Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijn dat de eerste keer spuiten meeviel meis...
    hoop dat 1 ronde voldoende is voor jullie... lijkt mer heftig, want nu moet je er elke dag mee bezig zijn...
    ga heel hard voor jullie duimen!

nu snel mijn bedje in... morgen nog 1 dagje vroeg op.. sjoerd zijn laatste dag school... en femke naar het cb...

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik krijg hem niet goed op de foto en het is ook nog erg vroeg, maar de streep is met het blote oog duidelijk te zien!!! (al is ie nog niet zo donker, maar dat komt nog lijkt mij! DIT VOELT GOEDDDDD!
    AAAAAAAHHHHHH!!!!

IMAG0217.jpg

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wilde vanmorgen beginnen met de trap verven, helaas dit kan niet doorgaan, nouja helaas? Dit is veeeeeeel toffer!!
    Morgen gaan we dus uit.., ik zal een smoes verzinnen en de bob zijn.!!
    WHOEHOOOEEEEE

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!

Kirsten!!!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAJJAAJAJAJAJAJAJJAJAAAAA

Die is keipositief :D

Gefeliciteerd meid :D

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Gefeliciteerd, die is echt positief. :D
    Gaat deze dagen nog veel donkerder worden.
    Wanneer is je nod?

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Thnx meiden!

Nou op 1 of andere mysterieuze wijze is mijn P tracker van mijn mobiel verdwenen. gisteravond nog op gekeken.., raar he? Maar dacht dat mij NOD over 10 dagen ofzo was., zit nu op dag 27 als ik me niet vergis.., dus de clomid heeft zijn werk gedaan denk ik.,!!
    Vriendjelief is heeeel nuchter: Zegt dat we kalm moeten blijven en niet te hard van stapel moeten lopen, ondertussen wel vragen of we chinees gaan eten om het te vieren ;) hahahaha MANNEN! :p :D

Voelde al 2 weken allerlei dingen maar wilde het niet geloven., uit mijn hoofd zetten en zei tegen mezelf dat ik me weer van alles inbeeldde, ach jah!
    VOLGENS MIJ ZIT T NU ECHT GOED!!

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jaaaaah! We hebben er weer eentje! Gefeliciteerd kirsten! Oh meis wat ben ik blij voor je! :-D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bedacht me net dat er niemand meer achter mij aan kwam qua zwangerschap, maar Kirsten, je bent mooi op tijd om het stokje van me over te nemen!! :D

En als Mira,DutchDiva en Nino daar nou ook weer achteraan gaan (allemaal tegelijk volgende maand is het mooiste natuurlijk) Dan zijn we helemaal compleet!!!!:D

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Is eigenlijk wel gek... als ik die zwangerschapstest zo zie...dan lijkt die van mij alweer zoooooo lang geleden :) Terwijl dat nog geen jaar geleden is.

Maar het is zo mooi om zo een test te zien!
    Op naar de volgende roze golf :D

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Gefeliciteerd kirsten!! Ben blij voor je!

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kirsten, van harte gefeliciteerd!!!

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Wow!!! Super meid!! Van harte gefeliciteerd!! :D

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gek is dat hé als je zo'n test weer ziet :D

Maar buiten dat: Joepie!!!!!!!!!!!!!!!! Nichtje/neefje!!

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Aaaahhhh ben zoooo blij!!!
    Alleen merk inderdaad wel de reacties aan mijn lichaam.., afgelopen weken alleen het hoognodige aan boodschappen gedaan en vandaag weer even grote boodschappen gedaan. Nu tijd voor de bank dus want dat gesjouw levert krampjes op, maar dat hoeft niks ergs te zijn! Dus blijf gewoon blij!! Ga me totaal geen zorgen maken! DIT VOELT GOED!

Aangezien ik gek ben op cola heb ik nu die gouden fles maar eens gehaald, zonder caffaine. Als hij lekker is heb ik daar alvast een vervanger voor:D

Vanmiddag komt mijn oma.., pffff moeilijk om het stil te houden aan dat lieve mens! Maar goed., mondje dicht, eerst een echo! :D:D:D:D AAAAHHH HAPPY!

15. Kylie1986

Gezellig! Heb je al gebeld naar de gyn?

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee willen we volgende week gaan doen.., even een duidelijkere test afwachten.,

17. Kylie1986

Spannend!!!!

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meis!!!!! lekker genieten :D

19. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik las op fb dat hier goed nieuws is. Dus ik ben gelijk gaan kijken. En jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoehoeoeoeoeoeoeoeoe!! Wat fantastisch kirsten! Super gefeliciteerd!! Me duimen draaien voor een mooie echo. Het is je 100000000000% gegunt.

Dutch respect voor jou hoe goed het spuiten is gegaan. Het is toch erg spannend. Bovendien is het ook een deel van je dagelijks leven geworden. Hopelijk is het bij jou ook binnenkort goed nieuws.

Nino voor jou wordt het ook spannend meid! Mijn duimen gaan voor jou ook de hele dag aan.

Mira hoest met jou?

Channing tatum ben ik al helemaal weg van sinds hij in step up speelde. Hij is zo lekker, haha. Ik val op blond! Maar voor vin diesel maak ik wel een uitzondering. Samen met Paul Walker vormen deze drie mijn favorieten!! Hihi voel me net een puber.

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Gefeliciteerd!!!

Kwiebje: Gaat hier wel redelijk... Vooral druk met het huisje, veel schilderen enz nu!

Verder vandaag volgens FF op 8 DPO, dus nog kleine week afwachten...

Deel Deze Pagina