Kirsten: He meis, wat *#$%@! Vanavond maar lekker kroelen met je vent. En dan weer alle moed bij elkaar rapen voor een nieuwe ronde clomid... Goed dat je je frustratie hebt kunnen botvieren op het huishouden. Mams: Ooh das nog eens heerlijk douchen! Ik hoop dat ik over een paar jaar ook zoveel plezier kan maken met dochterlief Mira: Zie ik nu dat jij 14DPO zit? Is het dan nog geen testtijd???
Ik heb al 2 dagen 1x per dag bij afvegen roze op papiertje, maar daar blijft het ook bij... Dus idd 14dpo, maar met hevige twijfels, want nog niet echt rood bloed en niet d hele dag... Mocht het dinsdag of woensdag nog zo zijn ga ik testen, maar verwacht morgen met duidelijkheid via tempen...
mira, spannend meis.. hopelijk geeft je temp een mooie voorzet mams, genieten is dat he... kirsten, %^&*(( meis..... zeker als je lijf dan zo'n loopje ermee neemt... hopelijk geeft de komende ronde meds het gewenste resultaat meis.. meiden die proberen zwanger te worden, respect voor de manier hoe jullie er mee om blijven gaan!! @ego, druk met de voorbereidingen voor de trouwerij van mijn schoonzusje.. ze trouwt over 1,5 week en hadden gister een geslaagt vrijgezellenfeest!
@Kirsten: wat kl*te meid! Maar het is jullie zeker wel gegund!!! Kop op, jullie wonder gaat er komen!!! Knuffel!
Vandaag duidelijke temp 36.4 en daarna helder rood op toilet, dus ik ben een ronde verder... Op naar 9 - 11 juli, dan verwacht FF mijn ei!
Mira.,! Ook op naar de volgende ronde.., nou ik begin morgen weer met de clomid en we gaan het meemaken hoe we dan zitten.., hier wordt mijn ei verwacht op een maandag dus kunnen we mooi dat weekend aan de slag! hihi Hier pas om 2u vannacht in slaap gevallen. Kon maar niet slapen van de pijn in mijn rug. Ook nu doet het echt heeeel erg zeer., normaal had ik altijd last van buikkrampen maar nu is het mijn rug en kan er wel om janken! AUW! Moet vanmiddag werken tot 21u, Hoop echt dat mijn rugpijn wat afneemt. verder gisteravond lekker met manlief gekletst en het is allemaal niet makkelijk en heel oneerlijk maar we moeten gewoon lekker door en het komt goed zijn z'n woorden dus daar gaan we dan maar voor !! Ben blij met zo'n positieve vent naast me..,
@Zussie: heb je gisteren al gesproken Knuf @Mira: balen, jij ook alweer een ronde verder.. Hier inmiddels 2 dagen over tijd, beeb maakt geen aanstalten om te komen..
@mira.. ohh zo jammer meid!op naar een volgende ronde! @kylie.. spannend hoor meid! hopelijk dient de kleine zich snel aan!
Hoop het ook..Zit de laatste dagen niet zo lekker in mijn vel, lichamelijk dan.. Met de dag meer last van mijn bekken, terwijl dat eigenlijk best goed ging..Gisteren en vandaag hoofdpijn.. Vorige week dinsdag is de vlk geweest om te kijken of ik gestript kon worden, maar alles zat nog dicht. Vrijdag zouden ze weer kijken, maar hij was toen weer niet ingedaald. Vanmiddag moet ik weer terug, gaan ze weer kijken. Mijn moeder heeft donderdag een hartoperatie in het OLVG, en ik hoop dat hij er voor die tijd is.
@Kylie: jeetje, meid, je maakt het wel spannend zeg! Eerst een geplande keizersnee en nu ineens ga je gewoon overtijd... Spannend!!! @Kirsten: wat goed, je klinkt een stuk positiever! Het is ook echt niet eerlijk, ik weet er helaas alles van, maar het komt echt goed meid, wacht maar af. Eerst tante worden en daarna een wonder van jezelf!!! @Mira: jaaaa, op naar je ei, hup hup Hier is vannacht eindelijk mijn ongie doorgebroken, dus het ziekenhuis in gebeld en nu is het wachten op het moment dat ik mag (lees: moet) gaan spuiten...
