Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    WAT EEN SUPER NEEFJE HEB IK TOCH!!! AAARGHH OM OP TE VRETENN!!! Mmmmmmm Lekkerding! hihi

Ja tot nu toe lijkt t alleen maar erger te worden, maar moet het ook even de tijd geven om te gaan werken, moet nog tot en met woensdag 4 op een dag., we gaan het zien.

Verder helemaal maar dan ook echt helemaal in de wolken sinds de CB digi..,, hihihi. WIL HET WEL VAN DE DAKEN SCHREEUWEN!! Maarja toch maar eerst die echo afwachten.., ben zo benieuwd!! Ga echt janken als ik al echt een kindje ofzo kan zien hoor.., hahaha

2. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. ja als de echo goed is zal het zeker echt een opluchting zijn!!! ennnuuhhh janken mag hoor;)

maareehh.... waar blijft je bannertje??:D

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Durf nog niet zo goed.., Toch maar ff wachten tot de echo denk ik., al heb ik er al wel over nagedacht hoor.., maar was de vorige x erg snel met alles en wil het nu wat rustiger aanpakken, (alhoewel ik al behoorlijke plannen maak wat betreft de kamer en mn werk hoor, hahaha)

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    (0) 4 weken 20-12-2012.jpg Dit was mijn buik in december toen ik ongeveer 4 weken was.,

IMAG0221.jpg En dit is mijn buik vandaag, ongeveer 5 weken!
    Hoe ga ik dit voorlopig nog verbergen?
    Gister hadden we een feestje., nou shirtje aan riem erover, vestje half dicht en hele avond buik inhouden anders gingen mn darmen (denk ik) over mijn riem heen hangen.., hahaha Mijn riemen worden zelfs te klein!! Dat wordt eind van de week ff shoppen voor verhullende kleding voor de aankomende verjaardagen, hahaha

En AUW AUW!! Wat doen mijn tepels/borsten toch zeer zeg!! Lijkt soms wel alsof mn tepels in de fik staan ofzo.., auwie.

Maar al met al trots op mijn nu al vormende buikje en duidelijke tekenen van zwangerschap..,!! Dit moet toch wat goeds betekenen denk ik dan.., hihi

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wow Kirsten, wat een vrolijkheid, geweldig!!!
    Dat verhullen lijkt me inderdaad lastig. Zeker met zo'n lijntje als dat van jou (het lijkt me met zo'n buik als de mijne niet zo moeilijk een beetje extra te verhullen). Maar al die dingen móéten gewoon wat goeds betekenen!!! :D
    Geniet ervan meissie!!!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Thnx dutch!!! Wordt ook helemaal vrolijk van je reactie ! hihihi..,

Zo'n lijntje als van mij? Ik ben opzich nog best gezet hoor.., mollig is het meer omdat ik ook aardig klein van stuk ben, maar het is wel aardig duidelijk zo, het is een hele andere buik als dat je wat voller bent..,
    Maar zit me echt te bedenken wat voor model jurkje of iets ik in godsnaam zou moeten halen, mijn schoonmoeder wordt 50 dus moet wel wat leuks aan en niet gewoon een slobbershirt ofzo., Lastig.

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Nou, op de foto zie je er slank uit hoor!!! Maar als het echt een ander soort buik is dan snap ik wel waarom het lastig is ja. Zeker met dat soort feestjes op komst, want naar een 50e verjaardag trek je inderdaad niet zomaar iets aan. Al helemaal niet als het om je schoonmoeder gaat ;)

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee inderdaad.., dus dat wordt nog een leuke uitdaging.., ben al op otto en wehkamp sites aan het neuzen maarja daar zitten allemaal van die dennetjes in de jurkjes en dan heb ik geen idee hoe dat gaat vallen.,! Dus denk ik toch maar van de week het centrum in en passen.., Denk mn moeder maar ff mee vragen om te keuren ;) hihi.

Dankjewel voor je compliment.., ben vaak wel met mijn gewicht bezig maar schommel wel veel.., mijn BMI zit vaak net in het groene of net iets erboven, Ach iedereen heeft wel wat zeg ik dan.., hihi

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
  10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, je hebt genoeg kwaaltjes lees ik wel. Ben er van overtuigd dat het goed zit. Kijk dan even naar mezelf. bij beide miskramen had ik niet zoveel kwaaltjes. Bij de zwangerschap van Lars leek het wel of mijn borsten echt super groot waren. Ik moest al meteen ander bh's kopen omdat de andere niet meer paste.
    en al mooi buikje hoor. Dat word shoppen.

