@Mira: begrijpelijk dat je sommige periodes wat afwezig bent. Maar wij denken dan ook aan jou hoor! Hier lekker aan genieten van een heerlijk weekendje thuis. Beetje klussen (verven in dit geval) en kleertjes uitzoeken. Had weer giga veel gehad van iemand. K.ira heeft nogal last van tandjes/ verkoudheid/ weet ik veel wat. Voelt zich in ieder geval niet helemaal lekker (maar is wel super vrolijk) en slaapt veel. Ook frustratie omdat ze de theorie van het kruipen wel snapt maar het in praktijk nog niet lukt om vooruit te komen.
Mira, pfff heb je blog gelezen, wat een moeilijke keuze. Ik ga er nog even over denken want ik zou niet weten waar ik voor zou kiezen. Hier weer vanaf 11 tot ong half 3 harde buiken gehad, regelmatige en vervelende maar voor mijn ervaring niet pijnlijk. Uiteindelijk wel gaan timen en 4-5-6min ertussen. Helaas stond mn moeder voor de deur om achter manlief aan te jagen dat die moest gaan opruimen in de schuur enzo en weg was de regelmaat en uiteindelijk waren de harde buiken helemaal weg...*zucht* Maargoed de schuur is opgeruimd, het gras is gemaaid, de bbq is opgeruimd voor de winter... Weer wat dingen klaar van de to-do list.
Nou mams., Ukkie houdt het spannend zeg..,Indd toch de 11e hihi. Wij hebben gister de barbecue nog gebruikt en ben nog niet in staat t rooster goed schoon te maken, morgen maar een poging wagen en dan lekker de tuin opruimen. Hier vandaag iets te veel gedaan denk ik, Giga pijn in mijn onderrug en mijn heupen, traplopen is echt niet fijn ben nu dan ook op de bank gecrasht! Gedaan voor vandaag., Zat vandaag heeeel erg tegen met de verbouwing, 2 leidingen en daar van 11u tot 17u mee bezig geweest omdat t niet wilde, pff wat een tegenslag, nu heeft mannetje hulp van een goede vriend en gaan ze als het goed is alle leidingen wegwerken, dan is hopelijk het leidingwerk gedaan, wat een rotklus is dat zeg.., En dan langzaam aan bezig met opbouwen, merk wel dat het me zwaar valt tijdens de zwangerschap, maarja over 2 weken heb ik een mooie badkamer Hier ook eindelijk een jongensnaam bedacht!! WAUW! WAT ZIJN WE BLIJ.., hihihi
@kirst... jaa je lichaam zet er sneller een rem op nu.. maar goed ook eigelijk.. even met de beentjes omhoog en lekker chillen.. morgen weer een dag... @nino.. wanneer is je nod eigelijk?
btw.. wat leuk dat jullie ook een jongensnaam hebben!! en morgen weer echo!!! leuk leuk!! wel weer spammen hoor!!! wil je van te voren al weten wat het word? en ga je dat hier ook melden?
Ik wil het wel van te voren weten en denk dat we er geen geheim van gaan maken, hebben we nog niet concreet besproken. Gisteren nog eens over de jongensnaam gehad en vriendjelief is het er helemaal mee eens.., alleen nog steeds de discussie over 1 of 2 voornamen., Meisjesnaam zou (als het 1 van de 3 wordt, haha) dezelfde voorletter hebben als mijn kerel en toen zei ik dus: Dan moet je wel 2 namen, anders raak je in de war met de post enzo, maar ook daar was hij het niet mee eens en vind het echt onzin 2 namen.., hmm krijg ik dit voor elkaar? IK HOOPPP!!! Gisteren een hele gezellige onverwachtse gezellige avond gehad bij mijn ouders in de straat, ze hadden straatbbq met daarna een biertapje, muziek, vuurkorf dus mochten we savonds wat komen drinken, super gezellig (toch wat vakantie gevoel) Vanmorgen helemaal niks gedaan! heerlijk, toen ff douchen bij paps en mams en daarna met zijn allen naar een verjaardag, was gezellig, net ff de tuin omgegooid (qua lichte tuinmeubeltjes) en hopa weer last van mijn buik en rug, dus nu weer beentjes omhoog en SYTYCD kijken!!!
@ vaddie, hopelijk dat je kleine meid zich snel beter gaat voelen. @ kirsten, veel plezier vandaag bij de echo.
Have fun kirsten! En straks fotootje posten he Nino: hoe zit het bij jouw? Nog geen testdrang? Ben benieuwd hoor!
