Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Yeah! Goede cyclus! Hopa!!

Klem: Ja dat wordt zeker nog wat., hahaha.., nee ik wist niet dat er een doos achter die deur stond en ik liep wat hard door de deur dus ook met een niet zwangere buik was het gebeurd maar nu was ik er gewoon erg van geschrokken.,

AngelSounds: Ach ja ik weet het ook niet, en de vlk doet het soms ook voor die tijd ja, bij ons in het dorp maken ze gewoon echo's tot die tijd, maar als je bij de andere 2 dorpen die onder de gemeente vallen moet zijn daar hebben ze enkel die doplers., tsjah ik weet het ook niet maar ze raden het niet aan., maar iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt toch..., ga ervanuit dat het niet dodelijk is, maar de opwarming schijnt niet goed te zijn., Ach ik heb al weer ff vlug mogen kijken:D hihihi., 13 okt weer een echo!!! YEAH!

Vandaag: Pfff wat een dag.., mijn hoofd zit helemaal vol met snot! Wat ben ik toch verkouden zeg., pijn aan mijn kop zeg.., maar nu heb ik weekend, mannetje gaat een weekendje weg en ik ga de badkamer poetsen en chillen! en dan ben ik hopelijk met een paar dagen weer beter., Zaterdag naar oma toe., hoop dan wel beter te zijn zeg..,

2. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. ahh beterschap!! snot is zoooooooo vervelend!! ik weet er alles van!:S

bij mijn vk hadden ze geen echo ding... dan moest ik naar het ziekenhuis voor de echo's..daar zit dat echobureau..had dan ook alleen termijn echo en 20 wk echo du waarschijnlijk daarom dat ze dan welmet de dopler meer werken..

verlies al iets meer oud bloed..word steeds donkerder.. meer met afvegen maar hopelijk morgen de rode vlag uit!

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kijk.,!! Dan loop je iig op schema he.,!! SUPER!!!
    Ja veel vlk's hebben geen echo-apparaat hoor.., je hoort het heel veel.., maarja t zal wel, ik wil liever geen risico's dus dan maar geen angelsounds., hihi., Kan alleen niet wachten tot ik het ga voelen!!! WHAAAA DAAR HEB IK ZIN IN!! hihihi.,

Hier komt moeders me zo helpen met de badkamer schoonmaken., wat een schat he??

4. me83

me83 Niet meer actief

@kirst...ja kan me voorstellen dat je erg vooruitkijkt naar de eerste plopjes! heerlijk! nog even geduld;)

wat een lieve mamsie heb jij!!! z mag hier ook wel komen hoor:phahahaha

en de vlag mag uit!! wel veel buikpijn maar ach! alles doet het weer!!jeeeejj:D

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Me: jaaaaaa! Gelukkkig! Dat is toch een zorg minder!

@Kirsten: Dat ik zeker schrikken, bah! Maar... Alles is goed JIPPIE!!!!

Hier vandaag de intake bij de verloskundige gehad, weer eens stapje dichterbij de 12 wekenecho. Ik ga zo op zoek naar een mooie banner <3.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: heerlijk he zo'n moeder. Hier is de mijne vandaag ook geweest om te helpen poetsen.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja mijn moeder is geweldig.,!!
    Het is wel een gigantische klus die badkamer zeg.., we hebben de voegen niet goed schoongemaakt toen we het gingen voegen en nu moet ik elke tegel aan de voegrand schoon en recht krabben., pfff wat een werk.,! Ben ongeveer op de helft en mijn douche hangt!! Dus we gaan de goede kant op :D

Mooie banny Dutch.., !! Leuk dat je de intake gehad hebt.,

8. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. jaa das zeker een rot werk! maar het einde is in zicht..nog even en je kan heerlijk douchen in je eigen nieuwe badkamertje!!:D

@dutch... ohh was dat vandaag al?? gaat zo snel joh! die weken vliegen echt voorbij voor mij... kirst gaat ook al zo hard met 14 wk nu en jij gaat volgende week de tienen in! super!!
    hoe was je intake? had je een beetje fijn gevoel bij je vk?
    hoop vragen he wat je krijgt.. mijn vriend vond het maar raar want hij kreeg alleen de vragen hoe hij heet etc en wat voor werk,en of hij gezond was.. whahahahh.. en ik kreeg heel veel vragen!maar weer een hele stap! nu nog een goede 12 wk echo en je kan beginnen met aanvragen voor erkenning en kraamzorg.. komt nog een hoop op je af! maar dan wel ook lekker shoppen:D

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dutch ,mooie banner meid!

Me ,fijn dat het allemaal goed werkt ;)

Hier bezig met de nachtvoeding. Met hoedje drink mevrouw echt supergoed! Zit nu in de stuwingsdagen dus ben blij dat ze het doorheeft..scheelt een boel! Zo weer lekker verder slapen!

