@mira.. ja idd wel vreemd dat iedereen metingen krijgt en jij niet! zeker even je mond open trekken morgen en kijken waar dat heen leid.. hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid! hopelijk doen ze morgen dan ook een echo zodat ze kunnen zien of er nou een eitje in de wacht is of dat ie toch al gesprongen is...
Me: Morgen moet ik werken, dus kan niet langs ZKH, dus moet sowieso wachten tot later in de week... Maar ik ben het met je eens, ik wil meer begeleiding tijdens de behandeling, dat heb ik wel gemist... Oke, ze hadden gezegd dat ik ovutesten mocht gebruiken en heb daarnaast ook mijn temp bijgehouden (behalve dus net deze cyclus, vanwege de drukte met de verbouwing, wisselende slaapplaatsen, wisselende dekens/slaapzakken en een vakantie tussendoor) maar was de vorige cyclussen altijd erg regelmatig, alleen deze dus niet en daardoor maak ik me ook lichtelijk zorgen... Maar goed, we horen het morgen wel weer!
Jullie zijn te lief meiden, bedankt! Ik moet officieel nog tot dinsdag wachten... Zou graag morgen testen, maar ik weet niet of ik dat durf...
@ mira, ik vind het raar dat je zelf je ei maar moet zoeken. Zou idd meer begeleiding eisen. Zo weet je helemaal niks. @ dutch, ik zou vandaag al getest hebben. Zou echt niet kunnen wachten.
@Deesjedees: dat zou ik ook hebben als ik niet in de MMM zou zitten, maar de spuit Pregnyl die ik voor de punctie heb moeten zetten beval HcG en kan dus een vals positieve test geven, vandaar mijn angst...
Ik zou me ook niet kunnen inhouden. In het testentopic zijn dames die goed kunnen beoordelen of het hcg van een zwangerschap is of niet
@ dutchdiva, dan zou ik ook nog wachten totdat je mag testen van de gynaecoloog. Nog 2 nachtjes slapen.
@dutch.. ja das waar ook met die pregnyl! was helemaal langs me heen gegaan.. maar idd wat kylie zegt.. daar zitten int topic ook veel meiden die ook pregnyl gebruiken.. dus die weten wel het verschil tussen een valse streep of niet.. maar voor de zekerheid nog maar wachten dan.. heel spannend! @mira.. jaa het is idd heel vreemd dat je nu met de clomid heel regelmatig bent en na zoveel cyclussen van rond 28 ineens overtijd loopt.. zeker wat zeggen als je er heen gaat.. en als je het moeilijk vind.. neem iemand mee die daar heel bijdehand in is en die zich niet om laat praten van jaaaa we wachten het nog even af oid..neee nu moeten er gewoon meer dingen gebeuren.. want ondanks een goed cyclus(normaal dan) is er nog steeds geen zwangerschap(niet dat dat altijd hoeft) maar je wacht nu al lang genoeg vind ik..vind best dat ze metingen gaan doen zodat je precies weet hoe of wat en of je eitje wel springt en niet dat je alleen ongi word van clomidgebruik ofzo.. want dan kan je ook lang wachten.. dikke knuffel meid! en kom op voor jezelf hoor! ook jullie verdienen een wolk van een beeb en niemand die je daar onnodig voor laat bungelen als dat miss niet eens hoeft!
Mira: Inderdaad aangeven dat je gewoon de fm wil. Dan weet je toch wat meer. Het is wel lastig om de dag naar t ziekenhuis, maar je weet dan wel zeker of je wel of niet een ei hebt gehad. Tina: Tja van dat oogsten zou ook mijn idee zijn, maar dan moet je eerst in heel het IVF traject zitten. Moet je eerst op n wachtlijst e.d. Eigenlijk belachelijk toch. Je bent er meteen weken aan kwijt als je teveel eitjes hebt, terwijl ze die goed zouden kunnen gebruiken. Ach ja nederlandse gezondheidszorg... Dutch: Je zit idd nog met de pregnyl. Dat kan tot 2 weken na gebruik in je urine te zien zijn. Daarom zou ik toch ook maar nog ffies wachten om eventueel een teleurstelling te voorkomen. Je hebt al zolang moeten wachten die 2 daagjes kunnen er ook nog wel bij toch...
