Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoi Dames,
    Jeetje wat is het stil hier.., Jammer.

Hier sinds een paar dagen last van mijn gewrichten, voornamelijk handen/vingers, Gister was het super erg, en nu weer. Stramme handen, bah! Het zou een zw-kwaal kunnen zijn, maar als dit aanhoudt wil ik naar de HA, kon gister de tandpasta niet eens open krijgen en mijn broek niet meer dichtknopen.., bah!!! En een spraakgebrek dat niet normaal is.., soms sla ik gewoon op slot, een aardappel is een gehaktbal en ga zo maar door.., sommige mensen denken dat ik dronken ben! Niet normaal toch? Soms lachwekkend (als ik de hond roep en de naam van mijn vriend zeg., hahaha) Maar vaak ook super irritant.,
    Verder ochtendmisselijk en emo/kort lontje.., en reukvermogen is weer sterker.., eind van de week kan ik geloof ik weer testen, SPANNENDDD!!

Verder giga benieuwd wanneer mijn neefje eindelijk komt!!\

Knap hoor Dutch...., Maar ik snap dat je er ALLES voor over hebt.., Denk dat ik ook zou gaan spuiten als dat DE uitweg is.., al ben ik als de dood voor naalden in mijn lichaam.,

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tis drukker op FB kirsten!;) alhoewel ook niet superdruk hahaha

Spannend meid, bijna testen :D Ben heeeeel benieuwd..je houdt het weer mooi spannend!

Hier alweer 26 weken vandaag!! :D

3. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. spannend hoor!!!:D

@mams. gaat hard zeg!

hier is mijn oud bloed verlies eindelijk weg.. nog wel veel gele wittige afscheiding.. hopelijk word nu alles snel weer normaal!:D

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn meid, eindelijk begint het erop te lijken!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, hoe gaat het eigelijk met je hondebeessie???

Onze dame gaat binnen een maand gesterilliseerd worden :( Vind het wel jammer, nooit pups. Maarja, de risico's zijn gewoon te groot.
    Maar knijp em wel hoor...vind het zo sneu.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: fijn dat je eindelijk geen bloed verlies meer hebt.

@dutch: knap hoor dat prikken. Heb een poosje insuline moeten spuiten. Het went. Is nooit leuk maar je weet wat je einddoel is.

@Kirsten:spannend hoor.

Hier afgelopen weekend een tanden drama. Spuitluiers en enorme kapotte billen. Zo zielig. S'nachts weer flink wat tijd met haar rondjes gelopen om haar te troosten. Gelukkig lijkt ze zich nu weer een stuk beter te voelen. Maar nog altijd geen tandje te zien. (wel te voelen)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    #3487 Mams136, 19 jun 2012
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
    Wat zeiden ze op het cb dan over de tandjes??? Heb je al iets van chamodent gehaald??
    Zo sneu als die kleintjes pijn hebben he :( Arme Kira! hopelijk word het snel beter.

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ze hebben op het cb niks bijzonders gezegd. Hier zeggen ze eigenlijk alleen wat als je er om vraagt.

Heb idd chamodent gehaald. Dat van vsm. En bij algemene misere krijgt ze een zetpil.
    Is gelukkig al heel veel beter dan afgelopen weekend. Toen voelde ze zich echt niet lekker.

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mams: T gaat opzich wel goed met hem hoor.., zijn wond is alleen gaan ontsteken, meneertje heeft er toch aan gezeten helaas, maarja nu antibiotica, een extra romper zodat we kunnen afwisselen en beter kunnen wassen en canlendulan smeren we erop, maar hij is echt een stuk rustiger geworden maar niet te rustig hoor.., hij blaft ook wat minder hard en vaak, ook met alleen thuis zijn gaat t beter dus het gewenste resultaat..,
    Jullie hondje is schijnzwanger he? Wat sneu zeg! En waarom risico's als je niet laten sterreliseren?

