@dutch: dat worden spannende weken. Zal voor je duimen! @Kirsten: balen van het spugen. En tuurlijk mag je er over klagen. Hebben wij ook allemaal gedaan toen we last hadden van zwangerschapskwalen. Dus nu jij ook zo ver bent mag je ook lekker klagen hoor. Word op mijn werk echt betaald voor mijn aanwezigheid. Zo saai! Bijna alle collega's zijn nog op vakantie en het gebouw is uitgestorven. Helaas kwam net het hoofd van de bieb binnen lopen en die zit nu op kantoor te werken. Geloof dus niet dat spijbelen een optie is.... (afgelopen twee dagen om 3 uur naar huis gegaan terwijl ik bijna geen vrije uren meer heb...) Heb echt geen bal te doen
He gadver Vaddie.., dat is echt niks.., in de kledingwinkel had ik dat ook zo vaak in de zomer, niks te doen en je tijd maar uitzitten, gadver.., Succes vandaag! Vandaag gaat het al een stuk beter, in bed begonnen met droge toastjes en rustig opgestaan, voel me nu wel aardig en nog niet gespuugd! Ben benieuwd wat de dag me brengt.
Dutch: Ohhh wat ontzettend spannend zeg!! Ga heel hard voor je duimen dat t mooi innesteld. Bij mij gaan ze voor 1 eitjes maximaal 2. Anders staken ze de ronde. Teveel risico's (ook gezien mijn afwijkende baarmoeder) En dan als er één groot genoeg is mag ik pregnyl gaan spuiten wat m laat springen en dan moeten we er flink op los seksen hihi!
Oh fijn Kirsten dat t vandaag wat beter gaat. Hopelijk blijft het zo. En ik ben het helemaal eens met Dutch en Vaddie. Gewoon eens klagen als het niet lekker gaat. Als het bij mij zover is mag ik dat toch ook ...
Ik zit net terug te lezen in het allereerste topic 'zwanger worden in 2011' en daar zie ik dat Fleurop zwanger is van haar 2de kindje, en madeliefje over 10 maanden voor een 3de gaat... Sommigen herkennen de namen misschien nog? Pfoe wat gaat de tijd toch snel he... Zit hier misschien alweer iemand te denken aan een volgende hummeltje? Ik moet eerlijk toegeven dat ik 3 maanden geleden heeeeeeeeeeel hard heb geroepen dat het bij ons maar bij 1'tje blijft... maar als ik zie hoeveel plezier we er aan hebben... moet ik toch zeggen dat ik een 2de niet uitsluit Niet dat we gelijk weer mee gaan doen aan de wedstrijden wij trainen voorlopig nog even Manlief heeft het afgelopen jaar ook stellig volgehouden dat het bij 1 frummeltje blijft. Maar vandaag schopte kleine meid in papa zn 'kindergeld-area' en toen zei die gelijk...wil je geen broertje of zusje meer? Het is als grapje bedoeld, maar dan denk ik toch wel eens 'hoe zou het met een 2de zijn?' En dan denk ik er ook wel over na dat zwanger worden en blijven niet evident is, en als er een 2de komt wil ik er ook niet heel veel tijd tussen hebben zitten. En zou graag voor mn 30ste klaar zijn dan Ben nu 27. Hihi, waar ik toch over zit te denken he Misschien blijft het wel gewoon bij 1. Moeten toch eerst eens kijken hoe het gaat zijn als we verhuisd en gesettled zijn. En denk niet dat manlief er nu al op zou zitten wachten Maar wat denken jullie? Al iemand stiekem aan een volgende gedacht? Of een kruisje voor een pilstop gezet in 2013???
Jeeetje fleurop al voor de 2e ! En madeliefje al aan een derde denken.,!!! Raar he.., als je zelf net bevallen bent of zoals een aantal meiden hier nog niet eens zwanger bent dat sommige al gewoon een heel gezien hebben samen gesteld.., heel bizar. Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik steeds gezegd heb dat ik er 2 jaar ofzo tussen wilde houden maar ik sinds een aantal maanden er sterk over nadenk om na de eerste meteen voor een tweede te gaan omdat het allemaal zo moeizaam ging en dan mijn hormonen nog in mijn lichaam zitten en ik hoogst waarschijnlijk niet weer aan de clomid hoef. Maar goed we moeten maar eens kijken hoe ik erover denk als de eerste keer achter de rug is., hihi.
@ dutch, wat fijn dat het allemaal gelukt is. Nu goed rusten. Ik ga hard voor je duimen op een mooie knaltest. @ kirsten, je mag er lekker op los klagen hoor. Die eerste 12 weken zijn ook zo spannend. @ tina, Wij willen wel heel graag een 2de kindje, maar wanneer weet ik nog niet. Nu voorlopig nog echt niet en mag niet binnen een jaar zwanger raken ivm bekkeninstabiliteit tijdens de zwangerschap.
Wat grappig.,!! Ze is rond dezelfde tijd uitgerekend als ik.., maar dan ik voor de 1e en fleurop voor de 2e., hihi
Ennuhh meiden, thnx dat ik ook lekker mag spuien hier.., Vandaag gaat t verrassend goed.., morgen dus weer lekker aan het werk.,! Hoop ik althans dat het lekker werken wordt, hihi. Dan heb ik daarna alweer lang weekend.,! vrijdag, zaterdag, zondag. en hoop ik dat volgende week een beter week wordt en eind volgende week dan echo nr 2.,!!!