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hoi meiden! Angelsounds zou ik me niet al te druk om maken hoor! Ik heb t toen heel veel gedaan. Nou en je ziet het Jim is kerngezond.. Dus t zal wel meevallen. Je moet t natuurlijk niet iedere dag gaan doen! Maar dat is logisch.. Xx

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@angelsounds: hier ook regelmatig gebruikt, soms zelfs elke abond, gaf mij een heel gerust gevoel. Wordt gezegt dat vlk dat zeggen omdat ze niet willen dat je in paniek raakt wanneer je t hartje niet kan vinden. Dat heb ik altijd in mn achterhoofd gehouden.
    @voelen: ik voelde jens voor het eerst met 15 welen, was echt een schopje. Maar was echt puur toeval zat denk net op een bepaalde manier.. Met een week of 17 voelde ik hem regelmatig.

12. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. fijn dat je kleine meid goed drinkt! zeker als je zoveel stuwing hebt moet je toch echt wat kwijt! hoe gaat het nu met tygho? vind hijhet nog steeds leuk of heeft ie al door dat de aandacht nu meer verdeelt word ipv alle aandaht voor hem?

idd word er wel gewaarschuwd dat het wat zoeken is naar een hartslag met de angelsound... geloof dat het later in de zw.schap wat vervelend kan zijn voor zo'n kleintje.. nt als met een echo.. dan kunnen ze helemaal wegdraaien voor de geluidsgolven..maar tegen die tijd voel je het al dus dangebruik je het toch niet meer veel.

13. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Weer ff beetje bij gelezen.

Dutch: mooie banner!

Me: Oh super fijn weer een normale cyclus!

Hier goed nieuws. Deze ronde gaat sneller dan ik dacht. Mocht deze ronde starten met 112,5 eh. Afgelopen donderdag had ik de eerste fm en toen waren er echt heel veel eitjes(allen rechtse eierstok). Stuk of 5 (11, 12, 12,5, 13,5 en 14,2 mm) Waren heeeeel bang voor overstimulatie. Moest dus zaterdag voor een fm. Dat doen ze niet zomaar in t weekend. Moest ook meteen een dosis minder spuiten. Zaterdag zagen we er dus één van 17,5 mm en één van 15,5 mm. Heb vanmorgen de ovitrelle (zelfde als pregnyl) mogen zetten! Op cyclusdag 11! Vanavond en morgenavond aan de klus en dan weer op t wachtbankje! Zo dat is een stuk sneller dan de vorige ronde. Toen moest ik 3,5 week lang prikken.

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat een supernieuws nino!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nino, supernieuws!!!! *duimendraaien*

Me, Tygho vind zn zusje super! Maar de kraam de hele dag in huis en al die mensen over de vloer begint hem te vervelen.
    Vandaag had hij een moeilijke dag.Gelukkig morgen weer gewoon naar school dus krijgt hij van de kraam al weinig mee, 2 uurtjes maar. En dinsdag is ze alweer voor het laatst en is ons meiske alweer een week oud! Wat gaat het snel zeg...

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wow Nino!! Wat een super goed nieuws.,!!! Dat is echt geweldig meis.., en nu maar weer duimen en jullie lekker klussen he!!! hihihi..,

Mams: Kan me voorstellen dat Tygho al die mensen in zijn huis niet zo leuk vind,. maar fijn dat het goed gaat met zijn zusje.., Super mooie foto ook op FB dat hij achter de kinderwagen loopt., hihi.

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nino, super meis.... op naar opnieuw goed nieuws!
    mams, begrijpelijk meis... hier op dag 4 een mooie muurtekening gekregen van sjoerd toen jelle was geboren....
    bij femke dus de visite nog verder beperkt in de eerste dagen en heel erg verspreid....

hier kaartjes voor doe maar: symponica in rosso gekregen van mijn broertje... en gelijk maar een hotelletje erbij geboekt... helaas moet femke dan wel aan de fles, dus daar al een paar dagen mee bezig.... wat een drama... mevrouw wil alleen maar bv en weigerde de fles ( en kolven lukt mij gewoon niet) maar vanavond voor het eerst zonder ellende de hele fles leeg :)

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat leuk Jannie.., lekker een nachtje weg!! Heerlijk, dat wordt genieten lijkt mij.,

Hier alweer dik in de 14 weken, gister nog een buikfoto gemaakt:D
    IMAG0286 30-09-12  14,2.jpg

En.., hier nog de echo van woensdag.,
    IMAG0283 26-09-2012 13,5wk.jpg

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Mooi buikie Kirst. En weer een mooie foto van jullie beebje!

20. me83

me83 Niet meer actief

@nino... wat een goed nieuws meid!! scheelt echt wel zo'n kort cyclus! al hoop ik dat je niet lang meer hoeft te spuiten! veel plezier met klussen meid!!ik ga weer voor je duimen!!;)

@kirst. mooie echo!!! zo lief die kleine pootjes!! en je groeit al lekker!!:D

@jannie.. ohh heerlijk zeg een nachtje weg en concert! supergaaf!! gelukkig lukt het nu wel met de fles.. hopelijk blijft dat zo!

@mams.. ja kan me voorstellen dat tygho een beetje overprikkeld raakt met al die nieuwe indrukken en alle mensen erom heen.. hopelijk kunnen jullie snel een ritme vinden nu tygho morgen weer naar schooltje gaat en de kraamzorg klaar is! zo te zien op de foto's is hij erg trots op zijn kleine zusje!

Deel Deze Pagina