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja shoppen wordt het zeker., alleen deze maand nou net even niet zoveel rek maar het is niet anders.. Bh's zijn ook wel noodzakelijk maar weet echt niet wat voor.., van die meegroeidingen zitten geen voorgevormde cups in dus heb je al snel van die uitstekende tepels door je shirt heen (en daar houdt ik niet zo van) maar met voorgevormde cups zit weer niet zo lekker.., pfff lastig lastig haha.,
    En ja dat buikje heeft aangepaste kleding nodig! Anders is het geen verrassing meer ;P) hihi..,

Lief is Jens he.., met z'n billetjes voor de camera! haha

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, ik heb toen mijn normale bh's een maat groter genomen. Heb ik heel de zwangerschap mee gedaan. Heb het toen gewoon gevraagd in de winkel waar ik altijd mijn bh's kocht. Zij raden dit aan.

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    #3713 kirsten87, 1 aug 2012
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
    Oke., Ja dat is wel een goede optie., ga vrijdag kijken als ik me dan weer beter voel., BAH! Gisteren begon het:
    Smorgens alweer urine ingeleverd omdat ik er die nacht 5KEER uit moest.., NIET NORMAAL.., en het deed me steeds meer zeer.., geen bacterieen te vinden, smiddags rond half 12 daarvoor naar de dokter geweest, hij zet urine op kweek, 1x 24u (niks in te zien) 1x een week daar moet ik volgende week voor bellen.

Zit ik smiddags rond een uurtje of 4 - half 5 lekker kassa te draaien wordt ik me toch ineens duizelig enzo.., dus hup naar boven (kantine) ff wat drinken en eten., en mijn leidinggevende liep me achterna en zei: Het gaat niet goed he.., jij gaat naar huis! NU ! Nou heel lief en zo gezegd zo gedaan.,
    eenmaal thuis heel netjes een rundervinkje(goed doorbakken) en spinazie gegeten, wat denk je, KOTSMISSELIJK! Diarree, kots-neigingen, rillen, géén koorts.., Vervolgens heeeel veel geslapen gisteravond en vannacht en vandaag nog steeds weeig, pijn aan mijn blaas, onderrug doet enorm zeer, steken onderin mijn buik (lijkt niet mijn blaas) koud/warm (nog steeds geen koorts) giga moe., en last van mijn liezen/billen (hoop niet dat het mijn bekken zijn) Dagje wel volgemaakt met werken, maar vraag me niet hoe..,
    Morgen moet ik van 12 - 21u Ik bekijk morgenochtend hoe ik me voel of ik wel of niet ga.., maar zoals vandaag wil ik niet meer, en het maakt me ook zooooo bang dit allemaal. Het kan best een buikgriepje zijn, maar wordt vooral van die steken heel erg bang!!!

Vanavond nog op stijl en sprong met de hond naar de dierenarts, heeft zijn hele wang open gekrabt (vermoedelijk een bijensteek of iets dergelijks) HOPA weer 64euro, antibiotica, zalfje, zeepje..., ach jah Al met al gaat het fantastisch hier.,
    1 voordeel: Vriendjelief is super super lief voor me.,! hihihihi., heeeerlijk

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he meis... die steken zouden best je baarmoeder kunnen zijn.. die gaat oprekken en daar kan je best last van hebben....
    als je gevoelig bent voor Bl. ontsteking lekker veel cranberrysap drinken... is erg wrang van smaak, maar zitten stoffen in die goed zijn ter voorkoming van bl.ont. en beginnende ontst. afbreekt...

15. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. ohh wat een kwaaltjes al... hopelijk zakt het weer af als je wat meer richting de 12 weken komt..;) beterschap meis.. en ook voor je hondje!!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    9 augustus om kwart voor 12 is de eerste echo.,!!
    Wat had ik een lieve vrouw aan de telefoon die me dondersgoed begreep.., dus dat betekend nog maar 1 weekje wachten!! YEAH!

Vriendjelief gister in bed: JEUTJE wat heb jij een dikke tieten man.,! hahahaha Ja schat, hoort er ook bij, maar er blijft niks van over naderhand hoor..,;) hihihi.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn meid, dat je eerder mag gaan gluren!! Duim me suf voor een mooi knipperlichtje voor je!

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Thnx meid!! Ik ben ook heeeel benieuwd., maar ergens denk ik wel dat het goed zit hoor, maar steekjes en dingetjes maken je zo bang., wil gewoon zekerheid!! Hihi

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Dat klinkt als een griepje. Die steekjes kunnen idd je baarmoeder zijn. Wel super fijn dat je echo stuk eerder is. Ga heel hard duimen. en we horen het volgende week.

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mira, nino en dutchdiva hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina