnieuw beginnen?

Hier erg moe vandaag. Tweede nacht van maar 4 uurtjes. Meneer wilde koet meer slapen na zn voeding half 5. Wat een drama.
    Vanmorge naar de ha geweest om spruw uit te sluiten...geen spruw...dus zal moeten blijven oefenen met aanleggen en doorbijten als ik borstvoeding wil geven. Hou het denk ik op de Tina-manier...grotendeels kolven en enkele keer aableggen.

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Haha! De Tina-manier voor borstvoeding :D

Wat betreft dat clusterkolven...gisteren had ik een recordopbrengst van het clusterkolven. Ruim 200cc in 3u tijd! Ik was helemaal blij!:D
    Vandaag zit ik weer tussen de 120 en 160cc per kolfbeurt. Heb vandaag geen tijd gehad om te clusterkolven. We hebben visite gehad, en daarna heeft de kleine een beetje lopen zeuren, dus het kwam er niet van. Morgen maar weer proberen.

Ik moet wel zeggen dat mn borsten niet meer zo hard worden als ze vol zijn. En echt lekken doen ze ook niet meer. 2-3 weken geleden had ik meerdere zoogcompressen per nacht nodig, en nog steeds werd ik wakker met een natte bh en natte lakens. Heb er toen niets beters op gevonden dan een handdoek in mn bh te proppen om een beetje droog te liggen. Dat is nu niet meer nodig. Ik moet wel opletten dat ik 's nachts mn bh pas uitdoe op het moment dat ze al op schoot ligt. Anders drup ik toch wel. Oh, en niet knijpen in mn borst als ik haar aanleg...anders spuit ik haar helemaal onder :) En das toch zonde van het 'witte goud' ;)

Vandaag weer schoentjes kado gekregen... kleine juffie heeft ondertussen bijna een schoenenkast nodig :D ze heeft al 9 paar schoenen en slofjes in de la staan! Een vrouw kan nooit genoeg schoenen hebben... en mama is helemaal weg van die kleine exemplaartjes :D Papa vindt het onzin, maar mama vind het fantastisch! ;)

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hahaha!!
    Ik ging eerste keer zonder tepelhoedje helemaaal zonder bh voeden. Was Berki helemaal nat omdat tie tegen mn andere tiet aangelegen had. Kon zn klere uitwringen. Zonde idd!

Verder lek ik weinig...kan het makkelijk af met een zoogcompress per nacht.

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O Nino., ik vind het zo rot voor je.,!! Ik hoop echt zo dat het er de volgende cyclus beter voor je uitziet., bah! *Ik duim!!*

Tina: Schoenen.., ik vind ook hoe klein of hoe groot een dame heeft keuzes nodig. Sportschoenen, laarsjes, ballerina's, sloffen, gewone schoenen en dat allemaal in een paar kleuren! hahahaha Heerlijk toch!!??

Hier kotsmisselijk sinds ik wakker ben.,! Ook steeds wat krampjes enzo onderin mijn buik., en het idee dat ik wat ben afgevallen (nee niet veel moeite voor gedaan laatste weken)
    T schijnt "normaal" te zijn dat je afvalt in je eerste weken zwangerschap he??
    O jeej, ik merk dat ik mezelf alweer gek loop te maken, moet nog 2 weken wachten maar die misselijkheid en die steekjes en gevoelige borsten..., pfff moet nog wachten maar krijg weer hoop!!! Ahhhh wat irritant dit.,!

Vanavond voetbal he dames!!! YEAH ik heb er zin in!!

20. me83

me83 Niet meer actief

@tina... een meid kan niet genoeg schoenen hebben! en zeker die leuke lieve kleine schoentjes zijn te adorable om te laten staan!:D

@kirst... je maakt het weer spannend!!! ik duim zo hard voor jullie allemaal!!

@nino.. veeel succes vandaag,.. en hopelijk een goed plan om mee verder te gaan!

@skaya... hopelijk vind j je weg in het kolven/bv.. zou fijn zijn voor jou en je lichaam als je straks een regelmaat te pakken hebt.. hopelijk werkt je kleine jongen dan ook mee!

Deel Deze Pagina