Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. jaa das idd erg hard.. ik heb me al drie keer afgemeld bij een site van wij jonge ouders maar krijg ook nog steeds mailtjes en zw schapskalender.. bah!kreeg laatst zelfs een telefoontje van een of ander daarover ook.. ze was snel uitgeluld gelukkig en heeft me uit de computer gehaald.. maar voelt altijd even kut!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och meiden, balen is dat he...
    Ik heb het gehad met pampers...Sterker nog, daar krijg ik nog steeds emails van. Uw kind is nu 1-2-3-4-5 maand...vreeeeeselijk!
    Klik maar meteen op delete, sukkels!
    Probeer ik me uit te schrijven zegtie dat het emailadres niet in hun systeem bekend is.
    Nee waar sturen ze die emails heen dan???

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    He Kirsten inderdaad erg confronterend.
    Hier ook steeds mails over je bent in de zoveelste week van je zwangerschap. Krijg het ook niet afgemeld.
    Zouden ze toch iets aan moeten doen om dat makkelijker af te kunnen melden.

Hier vanmorgen weer een meting gehad . Helaas helemaal niets gegroeid. Ronde is weer over. Geen eisprong. Gaan nu over naar injecties. Vrijdag afspraak bij de gyn om het door te spreken. Waarschijnlijk volgende week prikinstructie.

Ow en vanmorgen kwam ik dus een bekende tegen op de afdeling. Hebben over het weer en vakantie gepraat toen werd ik gelukkig binnen geroepen. Zij had n echo hoorde ik. Ze voelde zich ook erg ongemakkelijk. Awkward!

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vreselijk meiden... Dan ben ik blij dat mij dat allemaal niet overkomen is en ik gewoon wat langer moet wachten tot ik zwanger ben... Zou echt zo´n ontzettend rothumeur krijgen van die mailtjes!!!

Hier ontzettend druk met huisje. Morgen krijgen we de sleutel, dus alles wat ik morgen al daar wil gaan gebruiken ben ik nu aan het inpakken en uitzoeken... Er is nog genoeg te doen, maar morgen ga ik eerst eens schoonmaken en daarna begin ik met schuren. Mijn moeder belde net dat ze tegen de middag even langs wil komen daar om te kijken en alvast wat spullen af te gooien die ik uit mijn eerste eigen huisje nog bij haar had liggen zodat we die mss kunnen gebruiken. Het zal morgen wel een drukke dag worden! Om 8.00 uur de afspraak in de woning zelf en daarna vast veel visite van schoonzus en kids (buren :p), schoonmoeders (buren van de buren :p) en mijn eigen moeder en zusje... Heb er zoveel zin in dat ik gisteren gewoon niet rustig in bed kon liggen en van enthousiasme bijna op bed begon te springen...

Vandaag trouwens ook een opperbest humeur, iets dat ik de laatste tijd niet meer gehad heb, zeker rond mijn clomidjes niet (waar ik steeds meer bijwerkingen van begin te ontdekken, zoals mijn humeur, puisten, hoofdpijn enz...), dus ik hoop op betere tijden!

Trouwens gisteren een mooie positieve ovutest, dus gisteren even lekker geklust (wel 2 keer ;):p) en de komende dagen nog paar keer klussen (zowel in het nieuwe huis met verf, schuurpapier en behang als in bed met... ja... dat hoef ik niet uit te leggen ;):p).

Whahahaha!!! Volgens mij ga ik van de hak op de tak, maar ben zo enthousiast dat ik niet meer normaal kan denken, vreselijk!!!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    spannend Mira! Bijna in jullie nieuwe huisje...
    Kom je nog foto's spammen??

Miste je al een beetje hier meid, maar je zult wel onwijs druk zijn!!!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Waar wilde je foto´s van hebben? Tijdje geleden voor nieuwsgierige Me :p al adres op FB gezet, huis staat namelijk nog op funda. Dus als je foto´s van zoals het nu is wil zien kan het daar en tijdens het klussen (in het huis, hahaha) zal ik tussendoor ook wel eens wat foto`s plaatsen als ik er aan denk...

