@Kirsten: gefeliciteerd! @Mams: had niet verwacht dat die dip nu nog zou komen. En ben eerder depressief geweest en wil het nu echt niet zo ver laten komen. Probeer me nu zoveel mogelijk op het positieve te richten. @ducht: fijn dat het spuiten mee viel. Nu hopelijk snel een mooie beeb. (en voor de andere natuurlijk ook!) Morgen lekker op vakantie.
Och meid, je moet 9 maand op en 9 maand af he. Bij ons kwam er na een half jaar ook een dip hoor. Besef dat het toch niet helemaal ging zoals we wilden, balen dat ik nog steeds hormonaal was en meer van dat soort dingen... Goed van je dat je je op het positieve wilt richten meid, maar schuw niet om met de HA te gaan praten als je al depressie gevoelig bent. Knuff!! Dutch, fijn dat het spuiten opzich meeviel. hopelijk krijg je er niet te veel bijwerkingen van (behalve dik worden, maagzuur, misselijkheid en een bevalling)
@kirst.. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wijffffffffffffffffff eindelijk!!!! supergaaaf!!!!!!!!!!! maar goed dat je toch even een testje deed voor je morgen uit ging ben zoooooooooooooooooooooo blij voor je!!! gefeliciteerd!!!! lekker genieten en op naar een mooie echo! dat was idd al weer een tijdje geleden dat we hier een posi testje hebben gezien zeg!!! hopelijk volgen er meer!!! @mira.. jij bent next on the list met je 8 dpo! ik duim voor je!!! @vaddie.. veel plezier op vakantie!! lekker genieten meid!
Ahhhhh thnx voor de super leuke reacties meiden!! Ben ook echt helemaaaaaal happyyyyyyyy Moet wel zeggen dat ik toch weer onzekere momenten heb met de krampjes enzo., maar goed t is allemaal behoorlijk duidelijk!! Heb echt trek als een malle! Heb ik al een paar dagen maar ik dacht dat ik me aanstelde ofzo., hihi. Mijn reukvermogen is weer op en top en soms is het super vervelend want niet alle geurtjes zijn even fijn., hihi. Ach komt helemaal goed hier!! Andere meiden.., ook voor jullie komt het helemaal goed.., ik heb er het volste vertrouwen in!
@ kirsten, ik heb voor lars 2 miskramen gehad. Bij die miskramen had ik ook het gevoel dat het niet helemaal goed zat. Met lars was ik 100% overtuigd dat het goed zat. Dus erin geloven hoor.
Dankjewel dees! Ik ben indd ook wel aardig overtuigd dat t goed zit! Ben alleen bang voor wederom een tegenvaller.., maar het voelt goed en ben super blij!!!.., ik denk dat de angst best normaal is, zeker na een slechte ervaring. Maar we gaan van t beste uit!! Yeahhhh!!!
Hier ook! Toen ik de zwangerschapstest van Jens in mn handen handen had, had ik ook meteen een goed gevoel! Vasthouden!
@Kirsten: jaaaaaa, wauw! Wat een goede test! Proficiat meid!!! En wat heerlijk dat je er zo'n goed gevoel over hebt!!!
@kirst.. lekker genieten hoor meid.. die onzekerheid hoort erbij na een negatieve ervaring.. maar des te meer genieten van al dat lekkere eten! en veel plezier vanavond! zeg anders dat je een ab kuurtje hebt omdat je blaasontsteking hebt ofzo.. dan mag je ook geen alcohol hier weer een rare reactie op de pil steeds ongi pijntjes en veel afscheiding.. hopelijk geen doorbraakbloeding straks.. heb ik echt geen zin in met dit mooie weer op komst! @dutch.. hoe is het nu met het spuiten? heb je last van bijwerkingen of valt het nog mee?
Het spuiten zelf gaat wonderbaarlijk goed. Heb wel een beetje last van de vloeistof die er in gaat, maar valt me niet tegen. De bijwerkingen beginnen helaas wel... Ontzettend moe en erg emotioneel...
