zou wel even zeggen dat je bezig bent met zwanger worden.. maar als dit het niet blijkt te zijn is het miss verstandig je even door te laten sturen naar een neuroloog..just to be sure! de mensen van de hond zijn vrienden van ons.. maar heel druk bestaan waar eigelijk geen hondje in past..ze hebben ook niet de tijd ervoor om dit vol te blijven houden.. maar hopelijk kunnen ze hem leren door het kattenluik te gaan en in de tuin piest.. beter iets dan niets denk ik zo
Kirsten meid, probeer jezelf niet zo gek te maken. Sowieso niet savonds testen he Komop paar daagjes nog!! Ach arme diego..Heeftie ook zo'n kap om of dat niet?? Me, leuk he, hondjes drillen... Pffff wat een nacht! Gisteravond vroeg naar bed gegaan omdat ik knallende koppijn had. Kon het om kwart over 9 niet meer verdragen dus heb de lampen uit gedaan. Met als resultaat dat ik om 4 uur klaar wakker was! Jeeeuuuuj. vanaf toen nog wat hazenslaapjes met uiterst vreemde dromen en zoonlief kwam om half 7 ook uit zn bed. Erg netjes nadat die om kwart voor 6 gister al in slaap viel. Vandaag helaas niet ruustig aan doen. Zo naar mn vriendinnetje paar km verderop tuffen, vanmiddag hapjes maken en werken en dan vanavond nog een geheim feestje(kan ik niet over uitwijden ivm misschien meelezen) Weet wel zeker dat ik vanavond compleet naar de uien ben hahaha
Meiden, net terug van huisje (manlief heeft me net uit de auto gegooid Dan was hij sneller op het werk en scheelt hem weer wat tijd vanavond ). Alles zag er goed uit (is al 30 jaar huurwoning, dus dan kan je bepaalde dingen verwachten, maar was dus allemaal nog redelijk ). Onze contactpersoon bij de woningcorporatie is op dit moment ziek, dus haar baas hebben we vandaag ontmoet en gesproken tijdens de bezichtiging. Hij was erg positief over alles, maar gaf aan niet te weten hoe ver alles was bij onze contactpersoon. Hij zou contact met haar opnemen hierover en als alles akkoord was bevonden zou hij met ons contact opnemen en is het mss al zo dat we begin volgende week de sleutel kunnen krijgen... Volgens mij is alles ingeleverd wat ze destijds wilde hebben, dus dan is dat akkoord. Duimen draaien in ieder geval om komende week al de sleutel te krijgen Me: Het huis staat nu eigenlijk te koop, maar wij gaan het maximaal 1 jaar huren, dus staat ook op funda... Ik zal op FB wel even het adres zetten, dan kan je jou nieuwsgierigheid op de foto's richten Hahahahaha!
@Mira: al gereageerd op fb Hondjes: hier reu en teefje. Hier geen gerij en gepis in huis. (en het buiten overal willen pissen is ook nog af te leren maar daar ben ik te lui voor) Hier gaat het gelukkig weer lekker. Kira zit weer lekker in haar vel en voelt zich weer goed.
@vaddie.. logeetje pist maar 1 keer gelukkig.. en niet bij elk boompje hahahah @mams.. erg he dat drillen.. al gaat het steeds beter.. hapt niet meer als ie ze zin niet krijgt en heeft nu een paar dagen niet meer in huis gepiest..thank god! rare droom had ik ook.. ik was een tornado proberen aan het filmen die hier vlak bij voorbij kwam:S ahhahaha @mira.. waarom max een jaar? jammer.. heb je net alles gedaan en mooi en dan moet je er weer uit.. is er wel uitzicht dat jullie het kunnen kopen als jullie financien het toelaat? dat zou dan wel fijn zijn!
Me: Zo hebben we het afgesproken. Het is een huurhuis die verkocht gaat worden, vandaar dat het op funda staat. Nu hebben we met de verkopende woningcorporatie aangeboden dat we, omdat we nog geen mogelijkheid hebben om te kopen omdat ik nog niet werk. Binnen een jaar hoop ik af te studeren en ook nog eens werk te vinden, dus vandaar dat jaar Dus we kunnen er blijven wonen, als ik werk vind dat genoeg inkomen geeft om het te kopen. Ingewikkeld he?!
Ik weet het mams.., morgen maar eens naar de huisarts dan zien we het wel.., En ja ik zal zeker zeggen hoe het ervoor staat., Nee mams, Diego draagt geen Kap., toen we die om deden werd ie helemaal gek, hij had hem meteen stuk en was behoorlijk boos op ons, dus dat was geen succes. Jeetje Me: Wat raar dat je dan een hond neemt, sorry maar ik vind het dan zielig voor t beestje, maar goed ieder zijn ding., Maar als hij zoveel binnen zit kan je er inderdaad op wachten dat hij binnen piest, Iewl.! Moet er niet aan denken! Mira: Leuk leuk!! Lekker iets om op te focussen, gefeliciteerd meis! Vaddie: Nee hier ook niet gelukkig! Ben blij dat wij een nette hond hebben verder, maar in het bos wilde die wel snel rijen, we hopen dat dat nu over is. Elke boom piesen.., dat is sinds de castratie ook een stuk minder, maar afleren? Nee vind ik niet echt nodig, als ik haast heb trek ik m wel mee en voelt ie wel aan dat ie even een paar keer goed moet plassen en niet 10 keer ! Haha
@kirst.. jaa is ook zielig voor eht hondje,maar dat moeten ze zefl maar weten.. succes bij de ha vandaag!
hahaha nee niet ingewikkeld.. hopelijk lukt het allemaal en kunnen jullie er blijven wonen.. wel handig met je ouders en schoonouders zo in de buurt toch>?
Hoi Meiden, Moet straks bloed laten prikken voor ontstekingen enzo.., Had een vervanger omdat mijn HA op vakantie was en het was een vrouw, ze was echt heel aardig en fijn., ze vroeg over de kinderwens enzo (niet vervelend, gewoon lief) en snapte dat het moeilijk is om het los te laten en zei ook dat dat helemaal niet hoeft, ze zei obsesief moet het niet gaan worden maar het is een onderdeel van je dagelijks leven en dan is het niet zo gek dat je er elke dag aan denkt, praat erover en het komt wel goed.., Was echt heel fijn! Ze denkt dat het iig niet met de Clomid te maken heeft, het KAN een zw-kwaaltje zijn maar dan moeten we kijken wat we eraan kunnen doen, want dit kan geen 9 maand doorgaan.., Eerst maar eens het bloedonderzoek afwachten. Nu hondje uitlaten! (vanmorgen manlief wel gedaan hoor) En eens kijken wat we met onze lawaaipapagaai aanmoeten., pfff toen ik uit de auto stapte hoorde ik hem janken! Dus op mijn tenen naar de voordeur gesneakt (hij zit in de hal) en op heterdaad gestraft! Ook heeft hij het nu op het laminaat voorzien., grrrr daar ben ik echt niet blij mee!! En ik snap er niks van.., hij heeft zeeen van speeltjes, vanmorgen eten in zijn bak gedaan toen ik wegging niet gegeten.., Dus vanmiddag maar weer middagje trainen met omlopen en straffen en belonen, t is niet anders..,
@kirst.. fijn dat de vervanger heel lief was.. hopelijk is het een zw schap.. of iets wat makkelijk op te lossen is.. is je hondje aant puberen? vervelend! hopelijk houd ie er snel mee op!
Ja puberen? Ik weet het niet.., hij kan al vanaf het begin niet goed alleen thuis blijven., Gisteravond heb ik een bench besteld voor hem, die heb ik als het goed is halverwege de week binnen en gaan we eens kijken of dat wat voor hem is.., ik hoop het! Ik hoop echt dat hij dan stil is!! Vandaag heel erg opruimerig en klusjes afmaken enzo., gewoon omdat ik die drang heb., Ik hoop ook zoooooo dat ik zwanger ben! Maar ben alweer bijna bang voor teleurstelling terwijl ik er geen rede toe heb hoor, maarja je weet het niet he.., We gaan het zien.