Ja dames, heel spannend!! Maar ook echt heel vervelend hoe ik me nu voel., kan wel janken!!
    Last van mijn buik/darmen, steeds zo misselijk, heel erg spraakverwarringen enzo.., de pijn in mijn handen irriteert me heel erg, het doet best wel zeer en belemmerd me in bijna alles, ik hoop dat het door een zw komt dan heb ik het er zeker voor over! Maar als ik niet zwanger ben wil ik echt onderzocht worden, AUW !! SHITZOOI!!

Me: Wat fijn!! Op naar een mooie cyclus.

Ik ga mn hondje maar eens uitlaten, daarna koken voor morgen (anders is dat zo laat klaar..,) En dan languit op de bank! BLEGH

10. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. idd even laten onderzoeken als het geen zw. schap blijkt te zijn.. maar de symptoompjes zijn wel goed.. spannend!!

er zitten altijd risico's aan je hondje niet sterriliseren.. zo ook dat het schijnzwanger kan terug komen,zijn teefjes die niet geholpen zijn gevoeliger voor baarmoederkanker of onstekingen,en ook al wil ze nog wel een nestje,ook aan een bevalling kleven risico's,mede als je pups niet kwijt kunnen..vaak zitten er meer voor dan nadelen aan een sterrilisatie..

@vaddie.. gelukkig knapt kira alweer wat op.. hopelijk blijft het zo of alleen maar beter!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Er zitten idd veel risico's aan het niet laten sterilliseren. Zeker nu dat haar lichaam prolactine heeft aangemaakt(melkproductie) De kans dat het dan vaker gebeurt is erg groot.
    Ontstekingen in de melkklieren(of tumoren) baarmoederontsteking, baarmoederkanker... Allemaal dingen die fataal kunnen zijn voor mn meis. En die wil ik nog wel heel wat jaartjes bij me hebben.
    Dan maar laten helpen. Tis ff sneu, maar op de lange termijn wel beter voor dr.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier idd ook hond laten helpen om de redenen die je opnoemt. Hoevaak hoor je ook niet dat iemand een 'oeps' nestjes heeft.

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Wij hebben de onze eigenlijk laten helpen vanwege de loopsheid. Die zooi en dat gekloot met broekjes... Daarbij, wij wisten dat we nooit een nestje wouden. Mn ouders hebben regelmatig pups ;) hier is ze op 6 maanden ofzo al geholpen. Is even een dagje zielig, maar ze had er snel al geen last meer van.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier geen huisdieren en bij mijn moeder altijd een mannetje gehad, dus geen gedoe met loops zijn ofzo :D

Morgen gaan we het huis bezichtigen waar we zo druk mee bezig zijn... We hopen dan ook te weten te komen wanneer ze eventueel de sleuteloverdracht willen doen, want we zitten tegen zomerkamp van Scouting aan, dus dan zijn we een week weg (hoewel we absurt weinig kinderen hebben en manlief en ik liever thuis blijven dan gaan, te kleine groep om de kosten te dekken!!!).

Verder vandaag 10 DPO, sinds gisteren weer 4 puisten in mijn gezicht (joepie, hormoonveranderingen op mijn ontzettend vette huid :(), heb ik al weer de welbekende steekjes en krampjes in mijn buik en had ik net, toen ik naar de markt liep, het idee dat ik misselijk en iets duizelig was (wat ik sinds de Clomid wel vaker heb, dus zo gek vind ik het niet...). Alles komt me iets te bekend voor van mijn ongi, dus ik hou het erop dat ik tussen zaterdag (dan verwacht ik mijn ongi) en maandag ergens ongi zal worden... En ik weet dat alles nog kan en bla bla bla, maar dat wil ik nu even niet horen!!! *Zet de zelfbeschermingskap weer op*

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, niks mis met je zelfbeschermingskap meid!!