Hihi, ik weet dat de Pregnyl al lang weg moet zijn, de spuit was immers al op woensdag de achtste en de punctie op de tiende, maar nu ik er zo huiverig voor ben kies ik liever niet voor de mening van de kenners, maar voor de datum van het ziekenhuis. Ik ga jullie dus nog een dagje in spanning houden.
Aaaaah Dutch! Spaaaaaaaaaaaannnend! Nino: Jeujtje! Das ook stom. Laten ze bij overstimulatie de eieren in principe verloren gaan! Mira: Heb je al gebeld naar de gyn?
@dutch: spannend. Nog 1 nachtje slapen. Maar groot gelijk dat je nog een dagje wacht. @Mira: geef je groot gelijk dat je meer begeleiding wil. Vond het sowieso al een beetje vreemd dat ze bij jou zo weinig doen. Hier gaat het lekker. Nog altijd een vrolijke blije baby. Eerste tandje is door. (wist niet dat baby's zo konden kwijlen zeg) Vandaag begonnen aan het 17 dagen dieet. Dus de komende drie weken vrijwel geen koolhydraten. Benieuwd hoe goed ik het volhou.
@vaddie.. veel succes met je dieet! ik hoop dat je de resultaten krijgt die je wilt! lekker he dat kwijlen hahahah.. hang er zo;n slab onder die van plastic is met zo rand aan de onderkant... kan ze die lekker volkwijlen ipv op de kleertjes ahhahaha..hopelijk zakt het nu weer af nu het eerste tandje door is! @dutch.. echt heel spannend!!! heb je al last van dingetjes?
Net gebeld naar de afdeling. Hele lieve mevrouw aan de lijn die helaas moest zeggen dat ze niks voor me kon doen en of ik morgen naar een speciaal spreekuur wilde bellen, dan waren er verpleegkundigen aanwezig (die er nu dus niet waren) die me verder konden helpen... Ik kon helaas niet eerder bellen, want moest werken, dus ga ik morgen tussen 8.30 en 10.00 uur maar weer aan de telefoon hangen Ik ben iig al iets minder chagrijnig dan de laatste keer dat ik hier was. Gisteren heeft me de halve dag alleen thuis goed gedaan, enorm tot rust weten te komen (vreemd genoeg door helemaal niks te doen en lam op de bank tv te kijken...) en daarna met manlief aan de slag gegaan met de muur boven de tv (hangen nu her en der fotolijstjes en houten en metalen hartjes ). Joepie! Ik ben weer redelijk mezelf
@Mira: Jippie, dat klinkt een stuk beter, you go girl!!! @Vaddie: succes! @Me: ik heb last van van alles, maar durf niet te beslissen wat er van een zwangerschap kan komen en wat van de Utrogestan. In ieder geval voelen mijn buik en borsten anders dan anders en heb ik meer last van rommelende darmen en brandend maagzuur... Het zou dus kunnen... We zien het morgen... Heel spannend! Ik zal jullie morgen op de hoogte komen brengen, maar moet ook gewoon werken, dus kan niet beloven dat ik er van te voren aan toe kom... Zal ook een beetje aan de uitslag liggen denk ik...
@dutch.. schrijf maar wanneer het jou uitkomt.. wij hebben wel geduld.. wat bij mij met kwaaltjes opviel waren de blauwe aderen op de boobjes.. en veel afscheiding.. had verder eigelijk weinig last zover ik nog kan terugdenken.. ik hoop dat het goede kwaaltjes zijn bij jou en niet van de medicijnen.. maar maagzuur komt ook veel voor idd.. spannend hoor meid.. alvast veel succes morgen met testen! @mira.. ohh dat klinkt al beter meid! even lekker rondhangen is ook wel eens goed voor een mens! hopelijk kom je morgen verder aan de tel bij het ziekenhuis