@nino... ahhhhh k*tzooi!!! maar geen bloed geeft idd wel moed!!!kan ook zijn dat de innesteling even op zich liet wachten? zou het over een dag of 2 weer doen als je nog niet ongi bent geworden.. toch nog steeds wel een beetje spannend!!! dikke knuffel meid! @mams.. jaa echt he.. mijn lijf doet zooooo vaag!! verlies niet echt veel ofzo.. dus seksen kan wel zonder dat ik mijn bed bevuil hahah.. af en toe weer wat bruinig verlies.. maar soms ook gewone afscheiding na het afvegen met plassen.. blijft vaag dus.. en weet niet of een ha hier wel wat mee kan.. miss zegt ie dan toch van wacht even af na je eerste ongi .. @kirst.. ahhh dagje bankhangen is altijd heerlijk.. hier ook geen fluit op tv.. dus dan altijd maar ceasar milan kijken of id tv.. moordzaken vind ik altijd intressant hhaha
Me: Ja moordzaken zijn best interessant ja, maar dat id tv heb ik geloof ik niet, ik heb de hele dag gespendeerd aan dvd-boxje hihi., verder een uur in het bos gelopen met mijn ventje en de hond, en ben al vanaf gister bezig met Hachee maken, strakkies dus lekkere Hachee met rode kool met appeltjes.,. mmmm Nu life4you Daar houdt ik zo van.,! hihi. Hoop voor iedereen nog een fijne zondagavond, Nino: Nogmaals.., dikke knuf!!
@nino.. hoe is het nu met je? al wat bloed gezien of is er nog hoop? @mira.. hoe is het met jou meid?
Dankje meiden voor jullie digiknuffels. Nee nog niet ongi. Denk niet dat t nog kan hoor. Zonder innesteling maak je ook al hcg aan toch? De kans is heeeeel klein. Heb echt niet te vroeg getest denk ik. Hoewel advies gyn was pas vandaag te testen, maar denk dat een dag niet veel verschil maakt. Dus ja.. Hopelijk komt dan mn ongi snel en kan ik weer gaan prikken. Pff zooo geen zin in. Mams: Hoe gaat het met jou? Heftig dagje gister. Hopelijk komt jullie 3de wondertje snel! Ben ook zo benieuwd naar de naam...
Het rommelt hier weer behoorlijk, de hele dag al..Dus nu of doorzetten, of hopen dat het wat heeft gedaan en ik morgen stripbaar ben. Helaas is mannetje weer laat vandaag dus moet ik hoogstwaarschijnlijk nog ff volhouden wb Tygho icm de krampen en dan hopelijk als hij ligt, dat het echt losbarst, de krampen worden namelijk wel steeds vervelender.
@nino.. je maakt dan idd al wat hcg aan maar als je dan test zijn het wel echte tuurtestjes.. dus zou het morgenochtend nog even proberen met een testje.. bij sommige duurt het even voor er wat te zien is op een testje..test je dan weer negatief zou ik even de gyn bellen en vragen hoe en wat je verder moet doen.. @mams.. wat een gerommel bij jou zeg! hopelijk zet een even door.. en hopelijk heeft het voorwerk al wat opgeleverd zodat je niet te lang bezig bent met bevallen..spannend hoor! ik duim ervoor dat je als je je vanavond wat kunt ontspannen het echte werk begint! zouden ze morgen anders strippen dan? of wil je dat graag? hier vandaag weer een dagje zonder bruinverlies
VK heeft me beloofd weer ff te checken en als het kan, dat ze me gaat strippen dus ik hoop stiekem wel een beetje op minstens 1-2cm morgen als het niet echt doorzet.
Nou heb heerlijk geslapen vanacht... dus ben iig uitgerust. Had gehoopt dat de weeen weer terug zouden komen maar helaas Hopelijk heeft het wel wat gedaan. Maar vrees ervoor dat ik straks gewoon weer thuis zit en verder kan gaan wachten omdat er gewoon nog niks geen schot in de zaak zit.
Hmm Mams had gehoopt dat t door zou zetten. Hopelijk toch een beetje hoopgevend nieuws straks. Nee nog geen ongi. Word er gek van!
jeetje, ik heb al een tijdje geen berichtjes meer gehad van ZP...kom ik hier kijken, heb ik een hoop berichtjes gemist. Potverdikkie toch! Mams: hoe laat mag je naar de vk vandaag? Nino: Balen van die negatieve test... maar zolang je ongi uitblijft...beetje hoop houden meid. Moet je nu binnekort weer op controle ofzo? Of moet je wachten op een posi test of een ongi?
Tina: Ja inderdaad wachten op een posi test of ongi. Maar posi test geloof ik niet. Heb zondag getest op 15 dpo. Dan word ie niet meer positief denk ik zo. Heb nu wel een paar dagen pijntjes in mn onderrug, dus misschien voortekenen van een ongi. Wel heel raar allemaal dat het zo lang duurt. Weet zeker dat mn ei zaterdag 1 sept was door de pregnyl en voelde het ook vrij laat in de avond (dus ongeveer 36 uur na de pregnyl) En normaal word je dan 14 dagen na de eisprong zonder bevruchting ongi... Snap er niks meer van! Morgen anders maar ff bellen naar de gyn. Hoe is het allemaal met jou Tina en de kleine meid?