@dutch... jaaaaaaaaa meid wat een goed nieuws!!!! heel veel succes vrijdag met de punctie!!! ik duim voor je!! supermeid ben heel blij voor je!! @kirst.. lekker hoor al die kwaaltjes.. al moet ik zeggen dat die gekke buikpijntjes en misselijkheid en duizelingen bij mij op een gegeven moment zo normaal waren.. je went er ook wel aan.. geniet ervan meid.. en veel succes morgen!! en spammen he
O dutch.,! IK BLIJF ZO BLIJ VOOR JE.,!!! Hier vandaag de echo.., wat spannend en wat een K**nacht heb ik gehad zeg.., pffff telkens wakker, nare dromen, bah., ! Maar we gaan natuurlijk van het beste uit.., Ben de hele dag door misselijk, zou toch goed teken moeten zijn? Maarja we gaan het zien., nog 3,5 uur.,!!!!!
Nou dames.., hier is ie dan.,!!! De eerste echo.., nog te vroeg om de hartactie te zien het is allemaal nog heeeeel klein.,! Maar er zit wat!!! Dat is beter dan niks.., 24e de 2e echo en daar is vast en zeker een hartactie op te zien., i know it!!! Ben helemaal happy!!!
En zien jullie dat.., de foetus is hier in een hartvormpje op de kop!! Dat zegt toch genoeg..,? En we hebben wel wat zien bewegen hoor.., zal wel goed zitten.,!
Zow! Je ziet het goed!!!! Bij mij zag je echt veel minder. En ik ben op ongeveer 5 weken geweest. Er was toen ook nog geen hartactie te zien. Foto staat in mn album Leuk hoor, dat hartvormpje Is gewoon een 'teken'
@ dutchdiva, wat een geweldig nieuws zeg. Wanneer wordt er dan een eitje(s) terug geplaatst? @ kirsten, wat een prachtige echo zeg. Dan zou je rond de 8 weken zijn toch de volgende echo?
Zie het Tina.,!! Nou kijk.., bij jou is het ook goed gekomen met zo'n klein stipje, bij mij gaat dat ook lukken!!! hihi., Ja dees, 8,6 zeg maar vanaf laatste menstruatie en dan gaan ze bekijken hoever ik echt ben., Ben der helemaal vol van.,!! Zo gaaf dit.,!!!
@kirst.. wat een mooie echo!!! en lijkt op een hartje ook!!! je buik is letterlijk vol met liefde! zit nu alweer vooruit te kijken naar je volgende echo!
Hihi thnx me! Mn hele lichaam zit vol met liefde! Al voel ik nu weer misselijkheid maar als dat weg is heb ik weer kriebels! Dit is zoooo gaaf! En dat gebeurd in MIJN lkichaam?!?! Heeeel onbegrijpelijk maar zo ontzettend gaaf gevoel! YEAH ook bij mij kan het dus..., whoehooeeee. Hihihihi
Hoi meiden!! Ben weer terug van vakantie. We hebben heerlijk genoten van elkaar en de schitterende omgeving. Voordat we weggingen nog even paniek, ik verloor bloed. Gelukkig was het toen de VK kwam geen vers bloed meer dus gaan ervan uit dat het door de seks kwam(nouja...poging tot want heb manlief gestopt omdat het niet fijn was). Gelukkig niks aan de hand dus en rustig kunnen vertrekken. Maar pfffff wel heftig zo in de bulten met een dikke buik. Heb het overleefd gelukkig Wel blij weer thuis te zijn, lekker op mn zachte leren eethoekstoelen en vanavond onder mn eigen douche en in mn eigen bedje! (bed was niet fijn voor mijn rug) We hebben op 1 dag na, elke dag wat ondernomen dus veel gezien en gedaan en heerlijk gezwommen bijna dagelijks. Echt heerlijk! Nu is het op naar de laatste loodjes En de puntjes op de I zetten in huis. Heb ik hier nog belangrijke dingen gemist?
Ik lig eigenlijk te rusten maar zal jullie alvast op de hoogte brengen. De punctie ging goed en tot nu toe zijn er 11 eicellen gevonden. Het kan zijn dat er een paar niet geschikt zijn, dat horen we morgen. Zondag horen we of er bevruchting heeft plaatsgevonden en als dat zo is hebben we maandag de terugplaatsing. @Kirsten: proficiat meid!!! Later meer...
@dutch... wooowww 11 eitjes!!! daar moet gewoon wel een bevruchting uit voort komen.. ik duim voor je meid! spannnend!!!!! @mams.. ohh schrikken idd met dat bloedverlies.. gelukkig niks ernstigs! zo te horen heb je het heerlijk gehad met je gezin! nu lekker alles afmaken wat nog af moet en lekker veel met je beentjes omhoog! het weer word steeds beter dus genieten maar!!
Oooh dutch! Wat spannend! Duimen duimen duimen!!!! Mams: Welcome back! he bah, das natuurlijk wel schrikken... Gelukkig is alles goed. Heb je wat gemist...euhm kirstens echo en dutch haar eieren
Mams: OEI Das schrikken.., fijn dat het gelukkig mee viel.., nu weer heerlijk in je eigen bedje! Dutch: WAUW!!! 11!!!! GEWELDIG!!! Rustig aan meid., ik blijf voor je duimen.., super nieuws dit!!
Hoi meiden, Ik weet niet hoeveel eicellen er uiteindelijk geschikt waren, dat kon ik niet terugvinden, waarschijnlijk hebben we iets niet helemaal begrepen, maar we zijn vandaag gebeld door het ziekenhuis en er zijn zes eicellen bevrucht! Met 1 of 2 van die embryo's hebben we morgen de terugplaatsing
Waaw DutchDiva! Wat een fantastisch nieuws! Ik ga morgen superhard voor je duimen!!! Hopelijk gaat alles goed en heb je over een 2-tal weekjes een positieve test in handen. Fingers crossed! Oh...en gefeliciteerd met je "6-ling"