Idd, druk. Ben ook een weekje op Scoutingkamp geweest, hadden groepskamp met de hele groep samen op 1 terrein, dus extra druk!!! Vandaar dat ik er van 30 juni tot 7 juli niet was.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee na het klussen natuurlijk :D

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zal ik doen meid! Zal tussendoor ook wel op FB iets komen hoor, dus wees maar niet bang...

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja echt heeeel rot die mailtjes., BAH! Maar goed.., overheen zetten en doorgaan zeg ik dan maar..,

Nino.., he bah wat balen zeg.,!! Nu op naar de injecties.., hopelijk brengt dat meer geluk meis., Ik blijf voor je duimen.

Mira: Lekker druk met je huisje zijn (tijd maken om ook in bed te klussen ;) hihi) En lekker ff je gedachten bij wat anders.., heeft bij ons toen geholpen (helaas mocht het niet uitgroeien tot leven maar toch..,) Ik duim ook voor jou meis!

Hier: Lekker dagje gehad.., weer flink wat klusjes op het programma hier en morgenochtend fysio, naar Kylie en Jens, zkh - reumatoloog, auto wegbrengen voor schade te repareren en dan aan de slag.., weer 2 drukke dagen dus.., zaterdagmorgen werken en daarna 3 verjaardagen in 1 weekend en manlief nog een bruiloft..., druk zat dus! Maar er wordt wel geklust hoor ;);) hihi

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nino, lees ik helemaal over jouw bericht heen.
    Jammer dat het niet wil met je eitjes zeg:( Hopelijk heeft het spuiten dan wel het gewenste effect. Toi toi toi meid!!

11. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. eindelijk de sleutel!!! watheerlijk dat je lekker kan gaan klussen!(in huis en zo;),hopelijk een leuke verrassing over een paar weken) heel veel succes en plezier in jullie nieuwe huisje! en van harte gefeliciteerd!!:D

@nino.. ohh wat jammer zeg! maar gelukkig mag je dan al wel snel met prikken beginnen! toch weer wat vooruitgang! succes meis!
    en idd beetje awkward van je bekende,maar ze zal zich vast wel heel goed realiseren dat ze veel geluk heeft gehad.. niet iedereen krijgt het zo in de schoot geworpen!

die mailtjes gooi ik nu steeds bij ongewenste mail.. die wis ik toch in 1 keer zonder te kijken!

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: balen dat er weer geen mooi ei was. Hopelijk met het prikken snel resultaat.

@Mira: succes met klussen. In en uit bed. :)

@Kirsten: vervelend van die mailtjes. In theorie zou het heel makkelijk moeten zijn om je daar voor af te melden.

Met Kira gaat het super. Ze geniet van de bijvoeding en vind steeds meer dingen lekker. Nog even en ze eet brood. Haar kokhalsreflex is bijna weg. Dus snel het geprureerde eten op maken en dan prakken. Met mij ging het weer wat beter maar nu een mega dip. Zit helemaal niet goed in mijn vel. En ben erg onzeker. Dit keer wel duidelijk uitgesproken naar mijn man (ging er de vorige keer vanuit dat hij het wel zou merken dat ik me niet goed voel) En hij doet zijn best maar is ook moeilijk voor hem.

En wat een weer. Het komt hier echt met bakken uit de lucht. Bah. Nou ja, dan huis maar aan kan maken.

Zaterdag een forumdate van het dikke dames groepjes van zp. Zin in.

Gaan we hier ook nog eens een poging doen?

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kylie: GEFELICITEERD!!!
    Ik had weer eens iets gemist, maar daar is hij dan eindelijk! Super!

@Deesjedees: bedankt!

@Nino: nee, dat meen je niet.... :( Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, wat kl*te zeg! Maar mocht het neerkomen op spuiten dan gaat je dat lukken hoor. Ik vind naalden vreselijk, maar ik kan nu niet wachten om eindelijk te beginnen! En als ik het kan, kan jij het zeker!

@Mira: Klus ze ;)

@Kirsten: of moet ik zeggen 'tante Kirsten'??? Wat een rijkdom he, zo'n kleintje erbij! Jij ook proficiat natuurlijk!!!

@Vaddie: wat goed dat Kira het zo goed doet. Hopelijk voel jij je snel beter!

