Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@dutch... jaaaaaaahhh wat goed!!! gefeliciteerd met je 6 ling idd!:D ik ga hard voor je duimen meid!!! veel succes morgen en hopelijk snel op roze!!!:D

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    WAAUWW!! DUTCH!! Heeeeel veel succes vandaag..,!! Super zeg..,

Ik duim voor je.,!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WOW Wat een geweldig nieuws meid :D

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dutch: geweldig nieuws! Hoe is het gegaan?

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ dutch, wat een geweldig nieuws zeg. Hoe is het gegaan?
    Hoeveel hebben ze er terug geplaatst?

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Dutch: hoe was het?

Ik zat zo eens te denken... Als je 1 eitje terugeplaatst krijgt, kun je dan nog een 2-ling krijgen? Een 1-eiige dan... Of zien ze dat op voorhand in het ziekenhuis?

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Heyyyy meiden,

Zo ben weer terug van 8 dagen kamp met mn werk en zaterdag op zondag is mn neefje (nu 9 maanden) heel de dag en nacht geweest. Was echt super. Nu rustig dagje gehad ben echt gesloopt!

Donderdag ben ik begonnen met de injecties. Het prikken zelf valt best mee. Eerste keer op kamp, dus dat was wel vervelend (stond te shaken als een gek). En het meest rotte was dat ik pas 12 dagen na het stoppen met de provera ongi werd, dus was echt over de zeik. Had ik geaccepteerd dat ik aan de injecties moet, kreeg er zelfs zin in... en dan word je niet ongi. Super frustrerend, maar gelukkig kwam het toch nog. Het klaar maken van de injecties vind ik het meest lastige. De lucht eruit krijgen zonder al teveel te verspillen. Het is al 2 keer mislukt. Spoot er teveel uit. Hoe ging dat bij jou dutch? Morgen de eerste meting. Is pas na 5 keer spuiten, dus moet er denk ik nog niet teveel van verwachten.

@ Kirsten: Ohhh heb net je mooie echo bewondert! Wat goed zeg! Al die kwaaltjes neem je ook op de koop toe. Is een mooie bevestiging toch.

@ Dutch: Oeehhhh wat spannend. Hoe is het terug plaatsen gegaan? 6 bevrucht dat is toch best goed!? Deed de punctie erg pijn? En de terugplaatsing? Hoe voel je je? Haha beetje veel vragen... :)

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ nino: veel succes vandaag!!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nino: RESPECT!! ik vind het echt heel knap.., spuitjes klaarmaken, zelf injecteren, je bent een topper en ik duim voor je dat het snel resultaat boekt.
    Ik ben heel benieuwd naar vandaag, succes!

Dutch:.., En??En??En?? Wat spannend dit.,!!

Hier: Misselijkheid wordt steeds erger, moest gister de avond werken maar heb bijna de hele avond, op het werk, boven de pot gehangen, niet dat het eruit kwam maar wel het gevoel en aan het kokken, BAH!
    Nu sta ik op met nog steeds hetzelfde gevoel, gebruik ondertussen wel de Okugest van VSM maar helaas mocht het gisteravond niet baten. Probeer wat droge krackers te eten nu, maar als ik me zo blijf voelen bel ik maar een dagje af. Anders hang ik op mijn werk continue boven de pot, dat kan toch ook niet? Heb er ook echt verrot van geslapen, vannacht ook continue naar de badkamer., bah!

Maar dames, begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds hartstikke blij met mijn zwangerschap hoor., echt waar! Maar pfff die erge misselijkheid is soms wel heel vervelend.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nino, welkom terug meid!!! Super knap hoor dat je dat allemaal aankunt en aandurft, dat spuiten enzo. Hopelijk snel resultaat!

Dutch, hoe is de TP gegaan???? Ben zoooo nieuwschierig!!

Kirsten, wat rot dat je zo onwijs misselijk bent:( Ik was ook wel heel erg misselijk maar had er met werk geen problemen mee. Kan me voorstellen dat het erg lastig is. Gelukkig denkt je leidinggevende wel met je mee. En als je je te beroerd voelt om te werken dan bel je gewoon af...Al zal dat idd wel lastig aanvoelen.

Hier vandaag 34 weekjes! Jeeeetje wat gaat het toch allemaal hard! Nog 3 weekjes en dan mag ons dametje al komen!
    Ik ben zo benieuwd wanneer ze het tijd vind en besluit te komen.
    Word alleen iets minder gelukkig van de weersvoorspellingen...Pfff een hittegolf! Moet dat echt nu nog???

11. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje dames!
    Vanmorgen fm gehad. Nog niet veel bijzonders zoals ik al dacht. 1 eitje van 11 mm. Nu nog door blijven prikken en vrijdag een meting. Hopelijk zit er dan vooruitgang in.

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nino.., we zeggen dan: Beter iets dan niets.., toch?? Vrijdag even afwachten indd of er vooruitgang in zit, Ik duim voor je meis.,!!

Jeetje mams!! 34 weken alweer.,! Niet normaal hoe hard dat gaat zeg.., Super spannend.., wanneer zou ze komen? Leuk hoor!

Ja die misselijkheid is niet fijn. Net maar even gauw naar de supermarkt geweest (had niks in huis, geen bouilon, geen brood, geen fruit meer) maar niet echt een succes., wel in huis gehaald wat ik hebben moest maar was NET op tijd thuis., blegh, nu een stukje fruit gehad en dat lijkt goed te gaan..,
    Heb ook een wijs advies van mijn moeder gekregen: Eet vooral waar je zin in hebt of het nou goed lijkt of niet, als je maag echt van streek is gooit hij toch wel ALLES eruit en houdt je heust wel wat binnen voor je spruitje.., nou dat proberen we dan maar.., hihi.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wijze mama kirsten!

