Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hè balen Nino! Nu dan maar lekker even bijkomen. Maar wat betreft die Pregnyl heb je wel gelijk hoor. Dat duurt meen in een dag of 10 voor het uit je lijf is. Hoeveel eenheden heb je moeten spuiten?

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Beetje bijgekomen van je dag Nino? Kan me voorstellen dat de spanning te snijden is! Nog ff volhouden dus..,

Hier: Discussie over 1 of 2 voornamen, ik wil heel graag mijn kinderen 2 voornamen geven, vind het gewoon mooier en vollediger.
    Manlief vind 1 naam genoeg en is daar weer heel stellig in.., Ook is hij niet meer zo zeker van de namen die we hadden uitgekozen, we hebben ook nog wel ff maar volgens mij gaat deze discussie nog wel ff duren, haha. Ik krijg echt een teleurstellend gevoel als ik denk aan 1 voornaam...., wat een keuzes hebben we dan toch he? hahaha
    Zelf hebben we beiden maar 1 en onze ouders (behalve mijn vader dan) wel 2., hmmm Iemand nog goede argumenten:p hahaha

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Ik kan je denk ik niet helpen... Ik heb 4 voor-/doopnamen (er staat 1 doopnaam/letter extra bij omdat het anders een rare opeenvolging van letters was ;)) en manlief, ouders, schoonouders, zuslief en schoonzussen allemaal 3 (roepnaam en daarna 2 doopnamen). Succes met je keuze!

Hier gaat het redelijk, iedere avond last van hoofdpijn (bijwerking van de Clomid) maar verder voel ik me redelijk goed... Nog niet vergeetachtig, warrig of andere vervelende dingen die ik vorige 2 rondes wel had... Zit vandaag op dag 11 van deze cyclus, dus volgende week is mijn ei waarschijnlijk net geweest. Gisteren begonnen met ovutesten nav buikkrampen die ik normaal rond eisprong heb, maar geen 2e streep dus nog even wachten (je zal zien, rare cyclus en ei missen, was de eerste gedachte die ik had!).
    Komend weekend ga ik met 3 vriendinnen naar een CP (center..parcs) huisje in Lommel, België. Is voor ons net over de grens, echt 2 keer vallen en je bent er ;) Allemaal leuke en gezellige dingen op de planning staan: gourmetten, uit eten, lekker zwemmen en vooral de gedachten even op andere dingen richten!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    oeh leuk Mira!! Geniet ervan.., dat zijn de gezellige dingen die je echt moet koesteren..,

Die bijwerkingen van de clomid herken ik wel.., werd er soms niet goed van! Hoop voor jou dat je het niet te lang meer nodig hebt.,

5. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. oeeh lekker genieten meid!!! heerlijk! en hopelijk spot je snel je eitje!;)

@kirst.. ik heb zelf 2 namen en een roepnaam.. mijn vriend 2 namen.. wij willen als we een kindje krijgen naar beide grootouders vernoemen en nog een eigen naam.. dus zowiezo worden het er ook 3 hahaha..

willen jullie vernoemen of zelf iets bedenken?

hier geen bruinverlies meer te zien sinds gistermiddag.. als het later vanmiddag nog niet is dan wacht ik nog even af met bellen.. even duimen dus!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O das fijn Me.., gaat de betere kant op dus..,
    Nee vernoemen willen we sowieso niet., mijn moeder wordt gek als ik haar namen gebruik want die vind ze helemaal niks! hahaha haar roepnaam is leuk maar haar echte namen zijn: Berendina Gerharda.., vind ze niet zo leuk, hahaha Verder zijn we er gewoon niet zo van.
    Maar vind gewoon 2 namen mooi staan.., Dilemma dus..,

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    tot wk12.jpg

Aangezien ik morgen alweer 12 weken ben, hier een buik-collage tot nu toe!! Helemaal trots., en schrok van mijn buik van nu, hahaha

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Even een ego-klaagmomentje:

Wat kan een mens moe zijn! :(

*einde klaagmodus*

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O dutch ik klaag met je mee! Sowieso smiddags rond 5uur een inkakmoment en dan krijg ik mezelf ook nauwelijks meer vooruit.
    Smorgens niet kunnen opstaan en de hele dag gaaapen!

Maar goed ook voor mij: *einde klaagmodus* hihi.

10. me83

me83 Niet meer actief

@dutch.. klagen mag hoor meid! wat ik altijd deed.. na het werk als ik thuis kwam eerst even slapen een uurtje want ik viel echt om na een dag werken.. miss helpt een tukkie ook bij jou!

@kirst.. collage is erg mooi!!! je ziet al een bolletje!!!:D

hier geen bruinverlies meer gezien..hopelijk blijft dat zo! heb maar geen afspraak gemaakt dus..