Thnx dames.., 12u mogen we!!! Spannend weer.., maar t zal nu wel goed zitten lijkt mij.., Heb er zin in om te kijken wat voor mini-mensje het nu is.., Vandaag hondje weggebracht voor 1 dagje, vriend van mijn ouders vind m leuk en wilde graag een dagje oppassen of een heel weekend vind ie ook leuk zei die haha, hebben wij vandaag even onze handen vrij, heeerlijk voor een dagje! hihi.
Kijk nou dames!!! WAAAAAAAHHHHHHHHHH YOEEEHOOOEEE!! ALLES IS GOED.,!! Spruitje lag heerlijk te schommelen in het golfslagbad, het was echt geweldig om te zien., bleef ook voorbeeldig voor de echo liggen, echt super leuk! Armpjes en beentjes bewogen.., wauwie!! *zit met een big smile te snotteren op de bank van blijdschap en ongeloof* Dit kan gewoon niet meer misgaan, ben zelfs 2 dagen vooruit gezet dus nu 11,3wk!! Mijn dag kan niet meer stuk., Saampjes uit eten vanavond!! SUPER!
@kirst.. ook hier nog even... super gaaf hoor je echo's!!! hier zakt de moed me weer even in de schoenen.. ben nu aan het ontpillen..na 4 dagen was me laatste ontrekkingsbloeding over.. en 2 dagen later... jaa hoor weer lichtbruinverlies!grrrrrrrr:x moest 3 maanden aan de pil blijven van de HA en had zelf nog 1 strip daarna genomen.. dus vier maanden aan de pil... en nu weer hetzelfde gezeik als daarvoor dus..bleeehhhh.. hopelijk gaat het snel weer over want anders ga ik volgende weer toch weer naar de huisarts terug..
He Me.., wat vervelend zeg.,!! Ik heb ook geen tips voor je helaas., ik denk dat het verstandig is naar de huisarts te gaan en te kijken wat die zegt., Willen jullie weer voor een kindje gaan nu? Of eerst even een poosje echt ontpillen? Tina: Dankjewel.,!! Ben ook helemaal in de wolken!
Kirst: Prachtig hoor!!! Mooie foto's. Hier een lekker weekendje gehad met de meiden. Wel wennen zo broodjenuchter stappen tussen de aardig beschonken dames. Zijn naar crazy pianos geweest en zaterdag wezen stappen in den haag. Was super gezellig. Tina: Nee nog geen testdrang haha. Zou toch nog geen zin hebben. Nog te vroeg. Heb vrijdag en maandag bloed moeten prikken op de waarden van progestron. Of ik dus een goede eisprong heb gehad. En jaaaaaaaaaaaaaa dat is zo! Vrijdag was tie 59 en vandaag nog 36. Heb er geen verstand van, maar is goed volgens de assistente. Ik ben blij. Weet dan niet zo goed wat mn NOD is. Vrijdag de 31 aug. de pregnyl gezet... Dus denk dan a.s. zaterdag. Als ik zondag nog niet ongi ben ga ik testen... Spannend!
WOW SPANNEND NINO!! Zou wel geweldig zijn zeg.., CrazyPiano's lijkt me heel erg leuk., ik ben donderdag in scheveningen geweest, gewoon overdag, maar zag toen de bar en had er al veel over gehoord, lijkt me super leuk, maar doe ik wel als ik weer een wijntje kan nemen hihi. Thnx Nino, ben ook super blij met de echo's en jeetje dat gespring! GEWELDIG! Hoop dat je het snel mag meemaken meid! Ik duim weer voor je!
@nino.... oeeehh wat spannend!! dusje eitje is echt gesprongen!! super zeg!! nu hopen dat je zaterdag een mooie test hebt! ik duim!! fijn dat je weekend leuk was! @kirst. jaa ga aan het einde van de week weer bellen voor een afspraak.. even kijken of het deze dagen toch niet vanzelf nog over gaat.. wilde idd eerst even 1 a 2 maandjes ontpillen..maar als het zo doorgaat zal het miss weer langer duren..
Nino, spannend meid!!! Nog een paar nachtjes doorbijten dus! Hier een baggernacht gehad. Gezeur in de buik, gezeur in mn hoofd 13 sept 2011 hoorden we dat ons kindje al 2 dagen niet meer leefde...Dus vandaag 11 september is het een jaar geleden dat zijn hartje is gestopt Ik merk dat ik het er toch wel heel moeilijk mee heb. Zeker nu de zwangerschap zwaar word. Draai ondanks dat H veel meer thuis is nog steeds voor alles op (huishouden,koken, spitsuur van Tygho sochtends en savonds) en ik merk dat ik het steeds slechter trek. Heb veel pijn en druk in mn schaamstreek en liezen en dat doet vooral met lopen erg veel pijn.