Deesje: Druk druk druk... 12 juli sleutel nieuwe huis gekregen, daarna veel schilderen en klussen in nieuwe huis, 26 juli verhuisd (was toen super warm, 30 graden ofzo en moesten wij alles verhuizen, pffff...), gisteren sleutel oude huis ingeleverd en nu dus standen doorgeven voor water, gas en licht... Verder is het hier nog een enorme troep en moeten we nog veel opruimen en verder klussen, maar wonen doen we er al wel En het bevalt super goed!!! Verder nog steeds aan de Clomid (5e ronde, 4e ronde zonder FM's). Na deze ronde moet ik de GYN weer bellen voor afspraak. Ben bang dat we dat moeten doen en ook bang/benieuwd/angstig voor wat we daarna moeten gaan doen... Clomid ophogen (hoewel ik met 50 ieder maand een mooi eitje hebt die springt op dag 16 of 18 in een cyclus van 30/31 dagen...), IUI erbij (hoewel eerder onderzoek bij manlief zijn zaadjes niks uitgewezen heeft en er dus alles goed bij was), verder onderzoek bij mij... Zit daarom wat betreft MMM, zwanger worden en andere zwangeren even niet goed in mijn vel, eergisteren laatste pil Clomid voor deze ronde op, dus mijn hormonen zijn weer flink aan de gang (merk daar iedere ronde meer van, hoofdpijn, misselijk, pesthumeur na de pilletjes...) en maak me om de stomste dingen boos, raak ik opgefokt enz, dus ben, mede hierom en door de verhuizing, even niet zoveel op ZP te vinden... Kan even niet goed tegen alle berichtjes over testen, kindjes en alles er omheen. Sorry...
Mira, even gewoon een dikke knuffel voor jou meid! Ik vind je een kanjer echt waar!! De reis naar een wondertje is niet altijd zonder bergen en dalen maar ook jullie gaan er komen. Blijf erin geloven!! En verder: Eventjes nog zwaaien voordat we morgen voor een weekje naar Duitsland vertrekken!!! Fijne week meiden.
Mira: Gigantisch begrijpelijk., en o wat vind ik het super vervelend voor je.,!! Ik wilde dat ik wat voor je kan doen maar helaas kan ik dat niet. Die clomid is rot-troep, BAH! Het is geen pretje, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het ook voor jullie het gewenste resultaat gaat hebben. Sterkte meis, je bent een topper!! Ik denk aan je en duim voor je..,.! Zet m op meid.,
@ mira, heel begrijpelijk dat je afstand bewaard. En ik ben er van overtuigd dat er bij jou binnenkort ook een kleintje komt.
@mira.. ohh eindelijk verhuist.. fijn dat het huisje naar jullie zin is.. wel snel fotootjes spammen hoor!! en heel begrijpelijk dat je even je rust pakt..je hebt het al druk genoeg met alles!ik blijf voor je duimen meid.. dikke knuffel!! @mams.. fijne vakantie!!!
Ik voel me gelukkig een stuk fitter., eten valt wel aardig goed, nog wel wat gerommel maar ik denk dat dat ook gewoon bij de zwangerschap kan horen.., Vandaag bij fysio geweest, die heeft even goed mijn onderrug meegepakt dit keer en naar mijn bekken gekeken, vooralsnog ziet dat er prima uit dus gewoon blijven doorgaan met de oefeningen en dan blijf ik hopelijk bi-vrij Geshopt met mams, geslaagd voor het sarahfeestje van schoonmoeders en nog een leuk tuniekje voor gewoon, ook een nieuwe bh die wel past gescoord! hihi., blij met mijn aankoopjes en voor een leuk prijsje was mooi uitverkoop nu.