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Me: ja ik ga eens kijken, want dit is niet echt leuk zo. Ik bedoel, ik heb het er graag voor over, maar het helpt natuurlijk ook niet mee bij het in de hand houden van emoties (en die zijn al sterker door de hormonsters, terwijl ik pas 7 weken zwanger ben...)

Vandaag 7 weken zwanger, loop dus blijkbaar precies 5 weken achter op jou Kirsten, dus weer een stapje dichter naar de 12 weken. Nog maar 5 nachtjes slapen tot de eerste echo... :)

12. me83

me83 Niet meer actief

@dutch... bijslapen mag hoor meid!!! was voor mij echt een must.. toen ik meer richting de 12 weken ging werd het al wat minder gelukkig..

oeehhhh nog 5 nachtjes slapen en dan zie je je kleintje!!! spannend!!!!:D

@nino.. hoest daar meid!!! red je het nog om te wachten tot morgen??? ik ben al heel hard aan het duimen voor je!!! heb er wel een goed gevoel bij!;)

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nog maar 5 weekjes dus en dan zit je ook op de 12 weken.., leuk ! En bijna de echo.., spannend hoor!!
    Ja de hormonsters zijn soms niet te houden! Daar doe je niks aan..,

Hier: Vandaag crematie gehad van de goede vriend van mijn vader, had t al op fb gezet, heb er best wel wat verdriet van, ken die man ook al heel mijn leven natuurlijk dus is best heftig allemaal. Maar goed, zo gaat het in het leven, verwelkomen en afscheid nemen.

14. me83

me83 Niet meer actief

@nino.... melden!!! hoop zo dat je op roze mag!!!!

15. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Kirsten: sterkte.

Haha nee meld me wel, maar nog geen nieuws. Vandaag 14 dpo, maar adbies gyn is pas testen met 17 dpo. Vanmorgen me nog ingehouden... Weet niet of me dat morgen weer gaat lukken. En yvoordeel is dan dat mn mannetje dan wel thuis is. Twijfels....

16. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. ik zou dan morgen gewoon testen .. pregnyl is dan wel uit je lijf.. en vaak word je wel ongi na 14 dpo.. spannend hoor!!!!:D

17. me83

me83 Niet meer actief

hier ook weer wat vreemds.. nu drie dagen geen bruinverlies gehad.. gister naar mijn idee duidelijk me eisprong gevoeld(auwauwauw!!!:$) had gewoon maar een maandverbandje in gedaan voor de zekerheid.. was overtuigt dat ik ging vloeien maar nee.. vandaag weer wat bruinverlies gehad..

dus alleen geen bruinverlies in aanloop van me eisprong.. en daarna gaat het dus weer verder... weird!:(

scheelt wel weer ovutesten als we er weer voor gaan:)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nino ik zou me niet kunnen beheersen! Echt niet... ben zooooo nieuwschierig.

Me, wat doet jou lijf toch rare dingen he...

Hier gepast voor de kermisavond...het was de enige dat we samen konden gaan en dat we oppas hadden maar ik heb geen puf meer. Ben compleet gesloopt. Vanmorgen optocht gekeken en naar het borreluurtjes geweest. Even over de kermis gegaan met de kleine man en toen tijd voor een dutje. Daarna kinderbal, kermis en ff naar het cafe...Onder de douche zakte ik compleet in ipv dat ik weer fit werd. Dus lig nu lekker op de bank met een theetje en zelfgemaakte brownies.
    Buik word weer wat onrustig dus ga zo lekker weer mn bedje in.
    Hopen dat we morgen een beetje soepeltjes doorkomen...
    De geboortedag van onze Mylan*

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Me: wat raar joh.., Misschien toch een afspraak maken? Dit is wel vreemd zeg..,

Nino: Jeetje knap hoor! Vandaag ook nog kunnen beheersen?

Hier: Zit er ff doorheen qua verbouwing, overal nog steeds bende, kan het 1 opruimen en het ander ligt er weer, overal stof en vriendjelief voelt zich vandaag niet fit dus gaat morgen beginnen met tegelen ipv vandaag., en ik heb soms zoooo'n zin in een heerlijke warme douche, slobber-kleertjes aan en bankhangen (denk dat iedereen dat wel eens doet toch?!), ben zo gigantisch moe en dan heb ik daar gewoon heel erg zin in.,
    Krijg gewoon het idee dat het niet opschiet zo., maar het is maar 1 middag die hij minder besteed dus het valt reuze mee, maar toch.., kan het nu ff niet hebben., sorry dat moest ik ff kwijt hoor!
    Ook geen **** op tv, dus deze zondag maar nutteloos verspillen aan spelletje spelen en indutten op de bank denk ik maar..,

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Mams: heel veel sterkte vandaag. Dikke knuff!

Hier getest en was negatief. Zit er ff helemaal doorheen.

Deel Deze Pagina