Spannend meid!! Duimen draaien hier overuren. Hier net een uurtje onwijs genoten van en met mn kleine man. We gingen samen douchen...En uiteindelijk waren we samen ai sue te pego aan het zingen en was meneer mij een dansje aan het leren dat hij op school had geleerd en stonden we samen met onze blote konten te schudden onder de douche! Lachen en gieren met zn tweetjes! En als kers op de slagroom zei hij nog uit zichzelf: Ik vind jou heel lief mama, ik hou van jou! <3 Zulk soort momenten maken de moeilijke draaglijk. Wat ben ik toch dol op mijn manneke!
WAUW!! DAT IS GENIETEN!! En hilarisch! hahaha.., Krijg helaas buikkrampjes op mijn NOD-dag.., ik ben benieuwd., maar wordt er heel verdrietig van., By the way.., had het aan de HA gevraagd maar testen smorgens, smiddags of savonds maakt niks uit zegt ze..,Dus ik kijk wel wanneer ik wil gaan testen, iig ff vandaag afwachten met die krampjes (heb nog maar 1 test hihi)
En ja hoor.., Ongesteld.,!! VERDOMME!!! Ben zo intens verdrietig.., Die clomid heeft zoveel losgemaakt, zoveel gedaan en nog niet zwanger!!! Pfff., bijna aan het twijfelen of ik nog wel weer clomid wil slikken.., TROEP., Geeft je hoopvolle signalen en weer niet!! Grrrrr., ben verdrietig en boos op alles en iedereen.., op dit moment stort alles weer in en weet ik het ff niet meer.., Soms wil ik wel eens een man zijn, die het van zich af kan zetten en wel ziet wanneer het gebeurd, bah!! Sorry meiden maar moet het echt ff kwijt en mijn vent is werken., mijn ouders op vakantie dus kan m'n moeder ook niet ff bellen, gadver! Ben der op dit moment zo klaar mee al dat rot-gedoe!!! Waarom is het mij/ons niet gegunt??? Pfffff
@kirst.. ahh zo kut zeg! kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit.. bah! dikke knuffel meis! kan je nu weer naar die arts om te kijken of de clomid kan worden aangepast of heeft dat geen zin omdat je nu een mooi cyclus hebt? @mams.. ohh heerlijk zeg zo genieten met je kleine man.. hopelijk vaker dit soort momenten ipv de moeilijke!
Ja zeker kut!! Maar alle frustratie heeft wel mijn huis spik en span gemaakt, wel tot resultaat dat ik nu giga giga last van mijn rug heb en mijn handen weer totaal naar de knoppen zijn, maar alles is schoone en opgeruimd! JEEJ!! Nee ik hoef niet meer terug naar de arts, heb voor een half jaar clomid in de kast liggen (en nee ik hoop niet dat ik dat een half jaar hoef te gebruiken want dan wordt ik echt gek!) Maar omdat mijn cyclus inderdaad mooi was kan ik nu gewoon slikken en doorgaan en afwachten. Mannetje is BIJNA thuis.., oooo wat zou dat lekker zijn om ff met mijn vent te knuffelen.., ook heb ik mijn hond zo ongeveer plat geknuffeld, daar heb ik nu erg veel aan, ben gewoon nooit meer alleen en dat is HEEEERLIJK!!
Kirsten: Ik begrijp je volledig! Iedere keer na de Clomid dat je weer ongi bent is het idd weer een ronde troep slikken geweest... Klopt, je voelt allemaal andere dingen die hoop geven, maar op de een of andere manier geven die dingen die ik voel me ook rust, want dat is wat ik mss eerder ook al had moeten voelen als ik normaal ongi zou zijn zonder Clomid en PCOS... Mss ben ik wat positiever ingesteld dat ik dat zo zie, maar ik ben zo blij met mijn kortere cyclus met de Clomid, het weten dat ik als ongi is begonnen over een dag of 12 a 13 weer aan de klus moet voor een volgende ronde en niet hoef te wachten op dag 63 of mss nog wel later... Het enige wat ik nu kan doen voor je is een digiknuffel geven en je de moed inspreken gewoon door te gaan. Het is bewezen dat hij kan bij jullie, dus dan komt er ook gewoon een tijd dat het gewoon goed zal gaan!!! Dikke knuffel meis...