@Mira: begrijpelijk hoor dat je er even niet zo goed tegen kan. Digiknuffel! Hopelijk horen we van jou ook snel goed nieuws. Hier weer lekker. 2 weken gekampeerd. Helaas wel 2 weken slecht geslapen. Kira doet het super. Ontwikkeld zich goed en is zeer druk om de wereld om zich heen te ontdekken. Ik voel me helaas nog steeds niet goed. Heel erg moe. Waarvan ik vermoed dat het ook wel eens met mijn suiker te maken zou kunnen hebben. Deze week dus prikset opzoeken en maar weer even prikken. Zit ook nog steeds helemaal niet goed in mijn vel dus waarschijnlijk binnenkort toch maar naar een psycholoog. Oude hond heeft kennenhoest. Dus nu hard aan het duimen dat het vanzelf weer geneest. Anders eind deze week naar de dierenarts voor een ab kuur.
Mira en andere meiden, ik duim nog steeds voor jullie!!! Vaddie, heh wat balen dat het nog steeds niet goed met je gaat! Wel goed dat je de stap gaat zetten, heeft lang genoeg geduurd nu toch?! Gaat het niet vanzelf, dan maar met een beetje hulp! Ben benieuwd naar je suikers. Kirsten, kan je nog slapen snachts ?
Nou Skaya dat wordt heeeeeel lastig.,!! hihihi.., NOG @ NACHTJES.,!!! AUWIE!! Borst knalt geloof ik bijna uit elkaar.., aiii wat doet dat zeer zeg.., maar allemaal goede tekenen zeg ik dan maar.., Verder giga moe maarja ook dat zal een goed teken zijn, dan gebeurd er tenminste wat van binnen ., Zoals ik al zei: NOG 2 NACHTJES..,!!! Wat een spanning, maar wat gaaf, ik voel het: We gaan een hartje zien en dat wordt fantastisch.,!! Duimen jullie dames??.., THNX! Hoe gaat het met Nino & Dutch? Mira: Ik hoop dat jij je ook weer een beetje opgepept voelt., maar ik snap je gevoel heel erg, neem de tijd voor jezelf meis.., ook bij jullie komt het goed.,
@Kirsten: bijna, bijna, bijna!!! Ik weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen... heb de rest even niet onthouden, want ik zit een beetje te stuiteren door mijn echo van vanmorgen. Er groeien heel veel eicellen en zes daarvan zijn nu al groot genoeg. Er bestaat een reële kans dat ik vrijdag al een punctie heb en door het laatste hormoon zijn er nog eens zes eicellen die kans maken op een laatste groeispurt waardoor ze ook goed zouden zijn. Dan zouden er dus tussen de zes en de twaalf rijpe eicellen zijn! Ik ben echt blij. Mocht er nog geen punctie komen dan zitten er ook nog wat eicellen die nu nog te klein zijn (10-12mm) en die dan nog kunnen doorgroeien, maar de verpleegkundige kon zich dat niet voorstellen... Ik word vanmiddag gebeld, dus mijn duimen draaien hihi.
DutchDiva! Wat een goed nieuws!!!!!! Goh wat spannend allemaal joh! Logisch dat je zit te stuiteren Ik stuiter gezellie met je mee! Ben hartstikke benieuwd hoe het verder gaat deze week. Hou ons op de hoogte hè en mocht ik je missen...succes met de punctie! Lijkt me bijna onmogelijk dat die niet doorgaat Oooh leuk leuk leuk! Hopelijk weer een roze wolk in aantocht!
WAUW DUTCH!! Geweldig.,!!! Meer woorden heb ik er niet voor.., ronduit GEWELDIG!! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt., ik brand van nieuwsgierigheid.,! Hier: Vanmorgen voor het eerst overgegeven na het ontbijt, bah.,! Ben bijna de hele dag door misselijk/weeig ., bijna niks qua eten / drinken staat me aan, dus eet wel maar hele kleine beetjes tegelijk. Ach het is een bijkomstigheid en ja ik ben dolgelukkig dat ik al die kwaaltjes heb, dit maakt mij echt zwanger en geeft mij heel veel vertrouwen.,!! Heb het er dubbel en dwars voor over..,
Wat een lieve reacties, bedankt! En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Dus al stuiterend het volgende: VRIJDAG PUNCTIE!!!
Dutch, waaaa wat goed!!!! Superspannnenddd!!! Succes vrijdag!!!! Kirsten, ik hoor het al! Op en top zwanger! Met alle kwaaltjes die erbij horen! De vlag kan uit hoor...geniet ervan ahahha