Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

ja dat gaat gelijk met het chromosonen onderzoek.

maar van wat ze kon zien zag ze een uitstulpingkje.. bij een meisje is de clitoris heel groot.. dus lijkt op een jongetje..en daaronder zag je die hele kleine gaatjes.. plasbuis,vagina en anus waarschijnlijk.. daaruit kon ze zover ze kon zien zeggen dat het een meisje was.. maar 100% zekerheid geven ze nog niet.

2. me83

me83 Niet meer actief

hun zeiden dat het best snel ging.. het duurt altijd lang met de eerste omdat de baarmoeder nooit open is geweest.. dus het verstrijken en opengaan duurt erg lang..

de pijn was heel erg.. zeker toen het vast ging zitten in de bm mond.. ik vroeg toen wel om een ruggeprik.. maar was al zover dat het geen zin meer had.. prik in been mocht ook maar geven ze liever niet omdat je daar stoned van word..nja als ik vraag om een prik dan moet het wel erg zijn hahah.. kan echt niet tegen naalden maar nu kon het me echt niet meer schelen.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames, ben ik weer.

@Me: begon me al zorgen te maken.. Fijn dat je het achter de rug hebt, klinkt heel heftig..
    @Jannie: Lekker dat je weer thuis bent, lekker genieten.
    @Juultje: Kom op, het gaat gebeuren!!

Hier met Kirsten naar de verloskundige geweest.. Kreeg weer een leuke (maar meurende) zwitsaltas mee :) Bm is al een week pijnlijk en gevoelig, nu met het onderzoek ook.Dus zal zondag op m'n werk even kijken of ik misschien een blaasontsteking heb..

4. me83

me83 Niet meer actief

ik heb een foto in me album staan.. is wel voor vrienden only.. dus mocht je de foto willen zien kijk in me album.. en voor meiden van hier die het willen zien en nog geen vriendje met me zijn.. stuur dan ff een uitnodiging!

express prive gedaan.. en in album omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen het wilt zien! ook dat geeft niet hoor!

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kylie: He??? zondag op je werk kijken of je een blaasontsteking hebt??? Hoe doe je dat dan? Hebben jullie daar van die testen? :( (Weet even niet meer wat voor werk je doet...)

Me: Meid wat een gedoe allemaal. Hoop dat je het ergste nu achter de rug hebt. Neem nu maar lekker je rust. Hoop dat je alles een plekje kan geven. Sterkte.

Skaya: Ja, jij hebt in vergelijking met mij een echt "bakbeest" :D Ik vind grote honden echt leuk en mooi, maar ben toch blij met ons 'compacte' versie'tje :) Lekker makkelijk en snel mee te nemen, neemt bijna geen plaats in in de auto, makkelijk in bad te zetten, kan heerlijk op schoot snurken, weinig onderhoud, handzaam...Whaahaa, hoor mij m'n eigen hond 'verkopen' :p:D:D:D
    Maar zou haar voor geen goud meer kunnen missen!

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Me: Wat een mooie foto... Ben even een beetje sprakeloos... Zo een ieniemieniemensje...

7. me83

me83 Niet meer actief

echt he.. ik stond er ook versteld van.. die oortjes en oogjes.. alles heel klein! de kleur hoort niet .. maar komt omdat het al 3 weken overleden was.. normaal is het meer rood met adertjes..

8. Kylie1986

@Me: heb je een vriendschapsverzoek gedaan :)

@Tina: Ik zit in de zorg :D

9. me83

me83 Niet meer actief

geaccepteerd!

10. Kylie1986

@Me: wow, wat is ze mooi! en al helemaal af..

11. me83

me83 Niet meer actief

jaa ben er ook trots op! :)

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Wat een mooi klein mensje!!! Sta (nou ja... ik zit op dit moment ;)) versteld van hoe mooi alles te zien is. Idd, een mini-mensje, echt af, alleen superklein!

Laatste paar uren thuis, zo de laatste dingen doen en daarna richting scoutinggebouw om het weekend te laten beginnen (druk druk druk dus ;)).

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, wat een mooi kleinklein mensje is het al zeg!! Zo gaaf al en zo af. Je mag er met recht trots op zijn meid!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, een ontzettend mooi kindje hebben jullie meid.
    Ik word er erg verdrietig van als ik er naar kijk...vind het erg bijzonder dat jullie kindje nog zo mooi intact was.

Mijn lichaam was al begonnen met het deels af te breken van Mylan*.
    En de zwangerschap af te stoten, terwijl hij net 2 dagen overleden was toen mn vliezen braken.
    Daar zal het verschil wel in hebben gezeten.

Maar meid, wees trots op jullie kleine wondertje, want ook al schijnt ze nu naast Mylan* aan de hemel, Jij bent wel haar mama.
    Je bent mama. Helaas niet op de manier die we allemaal graag hadden gezien, maar dit is jullie 1e kindje, en die heeft jullie papa en mama gemaakt.
    Wees trots.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Skaya, de placenta zit vast aan de bm tot een bepaalde termijn.
    Die laat pas in de 2e helft van de zwangerschap los als ik het me goed herinner.
    Bij mij zat die ook muur en muurvast. Ook ik ben onder narcose op de OK terecht gekomen (Me, heb je zelf gekozen van narcose of mocht je niet kiezen?)
    Heb je trouwens ook foliumzuur gekregen bij de ijzertabletten?
    Ik kreeg die wel...vroeg me af waarom en heb uitleg gevraagd aan de VK.
    Foliumzuur helpt bij de ijzeropname. Dus mocht je dat niet hebben, echt een aanrader.

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Me: Wauwie., wat is ze mooi.,!! En inderdaad al helemaal af alleen nog even tijd nodig gehad om groter te worden en aan te sterken.,
    Je mag en kan inderdaad heel trots zijn op je kindje., Neem je tijd dit te verwerken. Sterkte.

@ Juul: Zet m op meid.,!!! Nu gaat t echt gebeuren., of is het al gebeurd??

@ Jannie: Geniet van je meisje jannie., eindelijk lekker thuis.,

@ Hier: Na vanmorgen haast geen bloedverlies meer gehad., kleine beetjes en niks meer bij plassen of afvegen., Hoop wel dat t nog weer ff doorzet wil het nu wel kwijt zijn als ik donderdag controle heb. We zullen zien.,
    Vriendjelief opgeroepen voor een storing vlakbij eindhoven dus zit weer alleen op de bank., ff kijken of ik nog iets gezelligs kan doen, morgen wel werken dus optijd op bed is ook niet verkeerd,

Vandaag trouwens voor een nieuwe bank wezen shoppen! Zondag met vriendjelief kijken ALS hij géén storing heeft want heb echt een leuke bank gevonden!! EN betaalbaar! Helemaal happy., hopen dat vriendjelief het ook wat vind, hihi.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ohjeeeee.....Ik heb dadelijk afgesproken met een vriendin maar kan niks vinden om aan te trekken.
    OVERAL zie je mn gespannen (darmen) buikje in...

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ooooo wat erg.,!! Dat herken ik echt! super irritant is dat.,!
    Hoop dat je nog iets verhullends kan vinden Mams

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahaha ja het bloesje dat ik de hele week al aan heb in het openbaar:p Met een vest eroverheen.:p Dan morgen maar ff turbowassen hahaha

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha., erg he.,!? Wordt toch maar shoppen dan:p hehe

Ik ga lekker naar mijn mams., die zit ook alleen dus ff lekker saampies met mijn moeder.,

Deel Deze Pagina