Ergens heb ik het idee dat mijn ei vorige week is geweest., aan de pijntjes enzo., en nu is mijn reukvermogen weer opperbest dus vandaar de spanning., wel zit ik nog steeds heerlijk in mijn vel al zit ik in een dubio.., Zaterdag willen we met de meiden uitgaan., gewoon weer even gezellig los gaan!! (Doen we eigenlijk nooit meer) Maar nu twijfel ik over een drankje (nee ik ga me niet klem zuipen, dat doe ik niet meer, maar 1 of 2 drankjes..,?) Ik denk dat ik zaterdag tegen beter weten in een test doe., is die nou negatief heb ik sowieso nog geen bloedband, ik denk dat ik het zo maar doe want loop mezelf al dik anderhalf jaar te "kwellen" (nouja kwellen, heb het er echt voor over, maar het kan nog wel 2 jaar duren dus genieten mag ook toch..,?) Voel me wel goed verder, maar wel weer flink wat gerommel en gedoe.., we gaan het zien! Hoe gaat het met jou Me? Lekker aan het genieten of niet?
@nino.. ook hier even.. gefeliciteerd!!! maak er een mooie dag van @kirst.. spannend hoor meid.. maar die paar drankjes kunnen echt geen kwaad.. tot een week of 6 heb je geen bloedband met je kindje.. en als je je niet klem zuipt(doe je toch al niet) kan ik me niet voorstellen dat het nu al zo schadelijk is.. beetje genieten mag echt wel meid! hier gaat alles prima hoor! de pil doet zijn werk goed gelukkig.. dus ben nu nog bezig met allerlei dingen te kopen wat wel belangrijk is.. wil een nieuwe was/droogcombi want onze is niet meer best. wil een nieuwe bank en we gaan auto kopen dus eerst die dingen maar doen en dan zien we wel of we weer gaan starten
nino, gefeliciteerd meis.. kirsten, idd je hebt tot 5a6 weken nog geen bloedband met je kindje, dus kan het totaal geen kwaad... persoonlijk zou ik me idd niet klemzuipen, maar das persoonlijk
dutchd. morgen eindelijk zover meis... kunnen jullie eindelijk beginnen (las ik in je onderschrift) s6 meis... denk aan jullie!
Klemzuipen is er sowieso niet meer bij voor mij.., ten eerste ook heel snel last van een kater de laatste jaren dus nee daar heb ik al wel van geleerd en ja neem heel erg de verantwoording over een eventueel kindje/vruchtje., maar vind indd zoals Me zegt dat ik wel even mag genieten op zo'n avond en voor mij is dan een drankje echt genieten.., Me : Lekker doen wat je wilt meis.., ik vind het allemaal heel verstandig en leuk klinken.., ik doelde ook nog niet op een kindje hoor.., vroeg gewoon hoe het met je ging .., ik weet dat jullie nog niet willen starten dus lekker leven zou ik zeggen.., wel lekker dat de pil zijn werk doet., gewoon weer even normaal! Dutch.., jeetje dat had ik niet door dat het morgen zover is.., spannend meis!! Zal aan je denken!
@kirst.. idd even lekker nog alles doen voordat er een kleintje komt.. dat kost dan ook weer genoeg centjes dus eerst maar even wat andere aankopen doen en hopelijk volgend jaar een fijne zwangerschap/bevalling.. we zien het wel! geniet er lekker van zaterdag! ik hoop voor je dat het de laatste keer in een lange tijd gaat worden dat je nog mag drinken! @dutch... meis het is alweer zover!!! heel veel succes morgen en ik ga hard voor je duimen dat het snel raak mag zijn! dikke knuffel en zet em op!!!
me wat fijn dat de pil zn werk nu weer goed doet! En leuke dingen in de planning zo te lezen Lekker genieten hoor meid, alles op zn tijd. Kirsten, testje wagen en bij negatief gewoon lekker genieten! 3 of 4 drankjes kan dan ook best wel
Thnx meiden! Dat had ik ff nodig.., maar indd eerst testje doen. Vandaag flink last gehad van maagzuur.., ook dikke klodders wit slijm in mn onderbroek te vinden dus ben wel heeeel benieuwd! Maar goed. Clomid doet ook een hoop spookt er dan weer door mn hoofd! Nuchter blijven kirs.., hihi. Trusten!
@Nino: Gefeliciteerd! @Zussie: Lekker losgaan! Volgende keer ben ik erbij! En je weet wat er de vorige keer gebeurd is, toen wij helemaal los zijn gegaan ^^ Ligt nu in de box Jens is een heerlijke baby! Snel tevreden, slaapt 's nachts door. Bv gaat super, mogen absoluut niet klagen!
