Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Oehhh spannend Juultje! Heel veel succes! Hopelijk wil t snel vlotten. Denk aan je!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Juultje, zet m op meid!!!!

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Wow zat ff terug te lezen... Stampertje wat een mooi manneke! En fijn dat de bevalling zo vlot ging.

Me hoe is het met jou meis?

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Vliezen hebben ze gebroken. Nu wachten op weeen.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    juultje meid, het gaat gebeuren!!! Jullie kleintje komt eraan :D

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Waaaaaah Juul! Succes!
    Ik ga deze keer de beschuit met muisjes moeten weigeren...stond vanmorgen op de weegschaal...*slik* Ben tot nu toe 7kg aangekomen... Het gaat de laatste 3-4 weken opeens heel erg hard. Met kerst/nieuwjaar zat ik nog maar op +4... Dus moet even een beetje gaan opletten. En misschien een beetje meer gaan bewegen als het even kan. Ik plof de laatste tijd gelijk op de bank na het werk... een rustige wandeling na het eten zou er toch nog moeten inzitten bij deze termijn. Of ik moet echt gaan zwemmen...
    Heb gisteren trouwens zo'n babybelt gekocht van anita. (bij prenatal) En die heb ik vandaag voor het eerst aan. Is even wennen, maar het geeft wel een beetje extra steun. Morgen ga ik hem uitproberen bij het uitlaten van de hond. Hoop dat het wat helpt :)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tina, 1 beschuitje doet et em niet hoor...

Zal even eerlijk zijn, ben nu al een kilo zwaarder dan 2 weken terug hahahahahah

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Juultje succes meid! Het gaat nu toch echt gebeuren!!

Ik kan morgen pas weer reageren. Nu eerst bloedprikken, moeder bellen, borrel, uiteten. Pfff morgen maar weer rusten.

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    S6 juultje! Denk aan je!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Skaya, lichamelijk gaat het goed.. gezien de voorgeschiedenis.. Vk en LSD zijn tevreden... Moet uitkijken niet te overmoedig te worden.. herstel kost meer tijd als een natuurlijke bevalling... Nu ff slapen... Vanmiddag weer bezoek...

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    :D Nee das ook waar... Maar ik schrok vanmorgen toch wel een beetje... staan bijna 3 getalletjes op de weegschaal :) Aaaaaaaaaah!
    Nu moet ik zeggen dat ik gisteren wel een grooooooote patat met mayo op heb.
    Manlief aaide laatst over mn buik...zegt ie heel lief "mijn big momma :)" Ik zeg: "Mja, eerder een biggen-momma :D" zo type hangbuikzwijn;):D

Jij ook al een beetje bijgekomen...dacht jij alles kon eten zonder bij te komen ;):D Zullen die mc Chickens wel zijn :D

Jannie: LSD???? Heb ik gelijk een heel ander beeld bij :D Wat is dat?

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, das fijn en idd je hebt wel echt nog je rust nodig na een keizersnee...dus idd niet teveel willen hoor! Lekker vaak nog met de pootjes in de lucht blijven zitten ;)

Juul, zet m op meid!! Hou ons op de hoogte!!!

Tina, als je een hond hebt moet je wel wandelen toch?
    Met de mijne ga ik sochtends en smiddags een half uur. Dus wandel sowieso wel een uurtje per dag. Maar volgens mij helpt dat weinig voor je gewicht.

Moet zeggen dat ik nog steeds 2x per week ga fitnessen. Wel minder zwaar en minder cardio, maar het gaat nog steeds goed.

Istanbul is geboekt!! Ga 17 februari nog een weekendje city-trippen :D:D

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ Skaya: Ja, met de hond word ook wel gewandeld...door manlief en schoonouders :) Omdat we beiden overdag werken, is de ze dan bij mn schoonouders. Die hebben ook een hond en laten ze dan samen uit.
    Als ik dan thuiskom is de hond al 2 (soms 3) keer uitgelaten.
    In de ochtend en avond laat ik haar uit...op het dakterras...hebben wel een hond met formaatje kuitenbijter (en een heel groot dakterras) ;):D

's Ochtends en 's avonds moet ik er in het donker niet mee over straat lopen, want dan springt ze in mn nek van schrik :D Jaaaaaaah, tis een heldin!:D
    Heb vorige week nog een nieuwe trui voor der gekocht...:D Het is echt een diva hoor! :D Als ik dit weekend eraan denk zal ik even een foto'tje maken...gaat toch vriezen ;)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, sowwwww das makkelijk, dat wil ik ook wel!!! De mijne weegt 65kg dus niemand die ooit wil oppassen/uitlaten. Alleen mijn ouders, maar vinden 1 dag per week wel genoeg.
    Ben benieuwd naar je foto :D

15. me83

me83 Niet meer actief

heey meiden.. ik ben weer thuis sinds gister middag.. ik ben gister ochtend om 5.17 bevallen.. waarschijnlijk(voor zover ze kon zien want het lijkt om elkaar) een meisje..

de weeen begonnen rond 1 uur snachts.. dus niet veel slaap gehad.. om half vier voelde ik een druk.. toen was de vruchtzak in de baarmoeder gezakt.. uiteindelijk duurde het nog 2 uur voor ze er was..heb lang moeten persen .. moederkoek kwam niet. ze probeerde het nog met de vingers en op de buik te drukken eruit te krijgen maar lukte niet..toen onder narcose op naar de ok.. waar ze 2 keer zolang zijn bezig geweest als normaal.. de boel zat erg vast.. krijg nu ook ijzerpillen omdat ik meer dan een liter bloed ben verloren.het bloedverlies was erg veel.. en kreeg ook koorts van de pillen.. dus alleen maar met 2 paracetamolletjes bevallen. gelukkig was na de geboorte de pijn weg(behalve toen ze ging wroeten erin)

over 6 weken terug komen en uitslagen van bloed en onderzoeken bespreken.. daar ook definitief het geslacht uitslag van.

ben erg slap en pijn aan de ribben en ook nog eens verkouden, maar naar omstandigheden gaat het goed.

@mams.. ja cytotec om de vier uur 2 pillen.. uiteindelijk 3 keer gehad.. laatste keer niet ivm koorts en al rommelende buik

16. me83

me83 Niet meer actief

oh jaa.. ze was 12 cm en woog 65 gram.. heel klein! maar alles zat er op en eraan.. ze was heel mooi! ik zet van de week nog wel foto in me profielpagina.. voor degene die het wel willen zien kunnen dan kijken.

17. me83

me83 Niet meer actief

@juul.. veel succes vandaag meid!!!je kan het!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, jeetje meid wat is dat heftig geweest, dat je ook nog naar de o.k. moest zeg! Hoe kan het dat het allemaal zo vast zat dan?! Hoe dan ook.. wil je veel sterkte toewensen de komende tijd!

19. me83

me83 Niet meer actief

normaal krimpt de baarmoeder heel erg waardoor het eruit komt.. maar omdat mijn baarmoeder nog niet zo groot was is het 50/50 of het eruit komt.. alles zat erg vast dus het zat echt veilig opgeborgen!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meid wat rot dat het zo lang geduurd heeft :(
    En wat een nare bijkomstigheden allemaal.
    Hopelijk gaat het herstel wat voorspoediger.
    Moet je echt 6 weken wachten totdat je het geslacht weet?
    Sterkte.

Deel Deze Pagina