vond het toen bij mezelf echt ellenlang duren maar bij jullie lijkt de tijd wel voorbij te vliegen. Nog 6 weekjes en mijn kleine baby is alweer een jaar.
Ja he, het gaat echt absurd hard! Maar ik dacht dat wij precies 5 weken scheelde, Kirsten, maar ik zie nu dat het 5 weken en 1 dag is...
Nee hoor, ik heb ook op vrijdag mijn dag zeg maar.., maar krijg die gekke banner niet goed! Bij mijn uitgerekende datum zegt ie dit terwijl mijn uitgerekende datum op vrijdag is, dus mijn 'wisseldag' ook.., moet er nog maar eens ff naar kijken, gek ding., hihi. Dus wel precies 5 weken! hihi.
En zie ook dat mijn banner ineens weer klopt? Wordt ik nou gek??? (Nouja dat was ik al, dus dat scheelt weer )
Ik kom weer eens kijken hier. Hier kan je tenminste banners zien. Maar jullie gaan echt hard. Kirst jij bent al over de helft! Jeeeej leuk joh! En Mira gaat ook al richting de 12 weken. Ik vond het zelf toen ook zo langzaam gaan nu en nu vliegt de tijd juist. Dus mijn advies is genieten en op tijd je rust nemen. Dit maak je maar 1 keer mee. Bij dit kindje dan. Tot Facebook!!
Oh wat gaan jullie snel!!!! Dutch bijna op de helft! Zussie al over de helft jeej! Vaddie, gaat snel he! J.ens is de 4e alweer 6 maanden! Nog maar 3 mnd om te ontzwangeren hahaha
Toch vind ik de periode van het ontzwangeren wel kloppen. Toen die 9 maanden eenmaal voorbij waren zat ik een stuk lekkerder in mijn vel. Nog lang na de bevalling last gehad van stemmingswisselingen. (ben ik gevoelig voor)
Hier idd hard op weg naar de 12 weken (net voor oud en nieuw ). Ik moet zeggen dat ik, door de vermoeidheid en de drukke dagen die eraan zitten te komen, niet super veel zin heb in de feestdagen, maar ook daar sla ik me wel doorheen. Tussendoor wat rustiger aan doen en het komt wel goed.
HE?! Snap niks meer van die rare banner., nou 1 dag meer of minder, ik weet wat de uitgerekende datum is, ik heb er even geen zin in.., hahahaha. Maar we hebben nog steeds dezelfe week-wissel-dag hoor dutchie! Jaaa we gaan lekker met de weekjes.., hihi., over een week of 15 is hij/zij der!!! WHIEHOEE!! (Tijd voor de babykamerrrr!) Jens alweer bijna een half jaar, t is wat he, lekkere vent! Kan het me voorstellen hoor Mira, wij hebben kerst ook heerlijk voor onszelf gehouden dit jaar en daar kan ik zeker naar uitkijken! HEEERLIJK! Enn..., nu 2,5 dag vrij.., LEKKER!! Zaterdag van 12-18 ipv de hele dag, mmmm heerlijk!
@mira.. ga je het met oud en nieuw vertellen aan iedereen? of weet iedereen het al? gaat hard ineens meid! nog eventjes en je gaat de tienen in!! wanneer heb je weer een echo??