Dankjewel meiden voor de felicitaties. Heb t niet echt geviert. Zat een beetje in een dipje. Weer een jaar ouder en nog geen kindje en nog niet zwanger. Had dus ook geen zin om alle mensen uit te nodigen waarbij het allemaal wel lukt. Misschien wat egoistisch, maar heb genoeg van die confrontaties. Durf haast niet eens meer naar een verjaardag te gaan uit angst dat er weer iemand goed nieuws gaat vertellen. Allemaal leuk voor hun, maar IK wil aan de beurt zijn! Zit ook best op tegen de injecties. Vrijdag starten met Provera. Dan wachten op een bloeding en 2 aug prikinstructie. Dan waarschijnlijk 4 of 5 aug starten met prikken. Baal er giga van dat ik dan op kamp ben met mn werk. Maar het was of prikken of heen en weer rijden voor folikelmetingen met het risico dat je dus een groter eitje hebt en dan lastig kunt seksen als je aan het werk bent... En 3 weken wachten was voor mij geen optie. Heb gelukkig hele lieve collega's die op de hoogte zijn en me hartstikke steunen. Dutch: Ben heel benieuwd naar hoe jij het vond om vandaag voor de eerste keer te prikken. Kirsten: Lekker ff losgaan inderdaad. Het kan echt nog geen kwaad als het wel zo is. Als het niet zo is baal je dat je niet gewoon lekker los bent gegaan. Ontspanning is nu denk ik belangrijker. Hier afgelopen weekend lekker los gegaan. Heb me toch wel aardig klem gezopen... Haha had t ff nodig met mn dipje en heb enorm gelachen. Ronde was toch al verkeken, dus maakte ook niets uit. Had wel een kater auw! Die wel snel verdween tijdens de film magic mike, kwijl kwijl! Wat is die Channing Tatum lekkerrrr! Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
Nino: ook van mij nog hartelijk gefeliciteerd! Heel begrijpelijk dat je in een dipje zit! Ik vind het zo klote voor je! Denk dat ik ook maar eens boos ga worden op jouw lichaam tijd voor een mooi eitje en 2 mooie roze streepjes! Voor de andere meiden trouwens ook! Ik heb zoveel bewondering voor jullie! Ondanks alle tegenslagen, blijven jullie ervoor gaan.
@nino.. wat fijn dat je collega's je zo steunen!!! en heerlijk dat je even lekker zorgeloos kon zuipen en kwijlen bij channing tatum! te lekker gewoon hahahahha hopelijk gaat het prikken helemaal goed en komt er weer wat vooruitgang in jullie toekomst! ik blijf voor je duimen meid!
Nino: Allemaal heel begrijpelijk meis.., ik herken dat gevoel van weer-een-jaar-ouder-zonder-kindje wel heeeeel erg!! VRESELIJK GEVOEL.,! Wat balen dat het kamp en je prikken zo uitkomt, maar kom op, het prikken is voor een goed doel en het is heel fijn dat er nu wat gaat gebeuren meis!!! Ook bij jou komt het helemaal goed.., al hadden we het een jaar of anderhalf niet erg gevonden als het gewoon was gelukt Maar t komt allemaal goed.., Denk aan je meis! Ja Magic Mike lijkt mij ook wel wat ja!! Hihi lekker hoor.., Wij gaan zaterdag uit.., uiteindelijk maar met zijn drietjes maar vooruit dat mag de pret niet drukken! Heb er super veel zin in!! Lekker lossss., yeah!! Nu moet ik weer eens opschieten, haren fohnen, opmaken, tandenpoetsen, uurtje met hondje lopen en hop hop de auto in.., dusss CIAO..,
@ dutchdiva, hoe is het prikken gegaan? Hoe gaat het dan verder in zijn werk? @ nino, nog gefeliciteerd. Heb er vertrouwen in dat je je volgende verjaardag of zwanger of met een kleine vent/meid viert. @ kirsten, lekker los gaan van het weekend. Is ook wel eens lekker hoor.
@Kirsten: heerlijk dat je je nu een stuk beter voelt, ga zo door! @Nino: Kop op meid, het komt goed! Ook bij ons! Maar je gevoel is erg begrijpelijk hoor, werkt hier net zo... Bedankt voor jullie succes meiden, erg lief (en attent van Jannie ). Ik was gisteravond behoorlijk zenuwachtig, maar het zetten van de spuit ging goed. WE ZIJN BEGONNEN!!! Was wel vreemd, want mijn schoonmoeder was gisteren jarig, dus ik heb daar boven op bed de spuit gezet, maar dat was uiteindelijk geen probleem. Nu maar hopen dat het effect gaat hebben en ik niet te veel last van de bijwerkingen krijg! @Deesjedees: Hoe het nu verder gaat? Tot en met 29 juli spuit ik alleen dit hormoon om te onderdrukken. Als ik in de tussentijd ongie word, dan begin ik op 30 juli met het spuiten van een ander hormoon om te stimuleren. Het onderdrukken moet doorgaan, dus dat betekent twee spuiten per avond. Op 8 augustus heb ik dan mijn eerste echo om te kijken of de eitjes gegroeid zijn en zo ja hoe groot ze zijn. Die dag krijg ik te horen wanneer ik voor de volgende echo moet komen. Al die tijd spuit ik de twee hormonen door. Pas als de datum voor de punctie bekend is (ook weer gebaseerd op die echo's), stop ik een dag van de voren met de twee hormonen en spuit ik 36 uur voor de punctie een hormoon om ervoor te zorgen dat de eitjes zich klaar maken om te springen... Hopelijk een beetje duidelijk zo hihi
Ja het is helemaal duidelijk. Ik had geen idee hoe zoiets in elkaar gaat zitten. Wel intensief. Ga echt hopen voor je dat er eitjes groeien en je snel zwanger bent.
POEH! Dutch.., wat een rit zeg.., Goed van je hoor, dat je zelf die spuiten kan/durft te zetten !! RESPECT MEIS! Ik hoop dat het maar 1 rit nodig is en dat je dan zwanger bent meis.., ik duim voor je!
@dutch.. wat fijn dat de eerste keer spuiten goed ging! maar wel een gedoe zeg! spuitje dit spuitje dat.. en nog echo enzo.. ik duim heel hard dat je dit niet lang hoeft te doen! en dat het snel raak is!! heb echt respect voor je meid!! vind je het nu niet vreemd dat miss je toekomst wel in een spuitje zit? lijtk me een raar idee maar hopelijk werkt het heel goed en niet al te veel bijwerkingen!