Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, Dan weet je zeker dat je een kloppend hartje zult zien. Das wel fijn hoor. Wil je verder nog testen?

2. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. spannend hoor meid!! ben wel benieuwd of je nog een cb digi gaat doen:D

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha die CB digi gaat er nog wel komen hoor! Die moet ik donderdag (dan ben ik vrij) eerst kopen.

Ja dames, dan weten we zeker dat het hartje moet kloppen en dat geeft ook wel een gerust gevoel.., maar pffff wat duurt t lang zeg!
    Morgen komt mijn moeder langs en wil het haar zoooo graag vertellen! Ventjelief zegt dat ik het zelf moet weten, ik twijfel, aan de ene kant wil ik t heeel graag aan de andere kant wil ik ook mijn moeder een echo kunnen laten zien als het zover is.
    Ik zie morgen wel hoe het loopt..,

Verder veel krampjes, trekjes, giga last van mijn onderrug, maagzuur en plassen als een gek., hihi..,
    Ach allemaal goede tekens denk ik dan maar., Zelfs de krampjes enzo kunnen allemaal goeds betekenen. :D

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, krampjes waren hier JUIST een goed teken :D
    Alles komt goed meid!!:D

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ik ga er ook maar vanuit Mams!! YEAH! Hihihi..,

Pff vannacht/vanmorgen een droom gehad! BAH! Werd er verdrietig van wakker., mijn vriend zou me lui vinden en wilde van me af.., Hij zag de glinstering niet meer in mijn ogen en wilde echt bij me weg.., maar bah wat was de droom levensecht zeg! Ook mijn schoonzus (Kylie) kwam bij me klagen en wilde geen contact meer.., nou bah! Als ik die 2 mensen kwijt ben dan weet ik t niet meer he.., vriendjelief heeft al bevestigd dat hij nog van me houdt en dromen bedrog zijn :D PFIEUW Hihihi..,
    Maar wat kan dat een invloed hebben op je humeur zeg.., Nu maar weer proberen vrolijk te worden hihi.,

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik hou ook van je hoor zussie!

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kirsten: zulke dromen had ik ook tijdens de zwangerschap! Mn vent ging om de haverklap vreemd of moest maandenlang onderduiken. :D Soms was het echt zo erg dat ik gewoon bang wakker werd. Dan kon ik wel janken! Later volgden de dromen dat de baby uit mn buik gesneden werd met een samoeraizwaard, of dat mn water gebroken werd met 12 weken. Meid je moet eens weten hoe vaak ik in mijn dromen geroepen heb dat ik zwanger was :D Bang dat er iets mis zou gaan met de kleine.
    Ik vermoed dat het bij mij iets te maken had met mijn onbewuste angsten.

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Wat een vreemde dromen zeg. Hier niet zo heel veel last van gehad gelukkig.

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier tijdens de zwangerschap ook heel veel gedroomd. In het begin veel over de baby. Dat er misschien iets mis zou zijn. Naarmate ik langer zwanger was en meer vertrouwen had ik mijn eigen lichaam enzo ging het vooral over sex. Veel sex....:cool:

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Waarom heb ik die dromen niet gehad????
    Moet iets mis zijn met mij :D

11. Kylie1986

Ik droomde altijd over de baby, dat ie ziek was of dat ik hem een week was vergeten boven. Hij had zichzelf al die tijd verschoond en eten gegeven..

En idd veeeel over sex.

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou..., Kylie volgens mij heb jij ook andere dromen gehad:
    Roel v Velzen...., Ben Saunders..., toch?? hahahha

Nou deze droom was ook levensecht en was er ook verdrietig van! BAH! Maar goed, manlief moest erom lachen hihi.
    Vanavond boodschappen gedaan., dacht 4 gerechten mee te nemen hebben we voor deze week genoeg en kon manlief vanavond kiezen.., nou 1 gerecht was volledig voor de rest vlees of aardappels of zelfs de groente vergeten.., allemaal onvolledig! hahaha..,
    Hoezo zwanger?? Het is wel weer duidelijk! hihi.,
    Ach ik lach erom, van de week een CB digi doen en dan toch maar werkgever inlichten op advies van moeders aangezien ik zo chaotisch ben..,

Mijn ouders kwamen vanavond langs., toen ik met de hond liep kwamen ze langsfietsen en wat denk je: Mn moeder zag t gewoon meteen!!! Ongelofelijk toch?
    Mijn buik schijnt wat opgezet te zijn dus moet uitkijken wat ik draag.., mn moeder zei maar niks zo op straat maar toen we thuis waren wees ze naar mijn buik! BIZAR!! Maar ja mam en pap ik wilde het jullie al vertellen want ook als het niet goed zit heb ik veel steun aan jullie en voor moeders kan ik het niet verborgen houden..,
    Wauw wat zijn ze dolblij zeg!

