Wat zie ik nou?? KIRSTEN GEFELICITEEERD MEIDDDDD!!!! WAT SUPER!!! Man wat lijkt dat voor mij alweer lang geleden en aan de andere kant als de dag van gisteren!!! Er gebeurd zoveel met je. En kzag magic mike voorbij komen...ghehehe ik heb m nog tegoed. Maar niet lang meeerrrr hahaha! Sexci
pff wat een warmte met die laptop op schoot.., heb nog niet echt teruggelezen maar heb vandaag een cb digi gedaan! 4 tot 5 weken dus!!!! ben zo giga happy!! en bij manlief is het ook eindelijk doorgedrongen na deze test.,!! YEAHHH
ThnQ!!! Ben ook helemaal in mijn sas joh!.., nu weer ff lekker aan het chillen in mn prive zwembad!., parasolletje erboven heeerlijk!., Over een uurtje maar koken., krijg alweer trek! Pff wat een vreetzak ben ik zeg.. , manlief is laat dus kan mooi optijd eten., hihi. Vandaag even een hele midicijndoos ingericht. Visoliecapsules, vit d, foliumzuur en 4 antibiotica p dag tot en met woensdag! Ach ja alles voor t kindje he., hihi
@Nino: jemig, wat een zoektocht. Gelukkig is het in huis, want al is er een alternatief, dat zou ik niet fijn vinden... @Me: wat super lief! Waar staat het, dan zal ik ook even reageren @Kirsten: mooie test ! En heel slim van die medicijndoos! Maar waarvoor heb je antibiotica dan (ben ik alweer iets vergeten???)
Weet niet of ik het verteld heb eigenlijk, maar heb een dikke blaasontsteking sinds van de week, BAH! Het doet ook echt super zeer, heb m nog nooit zo pijnlijk gehad. Hoe is het met jou?? Zie in je banner staan: 30juli beginnen met Puregon.., wat is dit??
@dutch.. hij staat onder de naam.. pregnyl tekort!!! er zijn steeds genoeg zwangeren hier op dit forum dus hoop dat er nog meer meiden aanmelden voor mvm.. hopelijk mogen jullie dan ook snel op die roze wolk!! @kirst.. ahhh das niks die blaasonsteking.. hopelijk is het snel weer over!! en lekker eten hoor meid!! je hebt nu een goed excuus hahahah
@Kirsten: hè jakkes, dat lijkt me vervelend! Ik heb het gelukkig nog nooit gehad, maar als het zo'n pijn doet, pff... Puregon is het hormoon dat ik moet gaan spuiten om de eicellen te stimuleren. Dat hormoon komt bovenop de spuit met Decapeptyl wat ervoor moet zorgen dat mijn natuurlijke cyclus stilgelegd wordt.
@Kirsten: hele mooie test. Even balen van de blaasontsteking. Geen ervaring mee maar schijnt inderdaad behoorlijk pijnlijk te kunnen zijn. Hopelijk ben je er met die ab weer snel vanaf.