Ik had het nog niet gemeld omdat Kylie geen buddy wilde en het zelf wilde vertellen, Ze is inderdaad woensdagavond bevallen. Volgens mij komt ze gauw zelf wat neerzetten., Ik ben echt een enorm trotse tante en vond het heeeel moeilijk nog niks neer te zetten!! Het is een super schattig ventje. Gistermiddag eventjes langsgeweest (mocht gewoon weg van mijn werk om te gaan kijken! Echt heel tof!) En morgenmiddag ga ik samen met mijn vent langs.., Zo trots op alle 3! Wat hebben ze het goed gedaan zeg..,
Dag dames, ik hoorde dat jullie nieuwsgierig waren 4-7 ben ik om 23.08uur bevallen van Jens! Een klein droppie van 2930 gram! Ik had (bijna) iedereen tuk, want ben woensdagochtend ingeleid. Hij doet het super, bv loopt goed sinds vandaag (met tepelhoedjes). Ik ben ingeknipt, heb een stuk of 10 hechtingen, maar gaat erg goed allemaal. Zal van de week het hele bevallingsverhaal (á 15uur) posten en gaan nu lekker genieten!
Net heerlijk mijn neefje vertroeteld.,!! Wat een heerlijkheid zo'n kleintje zeg., en glimlachen dat ie deed.,!!! Mmmmm heeerlijk! Hopelijk kan ik aankomende week nog een keer komen!.., ben helemaal hotel de botel, hihi.., Verder een hele hoop gaande in mijn lichaam, steekjes, pijntjes, opvliegerig(vooral naar manlief, dus gister en vanmorgen flink wat aanvaringen gehad helaas.., maar goed ik kan er lang niet altijd wat aan doen en achteraf veel spijt) Ben benieuwd wat t deze maand brengt..,
Lief is ie he tuurlijk kan je komen tante Kirsten. Ben zo trots, nog geen 4 dagen oud en vannacht al 5,5 uur tussen de voedingen
Zow kylie! Dan doet ie het lekker kun je tenminste een beetje slapen. Hoe is het met je bi? Is het al wat beter nu je al dat gewicht niet hoeft mee te slepen?
T liefst kom ik vandaag weer! Hahaha mis alleen de fles geven haha maar bv is heel goed meis.! Hij doet t super zussie! Gunt zijn ouders wat slaap.., heerlijk! Een teken dat ie genoeg voeding binnen krijgt.., fijn gevoel of niet? Hier wakker geworden met een grote vlek op mn hand, ik wassen..., nee niet af te wassen, denk een bloeduitstortoing ofzo! Hoop wel dat t wegtrekt t is super lelijk! Zi nu op mn mob. Zal straks wel ff fotootje plaatsen, t lijkt wel henna ofzo!...
Ik kan door de hechtingen en de druk die ze hebben moeten zetten voor de placenta alleen nog op mijn rug liggen..het lopen en zo gaat stukken pijnlijker dan tijdens de zwangerschap, maar het gewicht scheelt wel idd!
Ja voeden lukt niet door een ander haha.. over een week of 3,5 ga ik kolven en dan kunnen anderen ook voeden
Nice.,!! Hihihi.., Ach komt wel.., als hij over een x aantal maanden ook andere dingetjes mag eten wordt het helemaal leuk.,!! Banaantjes enzo.., Kijk zo ziet mn hand eruit.., Vind t heel vreemd.., Maar goed., hopelijk trekt t gewoon weg..,
@kirst... dat ziet er echt vreemd uit.. lijkt wel zo;n pigmentaandoening ofzo? hopelijk is het snel weg! @kylie.. je kleintje doet het al erg goed lees ik! geniet ervan meis!
Ja en het stomste is nog., dat het nu een heeel stuk lichter is., nouja gelukkig maar., maar wel heel apart ja., Ja ooo Jens is zo'n kanjer!!! Toppertje.,!! Kan niet wachten om dat lieve lachebekkie weer te zien!