Helemaal happy en manlief begint ook wat meer te leven volgens mij.., :D

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hi hi, dat vergeetachtig zijn ken ik heel goed van de zwangerschap. Ik heb ooit een keer mijn huissleutels in de koelkast gelegd. Hoe stom kun je zijn.
    Hier zag mijn moeder het nog eerder dat ik zwanger was dan dat ik het zelf wist. Bizar is dat he dat je moeder dat zo snel ziet.

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja indd, heeeel apart., de vorige keer was het ook zo, toen had ik nog niks gezegd en toen hield ze ook maar haar mond, maar toen ruben en ik zeiden dat we nog een kadootje hadden voor hun drieen (met kerst voor mijn ouders en zusje) zat me moeder meteen te lachen, IK WIST HET!! hahaha.,

Ach jah, moeders.., de beste vrouwen op aarde!!
    En mijn vader heeft de hele avond zitten glunderen en lachen hier.., hihihi heeeerlijk dit! Besef eindelijk weer wat voor geluk het geeft,

Wat wordt het weer lekker weer he dames??
    Jammer dat ik moet werken, morgen ben ik wel vrij, volgens mij was het dan ook mooi!

En ik duim nog steeds voor de andere dametjes hoor.,!! Ook voor jullie komt het helemaal goed!! Weet het zeker..,

15. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. jaa sommige mensen zien dat gewoon.. heel raar... maar wel fijn dat ze helemaal blij zijn natuurlijk!:D
    en idd kan je je baas wel inlichten met al je vergeetacties ahahah.. hij wist natuurlijk ook van de vorige keer dus dan heb je ook op werk iemand die je een beetje in de gaten houd;)

16. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Whaaaaaaaa lees ik ff een paar dagen niet!!!! Kirsten GEFELICITEERD!!!! Ben zo blij voor je. Eindelijk! Geniet ervan meis.
    En ga je meedoen aan moeders voor moeders?

Ik had pregnyl nodig om te spuiten en het is hier in de omgeving pas over 9 weken te verkrijgen, omdat er zo'n tekort is.
    Heb dus rond moeten shoppen om eraan te komen. Heb het uiteindelijk in Roosendaal (stadje hier 25 min. vandaan) bij een apotheek kunnen halen die er nog een had liggen.
    Die vrouw van moeder voor moeders zei dat ook al dat er zo'n tekort was. Word daar echt boos en verdrietig van. Ik heb het nodig!!!

Volgende week prikinstructie. Ben zo benieuwd. Heb de naaldjes al in huis. Op zich valt t me nog mee. Zijn niet zo heel dik. Balen is wel dat ik precies op kampweek met mn werk moet beginnen met spuiten. Ach tis niet anders.... Wel klote zonder mn mannetje erbij.

17. Kylie1986

@nino: heb gehoord dat er zo'n tekort aan is.. Waar zou dat aan liggen? Balen dat je op kampweek bent, maar het ergste is denk ik dat je je mannetje er niet bij hebt voor support..

Hier: sinds gisteren aan de ab voor een baarmoederontsteking en als klap op de vuurpijl nu ook een borstontsteking erbij

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ nino, wat erg voor je dat je zo moest zoeken naar pregnyl. Gelukkig dat je nog iets gevonden hebt.
    Succes met prikken

19. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. thank god dat je toch nog geslaagd ben voor de pregnyl!! jammer van het tekort.. hopelijk snel genoeg weer dames die op roze mogen en meedoen aan mvm!!

@kylie.. ik las het al..lekker alles bij elkaar zeg!!! beterschap!

20. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. heb vanmiddag even een topic gestart voor meiden die net zwanger zijn.. of ze zich even aan willen melden bij MVM:D

hopelijk zullen veel meiden zich aanmelden zodat het tekort weer terug loopt!;)

Deel Deze Pagina