Me: De AB-smoes is al in werking!! Hihihi., en ze trappen er allemaal in.., ondanks dat ze weten van onze kinderwens! hihi., AAaaahhh ben zo blij, heb alleen een giga nuchtere vent (zoals Kylie zegt: Zelfbescherming), Maar t gaat goed, snel trekkerig gevoel maar dat kan ook alleen maar goeds betekenen (dat mijn lichaam zich goed voorbereid en mooi de ruimte en beschermende laag klaar maakt!) Vandaag wezen shoppen voor de badkamer, toillet en inbouwreservoir is gekocht, mooie rvs bedieningspaneel, douchekraan, wastafelmeubel incl spiegelkast en kolomkast en mooie wastafelkraan, helemaal happy Manlief alles naar boven gesjouwd terwijl ik even lekker een half uurtje met onze grote vriend heb gelopen..., heeerlijke dag zeg! Vanavond lekker partyen (maar dan in aangepast vorm hihi) Dutch: Thnx meid! Ben ook heel blij.., He bah, wat super vervelend die bijwerkingen, ik had het al van de clomid, laat staan van die spuiten! BAH! Hoop echt voor je dat het zo snel mogelijk het gewenste resultaat heeft, ik duim voor je meis!!
@kirst.. zooo nog lekker geshopt dus ook!!! heerlijk!! have fun vanaaf! en fijn dat ze er allemaal instinken @dutch... fijn dat het prikken zo goed gaat.. jammer van de bijwerkingen.. maar als het goed is zal je daar voorlopig niet vanaf zijnben je wel al gewend aan de zwangerschapskwaaltjesik duim voor je!
Nou eindelijk in mn bed! De hele avond al aan mn bedje gedacht.., dit was geen succes. Hier ben ik te moe en te angstig voor op dit moment. Ach al met al wel lol gehad maar voorlopig ff niet. Alleen binnenkort dorpsfeest maar goed dan kan ik zo naar huis fietsen als ik wil :d Trusten.., (al liggen jullie vast al lang op bed, hihi)
@kirst.. fijn dat het toch leuk was ondanks de moeheid en angst.. hoe verder je komt hoe meer dat wegzakt gelukkig
Kirsten dat was een latertje. Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt. Het is wel een goede afleiding, maar waarschijnlijk kan je nu aan weinig anders denken!! Logisch! Wanneer ga je weer een test doen? Mira in je link naar ff zie ik juni staan en geen juli. Volgens mij is dat niet goed of wel? Ik ben namelijk nieuwsgierig naar je temp. Hoe vordert het klussen? Wanneer zouden jullie klaar moeten zijn.
Ik ga morgenochtend nog een keer testen.., Als die weer goed is (Maar dat kan natuurlijk niet anders! hihi) dan bel ik meteen de gyn wanneer we het beste een echo kunnen plannen..., ben zooo benieuwd wanneer die kan! Latertje was het zeker en kan nauwelijks aan wat anders denken inderdaad Maarja EINDELIJK! BEN OOK ZOOOO BLIJ!
Test heb ik gisteren verprutst.., midden op de dag kon ik me niet inhouden en hij was toen behoorlijk licht maar hij was er wel.., ach, streep is streep., vandaag gyn gebeld. Vrijdag 24aug kan ik terecht voor de eerste echo. Dan moet ik rond de 9 weken zijn.., pfffff wat duurt dat lang zeg! Maarja., dan is er hopelijk ook wel wat te zien en niet weer dat gejengel zoals in Januari., Tot die tijd maar veel afleiding zoeken, vroeg op bed, laat eruit dan gaan de dagen snel voorbij! hahahaha
das de dag dat wij terugkomen van vakantie 1 voordeel, dan heb je geen twijelecho! dan weet je zeker dat er een hartje moet kloppen!