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @nino, hoe lang moet je meestal prikken? Hoe groot moeten de eitjes zijn?

@ dutch, en? En? Ik ben erg nieuwsgierig.

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden!

Sorry dat ik jullie heb laten wachten... Het is erg goed gegaan! We hadden twee A-embryo's. Daarvan zit er eentje in mijn buik en eentje wordt omgetoverd tot een cryo. Echt een heel apart maar prachtig gevoel. Nu, alweer ;), afwachten tot 28 augustus, dan mag ik testen. Ik hoop het zo!!!

@Tina: ja hoor, een tweeling kan nog best. Ik ben daar niet zo mee bezig, want bij ons zitten twee-eiige tweelingen in de familie dus ik heb er altijd rekening mee gehouden dat wij een tweeling zouden kunnen krijgen. Nu we maar 1 embryo teruggeplaatst gekregen hebben, denk ik niet dat dit gebeurt, want eeneiige tweelingen komen bij ons niet voor, maar goed, zo wel is het ook goed.

@Nino: fijn dat het spuiten meevalt en dat er al wat te zien was. Ik weet niet of menopur hetzelfde doet als de puregon die ik had, maar ik moest 225 eenheden spuiten (vrij hoge dosis) en had na 9 dagen voldoende eicellen om te punctie in te plannen. Dat was veel sneller dan ze verwacht hadden. De punctie zelf viel me erg mee. Bij mij zijn ze langer bezig geweest met het infuus dan met het aanprikken van de follikels, terwijl ik er toch genoeg had. Ik voelde het aanprikken goed, maar de pijn was te houden, dus ik heb het gedaan met de minimale hoeveelheid morfine. Ik heb er nu nog wel last van, maar goed, mijn eierstokken zijn dan ook nog erg vergroot en de punctie is toch een ingreep, dus ik moet mezelf ook de tijd geven om te herstellen. Bij de terugplaatsing voelde ik alleen de eendenbek (zal nooit mijn favoriete gereedschap worden ;)), maar als die eenmaal zit, merk je er niks meer van.
    Hoeveel eicellen willen ze bij jou laten groeien?
    Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. Of stuur een Pb'tje als je dat liever doet, geen probleem!!!

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Mams: jippie, alweer 34 weken, geweldig!!!

@Kirsten: He bah, die misselijkheid is niks, hopelijk wordt het snel beter, sterkte!

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dutch.,! WAUW! Wat goed.., weer een stap verder.., ik blijf zo voor je/jullie duimen..,!! Spannend hoor.., nu maar afwachten tot eind van de maand dus.., zal een lange rit voor je worden.., Ik leef met je mee naar de datum toe., wij hebben een paar dagen eerder de 2e echo, waarin moet blijken of wel wel of geen hartje hebben!! Maar we gaan natuurlijk uit van yes! :d

Vriendjelief was extra vroeg naar huis gegaan om bij mij te zijn, super lief! Samen lekker gekeuveld en over namen gehad, en wat denk je.., hoogst waarschijnlijk hebben we de meisjesnaam al.,!! 1 die ik al een hele tijd op nr 1 had staan!! YEAHH! hihi.,

Misselijkheid: Tsjah aan de ene kant denk ik waar zeur ik in godsnaam over, als ik dan lees over de spuiten en terugplaatsing en alles., maar pff de hele dag door en 10x spugen op een dag is niks waard., maar goed, sinds half 12 al niet meer gespuugd laten we duimen dat ook mijn avond eten erin blijft zitten en ik lekker morgen weer aan het werk kan zonder gespuug.

18. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kirsten: natuurlijk gaan we uit van YES!!! Dit beebje zit gewoon goed en heeft straks een sterk kloppend hartje! En wat lief van je vriend, super! Moet je me toch eens leren hoe je jouw naam tot dé naam kunt krijgen ;) Ben nu al erg nieuwsgierig...
    En lekker blijven 'zeuren' hoor. Het zwanger worden gaat je misschien makkelijker af dan sommige van ons, maar dat wil niet zeggen dat je niet kwijt mag waar je mee zit. Alleen omdat zwanger zijn een blijde gebeurtenis is, zou je niet mogen balen van het spugen? Natuurlijk wel! Gewoon delen hier hoor!!! En straks natuurlijk ook alle mooie dingen!!! :) Ik duim dat je je snel beter gaat voelen!

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ahhh thnx dutch! Ja spugen is echt enorm vervelend. Heb alweer dik een uur zo'n vette brok in mn keel dat t er elk moment weer uit kan komen. Bah.
    Morgen nog een dagje vrij. Had mn leidinggevende al geregeld omdat ze vond dat ik mn rust nodig had. Echt super lief.

De naam: tsjah had m al eerder geroepen en toen vond ie t niks. ik balen natuurlijk maar hele poos (denk wel een half jaar of langer) niks meer over gezegd en nu weer verteld dat ik .... Een hele mooie naam vind en toen zei hij: ja eigenlijk vind ik dat ook wel wat! Krachtig en mooi en origineel.., tadaaaa staat dus op nr 1. Yeahh!!! Hihi

20. me83

me83 Niet meer actief

@dutch.. super goed allemaal zeg! ben blij dat het ondanks alles toch best is meegevallen voor je. voor nu alvast een beetje gefeliciteerd want stiekem ben je wel al een beetje zwanger.. nu zal ik voor je duimen voor een mooie innesteling! en dat jullie beebje goed blijft plakken!;)

ben nu weer zo benieuwd naar de testen,echo's en metingen hier! spannend meiden!!:D

Deel Deze Pagina