Kirsten wat raar die vlek!!! Oooh heerlijk knuffelen met je kleine neefje! Kan niet wachten tot ik kleine Levi kan gaan bewonderen bij mn vriendinnetje! Hij is gister rond half 1 smiddags geboren. Helaas ben ik trotse bezitter van een mooie koortslip dus zullen we nog eventjes moeten wachten Maar op de foto's heb ik al wel gezien dat het een echte knapperd is! Wil ook zo graag lekker knuffelen, maar daar zal ik nog tijd genoeg voor krijgen als mijn gastkindje Ff doorbijten en vooral smeren op die rotblaar!! hahahaha
Gefeliciteerd mams!! Levi.,!! Wat een moooooie naam.., ben der gek op maar manlief vind het helaas helemaal niks. Ja die vlek is heel raar.., en hij is nu nauwelijks nog te zien., ben ik heeeeel blij mee maar vind het zeer bizar.., ga bijna denken dat t toch OP mn hand zat ipv erin, maar heb toch echt goed geschrobt vanmorgen en toen kreeg ik er niks af.., Ach jah., zolang het hierbij blijft en ook echt wegtrekt ben ik tevreden hihihi.., Donderdag ga ik weer naar mn neefje!! hmmmmm heeeeerlijk!!
@ dutchdiva, Je mag bijna gaan spuiten. Hopelijk gaat de eerste poging al lukken. @ kirsten wat een rare vlek op je hand zeg. Gefeliciteerd met je neefje. Lekker genieten van het ventje. @ kylie, goed rusten met je bi. Vooral niet te veel trappen lopen. Ik kon dit de eerste 2 weken heel slecht na de bevalling.
Ja tante kirsten. Jij ook gefeliciteerd met je neefje. Ben je in de tussentijd alweer geweest? En is je vlek weg. Ziet er idd gek uit. Kylie: Jullie kleine Jens doet t goed zo te lezen. Leuk hoor! Mams: Pff zal je net zien nu een koortsblaar! Hier gister weer een fm gehad. In 4 dagen maar 1 mm gegroeid. Was 12,5 mm op dag 15, dus kan het vergeten denk ik. Morgen en vrijdag toch voor de zekerheid weer fm. Word GEK van dat heen en weer gesjees en die teleurstellingen. Worden denk ik toch injecties... Ben niet zo'n held met naalden, dus ben benieuwd. En weer een collega zwanger... Pfff bij iedereen in mn omgeving gaat t maar door. Voor mijn gevoel staat mn leven stil. Vind het leuk voor anderen hoor, maar ik wil aan de beurt zijn! Op vakantie ook alleen maar zwangere buiken gezien. Zaten echt in een jonge gezinnen omgeving. Kan dan best jaloers zijn. Blehhh
@nino.. is dan zeker confronterend al die zwangeren als je al zo lang bezig bent en alles ervoor uit de kast moet trekken.. ik duim heel hard voor je dat je snel ook in de wolken mag zijn! jammer dat je eitje nog niet goed genoeg groeit.. hopelijk maakt ie nog even een spurt!en anders maar de injecties.. naalden vind ik ook niks maar het went denk ik wel snel.. hopelijk was je vakantie verder wel heerlijk!
Nino: Dat herken ik zoooo!! Ik denk af en toe ook dat mijn leven stil staat.., de ene keer erger dan de andere keer, echt het rotste gevoel wat je kan hebben! BAH! En ja hier ook veel confrontatie.., blegh.., Donderdagmorgen ga ik weer naar mn schattige neefje toe! Kan niet wachten!!!! Vlek: Nagenoeg weg.., als je weet dat ie er heeft gezeten zie je als je goed kijkt nog heeeel iets., maar in principe is ie weg.., heel vreemd!
Pfff bah! WAT EEN KLAP!! Krijg gewoon ineens uit t niets een mail in mijn mailbox dat ik nu 30 weken zwanger ben! Gefeliciteerd en bla bla bla.., Ik heb me toen voor alles uitgeschreven..,! BAH BAH BAH!!! Wat een domper.., 30 weken.,! Dikke toeter, leven in mn buik voelen., tsjah dat had gekund, maar helaas het had niet zo mogen zijn! Wat een rotgevoel..,
Zeg dat wel..., harder dan dit kan je niet met je neus op de feiten worden gedrukt! BAH! Manlief weer een nachtklus., dus zo alleen mijn bedje in.., Ach, lekker slapen en morgen vrolijk weer op!!