@kirst.. fijn dat je weer bent opgeknapt.. hopelijk blijft het zo.. doe het vooral in de ochtend erg rustig aan en loop jezelf niet voorbij op werk.. hoe drukker je bent des te meer last van de misselijkheid! fleurop ken ik niet maar wel leuk dat ze al weer zwanger is! @nino.. al weer bijna voor de tweede meting! ik duim voor je meid!
Jeetje fleurop al zwanger van de 2de. Heel leuk, maar ook best confronterend... Me: Ja ben super benieuwd!
Nino: Dat was ook wat ik probeerde uit te leggen maar kwam niet op het woord.., ik vind het indd ook super leuk voor haar en zelfs al 1 die voor de derde gaat! Maar het is inderdaad heeel confronterend. Ook voor mij hoor.., Ik zou ook bijna voor een tweede kunnen gaan als de 1e keer gewoon goed was gegaan. En nu ook maar weer afwachten of het goed zit/blijft gaan natuurlijk..., Lastig, maar goed, leuk voor hen. Vandaag weer een meting Nino?? Succes, ik zal weer gaan duimen. Ja Me.., dat merk ik wel ja.., rustig aan doen.., Mijn werk is wel een hele drukke/hectische baan dus dat wordt wel een uitdaging. Maar zoals thuis kan ik maar beter eerder opstaan en wat moe zijn maar dat ik wel rustig aan kan doen als dat ik wat later opsta en moet gaan haasten. Ik ben nu ook al een uur wakker heb in bed van die droge toastjes gegeten, toen rustig omkleden en nu ff lekker met wat drinken achter de laptop.., zo maar eens de rest van het ontbijt maken Komt allemaal goed (hoop ik) hihi.
Ow...sorry meiden... Wat stom van me Was helemaal niet de bedoeling om iemand te kwetsen... Had beter moeten nadenken...
@Kirsten: fijn dat het spugen over lijkt te zijn. Tweede: gevoelsmatig (voor ons beide) hadden we allebei het idee om er eind dit jaar weer voor te gaan. Maar financieel........ Dat gaan we gewoon niet redden. Vooral de opvang is een enorme belasting op het budget. (moeten toch bijna 300 euro zelf betalen) Hier nog een dagje aanwezigheidsplicht op mijn werk en dan lekker weekend. Morgen komen mijn moeder, oma en zusje. Voor de gezelligheid en om een handje te helpen. Erg fijn natuurlijk! Zaterdag een verjaardag (zo geen in, schoonfamilie) en een afspraak met een mogelijk nieuwe gastouder. zondag een kinderverjaardag bij ons in de buurt. Jullie nog plannen?
@vaddie.. echt balen dat de opvang overal zo duur is geworden.. tis voor veel mensen niet haalbaar om een tweede kindje te kunnen krijgen.. hopelijk verandert er weer wat en word het wel mogelijk! miss de oma;s lief aan kijken? @kirst.. jaa lekker rustig aan he.. hopelijk gaat het goed op werk! @tina.. het geeft toch ook niet..anders hadden degene die het wel eens moeilijk vinden het ook wel ergens anders gehoord.. en je schreef het niet zo van hoor eens, maar meer uit.. zo dat gaat snel bij hun!die confrontaties blijven altijd.. en zeker op dit soort fora! voel je niet schuldig! @nino.. moet je nou vandaag of morgen voor de meting? @dutch... hoe gaat het meid! voel je je goed?
Tina: O nee joh voel je niet schuldig! Dat het confronterend is betekend niet dat ik het niet wil horen. Die confrontaties blijf je toch tegen komen. Kan het nooit uit de weg gaan. Me en Kirsten: Morgen heb ik de meting om 11.15 u. Ben heel benieuwd! Vaddie: Oh je hebt al lekker vroeg weekend. Hier het plan om zondag een dagje naar het strand te gaan met mijn ouders.
@ tina, ik had het ook gelezen van fleurop. @ dutch, hoe gaat het bij jou? @ nino, spannend morgen weer meting. Ga hard voor je duimen dat je eitjes goed gegroeid zijn.
@nino... oeeh spannend hoor morgen!! ik duim voor mooie volgroeide eitjes!! kan je lekker klussen met die hitte van het weekend @vaddie.. al lekker weekend!! heerlijk! al zit je wel al vol met plannen zo te lezen.. ben benieuwd naar je gastouder ontmoeting! veel plezier dit weekend!!
Ow gelukkig vatten jullie het niet verkeerd op Vaddie: Ja, kinderopvang is best duur he. Ik snap dat echt niet. Zeggen ze dat ze de economie enzo willen stimuleren... Nou, dan doe je toch wel iets verkeerd denk ik zo. Nino: Oeh wat spannend! Gaat een plakkerig weekend worden
O nee ik heb het ook totaal niet verkeerd opgevat.,!! Vind het super leuk voor ze., dat t mij niet zo snel gegund was en anderen van ons ook gewoon wat langer nodig hebben betekent nog niet dat het voor hen niet leuk is.,!! Vind het super leuk en best grappig om te zien hoeveel verschil er dus zit in mensen/gezinnen met dezelfde wensen. Vandaag: Rustig aan gedaan maar toch wel weer wat misselijker dan de rest van de dag nu.., dus ff een bouillonnetje en dan lekker mn bed in,. WEEKEND!! Nino: Morgen dus.., duim ik dan gewoon weer.., hihihi