Dankje meiden voor jullie geduim Gister op 8 dpo bloed wezen prikken op progesteron. Kunnen ze aan zien of je een eisprong hebt gehad. Moet boven de 30 liggen. Ik had zelfs 84!!!! Dat is dus erg hoog. Vorige ronde had ik rond de 56. Dus we hebben echt weer een kans. Verder geen pijn meer gehad gelukkig. Me: Ahhh heerlijk nog n weekje vrij. Ik zou genoeg kunnen bedenken Mira: Spannend, maar komt helemaal goed meid! Zenuwen zullen op het moment zelf wel komen, maar je kunt het!
@nino..goed nieuws dus meid!! super! nu hopen dat ie bevrucht is @mira.. spannend meid!! me duimen draaien ook voor jou!!! heb hier ook nog genoeg te doen hoor maar echt geen zin in hahahha.. en al me vrienden zijn natuurlijk gewoon aan het werk dus spendeer ik veel tijd thuis met huishouden enzo..maar vrijdag lekker naar de markt,vandaag even naar me opaatje geweest in het verzorgingstehuis en moet van de week nog ergens bakkie doen,dus kom me tijd wel door
Oooo.., dus het valt wel mee met de verveling..., JAMMER! Hihihihi., Nino.,! WAT GOEEEHOOEED! Nu nog ff afwachten dus.., spannend hoor.,!!
Op FB al een verhaal, in stukken, gepost, maar ook hier nog even voor diegene die dit prettiger vind lezen Hier al weer tijdje terug van de HSG. Heb het gewoon gedaan *trots op zichzelf* Eendenbek en tang op de baarmoedermond vond ik nog goed te doen, maar dat inspuiten van de vloeistof was wel heel erg vervelend!!! Heb het mijn moeder omschreven als alle menstruatiepijn in 1 keer tegelijk! Manlief mocht er gelukkig hele tijd bij blijven, loodschort aan, en heeft mijn beide handen op een gegeven moment maar gepakt. Ik lag alleen maar te schreeuwen hoe veel pijn het deed en dat ik het niet meer wilde... Maar goed, als eenmaal alles er weer uit is, is de pijn ook weg. Ik dacht echt te gaan liggen huilen, maar ben meer een schreeuwer schijnbaar. Weer iets geleerd over mezelf! Had mijn eigen GYN dus meteen uitleg gehad over de foto's. Alles zag er goed uit, baarmoeder ligt iets scheef naar links, maar is mooi van vorm, dus was geen probleem. Eileiders zijn ook mooi doorgankelijk en waren goed zichtbaar op de foto's dus alles is helemaal goed! Opluchting is enorm Half uur later nog een gewone rontgenfoto gehad om te kijken of de vloeistof zich goed verspreidde in mijn buik en daarna was het klaar... Viel wel mee, maar die pijn is niet echt iets waarop je jezelf lekker kan voorbereiden.
@Mira: je hebt het echt super goed gedaan, daar mag je zeker trots op zijn! En ik ben blij dat de uitslag ook goed was! @Nino: nou dat is alvast goed nieuws! Ik blijf ondertussen duimen voor nog beter nieuws!
YEAH! Mijn banner is weer een weekje verder Wauw, gewoon bijna op de helft meiden!! Wat ben ik toch een blij mens
gaat hard he kirst!! de eerste weken gaan best langzaam maar als je de tien voor bij bent gaat het ineens best hard vond ik lekker genieten hoor!!!
Ja zeker,.!! Heel bijzonder.., krijg ook echte babykamer-kriebels., maar wederom tegenvaller gehad met de badkamer dus we zijn nog niks verder.., pfff ga er ook niet meer over uitwijken, gebed zonder einde!
gelukkig heb je nog even de tijd voor alles klaar moet zijn.. al snap ik dat je alles al graag zo snel mogelijk klaar wilt hebben en de kleine dingetjes later wilt doen..komt goed meid!!
Oehhh mag beginnen met behang trekken!! Heb toestemming van de chef!! hahaha.., Dus dat gaan we vrijdag maar eens doen, nog wat spulletjes in dozen en naar zolder verkassen zodat het al wat meer leeg wordt in DE kamer.., Ben zo happy..,!! Hihihi Verder nog steeds last van mijn blaas., vorige week urine ingeleverd en bleek toch wel een fikse blaasontsteking te hebben, hiervoor anti-biotica meegekregen maar heb nog niet echt het idee dat het echt helpt, ben ook al aan de verse jus, lekker zuur om de bacterieen tegen het lijf te gaan., heb alleen ook flink jeuk down under,, dus van de week nog maar even wat inleveren als de kuur klaar is.., Nog nieuwtjes hier??
Jaaaa beginnen.,!! Ik weet ook wel dat we nog geen behang/ kleur hebben uitgekozen, maar goed behang ERAF halen is ook een begin hihi.., en wil mijn vader vragen hoe lang het duurt om een grote schuifdeurkast te maken en of hij mij daarbij kan helpen.., dan kunnen we dat misschien nog doen voordat we de kamer in een bepaalde kleur gaan maken., Vriendjelief werkt zoveel dat ik wil kijken of ik het met mijn vader kan als hij daar tijd voor heeft en zin in heeft..,
Kirsten, heerlijk beginnen met de babykamer!!! :d Wat ga je hard meid!!! Mira... kom jij binnenkort maar eens met heel mooi nieuws!! Hoe gaat het met de andere dames??
Jaaaa Morgen 18 weken.,!! ENNNN...., Ik ga mijn vader vragen of hij me wilt helpen met de grote schuifdeurkast die we willen op de babykamer., hij heeft het vaker gedaan en wij nog niet en manlief heeft er gewoon geen tijd voor.., hij werkt zo super veel en als hij tijd heeft is de badkamer natuurlijk prio 1 (anders moet ik m opgeven voor help mijn man is klusser hahaha) Dus als mijn vader tijd heeft me te helpen dan zijn we alweer een heeel stuk verder, Helemaal happy.., straks voor mijn werk maar ff langs mijn ouders rijden.., Ik hoop ook dat Mira binnenkort heel leuk nieuws heeft.,! Duimen draaien voor je meid.,!
Meiden, vanmiddag om 16.00 uur enorme testdrang en test gedaan. Kijk even in mijn album (is volgens mij prive, of mss toch niet...). Maar om een lang verhaal kort te maken... Volgens mij ben ik zwanger
Doe maar een dansje voor me... Kan het echt niet geloven... Hoe kan dit nou? Ik voel nog helemaal niks, ik heb geen klachten (waardoor ik me weer zorgen ga maken...). WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Jaaaaaaaa!!!!!! Gefeliciteerd meid. Ik vind het zo leuk voor je! Ik doe een ronde dansje, joehoe. Heb je een vriendschapverzoek gestuurd. Ben namelijk nieuwsgierig naar de test.