@dutch.. oehh spannend hoor! ben je zenuwachtig of alleen maar blij dat de volgende stap eraan komt? @kylie.. jeetje hoop idd dat de kleine daarvoor komt.. of dan wel ruim erna zodat je moeder alles kan meemaken zonder int ziekenhuis bed te moeten afwachten op jullie kleintje! veel sterkte met je moeder! en veel beterschap!
3 dames in de nieuwe ronde dus. Nino, hoe is het bij jou meid?? Net mn vriendin op visite gehad...gister leek het te zijn begonnen, maar helaas vals alarm. Dus ff gezellig gekletst. Nu nog ff rustig zitten en straks mn kleine boef weer uit school halen. Mn paps is vandaag jarig dus na mn werk ga ik lekker bij hun eten.
@mams... gefeliciteerd met je paps! nino is geloof ik nog op vakantie.. zag iig een foto op facebook..
Ja ben wel weer ietsjes positiever, maar nog steeds wel veel shit-momenten op een dag hoor., Wat goed Dutch.,!! Ook jij een stap voorwaarts.., toppie!! Hier de uitslag van mijn bloedonderzoek gekregen: Niks te zien.., en de assistente wilde me zo afwimpelen.., nou sorry maar met die mededeling zijn mijn klachten toch niet weg? Dus nieuwe afspraak gemaakt voor donderdag (ja want morgen hadden ze geen plek! BELACHELIJK!) en dan maar weer verder zien.., Vandaag te horen gekregen dat mijn half jaar contract die 14juli afloopt verlengt wordt met een jaarcontract!! Dus nog tot volgend jaar zomer bij de gamma werkzaam!!!! YEAHH!!!
Jaaa ben blij!! Nieuwe bank is binnen en staat/zit/ligt/louncht GE-WEL-DIG! Bench voor Diego binnen en staat ook al op de plek waar ik hem hebben wilde! Plantjes andere plek, mooie bloemetjes op de vaas, tafel verschoven i.v.m. de bank, de hal is weer van ons en geen honden-knaag-modderpoten-plek meer, we kunnen onze jassen weer ophangen zonder bang te zijn dat de hond ze verslint.., en de bench is meneer al een paar keer uit zichzelf ingegaan!! Ik zeg: De drive is weer positief hier! Beetje jammer dat m'n polsen het nu gaan begeven en mijn werk net heeft gebeld of ik alsje alsje alsjeblieft vanavond wil komen werken en kirs kan geen nee zeggen dus ja hoor! Ook dat nog.., pfff ben gesloopt!! Kwam er net achter dat ik mn clomid nog niet had genomen vandaag.., is dat erg? Heb hem maar snel geslikt. Maakt toch niet uit hoe laat? Neem m meestal gewoon smorgens, maar nu vergeten. Verder ga ik nu ff lekker lounchen op mijn mooie nieuwe bank!! En daarna heerlijk maaltje maken. Braadstomen-karbonade met aardappels en sperziebonen! Ik zag indd ook dat Nino op vakantie was.., ff geduld dus. maaruhhh vakantie schijnt wel heel goed te zijn! hihi.
@kirst.. zag de foto van de bank al op fb.. supermooi! leuk huisje trouwens! en fijn dat diego de bench accepteerd.. scheelt een hoop gesloop...en hopelijk ook geblaf
@Kirsten: heerlijk, altijd leuk, nieuwe dingen in je huisje! En dan ook nog een contractverlening; gefeliciteerd!!! @Me: mijn gevoel gaat op en neer als ik eerlijk ben. Meestal ben ik vooral blij dat ik nu eindelijk echt mag beginnen. Zonder dat geen wonder. Maar het blijft een beetje noodzakelijk kwaad. Ik bedoel, ik ben nu ook bang dat het uiteindelijk niet tot een zwangerschap gaat leiden. Gelukkig overheerst het eerste gevoel, en geloof ik er meestal in dat dit voor ons de manier is om een kindje te mogen krijgen. En die gevoelsschommelingen zullen er ook wel bijhoren...