Hier bewust even een weekje afstand genomen van het forum, ik zat echt niet lekker in mijn vel. Ik voelde me waardeloos en het feit dat we dit weekend te horen hebben gekregen dat mijn schoonzus weer zwanger is, heeft daar niet bij geholpen. Ik ben erg blij voor ze, maar toch...
    Nu gaat het zoetjesaan weer wat beter. Op naar volgende week!!!

14. me83

me83 Niet meer actief

@dutch.. ohh vervelend weer die confrontatie! maar volgende week komt jou volgende stap! ik hoop zo dat je ook snel op je wolk mag! veel succes met prikken meid! respect!!!

@vaddie.. ohh gaat niet echt lekker met je op dit moment he! miss een idee om met iemand te gaan praten? veel vrouwen krijgen erg last van dipjes na een bevalling.. het wennen is vaak moeilijk en je loopt jezelf veel te hard voorbij!miss is er ergens een groep in de buurt waar je terecht kan via je huisarts.. zo;n bijeenkomst waar je even lekker mag klagen en kan praten met meiden die dit ook hebben..hopelijk krabbel je er weer snel uit!
    fijn dat kira het zo goed doet! zo kan je ook lekker genieten van je gezinnetje!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie, het is normaal om te dippen na de geboorte van je kindje hoor.
    Je hormoonhuishouding schommelt ontzettend. Je hele leven is veranderd, jullie zijn ineens niet alleen maar partners meer maar ouders en dan word dat partner deel wel eens vergeten. Jullie hele leven draait ineens om zo'n kleintje en dat is heftig.
    Ik zou zeker aanraden om contact op te nemen met de HA. Een PND zit je ook niet op te wachten.
    Dikke knuf!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dutch! Pfff wat begrijpelijk, weer een zwangere in de familie/ je omgeving.., grrrr

Hier weer helemaal kriebels voor mijn vent! Hihi.., we hebben ineens heel veel lol om niks (zoals t hoort).., Heeeeerlijk.,! T komt helemaal goed hier! Ook met een kindje.., en ook voor jullie Nino, Dutch & Mira!!! IK WEET T ZEKER!!

17. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. je hebt je zelf weer helemaal gevonden?:D heerlijk meid!! ben blij voor jullie dat jullie het goed hebben saampies en zoveel lol hebben en zo positief in de toekomst kijken!:D hou vast meid!!

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zoooo... Ik ben hier al veel te lang niet geweest maar zie da er eenpaar trouwe schrijfsters zijn:)

Ik blijf voor jullie duimen dames!!!

Mira, gefeliciteerd met je huisje.

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Gisteren een geweldige verjaardag gehad van mijn zusje!!! Het was hilarisch..,
    Mijn zusje heeft maanden stage gelopen bij Stichting AAP en gaat nu ook 1 dag in de week vrijwilligers werk doen daar.., echt super super tof..,
    Nu kwamen er 4 vrienden in een apenpak binnenstappen., super actie toch?? Het was zo'n mooi moment.
    Alleen de hondjes reageerden er heeeeel erg op.., Diego was doodsbang., blaffen, staart tussen zijn benen en rillen van angst!! Echt super sneu.., heb hem wat gekalmeerd en toen de maskers af gingen ging het goed., pfffieuw die had ik niet verwacht, hihi..,
    De hond van mijn zusje had zijn rugharen recht overeind staan! T leek wel een kat.., die was heeel boos dat ze mijn zusje optilden enzo., hahaha, geweldig toch die reacties?
    Verder tot 2u snachts heeerlijk zitten kletsen met mijn ouders en een oude vriend van mijn vader die mekaar een paar maanden terug weer hebben gevonden., was super leuk. Ook mijn opa en oma hielden het vol tot 12uur!!! Zulke avonden heb je soms nodig he..., heeeerlijk!!
    Verder lekker in afwachting van...., dus de komende weekjes weer spannend!

20. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. ik zag de fotos al op fb.. echt geniaal hahahah!
    eitje geweest? weer spannend dus!! zit je nog steeds zo heerlijk in je vel?of bouwt de spanning al weer wat op?

Deel Deze Pagina