Ieuw een piemelhond in huis....neeeee brrrrrr daar hou ik niet van.
    Liever loopse teefjes hahahaah

16. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. hahahaha piemelhond... nou zeg dat wel.. mijn logeehondje(chihuahua van 2 ) is gecastreerd maar vind zijn knuffeltje nog te leuk om te laten liggen hahhaha... daarbij word hij vrijwel nooit uitgelaten en hier wel.. leuk hoor als je dan een uur int bos bent geweest en meneer daarna ze poot omhoog doet tegen de tafel:x:$:x

hij leert een hele hoop hier maar vrees dat als ie terug is naar huis hij gelijk weer verpest word.. jammer altijd!

@mira.. ja na die medicijnen weet je helemaal niet wat je lichaam nou aan het doen is met al die bijwerkingen.. maar er vanuit gaan dat je ongi word is altijd goed.. des te leuker is eht als het raak is!

en leuk voor je huisje.. hopelijk is het het helemaal voor jullie! hopelijk kunnen jullie snel de sleutel krijgen.. is het al zeker dat jullie het krijgen?

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Ja, het is zeker dat we de woning krijgen :D Moeten alleen alles nog regelen, dus bezichtigen (morgen), overeenkomst doornemen en tekenen en daarna sleuteloverdracht... We hopen dus snel de sleutel te krijgen, maar wanneer dat is, geen idee :(
    Idd, met die meds weet je echt niet wat je nog moet denken...

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mira wat goed!! Lekker ff ergens anders op focussen en je gevoelens die je omschrijft snap ik heel goed hoor.,!! Het is moeilijk om het positieve te zien als het nooit bevestigd wordt.,

Me: He bah! Binnen piesen., gelukkig heeft die van ons dat goed geleerd bij zijn vorige eigenaar want hij heeft t hier nog nooit geprobeerd., (Moet ie ook niet doen., dat hoort BUITEN! haha)

Ah nu snap ik de zin van de sterilisatie buiten de loopsheid en vruchtbaarheid om.., Diego had zijn wond ontstoken, dus nu antibiotica en calendulan smeren en t gaat al een stuk beter, verder echt het idee dat ie wat rustiger is geworden.., af en toe zelfs een dooie diender., hihi., Trekt wel weer bij..,

Hier verder steeds meer last van mijn handen, vingers, polsen, ellebogen, enkels, onderkant voet en tenen.., lig 's avonds gewoon jankend in bed,, heel eigenwijs gisteravond een test gedaan deze was natuurlijk negatief., veel te vroeg., op zijn vroegst in het weekend, dus morgen ff nieuwe testen kopen.
    Wel een afspraak gemaakt bij de HA voor morgenochtend, Wil sowieso dat er even naar gekeken wordt, want normaal is het niet..,

19. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. ohh heerlijk zeg jullie nieuwe huisje! hopelijk kunnen jullie snel beginnen erin! als je de sleutel hebt wel even wat fotootjes spammen hoor:D

@kirst..gister heeft ie niet binnen gepiest ..hopelijk blijft het zo.. ik behandel hem net als pup.. elke 2 a 3 uur naar buiten totdat hij hebt gepiest.. ;)

rare kwaaltjes zeg! zeker even naar laten kijken.. heel vreemd.. hopelijk is het niks raars..idd erg vroeg met testen maar ja..wat wil je met al die kwaaltjes.. ik duim voor je meid!

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Heel goed me!! Afleren die handel.., zeker omdat het jouw huis is.., en ik zou het wel even aankaarten bij die eigenaren (geen idee wat voor relatie je met ze hebt, maar kom op, voed je hond op man!)

Ja indd, die kwaaltjes maken je gek hoor.,, ben ook zooooo moe , darmen doen anders, lage rugpijn, spraakgebrek van hier tot tokyo, wat ik ook wil aankaarten want zeg soms echt rare dingen! Die ik helemaal niet bedoel., echt heel vreemd, en wat vergeetachtig, ach jah, nog 1 nachtje slapen dan kan ik naar de dokter..,

Deel Deze Pagina