Me: het ontroerd me echt, die foto..wat mooi! Ik wil je veel sterkte toewensen.. Ga nu ook even nix vertellen over hier, vind ik niet gepast. Xx
thanks voor de reacties op me meisje.. ze was zeker heel erg mooi! @mams.. ja denk daarom..bij mij werd ze in de vruchtzak geboren.die sprong net open op het moment dat ze eruit kwam.. de arts vond haar ook heel mooi.. ze zei dat ze soms er een beetje raar uit kunnen zien . maar dit keer geheel intact! k heb alleen ijzertabletten gekregen.die moet ik een tijdje slikken geloof ik.. 2 keer per dag.. heb nu 50 stuks en nog een herhaal 50 stuks..voel me iig wel beter als gister .. minder slap.. maar wel pijn aan me ribben. de curretage moest onder algehele narcose maar vond ik ook fijner dan deels verdoving.. hoef niet te zien hoe een arts erin wroet met 4 man eromheen @stampertje.. jij mag gewoon je verhaaltje neerzetten hoor meis.. dat maakt mij echt niks uit.. ben nog steeds voor iedereen blij dat jullie genieten van jullie kindje,zwanger zijn, of bezig zijn met zwanger worden.
@mams.. stonden jou boobs ook op springen na de geboorte van mylan*? mijne zijn erg pijnlijk en zit een soort harde ring in die begint onder de tepels..
Me: Vind t echt heel heftig en super mooi tegelijk! Hoop echt dat je er straks vrede mee kan hebben. Vind dat je super sterk bent meis., Maar ook jij moet je verdriet toelaten wanneer je dat heb he., Hier: Met mijn moeder gekletst over alles wat er de laatste tijd gebeurd is., ook over wat er met Me gebeurd is en over de miskramen die mijn moeder vroeger heeft gehad., was een mooie avond! Allebei niet gehuild maar goed gepraat! heel fijn., Ook lekker geknuffeld met de hond, ooo wat een heerlijk beest en wat ben ik toch gek op dat beest, soms kan je zoveel troost halen uit een hond....
@Me: meid ik weet niet goed wat ik moet zeggen... ik heb de foto bekeken en wat een prachtig minimensje! Gefeliciteerd met jullie kindje en het worden van mama en papa en gecondoleerd met dit verlies! Heel veel sterkte gewenst! Er schijnt boven weer een prachtige ster extra!
@Stampertje: wat een prachtige foto van Jim zeg, om bij weg te smelten! @Kirsten: vervelend dat je nog niet helemaal schoon bent, maar deze gynaecoloog denkt tenminste mee! Fijn dat je nog een week je lichaam het werk mag laten doen, ik duim dat dit voldoende is! @Jannie: gelukkig ben je thuis, heerlijk! Tja, en dan weet ik niet meer wat ik nog meer wilde typen... misschien toch maar eens een notitieblok gebruiken haha... Ben nu zo moe dat ik de rest weer kwijt ben. In ieder geval wilde ik nog vertellen dat we op 6 februari de intake hebben in het ziekenhuis. Ik heb echt het idee dat we nu aan het traject gaan beginnen. Hoewel ik me ervan bewust ben dat het nog maanden kan duren, ben ik wel erg blij dat we nu dan echt gaan starten op de plek waar het allemaal moet gaan gebeuren...
Juultje van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een ontzettend mooie naam Me, nee had ik geen last van. Misschien ook al omdat mijn lichaam de zwangerschap al had beeindigt voor zover dat kon??? DutchDiva, wat fijn dat de datum voor de intake vast staat. Een nieuw begin meid!
Me wat is ze een klein mooi mensje! Ik snap dat jullie heel trots zijn op haar. Heel veel sterkte met het verwerken meis. Dikke knuffel
@ juul: gefeliciteerd! Spreek je t uit als 'Lojs'? @ dutch: lijkt me fijn, n datum te weten! Alvast suc6! @ hier: Jim zat gisteren al 40 gram BOVEN z'n geb.gewicht!! Normaal gesproken wegen ze hun geb.gewicht op dag 10 ofzo! Ben m nu de borst aant geven, ik zou t iedereen aanraden! Ik was bij de zwschap 13 kg aangekomen, ik hoef r nu nog maar 3.5 kg af dan zit ik weer op de 65! snel he? Voordeel van borstv en jong zijn! Echt super.
Juuuul!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lois Geniet van mekaar..., Hier., heerlijk geslapen, vriendjelief om 1 u thuis, daar nog op gewacht want had nog heeeeel veel was om op te vouwen en nu wordt ie weer gebeld dus gaan we samen de deur uit., Fijn weekend allemaal!!
Stampertje.,: Klinkt allemaal heel positief!! Leuk hoor.., Geniet ervan en fijn dat de kilo's eraf vliegen...,
Stampertje..wel wegen net na het voeden he, want rekne maar dat die boobs wat wegen Fijn dat het zo goed gaat. Me de curretage duurde bij jou dus ook geen kwartiertje???ik ben ook een uur weg weggeweest en was erna helemaal beurs. Oh en fijn he, die katherer!
Juultje gefeliciteerd met jullie dochter Lois!! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Verder alles goed met jullie? Stampertje wat fijn dat Jim zo goed drinkt. Dat heeft weer voordelen voor jullie allebei!!
Juultje, gefeliciteerd met je dochter!!!!! Hoop dat het goed met jullie gaaatt!!! Dutchdiva, fijn dat het nu echt gaat rollen. 6 feb is al snel! Stampertje, die kleine knul van jou groeit dus als kool!! En die 3,5 kg is idd niet veel meer, maar denk ook dat er nog wel wat vanaf gaat vanzelf de komende weken. Als ik jou verhaal zo hoor, doe ik het graag net als jij! Als een bikkel door de bevalling en lekker borstvoeding geven. *fingers crossed* Geniet er lekker van meidd!!! Hier reactie gehad op mijn bod voor een box via mp. Ga zo eens even bellen
@Juultje: Gefeliciteerd met Loïs, mooie naam @Zussie: Weer oproep? Ik dacht even dat hij en marco ons uit ons bed zouden schoppen, heb alles extra goed op slot gedaan
hello, weer ff een snelle groet.. juultje, gefeliciteerd met jullie dochter lois! me, wat een mooi kindje!! jullie eerste kindje!! gefeliciteerd, maar helaas ook tegelijkertijd gecondoleerd.. heel veel sterkte meis! hier gaat het redelijk.. femke is overdag heel tevreden, maar de nachten zijn drama... het weekend ook veel visite, maar nu ff alleen met femke thuis.. zal straks ff 2 foto'tjes plaatsen.. een kindje van 4 dagen oud, maar als je zegt dat z 2 weken is geloof je het volgens mij ook.. gelukkig valt ze niet meer af en spuugt ze een stuk minder..
Jannie, laat maar zien die grote kleine meid van je Hopelijk gaan de nachten snel beter!! Kan je overdag een beetje slapen om het in te halen?